رستوران های مکزیکی سئول
28 اردیبهشت 1403
کره جنوبی

بهترین رستوران های مکزیکی سئول؛ تند، شیرین و خوشمزه!

بهترین رستوران های مکزیکی سئول کدام است؟ کدام رستوران بهترین نوع تاکوی مکزیکی را ارائه می‌دهد؟ اگر عاشق غذاهای مکزیکی هستید و قصد سفر به سئول را دارید، ممکن است با این سوال‌ها مواجه شده باشید. خوشبختانه غذاهای مکزیکی در سئول طرفداران بی‌شماری دارد و می‌توانید در این شهر دیدنی کره جنوبی، بهترین نوع غذاهای مکزیکی را پیدا و تهیه کنید. این مقاله را تا آخر بخوانید؛ در این مقاله راجع‌به 6تا از رستوران های مکزیکی سئول برای‌تان نوشته‌ایم. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

ال پینو 323

این رستوران که از بهترین رستوران های مکزیکی در سئول است و در نزدیکی ایستگاه ایاگی قرار دارد، یکی از غذاخوری‌های محبوب مکزیکی در سئول است که باید حتما در لیست شکم‌گردی خود، داشته باشید. 

گوستو تاکو؛ از جذاب‌ترین رستوران های مکزیکی در سئول

به گوستو تاگو واقع در نزدیکی دانشگاه هونگیک بروید و در این رستوران مکزیکی، تاکو بخورید. گوستو تاکو برای مشتریان مشتاق خود شعبه دیگری نیز در کنار ایستگاه سانگ‌سو راه اندازی کرد. آرون به همراه همسرش هی جین، این رستوران خوب مکزیکی را اداره می‌کند. تاکوهای استیک کبابی جدید، بشقاب‌های فاهیتا و کاسه‌های بوریتو نیز برای افرادی که رژیم دارند، در منوی این رستوران وجود دارد. 

ولستد

این رستوران آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است. کوکتل‌های باکیفیت سرآشپز لس‌آنجلسی این رستوران مکزیکی در سئول، بهترین کوکتل‌هایی که تا کنون خورده‌اید را برای‌تان می‌آورد و هم‌چنین تاکوهای کارنیتا، چیمی‌چانگا با سس چیلی سبز، ناچو، تامالس و غیره را برای‌تان سرو می‌کند. به این رستوران مکزیکی سئول بروید و طبق سلیقه خود، بهترین غذای منو را برای خود سفارش دهید. گفتنی است غذاهای رستوران محبوب ولستد، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

بهترین رستوران های مکزیکی سئول

پاکو لوکو

برای صرف یک تاکوی خوشمزه مکزیکی به پاکو لوکو بروید. بوریتو که با پیاز، گشنیز و سایر ادویه ها و هم‌چنین مقدار مناسبی پنیر داخلش سرو می‌شود را هم از دست ندهید. 

دون چارلی

علاوه‌بر تاکو و بوریتو می‌توانید در این رستوران مکزیکی سئول، توستادیتای گیاهی با کاهو، گوجه فرنگی و آووکادو را سفارش دهید و بخورید. منوی اشتهابرانگیز رستوران را با دقت ببینید و غذای خود را انتخاب کنید. 

واتوس؛ یکی از رستوران های مکزیکی سئول

بنیان‌گذاران کره‌ای‌آمریکایی این رستوران که از اهالی لس‌آنجلس و تگزاس هستند، تاکو دنده کوتاه گالبی، سیب‌زمینی سرخ‌شده کیمچی و مارگاریتای ساخته شده با آلو برنج کره‌ای را با بهترین کیفیت برای‌تان سرو می‌کنند. به واتوس بروید و لحظاتی با طعم غذاهای خوشمزه مکزیکی را تجربه کنید. 

کلام آخر

در این مقاله راجع‌به 6تا از رستوران های مکزیکی سئول برای‌تان نوشتیم و امیدواریم مفید بوده باشد. اگر عاشق غذاهای تند مکزیکی هستید، می‌توانید در پایتخت کره جنوبی بهترین نوع آن‌ها را امتحان کنید. تاکو، بوریتو و فاهیتا از جمله این غذاهای خوشمزه است که پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌وجه، از دست ندهید. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

نظرات کاربران