بهترین رستوران‌ های همدان
23 اردیبهشت 1403
ایرانگردی

بهترین رستوران های همدان؛ از شیشلیک تا دیزی

فهرست مطالب

همدان یکی از شهرهای گردشگری ایران محسوب می‌شود. آب‌وهوای این شهر کوهستانی است و طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد که باعث جذب بازدیدکنندگان زیادی به آن می‌شود. اگر می‌خواهید در سفرتان علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر زیبا از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم در بهترین رستوران های همدان نیز لذت ببرید، با ما همراه شوید تا بهترین رستوران‌های این شهر را به شما معرفی کنیم.

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران نعل اشکنه همدان؛ یکی از بهترین رستوران‌ های همدان

رستوران نعل اشکنه همدان؛ یکی از بهترین رستوران‌ های همدان

باغ رستوران نعل اشکنه یکی از بهترین رستوران های معروف همدان است و در منطقه عباس‌آباد، بلوار کولاب قرار دارد. چشم‌انداز این باغ رستوران بسیار سرسبز و شگفت‌انگیز و همچنین فضای آن نیز مدرن و بسیار زیبا است که می‌توانید از آن لذت زیادی ببرید. در رستوران نعل اشکنه غذاهای اصیل ایرانی بسیار باکیفیت و لذیذی سرو می‌شود که می‌توانید نوش جان کنید. از میان غذاهای منوی این رستوران می‌توان از چلو کباب سلطانی، خوراک گردن گوسفندی، خوراک برگ گوسفندی و شنیسل مرغ نام برد.

رستوران داریوش گنجنامه 

رستوران داریوش گنجنامه یکی از بهترین رستوران های شهر همدان است  و در محیط تاریخی و گردشگری گنجنامه در جاده عباس آباد قرار دارد. این رستوران علاوه‌بر غذاهای باکیفیت ایرانی و سنتی، دارای فضایی لوکس و منحصربه‌فرد نیز است. در رستوران گنجنامه جشن‌ها و مراسماتی هم برگزار می‌شود. همچنین می‌توانید از اجرای موسیقی زنده نیز در آن لذت ببرید.

رستوران کاکتوس؛ یکی از بهترین رستوران های همدان

رستوران کاکتوس یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های همدان است و در نزدیکی آرامگاه بوعلی‌سینا قرار دارد. دکوراسیون این رستوران، مدرن و دلنشین است. منوی رستوران کاکتوس تنوع زیادی دارد. از میان غذاهای باکیفیت و لذیذ آن می‌توان به چلو کباب، جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ یا ماهیچه، خوش قیمه، باقالی پلو با مرغ یا ماهیچه، چلو گردن،چلو ماهی و سوپ اشاره کرد.

رستوران دلتا همدان

رستوران دلتا همدان

رستوران دلتا یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های همدان است و در خیابان میرزاد عشقی، روبه‌روی خیابان سعدیه قرار دارد. دکورانسیون این رستوران ساده و دلنشین است. اگر به کباب علاقمندید، حتما کباب‌های دلتا را امتحان کنید. از میان غذاهای منوی رستوران دلتا می‌توان به چنجه، برگ مخصوص، جوجه کباب، زرشک‌پلو با مرغ اشاره کرد که می‌توانید نوش جان کنید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران هتل امیران ۱ همدان؛ یکی از بهترین رستوران های معروف همدان

رستوران هتل امیران ۱ یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های شهر همدان محسوب می‌شود. طراحی داخلی این رستوران زیبا مانند معماری‌های ایرانی و باستان است. توصیه می‌کنیم در سفر خود حتما به این رستوران بروید و غذاهای باکیفیت و خوش‌مزه‌اش امتحان کنید. منو رستوران هتل امیران ۱ دارای پیتزا، کباب، پاستا، خورش‌های ایرانی و انواع دسر است.

رستوران هتل امیران ۲ همدان؛ همه نوع غذا در یک رستوران

رستوران هتل امیران ۲ نیز یکی از بهترین رستوران های همدان محسوب می‌شود و در ابتدای شهرک فرهنگیان و محله‌ای آرام قرار گرفته است. در طراحی این بنا از آثار باستانی ایرانی ایده گرفته‌اند. در رستوران هتل امیران ۲ انواغ غذاهای ایرانی و بین‌المللی بسیار باکیفیتی سرو می‌شود. اگر ذائقه غذایی شما و هم‌سفرهایتان متفاوت است، پیشنهاد ما به شما رستوران هتل امیران ۲ است.

رستوران اسپی یاس

رستوران اسپی یاس؛ یکی از بهترین رستوران های شهر همدان

رستوران اسپی یاس یکی از بهترین رستوران های همدان است و در خیابان مهدیه، جنب مخابرات قرار دارد. فضای این رستوران مدرن است. رستوران اسپی یاس علاوه‌بر مردم بومی در میان گردشگران نیز محبوبیت زیادی دارد. در این رستوران فست‌فودهای بسیار خوش‌مزه و باکیفیتی سرو می‌شود، البته دیگر غذاهای آن نیز بسیار لذیذ و باکیفیت است. منوی این رستوران شامل فست‌فود و غذاهای اصیل ایرانی می‌شود.

رستوران آریانا غار علیصدر همدان

رستوران آریانا غار علیصدر یکی از بهترین رستوران‌ های شهر همدان محسوب می‌شود و در نزدیکی غار علیصدر قرار گرفته است. این رستوران محیطی ساده و زیبا دارد. از میان غذاهای لذیذ منوی رستوران آریانا می‌توان به دیزی محلی، دیزی فلفلی، جوجه کباب، چلو کباب، ماهی کباب، زرشک پلو با مرغ اشاره کرد که می‌توانید نوش جان کنید و لذت ببرید‌.

رستوران حمام قلعه؛ یکی از بهترین رستوران های شهر همدان

حمام قلعه یکی از مکان‌های تاریخی و گردشگردی همدان است و رستوران حمام قلعه در آن قرار دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ های همدان محسوب می‌شود. در رستوران حمام قلعه غذاهای اصیل ایرانی ارائه می‌شود. در فضای داخلی این رستوران یک حوضچه کوچک قرار دارد و تخت‌هایی دور آن چیده است. اگر می‌خواهید در مکانی با نورپردازی و صدای آرامش‌بخش آب غذایتان را نوش جان کنید، به رستوران حمام قلعه بروید. 

باغ رستوران ساحل همدان

باغ رستوران ساحل همدان

باغ رستوران ساحل یکی از بهترین رستوران های معروف همدان محسوب می‌شود و در ابتدای جاده گنجنامه قرار گرفته است. این رستوران هم دارای فضای باز سرسبز است و هم فضای سرپوشیده دارد. در رستوران ساحل غذاهای اصیل ایرانی بسیار خوش‌مزه‌ای طبخ می‌شود. در منوی این رستوران انواع کباب، زرشک‌ پلو با مرغ و باقالی پلو وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید.

رستوران یاقوت همدان؛ یکی از بهترین رستوران های همدان

رستوران یاقوت یکی از بهترین رستوران های همدان شهر است و در بعثت، بلوار ارم بین زرگران و بلوار فرشچیان، در نزدیکی شهربازی رنگین کمان قرار دارد. این رستوران دارای فضای دلنشین و همچنین یک حوض بسیار زیبا است. در این رستوران موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود. رستوران یاقوت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.

رستوران عطر سیب

رستوران عطر سیب یکی دیگر از بهترین رستوران های معروف همدان محسوب می‌شود و در جاده گنجنامه قرار دارد. مجموعه گردشگری گنجنامه همدان در نزدیکی رستوران عطر سیب قرار گرفته است. فضای اطراف این رستوران بسیار سرسبز و چشم‌نواز است. در رستوران عطر سیب هم می‌توانید غذاهایتان را روی تخت میل کنید و هم روی میز. در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی بسیار باکیفیت و لذیذی ارائه می‌شود.

رستوران سنتی شاندیز حاجی همدان

رستوران سنتی شاندیز حاجی همدان؛ یکی از بهترین رستوران های معروف همدان

رستوران شاندیز حاجی یکی از بهترین رستوران های همدان محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در یک مکان تاریخی غذاهای خوش‌مزه و لذیذ نوش جان کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران سنتی شاندیز حاجی همدان است. این مکان در دوران قاجار ساخته شد و جزو بناهای تاریخی شهر همدان محسوب می‌شود. طراحی این رستوران سنتی و دلنشین است. در رستوران شاندیز حاجی انواع کباب‌ها و غذاهای سنتی سرو می‌شود.

رستوران سنتی عمارت دیبا همدان

عمارت دیبا یکی از بهترین رستوران های معروف همدان است و در خیابان مهدیه، نبش روحانی قرار دارد. در این رستوران حوض بسیار زیبایی قرار دارد و تخت‌هایی دور آن چیده شده است. در روز‌های یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در عمارت دیبا موسیقی زنده برگزار می‌شود که می‌توانید از آن لذت زیادی ببرید. در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی باکیفیتی ارائه می‌شود.

چلوکبابی باستان همدان؛ یکی از بهترین رستوران های شهر همدان

چلوکبابی باستان یکی دیگر از بهترین رستوران های همدان محسوب می‌شود و در خیابان باباطاهر، بین بازار زرگرها و حمام قلعه قرار دارد. اگر به کباب علاقه‌مندید و می‌خواهید یک کباب خوش‌طعم و باکیفیت در شهر همدان نوش جان کنید، حتما به چلوکبابی باستان بروید. در منوی این رستوران چلوکباب برگ، چلو کباب کوبیده، چلو جوجه و چلو سلطانی وجود دارد.

دیزی‌سرای آریاییان همدان

دیزی‌سرای آریاییان همدان

دیزی‌سرای آریاییان یکی از بهترین رستوران‌ های معروف همدان محسوب می‌‌شود. اگر می‌خواهید یک دیزی خوش‌مزه و باکیفیت در شهر همدان نوش جان کنید، پیشنهاد ما به شما دیزی‌سرای آریاییان است. در منوی این رستوران فقط دیزی‌های لذیذ و بی‌نظیر وجود دارد که می‌توانید از خوردن آن‌ها لذت زیادی ببرید. طراحی داخلی دیزی‌سرای آریاییان سنتی است و دیزی‌های آن در ظروف لعابی فیروزه‌ای سرو می‌شود.

آشکده عبدی همدان؛ یکی از بهترین رستوران های همدان

آشکده عبدی یکی از بهترین رستوران های همدان محسوب می‌شود. این رستوران سه شعبه در شهر همدان دارد؛ شعبه ۱ آن در خیابان بوعلی، بن‌بست خورشیدی و شعبه ۲ آشکده عبدی در جوادیه، نبش ۱۲ متری جعفری، روبه‌روی قنادی نیلوفر و شعبه ۳ آن در میدان عمار، ابتدای بلوار عمار قرار گرفته است. این رستوران فضای ساده و زیبایی دارد، اما غذاهای بسیار خوش‌مزه و باکیفیتی ارائه می‌کند. از میان غذاهای منوی این رستوران می‌توان از حلیم، آش رشته، خوراک لوبیا، دیزی و کوفته نام برد.

کافه رستوران روکا همدان

کافه رستوران روکا یکی از بهترین رستوران‌های معروف همدان است که در مرکز تپه عباس‌آباد قرار دارد. پس از بازدید و لذت بردن از منطقه خوش آب‌وهوای تپه عباس‌آباد می‌توانید به کافه رستوران روکا بروید و از غذاهای باکیفیت آن نوش جان کنید. این کافه رستوران فضایی مدرن و زیبایی دارد. منوی رستوران روکا شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع نوشیدنی می‌شود. از میان غذاهای منوی آن می‌توان به خوراک دنده، جوجه کباب، شیشلیک بره، چوریتسو برگر و پیتزا بیف چیکن اشاره کرد.

رستوران ایتالیایی چوبین همدان؛ یکی از بهترین رستوران های معروف همدان

رستوران ایتالیایی چوبین همدان؛ یکی از بهترین رستوران های معروف همدان

رستوران ایتالیایی چوبین یکی از بهترین رستوران‌ های  همدان است و در خیابان سعیدیه شمالی همدان قرار دارد. این رستوران فضایی مدرن و شیک دارد. اگر می‌خواهید غذاهای ایتالیایی باکیفیت و خوش‌طعمی را در همدان امتحان کنید، حتما به این رستوران بروید. در منوی رستوران چوبین انواع پیتزاهای ایتالیایی، برگر، ساندویچ، سوخاری، پاستا و دیگر غذاهای فرنگی وجود دارد که می‌توانید نوش جان کنید.

