رستوران های تایلندی سئول

رستوران های تایلندی سئول؛ پد تای معروف در پایتخت کره جنوبی 

یکی از دلایل رونق گرفتن رستوران های تایلندی سئول این است که سالانه تعداد بی‌شماری از اهالی کره تایلند را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب و به این کشور دیدنی سفر می‌کنند. غذاهای شیرین و خوش‌طعم تایلند با ذائقه کره‌ای‌ها جور است؛ بنابراین رستوان های تایلندی سئول نیز پا گرفته است تا شهروندان کره هر زمان که خواستند، با چشیدن طعم خوب این نوع غذا، از خود پذیرایی کنند. اگر می‌خواهید در سفر بعدی خود به سئول بروید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید؛ در این مقاله راجع‌به رستوران های تایلندی در سئول صحبت کرده‌ایم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران تایلندی سووات؛ از بهترین رستوران های تایلندی سئول

جالب است بدانید سووات، اولین رستوران تایلندی سئول در منطقه ایتائوون که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ابتدا یک رستوران آلمانی بوده است که پس از هشت سال تلاش، به رستورانی تایلندی با تمرکز بر غذاهای خاص منطقه ایسان تبدیل شد. این رستوران در تهیه غذاهای خود، از ادویه زیادی استفاده می‌کند و سام تام یا سالاد پاپایای سبز آن، که با پاپایای نارس خردشده، میگوی خشک، چیلی، بادام‌زمینی آسیاب‌شده، لیموترش و سس ماهی تهیه می‌شود، از لذیذترین غذاهای منوی این رستوران تایلندی است. مرغ سوخاری با برنج یکی دیگر از غذاهای اصلی آن است و سوسیس آیسان، با مزه‌ای تند و ترش، نیز از دیگر غذاهای محبوب سووات است. این رستوران مدرن با وسایلی که مستقیما از تایلند آورده شده، به شما این حس را می‌دهد که در رستورانی واقع در بانکوک، غذا می‌خورید. 

رستوران در حال و هوای عشق

رستوران های تایلندی سئول

اگر از طرفداران فیلم‌های وونگ کار وای هستید، حتما به رستوران در حال و هوای عشق بروید. نام این رستوران از فیلمی ساخته این کارگردان هنگ‌کنگی مطرح در سال 2000 گرفته شده است. در سرتاسر این رستوران پوسترهای این فیلم به چشم می‌خورد.  خائو فات کفراو، یک تکه بزرگ آناناس آناناس به همراه برنج‌سرخ‌شده تایلندی، از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران تایلندی سئول است. 

شکم بودا؛ از رستوران های تایلندی در سئول

در سئول، غذاهای تایلندی به اندازه غذاهای ایتالیایی محبوب و پرطرفدار است و یکی از بهترین رستوران های تایلندی در سئول، رستوران شکم بوداست که پد تای، غذای ملی تایلند، را با بالاترین کیفیت سرو می‌کند؛ طوری که حس می‌کنید در یک رستوران اصیل در بانکوک، غذا می‌خورید.

رستوران مامان آروی

این رستوران که نزدیک یک دهه فعالیت دارد، غذاهای باکیفیت تایلندی را به بهترین شکل ممکن، برای‌تان سرو می‌کند. پد تای را در این رستوران خوب نیز می‌توانید پیدا و میل کنید. زن و شوهری به نام‌های کیم جی هون و گیل سونگ می، هر دو سرآشپزهای خبره آموزش‌دیده‌ای هستند که غذاهای تایلندی را با همکاری با سرآشپزهای تایلندی که در رستوران‌های هتل مجلل بانکوک کار کرده بودند، یاد گرفتند و حالا در رستوران مامان آروی، بهترین نوع این غذاها را برای‌تان سرو می‌کنند. 

رستوران توک‌توک نودل‌تای؛ از جذاب‌ترین رستوران های تایلندی سئول

رستورانی زیرزمینی واقع در یک ساختمان کوچک در نزدیکی ورودی کوچه یوننام‌دونگ، با غذاهای اصیل تایلند، میزبان خوبی برای شما خواهد بود. برای داشتن تجربه‌ای متفاوت در رستوران‌گردی خود، در سفرتان به سئول، حتما سری به توک‌توک نیز بزنید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران تایلندی بان پیچای 

رستوران های تایلندی سئول

بان پیچای در زبان تایلندی به معنای محل برادران است و گفتنی است که این رستوران در واقع توسط دو کره‌ای آشنا با فرهنگ غذایی تایلند، مدیریت می شود. رستوران بان پیچای فضایی دنج، آرام و صمیمانه دارد و غذاهایش نیز مقرون‌به‌صرفه است. 

بازار شبانه بانکوک

به بازار شبانه بانکوک در شاروسوگیل بروید و در سئول، تمام اقلامی که در خود بازار محلی تایلند ارائه می‌شود، مثل تابلو و وسایل دکوی، را از این بازار شبانه در سئول بخرید و هم‌چنین با تهیه غذاهای اصیل تایلندی از قبیل کاری گونگ پد پنگ که نوعی کاری زرد شیرین با میگوی سرخ‌شده است، سوپ تام‌یانگ و پد تای خوشمزه تایلند پس از خرید، در رستوران خوب بازار از خود پذیرایی کنید.  

شکم بودا در ایستگاه فامیلی؛ از بهترین رستوران های تایلندی در سئول

در ایستگاه فامیلی سئول، واقع در پایانه اتوبوس اکسپرس، در نزدیکی محلی به نام گانگنام، رستوران‌های معروف سئول قرار گرفته است. یک شعبه از رستوران شکم بودا در این ناحیه قرار دارد که به‌خاطر کیفیت بالای غذاها، همیشه شلوغ است و قیمت غذاهایش نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اگر می‌خواهید در زمان خلوت‌تری به این رستوران خوب تایلندی بروید، بین ساعت پنج تا شش بعدازظهر و یا بعد از ساعت 8:30 شب در محل حضور داشته باشید.

سنت آگوستین سادانگ؛ از خاص‌ترین رستوران های تایلندی در سئول

این رستوران که در ابتدا یک فروشگاه کوچک بود و در سال 2009 افتتاح شد، اکنون یکی از بهترین رستوران های تایلندی در سئول است و بیش از 40 فروشگاه در سراسر کشور دارد. جدیدترین شعبه رستوران سنت آگوستین سادانگ در طبقه چهارم یک ساختمان زیبا به نام پاستل، در نزدیکی ایستگاه سادانگ افتتاح شد. هاینکن سرد و باس سرخ‌شده ترد با سس فلفلی تند، از جمله غذاهای محبوب این رستوران تایلندی در سئول است. 

سخن آخر سه کلیک درباره رستوران های تایلندی سئول

در این مقاله به رستوران های تایلندی سئول پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را برای‌تان شرح دادیم و امیدواریم مفید بوده باشد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به پایتخت کره جنوبی، از نوش جان کردن غذاهای کره‌ای، از پدتای گرفته تا هاینکن سرد، صرف‌نظر نکنید و با رفتن به رستوران‌های تایلندی، لحظاتی خوشمزه برای خود بیافرینید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام رستوران تایلندی سئول بروید؟ برای ما بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران