جاهای دیدنی مونت کارلو

جاهای دیدنی مونت کارلو موناکو؛ از بندر هرکول تا موزه اقیانوس‌شناسی

مونت‌کارلو به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق اداری موناکو، از داغ‌ترین مقاصدی است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران سراسر جهان را در خود جای می‌دهد. درست است که عنوان کوچک‌ترین منطقه جهان را با جمعیت کل تنها 15000 نفر به خود اختصاص داده، اما در عین حال دارای چندین رستوران، هتل، جاذبه‌های مختلف و بسیاری موارد دیگر است. در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را به سفری مجازی در جاهای دیدنی مونت کارلو دعوت کنیم.

برای رزرو بهترین تور اروپا، سه کلیک همراه شماست!

معرفی جاهای دیدنی مونت کارلو

 جاهای دیدنی مونت کارلو

مونت‌کارلو در بین گردشگران محبوب است؛ چراکه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هنگام سفر با فعالیت‌های زیادی سرگرم شوند. در ادامه شما را با جاهای دیدنی و زیبای این منطقه آشنا می‌کنیم.

بازدید از کاخ شاهزاده یا پله دو پرنس (Palais Du Prince)

آیا مشتاقید نگاهی اجمالی به نظام سلطنتی‌ای داشته باشید که فقط در کتاب‌ها خوانده‌اید؟ اگر جوابتان مثبت است، پس با یک تور به کاخ شاهزاده، خانه یک خانواده سلطنتی به نام گریمالدی بروید. این قلعه بر فراز تپه‌ای صخره‌ای واقع شده‌است. این مکان در طول زمان، بازسازی و نوسازی شده و اکنون برای بازدید عموم باز است. هرچند فقط بازدید از مناطق محدودی از داخل کاخ شاهزاده شما را قادر می‌سازد نگاهی اجمالی به گالری ایتالیایی، اتاق تاج‌وتخت، اتاق مازارین و موارد دیگر داشته‌باشید. این کاخ یکی از جاهای دیدنی مونت‌کارلو است که به شما امکان بازدید از محلی که شاهزاده و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کردند را می‌دهد.

یک سفر رویایی را با رزرو بلیط هواپیما سه کلیک تجربه کنید.

ساحل لاروتو (Larvotto)

بازدید از ساحل Larvotto یکی دیگر از جالب‌ترین جاهای دیدنی مونت کارلو است که توجه همه را به‌طور گسترده جلب می‌کند. وقتی صحبت از نزدیک شدن به طبیعت و دست‌وپنجه نرم کردن با زیبایی آن می‌شود، همه احساس هیجان و شادابی می‌کنند. اگر در مونت‌کارلو هستید و دنبال گذراندن اوقات خوشی در دامان طبیعت و تماشای زیبایی‌های اقیانوس می‌گردید، ساحل Larvotto  یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد برای گشت‌وگذار شما است.

ساحل لاروتو که از مناطق خصوصی و عمومی تشکیل شده‌است، مقصد مناسبی برای همه است. به‌عنوان یک بازدیدکننده می‌توانید از کلوپ ساحلی در مناطق خصوصی، صندلی‌ اجاره کنید. این ساحل دست‌ساز همه چیز برای گردشگران دارد تا بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش برای خود بسازند.

بندر هرکول؛ از جاهای دیدنی موناکو با منظره‌ای باورنکردنی

 جاهای دیدنی مونت کارلو

منظره باورنکردنی بندر هرکول، به‌راحتی توجه همه را به خود جلب می‌کند. این بنا که در سال 1926 با هدف قرار دادن تعداد زیادی قایق تفریحی مجلل ساخته شده‌است، به‌عنوان جذاب‌ترین مقصد گردشگری در منطقه به‌شمار می‌رود که تاکنون شاهد تجمعات عظیمی بوده. گردشگران از نقاط مختلف جهان به این بندر هجوم می‌آورند. هنگام بازدید از بندر، می‌توانید از رستوران یا کافه‌های آن نیز دیدن کنید تا از میان‌وعده‌های خوشمزه و غذاهای محلی لذت ببرید.

