شیرینی الف
17 خرداد 1402
مشهد

7 تا از بهترین شیرینی فروشی های مشهد که محال است از دست بدهید!

مشهد یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفر است. شهری که میزبان زائران امام رضا (ع) است. از سوی دیگر شیرینی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی و حتی سفر است. می‌توانید به شیرینی فروشی های مشهد بروید و انواع شیرینی و دسرهای ایرانی و غیر ایرانی سفارش بدهید. این شیرینی فروشی‌ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند. بنابراین در فهرست بهترین شیرینی فروشی های مشهد قرار گرفته‌اند. 

رزرو تور مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد و تجربه سفری شیرین و فراموش‌نشدنی با سه کلیک

قنادی رضاشهر یا شیرینی یزدی‌ها

قنادی رضاشهر

در نزدیکی شهرک نفت مشهد یکی از بهترین شیرینی فروشی های مشهد واقع شده است که قنادی رضاشهر نام دارد. این قنادی نامش را از منطقه‌ای که در آن قرار دارد گرفته است اما بیشتر مشهدی‌ها آن را با نام شیرینی یزدی‌ها می‌شناسند. از شیرینی فروشی یزدی‌ها می‌توانید انواع شیرینی تر، خشک، کیک خامه و فوندانت، دسرها و شیرینی‌های سنتی ایرانی را تهیه کنید. 

آدرس: مشهد، رضاشهر، پیروزی ۹

ساعت کاری: 8 تا 23

تلفن تماس: 05138785070 

اینستاگرام: yazdiha_confectionery@

قنادی خروس قندی با چهار شعبه در مشهد

اگر می‌خواهید برای خرید شیرینی سراغ یک قنادی با سابقه بروید قنادی خروس قندی بهترین انتخاب شما خواهد بود. این قنادی یکی از قدیمی‌ترین شیرینی فروشی های مشهد است که برای اولین بار در سال 1363 فعالیتش را شروع کرد. بعد از آن گسترش یافت و حالا 4 شعبه در سراسر مشهد دارد. وجه تمایز این قنادی با سایر قنادی‌های مشهد در این است که تمام شیرینی‌ها و کیک‌ها با دستورهای خانگی تهیه می‌شود. بنابراین مطمئن باشید که با طعم یک شیرینی یا کیک خانگی روبرو خواهید شد.

آدرس شعبه 1: مشهد، بلوار سجاد، ابتدای بهارستان.

آدرس شعبه 2: مشهد، بلوار معلم.

آدرس شعبه 3: مشهد، بلوار خیام.

آدرس شعبه 4: مشهد، خیابان جلال آل‌احمد، بین خیابان جلال 9 و 11.

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 22 و جمعه 10 تا 14 و 17 تا 20

تلفن تماس: 05137612146

اینستاگرام: khoroos_ghandi@

قنادی طوسی

شیرینی فروشی های مشهد

در قنادی طوسی مشهد می‌توانید انواع شیرینی خشک، تر، کیک تولد و نامزدی و عروسی تهیه کنید. از سویی دیگر بهترین کیفیت آجیل و خشکبار، نان، شکلات و بستنی در این قنادی ارائه می‌شود. برای دسترسی به این قنادی که یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شیرینی فروشی های مشهد است باید به وکیل‌آباد بروید. این شیرینی فروشی دو شعبه دارد و به خاطر کیفیت بالای شیرینی بین مشهدی‌ها بسیار محبوب است. 

آدرس شعبه 1: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین هنرستان و هفت تیر.

آدرس شعبه 2: مشهد، احمد آباد، سه راه راهنمایی.

ساعت کاری: 9 تا 23

تلفن تماس: 05138335800

اینستاگرام: ghanaditoosi@

برای رزرو تور مشهد هوایی همین حالا کلیک کنید.

شیرینی الف

یکی دیگر از شیرینی فروشی های مشهد که در خیابان وکیل آباد واقع شده است شیرینی الف است. این شیرینی فروشی یک قنادی زنجیره‌ای است که در سراسر ایران شعبه دارد، از شمال تا جنوب. بنابراین با خیال راحت از کیفیت می‌توانید به شیرینی الف بروید و هر نوع شیرینی که دلتان می‌خواهد بخرید. 

وجه تمایز این قنادی با سایر شیرینی فروشی های مشهد در این است که الف علاوه بر کیک و شیرینی تر و خشک، چندین نوع دسر فرنگی و تارت میوه‌ای تهیه می‌کند. 

آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل‌آباد، نبش وکیل آباد 19.

ساعت کاری: –

تلفن تماس: 05136026680

اینستاگرام: shirinialef.ir@

قنادی طباطبایی

قنادی طباطبایی

قنادی طباطبایی رکورد همه شیرینی فروشی های مشهد را شکسته و حدود صد سال قدمت دارد. این شیرینی فروشی در محله بهشت مشهد واقع شده است. می‌توانید کیک تولد با طراحی مورد نظرتان را به قنادی طباطبایی سفارش دهید و از کیفیت نهایی لذت ببرید. همچنین می‌توانید شیرینی تر، خشک و انواع شیرینی سنتی را از این قنادی تهیه کنید. قنادی طباطبایی بین مشهدی‌ها معروف است به قنادی با کیفیت و خوش قیمت. پس اگر به دنبال یک قنادی با قیمت مناسب می‌گردید طباطبایی رضایت‌تان را جلب خواهد کرد. 

آدرس: مشهد، چهارراه دکترا، ابتدای خیابان ابن سینا.

ساعت کاری: –

تلفن تماس: ۰۹۰۳۵۰۵۸۰۰۵

اینستاگرام: tabatabaeiconfectionery@

قنادی رنگینک

قنادی رنگینک مشهد با بیش از 50 سال سابقه کار در مشهد حالا به یکی از بهترین شیرینی فروشی های مشهد با سه شعبه تبدیل شده است. از محصولات این قنادی می‌توان به شیرینی تر، خشک، کیک خامه‌ای، دسرهای بین‌المللی و دسرهای ایرانی از جمله دسر شیرازی رنگینک اشاره کرد. نام این قنادی نیز از دسر رنگینک که یک دسر شیرازی است گرفته شده است. همچنین این قنادی سفارش غیرحضوری را از طریق تماس تلفنی ثبت می‌کند.

آدرس شعبه 1: مشهد، انتهای خیابان رودکی، پیروزی 3.

آدرس شعبه 2: مشهد، ابتدای خیابان فرامرز عباسی، جنب بانک تجارت و پاساژ بازارگاه

آدرس شعبه 3: مشهد، چهارراه سلمان، به سمت فلسطین، قبل از دوراهی.

ساعت کاری: 9 تا 14 و 17 تا 21

شماره تلفن سفارش: 09933881307

اینستاگرام: ranginakcooki@

قنادی آنسه

شیرینی فروشی های مشهد

قنادی آنسه یک قنادی با کیفیت در مشهد است که به خاطر کیفیت بالای شیرینی و باقلواهای آن بین مشهدی‌ها محبوب شد و با توجه به استقبال مردم سه شعبه از آن در سراسر مشهد دایر شده است. قنادی آنسه محصولات متنوعی دارد ازجمله محصولات این قنادی می‌توان به شیرینی خشک و تر، دسرهای ایرانی و فرنگی، کیک خامه‌ای برای تولد و مناسبت‌های مختلف و باقلوا اشاره کرد. این قنادی از سال 1387 تا به امروز در شهر مشهد فعالیت می‌کند. 

آدرس شعبه 1: مشهد، خیابان هاشمیه، نبش هاشمیه 1

آدرس شعبه 2: مشهد، خیابان سجاد، حد فاصل خیابان مرجان و پامچال.

آدرس شعبه 3: مشهد، خیابان فرهاد، نبش نسترن 11. 

ساعت کاری: –

تلفن تماس:  05137620900

اینستاگرام: 

anseh_confectionary@

سخن پایانی

در این مقاله بهترین شیرینی فروشی های مشهد را معرفی کردیم. قنادی‌هایی که برای مشهدی‌ها یادآور خاطرات گذشته و برای مسافران تداعی‌گر طعم دلنشین شیرینی هستند و خود از جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می‌شوند. تور مشهد را رزرو کنید و شما برای ما بنویسید، انتخاب شما کدام قنادی مشهد است؟

نظرات کاربران