Comme chez Soi

بهترین رستوران های بروکسل؛ از رستوران معروف ترافل سیاه تا وینسنت!

بروکسل ممکن است کوچک باشد، اما مطمئناً وقتی نوبت به غذاهای آن می‌رسد، یکی از بهترین ها در اروپا است. این شهر با داشتن بیش از 25 رستوران ستاره دار، غذاخوری های باکیفیت در سطح جهانی و انبوهی از کافه های دنج، به پایتخت غذایی اروپای شمالی تبدیل شده است. با وجود گزینه های بسیار خوشمزه برای انتخاب، تصمیم گیری در مورد اینکه در سفر به بروکسل کجا غذا بخورید، می تواند یک چالش باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در این مقاله لیستی از بهترین رستوران های بروکسل برای انتخاب شما در سفر، تهیه نموده ایم.

راهنمای سفر به بروکسل را در موبایلتان داشته باشید.

Le Rabassier

رستوران های بروکسل

این رستوران دو ستاره با اینکه فضای کوچکی دارد، محلی ها و گردشگران را مجذوب خود نموده و تبدیل به یکی از بهترین رستوران های بروکسل گردیده است. بهترین انتخاب در لو راباسیه، ترافل است که در ظروف مخصوص موج سواری که با ذوق و هنر تهیه شده اند، سرو می گردد. فضای مجلل، خدمات بی عیب و نقص، و محیط صمیمی Le Rabassier آن را به گزینه ای عالی برای یک شام عاشقانه دو نفره تبدیل کرده است. انتخاب شما در این رستوران هر غذایی باشد، قطعا طعم آن را فراموش نخواهید کرد. فقط در نظر داشته باشید که حتما از قبل رزرو کنید.

آدرس: Rue de Rollebeek 23, 1000 Brussels

قیمت: مجموعه منوها از 78 تا 155 یورو متغیر است.

Comme chez Soi

Comme chez Soi با فضای داخلی منحصر به فرد به سبک هنر مدرن، فضای دنج و غذاهای فرانسوی که توسط سرآشپز حرفه ای لیونل ریگوله طبخ می شوند، یکی از بهترین رستوران های بروکسل است. این مکان با دو ستاره، در Place Rouppe در مرکز شهر واقع شده و از زمان افتتاح در سال 1979، با غذاهای کلاسیک فرانسوی خود، شهرت بی نظیری به دست آورده است. در اتاق ناهارخوری صمیمی، میهمانان می توانند یکی از منوهای شامل پنج تا هفت غذای اصلی را سفارش داده و لذت ببرند. غذاها شامل میگوی نوباشی، خرچنگ ترشی، جگر اردک و سینه کبوتر تند است. محلی ها به این رستوران “درست مثل خانه” می گویند و این موضوع را مهمانان وقتی به آشپزخانه اوپن نگاه می کنند و سرآشپزها را در حال آماده سازی غذاها می بینند، به خوبی احساس خواهند کرد.

آدرس: Place Rouppe 23, 1000 Brussels

قیمت: منوها از 99 یورو برای هر میز تا 258 یورو برای یک منوی 7 غذایی متغیر است.

Bon Bon

رستوران های بروکسل

Bon Bon مکانی کاملا عاشقانه در بین بهترین رستوران های بروکسل بوده که در یک ویلای مجلل با فاصله 15 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است. این رستوران دو ستاره، چیدمانی شیک و مدرن و محیطی آرام و جذاب دارد. این فضای دلچسب تا حد زیادی به دلیل نور محیطی ملایم، مبلمان الهام گرفته شده از دهه 60، آشپزخانه اوپن و تخته سیاهی است که منو روی آن نوشته شده است. دو منو برای پیشنهاد سفارش غذا وجود دارد، منوی اول «سفر بلژیکی» نام دارد که محبوب‌ترین غذاهای این کشور را به نمایش می‌گذارد، و منوی بعدی «باغ فصل‌ها» نام دارد که بر روی سبزیجات تمرکز دارد.

آدرس: Avenue de Tervueren 453, 1150 Brussels

قیمت: 230 یورو برای منوی “سفر در بلژیک” / 185 یورو برای منوی “باغ فصل ها”

رستوران وینسنت

رستوران وینسنت یکی از بهترین رستوران های بروکسل است که برای طراحی فضای داخلی رستوران، کاشی های نقاشی شده از موج سواری در سواحل بروکسل را انتخاب نموده است. این غذاخوری در طبخ غذاهای سنتی و دلچسب بلژیکی، خصوصا غذاهای دریایی و استیک تخصص دارد. غذاها به روش سنتی تهیه می شوند اما برای اینکه شما کمی هیجان را تجربه کنید، استیک را شعله ور بر روی میز برایتان قطعه قطعه خواهند کرد. منو وینسنت شامل تمام غذاهای کلاسیک بلژیکی شامل صدف وینسنت با پنیر پستو و پارمزان، تارتار استیک آماده آمریکایی و استیک شاتوبریاند است. همچنین چندین گزینه گیاهی نیز وجود دارد. شب خود در وینسنت را با یک کرپس سوزت لذیذ، برای دسر به پایان برسانید.

آدرس: Predikherenstraat 8, 1000 Brussels

قیمت: حدود 55 یورو برای هر نفر

ترافل سیاه

رستوران های بروکسل

بدون شک از غذا خوردن در رستوران La Truffe Noire به عنوان یکی از بهترین رستوران های بروکسل لذت خواهید برد. رستوران تک ستاره که امتیاز بالای خود را از خلاقیت در ترکیب مواد برای طبخ غذا به دست آورده است. . از ترافل کامل پخته شده و کارپاچیو گوشت گاو با ترافل گرفته تا برگ‌های تنباکوی ترافل شده، طعم های ترکیب شده و لذیذی هستند که در این رستوران می توانید امتحان کنید. در ترافل سیاه منوهای مختلفی بسته به بودجه و اشتهای شما برای انتخاب، وجود دارد. می‌توانید از منوهای ناهار هفتگی با قیمت مناسب (50 و 85 یورو) استفاده کنید که با یک لیوان Prosecco یا دو لیوان Grand cru ارائه می‌شود.

آدرس: Boulevard de la Cambre 12, 1000 Brussels

قیمت: محدوده منو از 50 یورو تا 225 یورو

کلم بروکسل

برای امتحان کردن غذاهای دلچسب اصیل بلژیک، رستوران های کمی در محله های لوکس بروکسل قرار دارند. Le Chou de Bruxelles که بین خیابان لوئیز و شاتلن قرار دارد، یکی از بهترین رستوران ‌های بروکسل برای جستجو در میان محبوب‌ترین غذاهای این کشور است. اینها شامل کروکت پنیر و میگو، کاسرول غذاهای دریایی و اسکمپی با سس خرچنگ است. با این حال، بهترین گزینه در منوی رستوران، صدف و سیب زمینی سرخ شده است. این غذای ویژه در 25 سال گذشته شهرت درخشانی را برای این رستوران به ارمغان آورده است. برای لذت بردن از طعم لذیذ غذاهای بلژیکی در رستوران بروکسل، کافی است در روزهای گرم و آفتابی، میزتان را در تراس جذاب و کوچک رستوران انتخاب کنید.

 آدرس: Rue de Florence 26, 1050 Brussels

قیمت: 32 یورو برای پیش غذا، غذای اصلی و دسر / 14 یورو برای منوی کودکان

پایان قرن

رستوران های بروکسل

یکی دیگر از بهترین رستوران های بروکسل که غذاهای کلاسیک و دلچسب بلژیکی را بدون قیمت چشمگیر سرو می کند، Fin de Siècle است. حجم زیاد وعده های غذایی این رستوران را به یکی از محبوب ترین رستوران های بروکسل در بین مردم محلی و گردشگران تبدیل کرده است. در کنار کیفیت و طعم غذا، چیدمان رستوران پایان قرن، که محیطی دنج شبیه به روستا را طراحی نموده اند، در محبوبیت آن موثر است. لازم است بدانید رستوران رزرو از قبل ندارد و به همین دلیل اگر دیر برسید، باید در صف انتظار کمی معطل شوید.

آدرس: Rue des Chartreux 9, 1000 Brussels

قیمت: حدود 30 یورو

Le Bistro

Le Bistro محیطی به گرمی خانه داشته و در فاصله کمی از مرکز شهر بروکسل قرار دارد. یکی از بهترین رستوران های بروکسل برای لذت بردن از طعم غذاهای محلی است. سیب زمینی سرخ شده با صدف، خورش گوشت گاو فلاندری، و میگو در سس سیر از بهترین های منو در این رستوران هستند البته آنها گزینه های گیاهی و وگان وسوسه انگیزی را نیز ارائه می دهند. حجم زیاد غذا در کنار قیمت مقرون به صرفه، Le Bistro را به مکانی محبوب برای خانواده‌ها و دورهمی های دوستانه تبدیل کرده است. تراس بیرون رستوران، مکان مناسبی برای لذت بردن از تماشای مردم، در حالی است که غذاهای خوش طعم بلژیکی را امتحان می کنید.

آدرس:  Boulevard de Waterloo 138, 1000 Brussels

قیمت: حدود 40 یورو

انتخاب شما بعد از رزرو بلیط هواپیما، کدام یک از رستوران های بروکسل خواهد بود؟

نظرات کاربران