Jardin Exotique

این بهشت یکی دیگر از جاهای دیدنی مونت کارلو است. بازدید از Jardin Exotique به شما این امکان را می‌دهد تا باغ‌های نفیسی از بزرگ‌ترین مجموعه کاکتوس و البته بزرگ‌ترین ساکولنت جهان را کشف کنید. اقامت در این مکان با خانواده و دوستان، یکی از جذابیت‌هایی است که با خود تماشای محیط آرام اقیانوس و زیبایی‌های طبیعت را نیز به‌همراه دارد. 

کلیسای کوچک  Sainte-Devote

یکی دیگر از جاهای دیدنی هنگام سفر به مونت کارلو، بازدید از کلیسای کوچک Sainte Devote است. این مکان Sainte-Devote واقع در دره Gaumates توجه بازدیدکنندگان را تاکنون به خود جلب کرده‌است و به آن‌ها اجازه داده تا از محیط آرامش لذت ببرند. اگر در 26 ژانویه در کلیسا بودید، برای لذت بردن از یک مراسم سنتی هیجان انگیز آماده شوید؛ مراسمی که در آن، شب‌هنگام یک قایق سوزانده می‌شود و قطعا شما را هیجان زده خواهدکرد.

کلیسای جامع سنت نیکلاس؛ از جمله جاهای دیدنی مونت کارلو

 جاهای دیدنی مونت کارلو

پس از آنکه در طول سفرتان به جاهای دیدنی مونت کارلو سر زدید، ممکن است در جست‌وجوی مکانی برای رهایی از استرس و همچنین احساس سرزندگی باشید. کسانی که با خانواده یا دوستانشان به مونت کارلو می‌روند، نمی‌توانند بازدید از این مکان را از دست بدهند. این کلیسا مناسب‌ترین راه برای تجربه آرامش‌خاطر است. بخش داخلی کلیسای جامع سنت‌نیکلاس دارای نور خیره‌کننده‌ای است و به همین دلیل در نگاه اول همه را به وجد می‌آورد. فضای داخلی‌اش نیز به دلیل محراب مرمری دلربای Carrara که قدمت آن به سال 1500 بازمی‌گردد، ارزش کاوش را دارد.

موزه اقیانوس‌شناسی

اگرچه مونت‌کارلو یکی از آن مکان‌هایی نیست که پر از موزه‌های زیاد برای بازدیدکنندگان باشد، اما موزه اقیانوس‌شناسی برای سرگرم کردن و کشف تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای بازدیدکنندگان کافی است. ساختمان خیره‌کننده این موزه که در صخره قرار دارد، همه نگاه‌ها را به خود خیره‌ می‌کند. با دارا بودن بخش‌های مختلف، از جمله آکواریوم‌های زیاد تا جاهایی برای استراحت، نمایشگاه‌ها و بازی‌ها، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. موزه اقیانوس‌شناسی به شما این امکان را می‌دهد تا نگاهی اجمالی به دنیای زیر دریا بیندازید.

Le Rocher

اگر عاشق تاریخ، به‌خصوص قرون وسطی هستید و به‌دنبال کشف بسیاری از حقایق مرتبط با آن می‌گردید، Le Rocher را از دست ندهید. به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای منطقه، Le Rocher، معروف به موناکو ویل، بر فراز صخره‌ای به شکل تپانچه مشرف به دریا قرار دارد که موقعیت آن را واقعا باشکوه می‌کند. همچنین توجه گردشگرانی که برای یک سفر هیجان‌انگیز به مونت‌کارلو هجوم می آورند را به خود جلب می کند. این شهر که یکی از جاهای دیدنی موناکو است، بافت قدیمی و اصلی خود را همراه با تمام خطوط قرون وسطایی با موفقیت بازسازی کرده‌است.

جمع‌بندی

موارد ذکرشده در این مقاله، از جالب‌ترین جاهای دیدنی مونت کارلو برای گشت‌وگذار است. به این مناطق در طول سفر بروید و خاطرات فراموش‌نشدنی زیادی برای خود و عزیزانتان ثبت کنید. چه با خانواده، دوستان یا تور سفر کنید، تعطیلات مونت‌کارلو برای شما تجربه‌ای ارزشمند خواهدبود. اگر تا به‌حال به مونت‌کارلو سفر کرده‌اید، تجربیات خود در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران