The Sambal

با بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی آشنا شوید!

سیدنی، بزرگ‌ترین شهر استرالیاست. این شهر، مکان‌های دیدنی و تفریحات بسیاری برای انجام دادن دارد. علاوه بر همه این‌ها، در 150 روز از سال، آب‌وهوای بارانی را تجربه می‌کند؛ از همین رو، رفتن به رستوران و کافه و خوردن یک وعده غذا، از جمله تفریحات بزرگ‌ترین شهر استرالیا به حساب می‌آید. در این میان، غذاهای آسیایی، نزدیکی بیش‌تری با ذائقه و سلیقه ما ایرانی‌ها دارند؛ پس چه بهتر اگر که در سفر به سیدنی، به این رستوران ‌ها برویم. در طول این مقاله همراه ما باشید تا شما را با 14 تا از بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی آشنا کنیم.

رزرو بلیط هواپیما سیدنی همین حالا!

Ayam Goreng 99

بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی

یکی از بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی Ayam Goreng 99 است. در این رستوران، تکه‌های مختلف مرغ مانند ران و یا حتی یک مرغ کامل، سرخ شده و برشته و طلایی می‌شود. غذای ویژه این رستوران نیز ayam bakar است. ayam bakar یا مرغ کبابی به‌مدت شش ساعت در مواد خوابانده شده، با سیر، ادویه و kecap manis تفت داده شده و سپس روی زغال کباب می‌شود و در کنار برنج سرو می‌شود. از غذاهای دیگر Ayam Goreng 99 می‌توان به sambal خانگی، تمپه، تکه‌های کوچک گوشت کبابی و غیره اشاره کرد.

آدرس:

464 Anzac Parade, Kingsford NSW 2032

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها: تعطیل

سایر روزهای هفته: 12 ظهر تا 4 بعدازظهر و 5 بعدازظهر تا 8 شب

شماره تلفن:

0030 9697 2 61+

وب‌سایت:

http://www.ayamgoreng99.com/

My Delight

My Delight

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی My Delight است. این رستوران کوچک، ابتدا به‌عنوان آشپزخانه کلیساهای محلی شروع به کار کرد و فقط به سرو نودل مشغول بود. سبک آشپزی خانگی My Delight از آن زمان تغییر نکرده؛ به‌طوری که هنوز کوفته‌ها با دست پر می‌شوند و کنار آن‌ها سالاد gado gado سرو می‌شود. علاوه بر آن، بهترین دنده‌های خوک،کبابی، سس‌ها و sambalها نیز در این رستوران ارائه می‌شود. Linda مالک رستوران  My Delight، حتی دستور پخت غذاها را به کارکنان نمی‌گوید و آن را هم‌چون رازی مخفی نگه می‌دارد.

آدرس:

1131 Botany Rd, Mascot NSW 2020

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها: تعطیل

سایر روزهای هفته: 11 ظهر تا 8 شب

شماره تلفن:

367 785 403 61+

وب‌سایت:

https://my-delight-traditional-indonesian-kitchen.business.site/

Salt and Palm

بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی Salt and Palm است. این رستوران، محیطی زنده و آرامش‌بخش دارد؛ چرا که با کاغذدیواری‌های سبز، میزهای چوبی و گلدان‌ها پر شده است؛ این تصویر، ما را یاد طبیعت می‌اندازد. رستوران Salt and Palm، انواع غذاهای سنتی آسیایی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند؛ به همین دلیل، بسیاری از رستوران‌های موجود در همین فهرست، با آن همکاری می‌کنند. Salt and Palm تنها رستوران آسیایی موجود در سیدنی‌ست که در منوی خود، بشقاب گوشت خوک کبابی به‌سبک بالیایی و chook ادویه‌دار وجود دارد.

آدرس:

22 Glebe Point Rd, Glebe NSW 2037

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها: تعطیل

چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها: 5 بعدازظهر تا 9 شب

سایر روزهای هفته: 12 ظهر تا 10 شب

شماره تلفن:

7310 8068 2 61+

وب‌سایت:

http://www.saltnpalm.com.au/

Rosebery Martabak

Rosebery Martabak sydney

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی Rosebery Martabak است. این رستوران، مستلزم دریافت جایزه به‌منظور برخورداری از بی‌آلایش‌ترین فضای داخلی، ارزان‌ترین ارائه‌کننده بشقاب Nasi Goreng  و بهترین رستوران سیدنی‌ست. Rosebery Martabak، غذاهایی هم‌چون savoury که با گوشت چرخ‌کرده و ادویه پر شده، spiced mince، martabak manis که یک پنکیک گرد و متخلل است و با مواد انتخابی شما مانند بادام‌زمینی، پنیر، عسل، شکلات یا اسمارتیز، شور یا شیرین سرو شده و روی خودش تا می‌شود.

آدرس:

341A Anzac Parade, Kingsford NSW 2032

ساعت فعالیت:

پنج‌شنبه‌ها: تعطیل

جمعه، شنبه و یک‌شنبه: 12 ظهر تا 7 بعدازظهر

دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها: 12 ظهر تا 6 بعدازظهر

Betawi’s Kitchen

بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی Betawi’s Kitchen است. غذاهای این رستوران، تحت‌تاثیر فروان فرهنگ اندونزی، چینی، هندی، مالزیایی، هلندی و عربی قرار گرفته است. nasi uduk با برنج نارگیلی و یک تکه مرغی که یک طرفش سرخ شده، soto Betawi، سوپ غلیظ گوشت گاو که با شیره نارگیل درست شده، یک کاسه gado gado و  sate از جمله غذاهای این رستوران آسیایی به شمار می‌رود.

آدرس:

304/116 Maroubra Rd, Maroubra NSW 2035

ساعت فعالیت:

یک‌شنبه‌ها: تعطیل

سایر روزهای هفته: 11:30 ظهر تا 3 بعدازظهر و 5 بعدازظهر تا 8 شب

شماره تلفن:

0900 9344 2 61+

Pondok Buyung

Pondok Buyung

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های آسیایی در سیدنی Pondok Buyung است. در این رستوران، تمامی غذاها به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود؛ با این تفاوت که کارکنان پشت پیش‌خوان غذا را در بشقاب مشتریان می‌کشند. رستوران Pondok Buyung، منوی گسترده‌ای ندارد و فقط حول برنج‌ها و غذاهایی که با ادویه کاری درست می‌شود، می‌گردد. قیمت غذاها بسته به آن‌چه انتخاب می‌کنید نیز متفاوت است؛ اما به‌طور کلی با انتخاب برنج، حداقل هزینه بشقاب شما 10 تا 12 دلار خواهد بود.

آدرس:

140 Anzac Parade, Kensington NSW 2033

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 5:30 بعدازظهر

شماره تلفن:

2296 9663 2 61+

Mie Kocok Bandung

بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های آسیایی در سیدنی Mie Kocok Bandung است. این رستوران کوچک، بر سرو نودل تمرکز دارد. آن‌ها در بیش تر غذاهای خود از رشته‌فرنگی استفاده می‌کنند؛ سوپ رشته‌فرنگی سبک باندونگ که بر پایه گوشت گاو سبک است، همراه با آب خورش، کوفته و wontons سرخ‌شده از معروف‌ترین غذای این رستوران است.  Mie Kocok Bandung هم‌چنین طیف گسترده‌ای از بسکوییت‌ها، taro، cassava، purple yam، tapioca  و بسیاری از چیزهای دیگر را ارائه می‌دهد.

آدرس:

Shop 1/104-112 Maroubra Rd, Maroubra NSW 2035

ساعت فعالیت:

یک‌شنبه‌ها و دوشنبه‌ها: تعطیل

سایر رورزهای هفته: 11 ظهر تا 3 بعدازظهر و 5 بعدازظهر تا 8 شب

شماره تلفن:

2322 8347 2 61+

وب‌سایت:

Home

Lestari

Lestari

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های آسیایی در سیدنی Lestari است. این رستوران، منویی عالی با ترکیبی از غذاهای پرحجم، خو‌ش‌مزه و البته سالم دارد؛ به‌طوری که نگرانی شما راجع‌به سلامتی تان را از بین می‌برد. در رستوران Lestari، همه‌چیز، از نودل تخم‌مرغ گرفته تا flat rice noodles، برنج و مرغ و seasoned با pork وجود دارد.

آدرس:

96/732 Harris St, Ultimo NSW 2007

ساعت فعالیت:

شنبه‌ها: تعطیل

سایر روزهای هفته: 12 ظهر تا 7:30 بعدازظهر

شماره تلفن:

268 138 430 61+

The Sambal

بهترین رستوران ‌های آسیایی در سیدنی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های آسیایی در سیدنی The Sambal است. در این رستوران، به‌غیر از برنج و رشته‌فرنگی سرخ‌شده، تمامی غذاها به‌صورت ریز سرو می‌شود. از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به هفت نوع Sambal خانگی، از سوپ Sambal گرفته تا نوع شیرین‌تر آن با بادام‌زمینی، آنچوی و غیره نام برد. شما می‌توانید روی آن‌ها را با مرغ کبابی، گوشت گاو کبابی تکه‌شده یا برنج نارگیلی پر کرده و میل کنید.

آدرس:

shop a/432 Kent St, Sydney NSW 2000

ساعت فعالیت:

یک‌شنبه‌ها: تعطیل

دوشنبه‌ها: 11 ظهر تا 3 بعدازظهر

سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها: 11 ظهر تا 8 شب

پنج‌شنبه، جمعه و شنبه‌: 11 ظهر تا 9 شب

شماره تلفن:

793 636 423 61+

وب‌سایت:

https://thesambalonkent.com.au/

در آخر

بهترین رستوران‌ های سیدنی، با سرو غذاهای هندی، مالزیایی، چینی و در محیط‌های مختلف از شهر، غذاهای خوش‌مزه و باب‌میل مشتریان را سرو می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به بزرگ‌ترین شهر استرالیا، حتما به بهترین رستوران ‌های آن بروید. 

نظرات کاربران