رستوران های ایتالیایی در سئول
29 اردیبهشت 1403
کره جنوبی

بهترین رستوران های ایتالیایی در سئول؛ پاستا یا پیتزای سیسیلی

غذاهای ایتالیایی، از انواع ماکارونی رفته تا پیتزاهای نازک مخصوص این کشور، در سراسر جهان آن‌قدر محبوب است که در اکثر کشورهای دنیا، رستوران‌هایی برای سرو این غذاها تاسیس شده است؛ کره جنوبی و پایتخت آن نیز از این قاعده مستثنی نیست و رستوران های ایتالیایی در سئول، برای لحظاتی هم که شده شما را به ایتالیا می‌برد. اگر از طرفداران غذاهای ایتالیایی هستید و برای سفر به سئول برنامه‌ریزی می‌کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید؛ در این مقاله به 15تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در سئول پرداخته‌ایم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

آشپزخانه سالواتوره کومو

اگر هوس پیتزا کرده‌اید، نام این رستوران را به‌خاطر بیاورید؛ سالواتوره‌کومو به‌خاطر پیتزاهای هیزمی خود بسیار محبوب و پرطرفدار است. این رستوران ایتالیایی در سئول که در سال 2009 افتتاح شد، در سطح بین‌المللی گسترش یافت. گفتنی است که تنور هیزمی یک تنی این رستوران، توسط صنعت‌گران ایتالیایی از سنگ‌های آتشفشانی ایتالیایی ساخته شده است. 

کاسا دی نوآ؛ از رستوران های ایتالیایی سئول

کاسا دی نوآ؛ از رستوران های ایتالیایی سئول

این رستوران انواع غذاهای سنتی قسمت شمالی ایتالیا را با نهایت مهارت طبخ و سرو می کند. سرآشپز دیوید دی‌مئو هر روز صبح شخصاً از بازار بازدید می کند تا خودش محصولات تازه را برای تهیه غذاهای روز رستورانش، انتخاب و تهیه کند. ماکارونی غذای اصلی این رستوران را تشکیل می‌دهد و انواع خاص آن، از پاستا گرفته تا لازانیا، همگی به‌صورت کاملا تازه در خانه تهیه می‌شود. سوسیس سس راگو نیز از دیگر غذاهای ویژه این رستوران است که با سفارش آن می‌توانید اوقاتی خوش را برای خود رقم بزنید. 

لوکاندا مونگ رو؛ از بهترین رستوران های ایتالیایی در سئول

منوی این رستوران هم مانند نام آن، تلفیقی از فرهنگ‌هاست؛ لوکاندا به معنی نوعی اغذیه‌فروشی است که غذاهای ساده مدیترانه‌ای می‌فروشد و مونگ‌رو نیز از زبان چینی گرفته شده و به معنی جاده رویایی است. سرآشپز چان ایل پارک، یکی از سرآشپزهای ایتالیایی برتر کره، برای طبخ غذاهای رستورانش از روش های پخت سنتی ایتالیایی استفاده می کند، اما در غذاها از مواد سنتی کره مانند خرطوم، تاندون گوشت گاو بخارپز، پاستا قلیه و مرغ سرخ‌شده نیز بهره می‌برد. به این رستوران بروید و از کوارانته‌فتوچین که در تهیه آن از چهل زرده تخم‌مرغ استفاده می‌شود، از خود پذیرایی کنید و یا با سفارش استیک خیس هانوو که از گوشت گاو کره‌ای تهیه می‌شود، طعم تازه‌ای را بچشید. پس از صرف غذای اصلی‌تان نیز می‌توانید با سفارش دسر تیرامیسو، لذت غذای خود را کامل کنید. 

بررا

به رستوران باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بررا بروید و با انواع غذاهای اصیل ایتالیایی، مانند پاستا و پیتزای ایتالیایی، از خود پذیرایی کنید. پاستاهای این رستوران با آرد صددرصد ایتالیایی تهیه می‌شود و سرآشپزان آن در تلاشند تا با ارائه انواع غذاهای ایتالیایی، این حس را به مشتریان خود بدهند که به خانه‌ای در ایتالیا دعوت شده‌اند! 

مایس‌کانتینروست؛ از رستوران های ایتالیایی در سئول

این رستوران ایتالیایی که به خاطر فضای داخلی‌اش کانتینر حمل‌ونقل نام‌گذاری شده است، پس از کسب موفقیت‌های بزرگ در شهری واقع در ناحیه جنوب‌شرقی کره، اولین شعبه سئول خود را در سئول، نزدیک ایستگاه گانگنام افتتاح کرد. به دلیل کیفیت بالا و طعم ناب غذاهای ایتالیایی این رستوران، در اولین مواجهه با آن، صفی طولانی از مشتریان مشتاق را خواهید دید؛ به صف بپیوندید و برای دریافت غذا منتظر بمانید که ارزشش را دارد.

سیوری سیوری

 رستوران های ایتالیایی در سئول

زن و شوهری به نام انریکو اولیوری و فیلیپا فیورنزا (فیوره) این رستوران ایتالیایی را برای طبخ و عرضه انواع غذاهای اصیل غربی سیسیلی در فضایی با رنگ‌آمیزی درخشان افتتاح کردند. گلوله‌های برنج زعفرانی برشته‌شده آرانسین با انواع فیلینگ‌ها و پارمیجانو رجیانو بهترین غذاهای منوی این رستوران است. یکی دیگر از آیتم‌های محبوب منوی سیوری سیوری، نوعی ماکارونی کوچک حلقه‌ای شکل است که غلیظ است و به همراه سسی متشکل از گوشت بادمجان و گوجه‌فرنگی نازک برش‌داده‌شده، سرو می شود. 

پیزریا دبازا

پیتزاهای خاص این رستوران ایتالیایی در سئول با یک بشقاب پستو، پارمزان تراشیده شده و تکه‌های فلفل نان تست که در اجاق چوبی سنتی طبخ شده‌اند، عرضه می‌شود. به این رستوان بی‌نظیر در پایتخت کره جنوبی بروید و با صرف یک وعده غذای ایتالیایی، لذت ببرید. 

کافه توان

اگرچه این کافه کوچک به عنوان یک کافه برانچ شناخته می‌شود، اما می‌توانیم آن را یکی از رستوران های ایتالیایی سئول نیز بنامیم، زیرا مکان خوبی برای صرف یک غذای ساده هم هست. در این رستوران می‌توانید با صرف غذاهای ایتالیایی، لذت شکم‌گردی خود در سئول را دوچندان کنید. 

کازا آنتونیو؛ یکی از جذاب‌ترین رستوران های ایتالیایی در سئول

نام این رستوران به معنی خانه آنتونیو است و به مالک آن یعنی آنتونیو پاتلا اشاره دارد. پاتلا یک تاجر کهنه‌کار است که بیش از 15 سال است که در ایتائوون و چئونگدام‌دانگ فعالیت می‌کند.  

لا نوت

 رستوران های ایتالیایی در سئول

یک رستوران ایتالیایی که در کوچه‌ای کنار یک سینما واقع شده است؛ منطقه این رستوران به طور کلی همیشه در حال تغییر است و با این حال، یکی از معدود مکان‌هایی است که در طول سال‌ها پیوسته پاسخ‌گوی سلایق مختلف بوده است. در لا نوت غذاهای ایتالیایی را که با طعم کره‌ای و ذائقه مردم سئول سازگار شده است، امتحان کنید. 

گرانو؛ از بهترین رستوران های ایتالیایی در سئول

این مورد از رستوران های ایتالیایی سئول که در مرکز ایتائوون واقع شده است، به سرآشپز ایتالیایی‌کانادایی به نام سانتینو سورتینو تعلق دارد؛ نمای بیرونی ساختمان با رنگ‌های آبی و گچ‌بری زرد با مصالحی که از ایتالیا آورده شده است و هم‌چنین اجاق دودکشی بزرگ، منظره‌ای جذاب را پدید آورده است. نکته جالب درمورد نحوه سرو غذا در رستوران گرانو این است که در این رستوران، ترشی نیز در کنار غذا سرو می‌شود.  

اتاق مزه؛ از رستوران های ایتالیایی سئول

رستورانی شش ساله و محبوب که همیشه شلوغ است؛ اتاق مزه با بازسازی یک خانه مسکونی چهل ساله ساخته شد و نورپردازی باشکوه و آجرکاری‌های جذاب از مشخصه‌های طراحی و بنای آن است. برخی از غذاهای منوی اشتهابرانگیز این رستوران، ترکیبی از غذاهای سبک خانگی آمریکای جنوبی و غذاهای خوش‌طعم مدیترانه‌ای است؛ در این رستوران به جای پیتزای گرد سنتی، پیتزای مربع‌شکل با انبوهی از اسفناج تازه درست می‌کنند. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

گمچیل

گمچیل لغتی کره‌ای و به معنای خوش‌طعم است؛ در این رستوران که یک غذاخوری تلفیقی است، می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را که با مواد اولیه کره‌ای طبخ می‌شود، پیدا کنید. به عنوان مثال، پاستا که اصالتا یک غذای ایتالیایی است، با مواد اولیه تازه کره‌ای تهیه می‌شود. از آیتم‌های دیگر منوی این رستوران می‌توانیم ماکارونی خامه‌ای با پیازچه وحشی، ماکارونی گوجه‌فرنگی نرم توفو، ماکارونی بیکن فلفل قرمز و ونگول سبز تربچه خشک را پیشنهاد کنیم. 

رودویل؛ از رستوران های ایتالیایی سئول

 رستوران های ایتالیایی در سئول

رودویل، رستوران ایتالیایی سئول، در یک منطقه نیمه مسکونی در کنار مدرسه ابتدایی یوکسام قرار دارد. شهرت این رستوران به دلیل ابراز رضایت مشتریان ثابت و مشتاق آن حاصل شده است. رودویل که رستورانی نسبتا قدیمی است، با عرضه انواع غذاهای ساده و باکیفیت ایتالیایی، لحظاتی خوشمزه را برای‌تان رقم خواهد زد. 

البون میز یا گاروسوگیل؛ رستوران ایتالیایی سئول

سرآشپز معروف، چوی هیون سوک، اداره این رستوران ایتالیایی سئول را برعهده دارد. این رستوران دارای یک کافه شبیه آشپزخانه است. در این رستوران از روش‌های خلاقانه‌ای که برخی از باورهای شما را زیرسوال می‌برد، استفاده می‌شود؛ مثلا شاید شما فکر می‌کنید کره همیشه زرد است؛ اما در این رستوران برای طبخ غذاها، از کره تیره تهیه‌شده از لوبیای سیاه استفاده می‌شود. یا این‌که مثلا فوی‌گراس در شکلات پخته می شود، استیک با پنج نوع نمک مختلف سرو می شود، ژله‌ها با سس سویا درست می‌شوند و گوشت با حرارت کم برای ساعت‌های طولانی پخته می‌شود.

کلام آخر سه کلیک درمورد رستوران های ایتالیایی در سئول

در این مقاله راجع‌به 15تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در سئول برای‌تان توضیح دادیم و امیدواریم مفید بوده باشد؛ این رستوران‌های خوب کره‌ای با انواع غذاهای ایتالیایی، لذتی متفاوت از صرف غذا در پایتخت کره جنوبی به شما می‌بخشد و با آیتم‌های متفاوت و کیفیت‌های بالا، حسابی غافلگیرتان می‌کند. در سفر خود به سئول، هرگز از رستوران‌های ایتالیایی آن صرف‌نظر نکنید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در سفرتان به سئول، در رستوران‌های ایتالیایی غذا بخورید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران