موزه های سئول

موزه های سئول؛ از گشت‌وگذار بین اسباب‌بازی‌ها تا سفر به سال 2050

موزه‌گردی از بهترین تفریحات هر سفری به‌شمار می‌آید؛ مخصوصا اگر این جاذبه‌ها علاوه‌بر این‌که نمایش‌دهنده آثار تاریخی است، حاصل تفکر و تلاش‌های خلاقانه هنرمندان آن سرزمین نیز باشد. موزه های سئول نیز از جمله موزه‌های خلاقانه و جذاب است که با بازدید از آن‌ها، شگفت‌زده می‌شوید و تجربیاتی جذاب و جدید کسب می‌کنید. اگر برای سفر به پایتخت کره جنوبی برنامه‌ریزی می‌کنید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید؛ در این مقاله به 9تا از بهترین موزه های سئول پرداخته‌ایم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

موزه آلیو؛ از بهترین موزه های سئول

در این موزه شهر سئول می‌توانید به همه چیز دست بزنید و قانون «دست نزنید» در این موزه سرگرم‌کننده، معنی ندارد. موزه آلیو آثاری جذاب همچون کپی آثار شکسپیر و نقاشی‌های حیرت‌انگیز را در خود دارد. می‌توانید از این آثار خلاقانه عکس بگیرید و در اینستاگرام‌تان به اشتراک بگذارید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول،  اینسادونگ، جونگنوگو. 

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، 11 تا 18

موزه تریک آی

موزه های سئول

به یک گالری از نقاشی‌های عجیب و فوق‌العاده از مجموعه موزه های شهر سئول بروید و خوش بگذرانید. در این موزه شما باید از تخیل خود کمک بگیرید و آثار را با دیدی متفاوتی نگاه کنید و لذت ببرید. مسلما این موزه برای اهالی هنر و نقاشی، جایی بسیار شگفت‌انگیز است. هم‌چنین بیش از پنجاه قسمت از عکس‌هایی سرگرم‌کننده در این موزه برای بازدید، وجود دارد. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، سئوگیو پلازا، ماپوگو.

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، 11 تا 19 

موزه توی کینو؛ یکی از خاص ترین موزه های شهر سئول

موزه سرگرم‌کننده توی کینو، در واقع مجموعه‌ای بزرگ از سی هزار اسباب‌بازی و مجسمه است. این موزه علاوه‌بر این‌که برای کودکان‌تان بسیار جذاب خواهد بود، برای خودتان نیز نوستالژیک و خاطره‌انگیز است و شما را به دوران بچگی می‌برد. عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های کارتون‌های دیزنی، باب‌اسفنجی و پوکمون از جمله دیدنی‌های این موزه است. بازی‌های رومیزی نیز از دیگر جذابیت‌های موزه توی کینو است؛ بازی کنید و لذت ببرید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، اینسادونگ، جونگنوگو. 

ساعات کاری: سه‌شنبه تا یکشنبه، 13 تا 19:30

گالری چاقو، یکی از موزه های شهر سئول

مجموعه‌ای دیدنی از شش هزار چاقو از سراسر جهان! در این گالری که از بهترین موزه های شهر سئول محسوب می‌شود، از چاقوهای محلی گرفته تا تیغه های ژاپنی و ابزارهای مورداستفاده در فیلم‌های جنگی را می‌توانید ببینید. هم‌چنین می‌توانید روند ساخت چاقو را هم از نظر بگذرانید.  

آدرس: کره جنوبی، سئول، اینسادونگ، جونگنوگو. 

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 تا 19، شنبه و یکشنبه از ساعت 11 تا 18

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

موزه قفل

موزه های سئول

خوب است پس از دیدن موزه چاقو، به دیدن یکی دیگر از بهترین موزه های شهر سئول که مثل موزه چاقو، دربردارنده یک شی خاص است، بروید؛ موزه قفل که در کنار کاخ گئونگ‌بوک‌گانگ سئول قرار دارد، منتظر شماست. در این موزه می‌توانید بیش از چهار هزار قفل کره‌ای را ببینید. گفتنی است بازدید از این موزه تنها نیم ساعت زمان می‌برد. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، ایهواجانگ‌گیل، جونگنوگو. 

ساعات کاری: سه‌شنبه تا شنبه، از ساعت 10 تا 18

موزه فیگور؛ از بهترین موزه های سئول

به موزه فیگور که مجموعه‌ای جذاب از اسباب‌بازی‌های ابرقهرمانی و مجسمه‌هاست بروید و خوش بگذرانید. با دیدن جوکر و هم‌چنین مرد عنکبوتی که کنار دیوار آویزان است، به وجد خواهید آمد و کودک درون‌تان به جنب‌وجوش خواهد افتاد. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، محله گانگنام. 

ساعات کاری: سه‌شنبه تا جمعه از ساعت 13 تا 17، شنبه و یکشنبه از ساعت 11 تا 19 

مرکز انیمیشن اس‌بی‌ای سئول

یکی از بهترین موزه های شهر سئول؛ در این مجموعه می‌توانید از کتاب‌های مصور گرفته تا ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز پورورو (پنگوئن‌های دوست‌داشتنی کره جنوبی) را ببینید و لحظاتی شگفت‌انگیز داشته باشید. نقاشی‌های دیواری و مجسمه‌های متنوع نیز نظر کودکان‌تان را به خود جلب خواهد کرد. در مناطقی که برای گرفتن عکس‌های متفاوت و سرگرم‌کننده طراحی شده، همراه با خانواده ژست‌های عجیب‌وغیب بگیرید و عکس‌های بامزه یادگاری خود را ثبت کنید. پس از آن نیز به کافه کمیک بروید و ضمن خواندن کتاب‌های کمیک به‌صورت رایگان، گلوی خود را با یک نوشیدنی خوش‌طعم، تازه کنید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، سوگونگ‌رو، جونگ‌گو.

ساعت کاری: سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 18 

موزه کیمچیکان؛ موزه سئول با طعم یک غذای سنتی

موزه های سئول

یک موزه برای شکموهای عزیز! کره جنوبی به کیمچی‌های خوشمزه‌اش معروف است و این غذای خوب کره‌ای در هر رستورانی پیدا می‌شود؛ بنابراین یک موزه کیمچی در سئول وجود دارد که در آن با انواع کیمچی و نحوه درست کردن‌شان آشنا می‌شوید. در موزه کیمچیکان کلاس‌های آموزش اصول اولیه پخت کیمچی نیز برگزار می‌شود تا خودتان یاد بگیرید چطور این غذای محبوب کره‌ای‌ها را بپزید و نوش جان کنید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، اینسادونگ، جونگنوگو. 

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 19 

موزه تلکام

 موزه تلکام با نام کامل لاتین T. um-SK Telecom Ubiquitous، با آینده‌نگری جذاب علمی‌تخیلی خود شما را به سال 2050 می‌برد. با این موزه راهی دنیای جدیدی از نوآوری می‌شوید و با سوار شدن سفینه فضایی، سفری بین کهکشانی را آغاز می‌کنید و با ربات‌های هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری‌ها روبه‌رو می‌شوید. به موزه تلکام بروید و از اتاق‌های هولوگرافیک و تله‌پورت دیدن کنید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، اولجی‌رو، جونگ‌گو.

ساعات کاری: از دوشنبه تا جمعه، ساعت 10 تا 18 

سخن آخر سه کلیک درباره موزه های سئول

در این مقاله 9تا از بهترین و خلاقانه‌ترین موزه های سئول را نام بردیم و ویژگی‌های هرکدام را شرح دادیم. این موزه‌ها با موضوعیت‌های مختلف، از انواع چاقو گرفته تا پخت کیمچی، شما را شگفت‌زده می‌کند و هرکدام چیزهایی جدید به شما می‌آموزد. پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به پایتخت کره جنوبی، حتما این 9تا موزه را هم در لیست تفریحات خود بنویسید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید از کدام موزه سئول بازدید کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران