Logan

جاهای دیدنی لوگان؛ زیبایی های مخفی در هر گوشه از شهر

لوگان در شهرستان کش است و در 36 مایلی شمال اوگدن در یوتا و 384 مایلی غرب دنور در کلرادو مستقر شده است. مهاجران مورمون این شهر را در سال 1859 تأسیس کردند. این جایی است که به عنوان “شهرک کالج” شناخته می‌شود، زیرا پردیس اصلی دانشگاه ایالتی یوتا را خواهید دید. این شهر مجموعه‌ای از جاذبه‌های جذاب را ارائه می‌دهد. به دلیل توپوگرافی زیبای شهر، پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری و دوچرخه سواری در کوهستان از جمله فعالیت‌های محبوب لوگان هستند. اگر دوست دارید با جاهای دیدنی این شهر آشنا شوید، ما در این مقاله میخ‌اهیم به معرفی جاهای دیدنی لوگان بپردازیم.

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

در Wind Cave Trail پیاده روی کنید

Wind Cave Trail

مسیر غار باد یکی از شناخته شده ترین مسیرها در Logan Canyon است که در حدود 5.3 مایلی از دره روبروی اردوگاه Guinavah قرار دارد. شکل‌گیری غار در زیر زمین شروع شد، زیرا آب از شکاف‌های عمیق درون لایه‌های سنگ‌های آهکی نفوذ کرد و در نهایت آن را حل کرد و غارهای زمینی بزرگی را ایجاد کرد. این مسیر یک پیاده‌روی خوب با پیچ و خم‌های بزرگ و افزایش ارتفاع ثابت ۱۰۳۰ فوتی را ارائه می‌دهد. در حین پیاده روی، مناظری عالی از دره اطراف، از جمله صخره‌های 200 فوتی که در اصطلاح به آن دیوار چین گفته می‌شود را خواهید دید.

به اردک‌ها در اولین سد یا پارک ورودی کانیون غذا بدهید

این منطقه یکی دیگر از جاهای دیدنی لوگان بوده که در امتداد US-89، First Dam یا Canyon Entrance Park قرار دارد و یک توقف در دروازه دره است. اینجا منطقه کم عمق رودخانه است که می‌توانید در آن قدم بزنید، کایاک سواری کنید، پیک نیک برگزار کنید و حتی ماهی بگیرید. در حالی که از فعالیت‌های مختلف لذت می‌برید، درختان بزرگ شما را از آفتاب داغ محافظت می‌کنند. همچنین کودکان شما از پارو زدن و غذا دادن به اردک‌ها لذت خواهند برد. پارک ورودی First Dam یا Canyon دارای پیاده ‌روهایی است که به شما امکان می‌دهد روی رودخانه قدم بزنید.

غارهای هابیت را کاوش کنید

جاهای دیدنی لوگان

غارهای هابیت یکی از جاهای دیدنی لوگان و یک مجموعه زیبا از غارهای کوچک هستند که در آن پنج غار با ارتفاع تا 10 فوت وجود دارد. برای رسیدن به آنجا، از دره سمت راست فورک شروع کنید، بعد از طی کردن حدود نیم مایل از آن جاده، یک محل عبور یا پارکینگ را خواهید دید که نشان میدهد که باید از آنجا بروید. بعد از عبور از رودخانه، مسیر کوتاهی را در پایین دره حدود صد یاردی دنبال کنید.

در مسیر طبیعت ریورساید قدم بزنید

این مسیر طبیعت از دهانه Logan Canyon شروع می‌شود و از مرکز طبیعت استوکس و سد دوم و سوم رد می‌شود. این مسیر نسبتاً نزدیک به بزرگراه 89 قرار دارد، اما بیشتر با پوشش گیاهی سنگین و آرامش فراوان خود معروف است. شروع مسیر را می‌توانید از مقابل تابلو جنگل ملی در ورودی دره ببینید، اما از نقاط مختلفی در طول مسیر هم میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. مسیر طبیعت ریورساید یک مسیر رفت و برگشت 4.5 کیلومتری است که بسیار آسان بوده و به طور متوسط یک ساعت و 18 دقیقه زمان می‌برد. این مسیر همچنین به مسیر بریجر (Briger) متصل می‌شود که برای دوچرخه ‌سواری در کوهستان محبوب است.

در قله لوگان پیاده روی کنید

Logan Peak

قلّه لوگان یک مسیر تفریحی است که به صورت دو طرفه با مجموع طول ۸.۰ کیلومتر‌ امکان پیمایش را به شما می‌دهد. این مسیر نسبتاً چالش برانگیز است و برای پیمودن آن به طور متوسط، دو ساعت و هفده دقیقه زمان لازم است. قلّه لوگان، یک محل منحصر به فرد برای دوچرخه‌ سواری در کوهستان، کمپینگ و پیاده‌روی بوده و مورد استقبال سگ‌های بنددار قرار می‌گیرد. اینجا برای تماشای مناظر خیره کننده دره کش، بهترین مکان برای سوار شدن روی ATV یا جیپ است. قله لوگان، سی و نهمین بلندی در ایالت یوتا است و دسترسی به آن بسیار آسان است. در قلّه، یک برج مخابراتی وجود دارد و برای رسیدن به قله، یک جاده وجود دارد که به سمت بالا ادامه می‌یابد. بنابراین، سامانه ارتباطات در اینجا بسیار قوی است. قلّه لوگان، یک مقصد مناسب برای خانواده‌ها است و یکی از زیباترین جاهای دیدنی لوگان است. این قلّه‌ها به علت مرتفع‌ترین نقاط در داخل و یا نزدیک منطقه کوه نائومی، بسیار جذاب هستند.

در مرکز طبیعت استوکس به طبیعت نزدیکتر شوید

مرکز طبیعت استوکس یک مرکز طبیعی محلی است که در بزرگراه ۸۹ در شرقی‌ترین منطقه ایالات متحده واقع شده است. این مرکز فرصتی عالی را برای پیاده ‌روی در مسیر Crimson Trail با دوستان یا خانواده شما فراهم می‌کند. همچنین، شما می‌توانید از زیبایی گل‌های وحشی در Tony Grove لذت ببرید یا به سد دوم بروید و ماهیگیری کنید. مرکز طبیعت استوکس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با شرکت در سفرهای میدانی در فضای باز و فعالیت‌های کلاسی تعاملی، مهارت‌ها، علایق و استعدادهای طبیعی خود را کشف کنند. اینجا محیطی بی‌نظیر است که حیوانات و گیاهان منحصر به فردی را می‌توانید مشاهده کنید و این امر شما را شگفت ‌زده خواهد کرد. مرکز طبیعت استوکس، مجوز آموزشی رسمی از جنگل ملی Uinta-Wasatch-Cache و جنگل کودکان Logan Canyon را دارد.

مسیر زرشکی را طی کنید

جاهای دیدنی لوگان

مقایسه غارهای باد با مسیر زرشکی نشان می‌دهد که این مسیر کمترین مقدار پیاده‌روی را دارد، اما در عوض برای کاوش و ماجراجویی هیجان‌ بیشتری به شما ارائه می‌دهد. در این مسیر، کوهنوردان باید با فلات‌های صخره‌ای، تپه‌های نورد بالا و پایین، لبه‌های نزدیک به صخره و مزارع جنگلی پر از درختان بزرگ روبرو شوند. مناظر زیبا و خیره‌ کننده‌ای از منطقه سد سوم، از جمله جنگل ملی کش، در این مسیر به شما نمایش داده می‌شود. این مسیر به نام “Crimson Trail” شناخته می‌شود، که این نام از برگ‌های درختانی که در فصل پاییز رنگارنگ می‌شوند، الهام گرفته شده است. این مسیر طولی حدود 7.6 کیلومتر دارد و به طور متوسط حدود دو ساعت و 46 دقیقه زمان می‌برد تا به پایان برسد.

از کوارتزیت فوکوئیدال در Logan Canyon صعود کنید

کوارتزیت زمانی به وجود می‌آید که ماسه ‌سنگ با کوارتز در مقابل فرآیندهای تغییر شکل مقاومت نشان می‌دهد و در طول یک دوره طولانی به یک حالت جدید تبدیل می‌شود. در نتیجه سنگی به نام کوارتزیت فوکوئیدال ایجاد می‌کند که بهترین دیواره‌های کوهنوردی را در دره تشکیل می‌دهد. عبارت “فوکوئیدال” به یک اصطلاح قدیمی اشاره دارد که به معنای فسیل استفاده می‌شد. این مکان دارای 40 مسیر است که به افراد مبتدی و حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا مهارت خود را در کوهنوردی آزمایش کنند. دیواره‌ی کوهنوردی کوارتزیت فوکوئیدال از پارکینگ فاصله‌ای چند صد فوت دارد. سایبان‌های درختان بزرگ سایه‌ای ایجاد می‌کنند و از آفتاب محافظت می‌کنند.

از قبر افرایم دیدن کنید

Ephraim's grave

افرایم یکی از افسانه‌های مشهور و آخرین خرس گریزلی شناخته‌شده در یوتا بود. این خرس به خاطر کشتن گوسفند و چند دام دیگر توسط یکی از مالکان شرکت گوسفند در سال 1923، به نام فرانک کلارک کشته شد و جمجمه‌اش به موزه اسمیتسونین فرستاده شد. قبر افرایم در همان نقطه‌ای که حیوان از زخم‌هایش تسلیم شد، قرار گرفت. قبر این خرس بزرگ تقریباً به همان اندازه بلند است. اگر علاقه ‌مندید، می‌توانید با پیاده‌روی طولانی به سمت “رایت فورک” یا با دوچرخه ‌سواری کوهستانی از طریق جاده‌ای خاکی ناهموار به قبر افرایم قدیم برسید.

پیک نیک در دریاچه کاج سفید

دریاچه تونی گروو در منطقه حوضه آبخیز بین قله‌های ناهموار کوه گوگ و ماگوگ واقع شده است. این منطقه برای یک روز پیاده ‌روی یا یک سفر کمپینگ شبانه بسیار مناسب است. دریاچه سفید کاج توسط کوه‌ها و پشته‌های گرانیتی احاطه شده است. می‌توانید با عزیزان خود یک پیک نیک، کمپینگ یا بانوج در اطراف دریاچه برگزار کنید. اما باید به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سگ خود را به همراه بیاورید یا در دریاچه شنا کنید، اما می‌توانید آتشی روشن کنید و لذت ببرید. مسیر دریاچه سفید کاج با طول 7.8 مایل و ارتفاع 1332 فوت، حدود 2 ساعت و نیم زمان مسیر را پوشش می‌دهد تا به شما رسیدن به دریاچه دلنشین سفید کاج را فراهم کند. در تابستان، دریاچه سفید کاج به دلیل شکوفه‌های زیبای گل‌های وحشی، بسیار جذاب است و یکی از جاهای دیدنی لوگان محسوب می‌شود.

به قله کوه نائومی برسید

جاهای دیدنی لوگان

قله نائومی که به آن کوه نائومی هم می‌گویند، بلندترین قله در رشته کوه خرس است و در قله اصلی این رشته قرار دارد. ارتفاع این قله 9828 فوت با یک برجستگی چشمگیر به ارتفاع 3159 فوت است و به دلیل نزدیکی آن به مسیر اصلی در دریاچه Tony Grove و وجود یک جاده آسفالت شده، به راحتی قابل دسترسی و صعود است. در فصل تابستان، مناظر اطراف قله نائومی به یک پالتی زیبا از رنگ‌های خیره کننده تبدیل می‌شوند و مزارع با اضافه شدن یک چشم انداز آلپین، بسیار دیدنی می‌شوند. پس از رسیدن به قله، شما از مناظر خیره کننده دره کش، بخش‌هایی از وایومینگ و آیداهو و تتون‌ها در شمال لذت خواهید برد. علاوه بر این، قله نائومی پر از حیوانات وحشی مانند گوزن‌های کوهی است. این قله در بام اصلی رشته کوه خرس قرار دارد و شما می‌توانید از کمپینگ در این منطقه وحشی لذت ببرید.

کمپ در دریاچه تونی گروو

تونی گروو لیک (Tony Grove Lake) واقع در جنگل ملی Uinta-Wastach-Cache یک منطقه تفریحی زمستانی معروف است که توسط صخره‌های نفیس و صخره‌های آهکی زیبا پوشیده شده است. اینجا یک منظره خیره کننده از گل‌های وحشی و گل‌های رنگارنگ دارد که چمنزاری طبیعی را تشکیل می‌دهند. در اینجا می‌توانید گل‌های مروارید، گل شمعدانی، لوپین، قلم مو، گل‌های آفتابگردان کوهستانی و کلمبیون را ببینید. در اینجا ۳۶ اردوگاه کمپینگ با اتصالات آب، برق و فاضلاب وجود دارد که به شما امکان اقامت طولانی‌تر را می‌دهد. همچنین، افرادی که علاقه ‌مند به ماهیگیری هستند، می‌توانند در این دریاچه قزل‌آلا رنگین‌کمان بگیرند. باید توجه داشت که جاده‌هایی که به این منطقه می‌رسند کمی باریک هستند، بنابراین توصیه می‌شود که در صورت امکان با وسیله نقلیه بزرگتری بروید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره جاهای دیدنی لوگان صحبت کردیم. لوگان جاذبه‌ها و فعالیت‌های متعددی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می دهد از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. خوبی این تفریحات این است که اکثر آنها با هزینه‌ای همراه نیستند. با در دسترس نگه داشتن فهرست بالا در سفر خود، کارهای جذاب و رایگانی که باید در لوگان، یوتا انجام دهید، را کشف کنید.

نظرات کاربران