فست‌فود عطاویچ همدان

عطاویچ یکی دیگر از بهترین رستوران های همدان است. فست فود عطاویچ شعبه‌های زیادی در ایران دارد و دو شعبه آن در همدان است که یکی از آن‌ها در خیابان مهدیه و شعبه دیگر آن در میدان بیمه قرار دارد. اگر به فست فود علاقمندید حتما به علاویچ بروید و غذاهای خوش‌مزه آن را امتحان کنید. در منوی عطاویچ همدان انواع پیتزا، ساندویچ‌، برگر و پاستا وجود دارد.

فست‌فود دانژه همدان؛ یکی از بهترین رستوران های شهر همدان

دانژه یکی از بهترین رستوران های شهر همدان محسوب می‌شود و در میدان شریعتی، خیابان مهدیه قرار دارد. فضای دانژه ساده و مدرن است. در این فست‌فود انواع پیتزا آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، برگر و ساندویچ وجود دارد که می‌توانید نوش جان کنید. اگر به فست فود علاقه‌مندید، حتما به دانژه بروید و  فست‌فودهای خوش‌مزه و باکیفیت آن را امتحان کنید.  

فست‌فود پسر خوب همدان

فست‌فود پسر خوب همدان

بریان‌کده پسر خوب یکی دیگر از بهترین رستوران های همدان است و در خیابان خبرنگار، بین قنبر و معصومی قرار دارد. این فست فود فضای ساده‌ای دارد، اما غذاهای آن از کیفیت بالایی برخوردار است. از میان غذاهای منو فست‌فود پسر خوب می‌توان به انواع پیتزا، فیله سوخاری، ناگت میگو، برگر، هات‌داگ و کباب ترکی اشاره کرد که می‌توانید نوش جان کنید.

فست‌فود کلیز؛ یکی از بهترین رستوران های معروف همدان

فست‌فود کلیز یکی از بهترین رستوران های معروف همدان است و در میدان جهاد، ابتدای خیابان میرزاده عشقی قرار دارد. فضای مدرن و زیبای این رستوران تم تیره دارد و با نورپردازی زرد تزئین شده است. در این رستوران فست‌فودهای بسیار خوش‌طعم و باکیفیتی ارائه می‌شود. حتما به کلیز بروید و پیتزاها و برگرهای خوش‌طعم آن را امتحان کنید.

فست‌فود پنیر همدان 

فست‌فود پنیر یکی دیگر از بهترین رستوران‌های همدان است و در جهاد، عارف قزوینی، بین نشاط و فضل‌اللهی قرار دارد. این رستوران فضایی ساده دارد، اما غذاهای بسیار خوش‌مزه و باکیفیتی ارائه می‌کند. در منوی فست‌فود پنیر انواع پیتزا و برگر وجود دارد. اگر عاشق فست‌فود هستید، پنیر می‌تواند یکی از بهترین فست‌فودها برای شما باشد.

جمع بندی

در این مقاله بهترین رستوران‌های همدان را به شما معرفی کردیم تا باتوجه به ذائقه غذایی خود و هم‌سفرهایتان بهترین رستوران را انتخاب کنید. اگر علاقه زیادی به غذاهای اصیل ایرانی دارید، رستوران نعل اشکنه، رستوران داریوش گنجنامه، رستوران کاکتوس، رستوران حمام قلعه، رستوران سنتی شاندیز حاجی، رستوران عطر سیب، رستوران یاقوت رستوران دلتا را به شما توصیه می‌کنیم. اگر می‌خواهید در یک رستوران مجلل و زیبا غذا بخورید، رستوران امیران ۱ و رستوران امیران ۲ بهترین رستوران برای شما محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید یک آش بسیار خوش‌مزه در شهر همدان نوش جان کنید، حتما به آشکده عبدی بروید. همچنین اگر می‌خواهید یک دیزی بسیار خوش‌طعم در سفر خود امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما دیزی‌سرای آریاییان است‌. اگر به فست‌فود علاقمندید، توصیه ما به شما فست‌فود عطاویچ، فست‌فود دانژه، فست‌فود پسر خوب، فست‌فود کلیز و فست‌فود پنیر است.

لطفا نظرات خود را درباره این مقاله و  تجربیات خود از بهترین رستوران‌های همدان با ما به اشتراک بگذارید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران