بهترین سینماهای شیراز

بهترین سینماهای شیراز؛ تفریح به سبک فیلم‌بازان

شیراز علاوه‌بر این‌که یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرهای ایران به‌حساب می‌آید، از نظر فرهنگی هم یک قدم از دیگر شهرهای کشور جلو زده است. وقتی به شیراز می‌روید، در اکثر مواقع علت اصلی سفرمان به شیراز، دیدن باغ‌های چشم‌نواز آن و ملاقات با حافظیه معروف شیرازی‌ها است. ولی یک دلیل دیگر هم به این لیست اضافه خواهد شد و آن‌هم، کیفیت بالای سینماهای شیراز است.  اگر در شهر و دیار خودتان همیشه این مشکل را دارید که نمی‌توانید یک فیلم درست‌و‌حسابی در سینمایی با امکانات بالا ببینید، با امکانات خوبی که برای بهترین سینماهای شیراز قرار داده شده است، شیراز از هر نظر انتخابی عالی برای شما فیلم‌دوستان به شمار می‌آید. پس با سفر به بهشت فارس، شیراز، با یک تیر دو نشان بزنید. در ادامه به بررسی بهترین سینماهای شهر شیراز می‌پردازیم.

پاسپورت دومینیکا

تور شیراز با سه کلیک خوبه! 

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب

بهترین سینماهای شیراز

در لیست بهترین سینماهای شیراز بی‌شک‌، مجتمع سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز در بالاترین رتبه قرار می‌گیرد. رضایت مردم از این سینما آن‌قدر بالا بوده که اکثر شیرازی‌های فیلم‌باز، آن را معرفی می‌کنند. سینما هنر شهر آفتاب که از سال 1396 شروع به فعالیت کرده است، با داشتن 1600 صندلی و به‌روزترین امکانات سینمایی شهر، به یکی از مجهزترین سینماهای شیراز تبدیل شده است. 

سینما هنر شهر آفتاب شیراز فقط یک سالن سینمایی ساده نیست. این سینما دارای 8 سالن مجاز است که شامل سالن وی‌آی‌پی، سالن سه‌بعدی و سالن چندمنظوره می‌شود. سالن چند منظوره سالنی مخصوص برای برگزاری تئاتر و اجراهای موسیقی زنده است. در کنار همه این‌ها، سینما هنر شهر آفتاب سالن دیگری نیز تدارک دیده است که مخصوص کودکان و نوجوانان است. سالنی که کودک دلبندتان حتما عاشق آن خواهد شد. این سینما به عنوان مقام اول از لیست بهترین سینماهای شیراز، با گذاشتن صندلی‌های راحت و نورپردازی با کیفیت بهترین شرایط را برای مسافران و گردشگران ایجاد کرده که دوست دارند در طول سفر خود به شیراز از دیدن یک فیلم خوب حسابی لذت ببرند. 

تهیه بلیط و نحوه دسترسی

نکته مهمی که وجود دارد این است که برای راحتی کار خود قبل از این‌که به سینما بروید، بلیط آن را آنلاین و اینترنتی تهیه کنید. 

همچنین برای دسترسی به این سینما ابتدا بلوار دکتر حسابی در شیراز را پیدا کنید و وقتی به انتهای بلوار برسید، مجتمع بزرگ خلیج فارس را خواهید دید. سینما هنر شهر آفتاب در بلوک هفتم همین مجتمع بزرگ قرار دارد. پ

سینما فرهنگ شیراز

سینما فرهنگ شیراز

یکی از بهترین سینماهای شیراز، سینما فرهنگ شیراز است که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس قرار گرفته است. شاید فکر کنید که احتمالا این سینما فضای زیبایی ندارد چون داخل یک سازمان است. اما کاملا برعکس است. سینما فرهنگ شیراز نرسیده به باغ جهان‌نما معروف شیراز قرار گرفته است. در واقع برای رسیدن به سینما فرهنگ شیراز، باید بعد از رسیدن به چهارراه حافظیه، خیابان حافظ را به سمت دروازه قرآن تاریخی طی کنید. دقیقا در کنار باغ جهان‌نما است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس را خواهید دید. 

اگر دوست دارید در کنار دیدن فیلم از بقیه ساعات روز خود بهترین استفاده را بکنید و به دیدن مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند حافظیه، باغ جهان‌نما و آرامگاه وصال شیرازی بروید. از طرف دیگر سینما فرهنگ شیراز با داشتن 224 صندلی، سالنی بزرگ و محیطی زیبا، بلیط‌های قیمت مناسب‌تری دارد. سالن سینما فرهنگ شیراز از سیستم صوتی با کیفیتی همچون دالبی برخوردار است که جزء دستگاه‌های افزایش‌دهنده کیفیت صدا به‌روز است. 

تهیه بلیط و نحوه دسترسی

برای تهیه بلیط به صورت آنلاین کافیست به سایت‌های تهیه بلیط سینما مراجعه کنید و بلیط فیلم موردعلاقه‌تان را بخرید. همچنین برای دسترسی به این سینما می‌توانید به آدرس حافظیه، سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس، ایستگاه اتوبوس رودکی مراجعه کنید. 

پردیس سینمایی گلستان شیراز

بهترین سینماهای شیراز

در سفر به شیراز احتمال این‌که تمام روزهای سفر شما با دیدن باغ‌های زیبای نارنجستان قوام و دلگشا و تماشا کردن مسجد نصیرالملک پر شود خیلی زیاد است. پس اگر دیگر وقتی برایتان نمانده و نمی‌خواهید بدون رفتن به سینما شیراز را ترک کنید، پردیس سینمایی گلستان یکی از بهترین سینماهای شیراز برای شما خواهد بود. از طرفی دسترسی به این سینما خیلی راحت‌ است چون این سینما در کنار ایستگاه مترو میرزای شیرازی واقع شده است. این سینما 3 سالن مجهز و 274 صندلی دارد. یکی دیگر از خوبی‌های سینما گلستان شیراز که باعث شده به یکی از بهترین سینماهای شیراز تبدیل شود، بودن رستوران‌های درجه یکی مانند کافه رستوران پاپریکا و پارمین است. اگر دلتان یک دسر و نوشیدنی خوشمزه می‌خواهد حتما خودتان را مهمان کافه هلس (Health) کنید.

تهیه بلیط و نحوه دسترسی

برای تهیه بلیط از این سینا کافیست به یکی از سایت‌های تهیه آنلاین بلیط مراجعه کنید و بلیط فیلم موردنظرتان را تهیه کنید. برای رفتن به پردیس سینمایی گلستان شیراز کافی است در معالی‌آباد، دقیقا کنار ایستگاه میرزای شیرازی، در ساختمان الف آن، سینما را پیدا کنید. 

سینما سعدی شیراز

سینما سعدی شیراز

تا این‌جا راجع به مدرن‌ترین و در عین حال بهترین سینماهای شیراز حرف زدیم. شیراز در خیابان قصردشت خود یکی از قدیمی‌ترین سینماها را دارد با نام سینما سعدی. سینما سعدی شیراز همان چیزی است که نوستالژیک‌پسندها دنبالش هستند. این سینما قدیمی در سال 1339 تاسیس و 14 سال بعد بازسازی شد. در واقع این بازسازی باعث شد سینما سعدی قدیمی به یکی از درجه یک‌ترین و بهترین سینماهای شیراز تبدیل شود. سینما سعدی 951 نفر ظرفیت دارد. رفتن به سینما سعدی شیراز این مزیت را دارد که هم دیدن یک فیلم درجه یک را تجربه می‌کنید و هم به مراکز خرید اطراف آن می‌روید. 

تهیه بلیط و نحوه دسترسی 

برای تهیه بلیط از این سینما کافیست به یکی از سایت‌های تهیه آنلاین بلیط مانند سینماتیکت مراجعه کنید و بلیط فیلم موردعلاقه‌تان را بخرید. همچنین این سینما در خیابان قصردشت، در چهارراهی به نام چهارراه سینما سعدی قرار گرفته است. 

کلام آخر

تا این‌جا سینماهای شهر شیراز را معرفی کردیم تا با توجه به وقت، سلیقه و شرایط خودتان، بلیط هر کدام از سینماهای شیراز را که دوست دارید تهیه کنید و خودتان را به دیدن فیلمی درجه یک در سینماهایی مجهز در شیراز دعوت کنید. اگر به شیراز سفر کنید کدام یکی از بهترین سینماهای شیراز را برای فیلم‌دیدن انتخاب می‌کنید؟

نظرات کاربران