بهترین کافه های سئول

بهترین کافه های سئول؛ پیراشکی یا دونات تمشک؟

حقیقت این است که شکم‌گردی تنها به صرف غذاهای محلی در رستوران‌ها و غرفه‌های غذای خیابانی محدود نمی‌شود، بلکه می‌توانید در سفرتان، با رفتن به کافه‌های خوب و محبوب شهر مقصد، خوش‌گذرانی کنید. اگر عازم کره جنوبی هستید، برای کسب تجربه‌ای دلپذیر از سفر خود، حتما در بهترین کافه های سئول، پایتخت کره جنوبی، محصولاتی متفاوت را سفارش دهید و لذت ببرید. لازم است با بهترین کافه های سئول از پیش آشنا باشید تا بتوانید لحظاتی خوشمزه برای خود بیافرینید. برای آشنایی با این کافه‌ها و محصولات‌شان، تا پایان با ما همراه باشید. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

کافه سی‌ترو؛ از بهترین کافه های سئول

بهترین کافه های سئول

کافه سی‌ترو سئول با بهترین نوع لاته و قهوه هلندی که روی آن لایه‌ای از خامه شیرین قرار دارد، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. مالک این کافه که از بهترین کافه های سئول است، لی کانگ بین، نوشیدنی شما را با خلاقیت خاص خود تزئین می‌کند و برای‌تان به بهترین شکل ممکن سرو می‌کند. اسکاچینو یکی از پرفروش‌ترین نوشیدنی‌های خاص و خلاقانه این کافه کره‌ای است که طرفداران بسیاری دارد. این نوشیدنی خوش‌طعم برپایه قهوه است که مزه شیرین آن به‌واسطه پودر کاکائو و مزه تلخش به‌خاطر پودر قهوه ایجاد می‌شود. اسکاچینو که در فنجانی سرامیکی سرو می‌شود، با آب‌نبات کره‌ای دم شده است. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، ایتائوون‌دانگ، یانگ‌سان‌جی‌یو. 

کافه پیراشکی فری

اگر خود یا فرزندان‌تان عاشق پیراشکی هستید، کافه پیراشکی فری که در نزدیکی ایستگاه هانگنجین قرار دارد را انتخاب کنید و دونات‌های متفاوت آن را امتحان کنید و لذت ببرید. بافت پیراشکی اولد فری سبک است و روی دونات تمشک نیز با یک لایه براق از فراستینگ تمشک پوشانده شده و داخل آن با مربای تمشک پر شده است. ماچا و تیرامیسوی کافه پیراشکی فری نیز بسیار مشهور و پرطرفدار است

 آدرس: کره جنوبی، سئول، هانام‌دایارو، یانگ‌سان‌جی‌یو. 

کافه قطره تخم مرغ

کافه قطره تخم‌مرغ فروشگاهی است که در آن نان تست خیابانی کره‌ای را به همراه تخم‌مرغ برای وعده صبحانه سرو می‌کند. در منوی این کافه جذاب می‌توانید انواع مختلف نان تست را ببینید که با لایه‌ای از تخم‌مرغ به همراه سایر مواد انتخابی شما عرضه می‌شود. از سس مخصوص تخم‌مرغ و خامه برای سفارش خود، غافل نشوید؛ این سس خوشمزه ساندویچ شما را کمی شیرین می‌کند. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، بوکچون‌رو، دوهوادونگ، جونگنوگو. 

هلو خاکستری؛ یکی از بهترین کافه های سئول

بهترین کافه های سئول

یک خبر خوب برای نقاشان؛ کافه هنری  هلو خاکستری با هر سفارش غذا یا نوشیدنی، یک پالت آبرنگ و ابزار نقاشی به همراه دسته‌ای کاغذ در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر دوست دارید به‌جای نقاشی، رنگ‌آمیزی کنید، الگوهایی برای این کار در اختیارتان می‌گذارند. پنکیک‌های سوفله‌ای با خامه تازه و یک وعده غذایی دلچسب از تکه‌های میوه، از خوراکی‌های پرطرفدار این کافه خوب سئول است که بیست دقیقه طول می‌کشد تا آماده شود؛ دقیقا به اندازه زمانی که شما نیاز دارید تا یک نقاشی بامزه و زیبا بکشید.

آدرس: کره جنوبی، سئول، سونگپاگو، سونگپادونگ. 

آراری اوون

نوشیدنی‌های این کافه که از بهترین کافه های سئول است، آن‌قدر خلاقانه و باکیفیت است که برای سفارش‌تان باید در یک صف طولانی بایستید؛ اما مسلما ارزشش را دارد. صاحب کافه یک نانواست و نقطه قوت کار او پخت کیک‌ها و تارت‌هایی خوشمزه و اشتهابرانگیز است.  تارت ساکورا یک تارت فصلی باکیفیت است که در تهیه آن از فصل بهار الهام گرفته‌اند. تارت چای سبز توت‌فرنگی این کافه نیز بسیار محبوب است. چای شیرتوت‌فرنگی که در یک فنجان قهوه صورتی سرو می شود و با توت‌فرنگی تزئین شده است را از دست ندهید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، یانوم‌دانگ، ماپوجی‌یو. 

کافه پرومنیت دی‌تی؛ از خاص‌ترین کافه های سئول 

اگر به این کافه‎نانوایی خوب کره‌ای رفتید، از بین شش طعم کاپ‌کیک، ارل گری بیشون فریز، موز شکلاتی یورکی و مالتیپو کارامل نمکی که از محبوب‌ترین محصولات آن است، انتخاب کنید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، دانگ، اوموک‌آراو، ماک‌دانگ، یانگ‌چئون‌گو. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

میله دسر جی‌ال

بهترین کافه های سئول

با رفتن به کافه میله دسر جی‌ال سری به سرآشپز جاستین لی با بیش از 15 سال تجربه آشپزی بزنید و از محصولات خوشمزه کافه‌اش، سفارش دهید. دسر کروی شکل هانرابونگ، که ترکیبی شیرین از شکلات بور دولسی 32 درصد کره‌ای به همراه زنجبیل، فندق و هل است، می‌تواند انتخابی عالی باشد. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، هانام‌دونگ، یونگسان‌گو.

کافه فورگت؛ از بهترین کافه های سئول

ترکیبی از ماکارون و چای را می توانید در این کافه ببینید. این ترکیب شش مدل مختلف دارد؛ مدل پنجم که طرفداران بی‌شماری دارد، از پایه ماکارون ماچا با پر کردن چای سبز، خمیر دانه آدوکی و کره بدون نمک تهیه شده است. تارت چای سبز شکلاتی تیره با لاته از محصولات دیگر این کافه خوب است. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، هیهوادونگ، جونگنوگو، دهک‌رو. 

کافه کاکائو سبز؛ از بهترین کافه های سئول برای عاشقان شکلات

اگر عاشق شکلات هستید، در سفر خود به پایتخت کره جنوبی، کافه کاکائو سبز را از دست ندهید؛ کافه کاکائو سبز واقع در طبقه سوم مغازه‌ای در خیابان شلوغ میونگ دونگ، همه چیز را شکلاتی سرو می کند؛ در منوی شکلاتی آن نوشیدنی‌های شکلاتی، ترافل و دسرهای دست‌ساز دیده می‌شود. دسر شکلات سه‌گانه بینگسو از محبوب‌ترین محصولات منوی این کافه است که بر پایه شکلاتی ساخته شده است و با براونی، ترافل شکلاتی، شکلات ژلاتویی خانگی و گردوی شیرین‌شده تزئین شده است. پس از صرف محصولات شکلاتی، پای ژلاتو توت‌فرنگی را امتحان کنید؛ یک بستنی توت‌فرنگی شکلاتی با خامه شیرین، همراه سس توت‌فرنگی داغ برای روی آن.

آدرس: کره جنوبی، سئول، میونگ دونگ گیل، میونگدونگ‌گا، جونگ گو.

لیتل نک سئول

بهترین کافه های سئول

این کافه انواع دسرهای آمریکایی را سرو می‌کند و اگر دوست دارید محصولات آمریکایی را در پایتخت کره جنوبی بچسید، این کافه را انتخاب کنید. نان تست آووکادو آبکاری‌شده با پنیر ریکوتا لیمویی و یک لایه بیکن ترد سرو می‌شود و روی آن یک تخم مرغ آب‌پز قرار می‌گیرد. هم‌چنین یک آبمیوه تازه یا یک کوکتل میوه‌ای نیز سفارش دهید و لذت ببرید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، شینسادونگ گانگنام‌گو. 

کافه تراول‌میکر؛ از بهترین کافه های سئول

یک کافه آمریکایی دیگر در سئول کره جنوبی؛ در منوی این کافه می‌توانید غذای کلاسیکی مثل نان تست فرانسوی پودرشده با شکر، تخم مرغ و بیکن و وافل‌های کره‌ای را ببینید و مطابق میل خود، سفارش دهید. هم‌چنین پنکیک‌های ضخیم آغشته به شربت چسبنده افرا و کمپوت میوه نیز در این کافه سرو می‌شود. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، ماپوگو یانگوارو گیل. 

کلام آخر سه کلیک درمورد بهترین کافه های سئول

بهترین کافه های سئول برای میزبانی از شما آماده است. در این مقاله 11تا از این کافه‌ها را نام بردیم و امیدواریم مفید بوده باشد. تجربه کافه‌گردی در سئول را با بازدید از این کافه‌های خوب کره‌ای و صرف خوراکی‌های متنوع و متفاوت، شیرین و به‌یادماندنی کنید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید از کدام کافه کره‌ای دیدن کنید و در آن با صرف خوراکی‌های خوشمزه، لحظاتی خوش داشته‌باشید؟ برای ما بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران