رستوران های هاوایی سئول

رستوران های هاوایی سئول؛ تجربه طعم‌های متفاوت در پایتخت کره جنوبی

در سفرتان به پایتخت کره جنوبی، می‌توانید دو مدل غذای هاوایی را در رستوران های هاوایی سئول پیدا کنید؛ غذاهای هاوایی آمریکایی‌شده و نسخه کره‌ای غذاهای هاوایی. اگر معمولا در سفرهای‌تان شکم‌گردی می‌کنید و به چشیدن طعم‌های تازه و متفاوت نیز علاقه‌مندید، رستوران های هاوایی سئول را از دست ندهید. در منوی این رستوران‌ها می‌توانید گونه‌هایی مختلف از انواع غذاهای هاوایی را ببینید، سفارش دهید و طرفدارشان شوید. پس این مقاله را تا آخر بخوانید تا با بهترین نوع این رستوران‌های کره‌ای، آشنا شوید.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

باری؛ از رستوران های هاوایی سئول

اگر دوست دارید بهترین نوع غذاهای هاوایی را در سئول امتحان کنید، به باری بروید؛ این رستوران کره‌ای برای‌تان کاسه‌های آکای سالم و خوش‌طعم را که دو مدل دارد، در محیطی دنج سرو می‌کند؛ مدل اول کاسه میمون آکای شامل پوره موز است و دومی، کاسه مرکباتی با پوره لیمو. خوب است بدانید که هر دو با میوه‌های فصلی، گرانولا، عسل و آجیل همراه است و می‌توانید کاسه خود را با دانه‌های کتان، دانه‌های شاهدانه، کاکائو نیپس و غیره سفارش دهید. ضمنا از گزینه‌های دیگر غذاهای این رستوران می‌توان کاسه سالاد یا یک کاسه برنج همراه با سبزیجات تازه، غذاهای دریایی روی سبزی سالاد و یا برنج قهوه ای را نام برد. 

ساحل شمال

این رستوران با نام خود قصد دارد ساحل شمالی جزیره اوآهو را در سئول تداعی کند. بشقاب باربیکیو با گوشت، دنده و نان از گرینه‌های خوشمزه این رستوران خوب هاوایی در سئول است. اگر به ساحل شمال سئول رفتید، لذت غذاهای خوش‌طعم هاوایی در منوی آن را از دست ندهید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

چئونگدام؛ رستوران هاوایی در سئول

رستوران های هاوایی سئول

شعبه چئونگدام از مجموعه برند جهانی غذاخوری آلوها تیبل که دفتر مرکزی‌اش در ساحل وایکیکی است، غذاها و نوشیدنی‌های معمولی هاوایی را در محیطی شاد ارائه می‌کند. این شعبه در برج اس‌بی سئول که پر از رستوران و کافه است، با پنجره‌های بزرگ و زیبا خودنمایی می‌کند. اگر برای صرف یک وعده غذای هاوایی خوش‌طعم به چئونگدام رفتید، کاسه برنج پوک با اختاپوس، آووکادو و ماهی قزل آلا و آووکادو را از دست ندهید. 

بونجور هاوایی؛ یک رستوران هاوایی در سئول

 در این رستوران خوب از بشقاب لوکوموکو غافل نشوید؛ در بشقاب ویژه لوکوموکو استیک ژاپنی هامبورگ به همراه سس مخصوص آن قرار دارد. سیب زمینی سرخ شده، سالاد ذرت، سبزیجات، یک تکه کوچک ذرت روی لپه و برنج در کنار بشقاب نیز از دیگر مواد غذایی این بشقاب است. پاستا هاوایی گزینه دیگری است که می‌توانید در این رستوران سفارش دهید و لذت ببرید؛ تکه‌های بیکن، گوجه‌فرنگی گیلاس و قارچ در این بشقاب غذای هاوایی وجود دارد. 

آلوها پوکه، هاکدونگ؛ از رستوران های هاوایی سئول

در آلوها پوکه، یک رستوران هاوایی در سئول که سلف‌سرویس است و در ایستگاه هاکدونگ شهر واقع شده، می‌توانید گزینه‌هایی مثل کاسه پوکه، ماهی آزاد، ماهی‌تن، میگو، سبزیجات با نخود و کینوا و آووکادو را پیدا کنید. برنج هیجیکی چای سبز، برنج قهوه ای با کونجاک و سالاد کینوآ نیز از آیتم‌های محبوب دیگر این رستوران است، اما پیشنهاد ویژه ما به شما، کاسه سالمون خامه‌ای تند با برنج قهوه‌ای سرکه‌ای است که در عین خوش‌طعم بودن، حسابی سیرتان می‌کند. این رستوران نه‌چندان بزرگ، به دلیل کیفیت خوب غذاهایش معمولا در ساعات ناهار بسیار شلوغ می‌شود. 

کلام آخر سه کلیک درباره رستوران های هاوایی سئول

در این مقاله به پنج مورد از رستوران های هاوایی سئول پرداختیم و امیدواریم مفید بوده باشد. غذاهای هاوایی نوعی خاص از غذاست که طرفداران بی‌شماری دارد. در کره جنوبی نیز نوع آمریکایی‌شده و کره‌ای شده آن را پیدا کنید، سفارش دهید و با صرف آن، تجربه‌ای متفاوت را برای خود خلق کنید. 

نظر شما چیست؟ دوست دارید این غذاها را در سئول امتحان کنید؟ برای ما بنویسید. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران