لندن

بهترین کافه های لندن؛ 20 پیشنهاد برای عاشقان اسپرسو!

قهوه دوست دارید؟ پاسخ تا حدی مشخص است، همه قهوه دوست دارند. جدا از آن گروه کوچکی که چای را ترجیح می دهند و آن گروه حتی کوچکتر که «نوشیدنی گرم نمی‌خورند»، همه در نهایت نوعی از قهوه را دوست دارند. خصوصا در سفر یکی از نوشیدنی های پرطرفدار قهوه و کافه ها هم یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای استراحت های کوتاه بین بازدید از اماکن گردشگری هستند. بدیهی است که لندن کافه های زیادی دارد، اما اینکه کدام کافه را در سفر انتخاب کنید، چالش بزرگی است. در این مقاله لیستی از بهترین کافه های لندن را خواهید دید تا در سفر انتخاب راحت تری داشته باشید.

بلیط هواپیما لندن را رزرو کنید و از اسپرسو خود در یک روز بارانی در لندن لذت ببرید!

1.  Antipode

Antipode

این کافه کوچک باحال در انتهای پل هوایی Hammersmith از جاده کاخ فولهام، قرار بود “کمی از جادو را از مسیرهای ملبورن و ساحل بوندی سیدنی به لندن بیاورد”. باید بگوییم، آنها در تحقق این هدف موفق بوده اند و مشتریان زیادی را جذب کردند. شاید عجیب باشد ولی در Antipode از آجر قرمز کلاسیک Square Mile برای اسپرسو استفاده می‌کنند. اگر اهل نوشیدنی های گرم نیستید، نان تست کیمچی و چدار پرطرفدار را در یکی از بهترین کافه های لندن سفارش دهید.

آدرس: 28 Fulham Palace Rd, London, W6 9PH

2. Antipodea

این کافه به سبک استرالیایی در Kew ‘Village’ منطقه ای سرسبز در نزدیکی ایستگاه واقع شده است. منو با تأثیرات استرالیایی و آسیایی پر شده و با برخی از انتخاب های فصلی همراه است. برای شروع، یک سالاد از کدو تنبل، گلابی، گردو و گورگانزولا شیرین، ترد و خامه ای، چدار و پیاز کاراملی سفارش دهید. غذاهای اصلی از پیتزا گرفته تا استیک همگی جذاب هستند. پیشنهاد ویژه، ریبای خوک با ریزوتو و پر از قارچ، با پستو و تکه‌های کوچک گورگونزولا است. در انتها هم تجربه لذیذتان در یکی از بهترین کافه های لندن، با کرامبل ریواس برای دسر به پایان برسانید. پیشنهاد می کنیم برای رفتن به این کافه از قبل رزرو داشته باشید.

آدرس: 9Station Approach, Kew, London, TW9 3QB

سایت: antipodea.co.uk

3. Artisan

Artisan

یکی از بهترین کافه های لندن که می توانید از منظره آفتابی و آسمان صاف لندن در میزهای دنج آن لذت ببرید. علی‌رغم موقعیت آن در یک تقاطع شلوغ غرب لندن و ساخت و سازهای مسکونی که در نهایت برخی از منظره ها را از بین می برد، اما این دلیلی برای اجتناب از Artisan نیست. کافه ظاهر و احساس بسیار دلپذیری دارد، با پنجره‌های بزرگ در دو طرف، سقف‌های بلند و وسایل دستساز. در Artisan ساندویچ های بسیار خوش طعمی خواهید یافت، اما باید بدانید که آنها در پخت بهترین کیک ها مهارت دارند.

آدرس:  372King St, London, W6 0RX

سایت: www.artisancoffee.co.uk

4. Birdhouse

طراحی فضای داخلی کافه Birdhouse ساده اما با تزئینات رنگی و تصاویر شاد روی دیوار است. در این کافه مدیران را می بینید که برای تعامل با مشتریان، گاهی سفارش می گیرند و یا سفارش را سر میز حاضر می کنند. این کافه از مکان های پرطرفدار جوانان برای جمع شدن کنار هم است. در میان منوی بهترین کافه های لندن، نان موزی گرم و اسپرسو یکی از انتخاب های محبوب مشتریان است که می توانید انتخاب کنید.

آدرس: 123St John’s Hill, London, SW11 1SZ

سایت: www.birdhou.se

5. The Black Cab Coffee Co.

The Black Cab Coffee Co

شرکت Black Cab Coffee به خاطر کافه‌های اسپرسو در تاکسی های تغییر کاربری داده شده، طرفدارانی پیدا کرد. اما در کافه دائمی جدیدش، خبری از تاکسی نیست و کافه در ساختمانی با فضای داخلی کاملاً بتنی، شیشه‌ای و سطوح تیره با صندلی‌های بیرون و منظره‌ای رو به رودخانه است. یکی از نوشیدنی های ویژه، چای سرد تند است که ترکیبی خانگی دارد. اما در کنار آن، اسموتی ها، شیک ها و آبمیوه ها نیز فوق العاده هستند. برای صبحانه می توانید تخم مرغ و گوجه فرنگی با فلفل تند و یا لوبیا و نان تست را در یکی از بهترین کافه های لندن سفارش دهید.

آدرس: Unit f2, Riverlight 1, Nine Elms Lane, London, SW11 8AU

سایت: www.theblackcabcoffeeco.com

6. Bread and Bean

این مکان کوچک زیبا یکی از بهترین کافه های لندن است که در نوامبر 2011 افتتاح شد و مورد استقبال جوانان محلی قرار گرفت. از لامپ های مسی برای نور گرفته تا دکورهای عجیب و غریب و پنجره های سرتاسری که نمای کاملی از خیابان را ارائه می دهد، همگی کافه را به مکان بسیار دلپذیری برای سپری کردن ساعاتی به دور از هیاهوی شهر و زندگی تبدیل کرده اند. اینجا بهترین پیشنهاد یک فنجان قهوه است. در منو هم انواع ساندویچ ها، سوپ و سالادهای روزانه دیده می شود.

آدرس: 37Junction Road, London, N19 5QU

7. Brunswick East

سه کلیک- Brunswick East

Brunswick East که در حیاط مرکز دالستون در استمفورد ورکز قرار دارد، یک کافه کوچک متعلق به استرالیا است، با نگرش جدی به قهوه. در یکی از بهترین کافه های لندن شاهد منوی جذابی از اسموتی های فوق العاده تا غذاهای مخصوص مانند نان تست گل کلم، تخم مرغ آب پز فلفلی با ماست زده شده، ذرت های سرخ کرده، کدو سبز و هالومی و آووکادو خواهید بود. البته در کنار خوراکی های جذاب، کافه دارای یک کتابفروشی و میزبان جلسات یوگا در آخر هفته ها نیز می باشد.

آدرس: Unit 3D, Stamford Works, Gillett St, London, N16 8JH

سایت: brunswickeast.london

8. Bühler + Co

کافه Bühler + Co یکی از بهترین کافه های لندن در سرو بشقاب‌های ناهار کم حجم و سبک است.  در بیشتر غذاها سبزیجات فصلی تازه استفاده می شوند. در منو انتخاب هاب فراوانی برایتان وجود دارد، مانند نان های بائو پر شده از جک فروت یا ماهی توفو، سالاد چغندر که ترکیبی از از فتا، بادام دودی، کلم چینی ترد و سس ترافل است، کوفته‌های مجارستانی گالوشکا سس نخود و نعناع، ریزوتو جو با پنیر، سیب زمینی سرخ شده هالومی. همانند غذاها کارکنان هم فوق العاده و خوش برخورد هستند. فضای داخلی کافه هم شامل یک تراس و اتاق پشتی با یک سقف طلایی، کاشی‌های ترازو و قلاب‌های چوبی زیبای اسکاندی در اطراف دیوارها است.

آدرس: 8Chingford Rd, Walthamstow, London, E17 4PJ

سایت: www.buhlerandco.com

9. Farm Girl

Farm Girl

همه چیز در Farm Girl از غذاهای مغذی تا طراحی داخلی همگی معمولی و الهام‌گرفته از استرالیا است. غذاها عاوه بر ترکیبات سالم، طعم خوبی هم دارند. پیشنهاد ما به شما کاسه آچای یخی و خوش طعم یا ساندویچ مرغ پخته است. به عنوان نوشیدنی مخصوص در یکی از بهترین کافه های لندن، لاته طلای مایع که از زردچوبه و گون درست می شود را سفارش دهید. نوشیدنی که نه خیلی شیرین و نه زیادی شیری است. در کل توجه داشته باشید که تمرکز بر سلامتی غذاها سبب می شود که ظاهری شیک نداشته باشند. به علاوه تمام موارد اضافی (2 پوند برای یک تخم مرغ آب پز، 2.50 پوند برای قارچ و 3 پوند برای حدود هشت خوشه گرانولا) به سرعت صورت حساب را بالا می برد.

آدرس: 59a Portobello Road, London, W11 3DB

سایت: www.thefarmgirl.co.uk

10. Flotsam & Jetsam

یکی دیگر از بهترین کافه های لندن با فضای جذاب و غذاهای تازه، Flotsam & Jetsam است. منو را باز کنید و صف آرایی بهترین طعم ها را در کنار هم ببینید. منتظر غذاهایی مانند موسلی آناناس، آووکادوی له شده و فتا با ترشی فلفل، لیموترش، نعناع و تخم مرغ آب پز روی خمیر مایه چاودار، پنکیک دوغ و مجموعه ای از کیک ها و شیرینی ها و دونات های کراس تاون باشید. در منوی نوشیدنی ها نیز انواع اسپرسو، چای، آبمیوه های تازه و کولا دیده می شود. لطفا توجه داشته باشید، Flotsam & Jetsam رزرو نمی کند.

آدرس: 4Bellevue Parade, London, SW177EQ

سایت: www.flotsamandjetsamcafe.co.uk

11. Highness Café and Tea Room

Highness Café and Tea Room

به ویترین این کافه و کیک فروشی کوچک که نگاه کنید امکان ندارد، جذب نشوید. جلوه براونی های غلیظ کره بادام زمینی در کنار کیک های پرتقالی سرد، ناخواسته پاهایتان را به درون کافه می کشاند. فضای داخلی با کف‌پوش‌های چوبی و ترکیب نامتناسبی از میزهای چوبی طراحی شده است. به سراغ منو بروید که شامل شامل برانچ، ساندویچ و سیب زمینی است که روی تخته های سیاه پشت پیشخوان نوشته شده است. در طبقه همکف چند صندلی رو به پنجره وجود دارد، اما برای راحتی بیشتر از پله های مارپیچ به نیم طبقه بالا بروید. پیشنهاد ویژه برای سفارش، کیک پسته و شکلاتی (3.75 پوند)، ساندویچ کنگر فرنگی و آووکادو و بورک اسفناج و فتا است. در یکی از روزهای خسته کننده که انرژی برای گشت های بیشتر ندارید به سراغ یکی از بهترین کافه های لندن بروید و همراه با قهوه یکی از شیرینی های داخل ویترین را هم سفارش دهید.

 آدرس: 21a Highbury Park, London, N5 1QJ

12. House of Morocco

House of Morocco، کافه‌ای کوچک در جاده کالدونین، یکی از بهترین کافه های لندن است که یک روز با آن روبرو می‌شوید و در نهایت بارها و بارها به آنجا برمی‌گردید. غذای دوست داشتنی و قهوه عالی دارد و حتی به عنوان یک مغازه لوازم خانگی نیز به کار می رود. قفسه‌ها با بشقاب‌ها و کاسه‌های طرح‌دار روی هم چیده شده‌اند، در حالی که صندلی‌های راحتی با کوسن‌های خاورمیانه‌ای پر شده اند. در خانه مراکشی فلافل های ترد و برشته که با مقدار زیادی هوموس خامه ای و سالاد کرانچی سرو می شود و کوزادیلاهای هالومی (هوموس هاریسا با گوجه فرنگی خشک و تند) و  سالاد کوسکوس فتا و چغندر را از دست ندهید. در منو باباغنوج و فتا چندان توصیه نمی شوند. تا میتوانید انتخابتان را روی انواع هوموس، قهوه و اسموتی آووکادو و موز خامه ای سالم محدود کنید. در میان دسرها هم اگر از شیرینی زیاد دوری می کنید اصلا سراغ کیک چای و باقلوا نروید. این کافه همچنین میزبان کنسرت ها و جمع آوری کمک های مالی گاه به گاه است. House of Morocco حال و هوای عالی، قیمت های پایین، کارکنان بسیار دوستانه و غذای دوست داشتنی سبزیجات دارد.

آدرس: 82Caledonian Rd, London, N1 9DN

13. Juliets Quality Food

Juliets Quality Food

خبر افتتاح نسخه ای شبیه به Balham’s M1lk، در بخش شمالی جاده میچام، طرفداران این پاتوق صبحانه را بسیار خوشحال کرد. در نهایت M1lk Teeth به عنوان مکانی که نگرش آرام‌تر و بزرگسالانه‌تر از نسخه اصلی افتتاح شد که در آن خانواده ها می توانستند کنار جوانان علاقمند به رپ گانگستری نشسته و ز فضا لذت ببرند. این کافه یکی از بهترین کافه های لندن با کارکنان جوان استرالیایی است که فضایی با سقف بلند و نور زیاد دارد. مشتریان اکثرا برای صبحانه به اینجا می آیند و محبوب ترین غذای منو هم یانگ بتی، تخم مرغ با خمیر ترش است که در کنارش می توانید چند تکه بیکن خشک، ماهی قزل آلا دودی یا مارماهی دودی نرم و کره‌ای میل کنید. در منوی نوشیدنی ها حتما پولی را امتحان کنید، اسموتی انبه غلیظی با رایحه لیموی معطر، یا تکه‌ای از نان موز مرطوب.

آدرس: 110Mitcham Rd, Tooting Broadway, London, SW17 9NG

14. Karaway Bakery

Karaway با فضایی کوچک که تنها چهار میز برای کافه دارد، در بازار بزرگ شرقی قرار دارد و طیف کوچکی از نان‌های تست، شیرینی‌ها و کیک‌ها، به‌علاوه طیف وسیعی از نان‌های پخته را برای بردن به خانه ارائه می‌کند. در این کافه نان، انبوهی از نان ها وجود دارد، اما کارکنان صبور و آگاه شما را از طریق طعم‌ها راهنمایی می‌کنند، از چاودار سنتی مانند چاودار تیره لیتوانیایی با طعم زیره تا خمیر ترش چاودار 100 درصد یا حتی چاودار مخصوص پر شده با میوه‌های خشک، آجیل و ادویه جات. ممکن است از انتخاب گیج شوید، اما شما در یکی از بهترین کافه های لندن هستید، پس هر انتخابی داشته باشید، ناامید نخواهید شد.

آدرس: Westfield Stratford, Montfichet Rd, London, E20 1EJ

سایت: www.karawaybakery.com/welcome

15. Look Mum No Hands

Look Mum No Hands

یکی از بهترین کافه های لندن که به یک تعمیرگاه دوچرخه متصل است و مشتریان آن ممکن است پیاده، سوار بر ماشین یا دوچرخه سوار باشند. اینجا غذاها شامل انواع همبرگرها، لازانیا، بشقاب‌های مزه، روکش‌ها و سالادها به‌علاوه لقمه‌های سبک از جمله نان تست پاسترامی و آمنتال است. البته برای صبحانه می توانید تخم مرغ یا قارچ‌های خامه‌ای روی نان تست خمیر ترش را امتحان کنید.

آدرس: 49Old St, London, EC1V 9HX

16. Lowry & Baker

لوری و بیکر به جز تعداد انگشت شماری میز چوبی، آشپزخانه کوچک در فضای باز، و خوراکی های شیرین روی میز، چیز زیادی ندارد. با این حال، یکی از بهترین کافه های لندن است که طرفداران خود را دارد. خمیر ترش ارگانیک ، آووکادو با دانه‌های امگا و لیمو و فلفل یا قارچ‌های وحشی با گیاهان تازه معطر و نوارهای بیکن ترد و مزه دار، منوی صبحانه L&B هستند. منوی آب میوه ها و نوشیدنی های گرم تقریباً به اندازه منوی غذا ساده است. آخر هفته به این کافه بروید و منتظر یک صف باشید، اما بدانید که ارزشش را دارد.

آدرس: 339Portobello Rd, London, W10 5SA

سایت: www.lowryandbaker.com

17. Megan’s by the Green

Megan's by the Green

با توجه به موفقیت بی‌نظیر بازی اصلی King’s Road، وقت آن رسیده بود که مگان خواهر کوچکی را  معرفی کند. کافه جدید نیم مایل پایین تر از جاده، در اندازه کوچکتر و با منویی خلاصه تر افتتاح شد. این مکان با دیوارهای آبی کم رنگ، مبلمان چوبی، گل های کاغذی و چراغ های پری روی سقف، به شدت زیبا ، دلپذیر و مورد علاقه بانوان است. غذای آشپزی مدیترانه‌ای دارای انبوهی از غذاهای تازه و ادویه‌ای است. از بین غذاها فلافل خشک با نان گرم  و کره ای، کباب بره دکانسترنت، این کوفته بره با تزاتزیکی و کره سیر، پیتزای گیاهی با فتا، پیاز قرمز و گوجه‌فرنگی و پر از عسل محبوب مشتریان هستند. مگان یکی از بهترین کافه های لندن است که عصر خود را با دسر کوکی و نوتلا و بستنی می توانید شیرین کنید.

آدرس: 69-57Parsons Green Lane, Parsons Green, London, SW6 4JA

سایت: megans.co.uk

18. Notes

Notes از سال 2011 در این مکان بوده و شعبه هایی را در نقاط دیگری در لندن و لیدز افتتاح کرده است. فضای داخلی به‌طور منحصربه‌فرد جذاب و بزرگ است و فضای مناسبی برای نشستن در میزهای کوچک و میزهای غذاخوری دارد. در این کافه غذا ساده است، اما به خرید بهترین مواد اولیه مانند شیرینی از شرکت ژامبون و پنیر در Bermondsey افتخار می کند. یکی از بهترین کافه های لندن که با ترافالگار و کولیزئوم فقط چند دقیقه فاصله دارد.

آدرس: 31St Martin’s Lane, London, WC2N 4ER

19. Ole & Steen

Ole & Steen

اولین چیزی که Ole & Steen را متفاوت می کند ، این است که نان های آن اسکاندی است. ظاهر این کافه با پنجره‌های عریض، سقف‌های بلند و نشیمن‌گاه‌های چرمی طراحی شده است. سیستم جالب سفارش گیری به این شکل است که از یک دستگاه چوبی فانتزی در درب بلیط برای شما صادر می شود و کارکنان وقتی نوبت شما رسید با شماره شما تماس می گیرند و شما را آزاد می گذارند تا با خیالی آسوده از بین شیرینی ها انتخابتان را انجام دهید. به سراف رول دارچین با کاستارد وانیل ، پای سیب، . چاودار تیره با پنیر آبی و گلابی نازک برش داده شده بروید. مسلماً بهترین نانوایی اسکاندی در شهر، Ole & Steen از روندی که قبلاً استقبال شده بود، فراتر رفته و تبدیل به یکی از بهترین کافه های لندن گشته است.

آدرس: 2St. James’€™s Market, 56 Haymarket, London, SW1Y 4RP

سایت: www.oleandsteen.co.uk

20. Rapha Cycle Club

Rapha CC یک فروشگاه و کافه لباس دوچرخه است. این اولین سایت دائمی برای شرکتی است که اخیراً قرارداد تهیه لباس تیم Sky Pro Cycling را برنده شده است. این فروشگاه پرچم‌دار در سوهو نشان می‌دهد که ترکیب دوچرخه‌سواری و قهوه بسیار بیشتر از روشی به سبک لنس آرمسترانگ برای بهبود عملکرد است. پس از گسترش در ژانویه 2014، کافه اکنون نیمی از فضای این فروشگاه پوشاک دوچرخه سواری را اشغال کرده است و صندلی های کافی را برای کسانی که می خواهند پس از گشت زنی در خیابان ریجنت در یکی از بهترین کافه های لندن  استراحت کنند، فراهم می کند.

آدرس: 85Brewer Street, London, W1F 9ZN

21. The Sanctuary Café

The Sanctuary Café

Sanctuary در کلیسای سنت جیمز، یک کافه فوق‌العاده است که با توانایی اداره می‌شود و به گرمی از آن استقبال می‌کند. در این کافه، نان تست ژامبون و پنیر، کیک بدون گلوتن کیک پرتقالی ارزش امتحان کردن را دارند. اینجا یک منطقه بازی برای کودکان وجود دارد. اگر در اطراف زندگی می کنید، باید به آنجا بروید. سنت جیمز رویای یک کافه محلی را دارد. اما توجه داشته باشید که در روزهای یکشنبه از کلیسا به عنوان کلیسا استفاده می شود.

آدرس: St James Church, The Sherriff Centre, 2 Sherriff Road, London, NW6 2AP

22. TAP Coffee

یکی از بهترین کافه های لندن که اکنون دارای سه شعبه اصلی در خیابان راثبون است، یکی نزدیک خیابان وارن و یک شعبه جدید در خیابان آکسفورد. آنها همچنین از Tapped & Packed به TAP Coffee تغییر نام داده اند. در تاپ کافه باریستاها متخصص و غذاها ساده  تازه هستند. به عنوان یک نوشیدنی خوب، قهوه های فیلتر را سفارش دهید.

آدرس: 114Tottenham Court Road, London, W1T 5AH

سایت: www.tapcoffee.co.uk

23. Well Street Kitchen

Well Street Kitchen

ول استریت کیچن یک کافه کوچک و دوست‌داشتنی در بخشی روستایی از شهر است، با یک در آبی روشن و یک میز بزرگ مشترک کنار پنجره. بین مردم محلی محبوب است و دلیل آن غذا خوشمزه، قهوه های خوش طعم و کارکنان دوست داشتنی هستند. منو مملو از غذاهای کلاسیک است، مانند آووکادوی له‌شده با تخم‌مرغ آب‌پز و ریکوتای تازه و پرتقال خونی، باپ صبحانه و تخم‌مرغ پخته شده و مرغ سوخاری یا نان ذرت و سوپ روز. قرص‌های نان خمیر ترش و شیرینی‌های روی پیشخوان مستقیماً از نانوایی The Dusty Knuckle در چند بلوک دورتر می‌آیند، و Well Street Kitchen یکی از بهترین کافه های لندن برای استراحت در سفر است.

آ درس: 203Well St, London, E9 6QU

همین حالا قیمت بلیط هواپیما تهران لندن را برسی کنید !

نظرات کاربران