رستوران های دریایی سئول
28 اردیبهشت 1403
کره جنوبی

رستوران های دریایی سئول؛ میگو سوخاری یا ساندویچ ماهی؟

اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید، رستوران های دریایی سئول برای شما آیتم‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است و فقط کافی است زمانی که در سفرتان به پایتخت کره جنوبی، برای شکم‌گردی از اقامتگاه‌تان خارج می‌شوید، نام این پنج رستوران را به خاطر بیاورید و هر روز خود در سئول را به صرف غذا در یکی از آن‌ها اختصاص دهید. این رستوران‌ها با ارائه انواع غذای دریایی، از ماهی قزل‌آلا گرفته تا گربه‌ماهی و میگو، پاسخگوی ذائقه شماست. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ در این مقاله پنج تا از رستوران های دریایی سئول را به شما معرفی کرده‌ایم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

مر پیکن؛ رستوران دریایی در سئول

اگر دوست دارید در سفرتان به پایتخت کره جنوبی، با لقمه‌های ویژه ماهی و چیپس به همراه نوشیدنی دلپذیر، از خود پذیرایی کنید، به رستوران مر پیکن بروید. این رستوران که درست روبه‌روی ایستگاه سانگسو واقع شده است، با سرآشپز آلی جی‌یون جئونگ، با این لقمه‌ها و هم‌چنین گوشت آبدار با سیب‌زمینی در کنار خمیر نرم و تردی که سرخ می‌شود، میزبانی شگفت‌انگیز برای‌تان خواهد بود. 

رستوران دریایی کلاه قدیمی

در رستورانی به نام کلاه قدیمی که در محله جیونگ‌نیدان سئول قرار دارد، غذاهای ترد دریایی سرو می‌شود. به این رستوران بروید و با صرف ماهی با ته‌مزه تند و چیپس کرکی در محیطی دنج و زیبا، لحظاتی متفاوت را تجربه کنید. قیمت این غذاها حدودا 9900 وون کره است. 

میکس اند مالت

یک رستوران دریایی با تاریخچه ساختی متفاوت؛ میکس اند مالت در داخل خانه دو طبقه بازسازی‌شده در محله دخاکرو، میزبان خوبی برای دوست‌داران غذاهای دریایی است.  کوکتل‌های کلاسیک این رستوران را از دست ندهید. پس از صرف غذا نیز می‌توانید یک فنجان قهوه بنوشید و لذت ببرید. ضمنا امکان بازی پلی‌استیشن نیز در این رستوران فراهم است؛ پس حسابی خوش بگذراید.  خوب است بدانید که ماهی و چیپس رستوران میکس اند مالت با کمی سرکه مالت سرو می‌شود. استیک آویز سوس وید، ساندویچ میگو بوفالو، بنگرس اند ماش، مک و پنیر چیلی هم از دیگر غذاهایی است که در منوی این رستوران، چشمک می‌زند. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

موزی؛ یک رستوران دریایی در سئول

رستورانی شیک و دنج برای صرف انواع غذا و نوشیدنی؛ موزی حتی به نحوه چیدمان، دستمال‌های روی میز و ظروف نقره به دقت توجه کرده است تا تجربه‌ای خاص برای مشتریانش بیافریند. در منوی این رستوران شگفت‌انگیز به‌جز انواع غذاهای دریایی اعم از ماهی قزل‌آلا و صدف و غذاهای کلاسیک‌تر مانند ماهی و چیپس و پای‌چویان، انواع سالاد، همبرگر و گوشت بره و گاو نیز دیده می‌شود.  

سکند گراند؛ از رستوران های دریایی سئول

در منطقه ایتائوون سئول، رستورانی به نام سکند گراند قرار گرفته است که در تهیه ماهی و چیپس تخصص ویژه دارد. در سفرتان این رستوران دریایی در سئول را از دست ندهید؛ حیف است که از کنار آیتم‌های خاص این رستوران در شکم‌گردی دریایی خود به‌آسانی بگذرید. از بین ماهی کاد و گربه‌ماهی به همراه چیپس، انتخاب کنید و از سرعت بالای آماده‌سازی سفارش خود، شگفت‌زده شوید. پیشنهاد می‌کنیم کتلت ماهی سرخ‌شده خود را با کمی سرکه و لیمو میل کنید و اگر ماهی کاد انتخاب شما بود، حتما آن را در سس تارتار نوش جان کنید. 

سخن پایانی سه کلیک درمورد رستوران های دریایی سئول

در این مقاله به پنج مورد از بهترین رستوران های دریایی سئول پرداختیم و امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد. اگر طرفدار غذاهای دریایی نظیر ماهی و میگو هستید، در سفرتان به سئول هم غذاهای مرغوب و خوش‌طعمی از این مدل خواهید خورد؛ فقط کافی است از قبل با این رستوران‌ها آشنا شوید. 

نظر شما چیست؟ دوست دارید در پایتخت کره جنوبی غذاهای دریایی بخورید؟ 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران