رستوران های ارزان ستاره دار سئول

معرفی 4 تا از رستوران های ارزان ستاره دار سئول 

شاید با خود فکر کنید که رستوران‌های ستاره‌دار گران‌قیمت است و به‌خاطر همین، هیچ‌گاه برای غذا خوردن به این رستوران‌ها نرفته باشید؛ در صورتی‌که مقصد بعدی گردشگری شما پایتخت کره جنوبی است، پیشنهاد می‌کنیم از این فکر صرف‌نظر کنید و حتما به رستوران های ارزان ستاره دار سئول بروید و با خوردن بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای این رستوران‌ها، لذت ببرید. پرسنل حرفه‌ای، فضای تمیز، تهیه غذاها از مواد اولیه تازه و هم‌چنین مقرون‌به‌صرفه بودن این رستوران های ارزان ستاره دار سئول، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با هم، 4تا از این رستوران‌ها را بهتر بشناسیم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

میونگ‌دونگ‌کیوجا

کیفیت غذاهای این رستوران محبوب کره‌ای آن‌قدر بالاست که به سرعت شلوغ می‌شود و اگر برای ناهار می‌خواهید به این رستوران بیایید، باید قبل از ساعت 11 در رستوران باشید یا از قبل میزی رزرو کنید. در منوی این رستوران خوب کره‌ای، انواع کوفته پخته‌شده با روغن کنجد، سوپ رشته‌فرنگی، نودل گندم تند، نودل لوبیا مخصوص تابستان، نودل کالگوکسو و کیمچی تند را می‌توانید ببینید و از بین‌شان، انتخاب کنید. 

رستوران آریرنگ؛ از رستوران های ارزان ستاره دار سئول

رستوران آریرنگ در نزدیکی خیابان میونگ‌دونگ و در کنار هتل کراون‌پارک واقع شده است. گوشت مرمری گاو با برش‌های نازک، زبان گاو و پنکیک ترد دریایی کره‌ای از جمله غذاهایی است که در منوی این رستوران دیده می‌شود. پرسنل دقیق و مجرب این رستوران ارزان ستاره دار سئول سفارش شما را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌کنند و این از مزایای این رستوران خوب به‌شمار می‌آید. می‌توانید در کنار غذای خود از سبزیجات، ترشی و انواع سس استفاده کنید و لذت ببرید. 

هانیلکوان 

 رستوران های ارزان ستاره دار سئول

به رستوران محلی کره‌ای واقع در جنوب رودخانه هان بروید. مردم سئول برای برخی از مناسبت‌ها مثل جشن فارغ‌التحصیلی، به این رستوران مجلل که در بهترین منطقه سئول قرار دارد می‌روند. طراحی این رستوران به‌شیوه مینیمال انجام شده و در عین سادگی، بسیار جذاب است. دنده‌های گوشتی کبابی، بولگوگی که کباب کره‌ای از گوشت گاو است و صدف تازه تند به همراه سس گوچوجانگ، از بهترین غذاهای این رستوران ارزان ستاره دار سئول به‌حساب می‌آید. در کنار سفارش‌تان، برای‌تان یک نوع سوپ می‌آورند؛ سوپ تانگ، سوپ دامپلینگ و سوپ سویا تخمیرشده از جمله این سوپ‌ها است. به عنوان پیش‌غذا هم انتخاب‌هایی از جمله سوپ کدو تنبل و سالاد رشته‌فرنگی پیش‌رو دارید.

 رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

یوکجون هوکوان؛ از بهترین رستوران های ارزان ستاره دار سئول

یک رستوران ارزان ستاره دار سئول واقع در بخش غربی شهر، که در ردیفی از مغازه‌های دوطبقه قرار دارد. غذای ویژه منوی این رستوران، باساک بولگوگی است که یک غذای بسیار خشک محسوب می‌شود. برای تهیه این غذا گوشت را در کاهو یا طبق دستورالعمل این رستوران در برگ پریلا کره‌ای می‌پیچند. غذای دیگر این رستوران ارزان ستاره دار سئول، اختاپوس کبابی و بیف تارتار بی‌بی‌باب است. طرز خوردن بولگوگی در کره به این صورت است که آن را با برنج، سیر و مقداری کیمچی در برگ پریلا می‌پیچند و میل می‌کنند. 

بوسام که یک کاسه گوشت خوک آب‌پز است هم در این رستوران خوب سرو می‌شود. طریقه خوردن این غذا به این صورت است که باید با پیچیدن گوشت خوک در کلم نمکی، اضافه کردن سبزیجات، ترشی و مقداری سس فلفل قرمز، آن را میل کرد.

کلام آخر سه کلیک درباره رستوران های ارزان ستاره دار سئول

در این مقاله 4تا از رستوران های ارزان ستاره دار سئول را نام بردیم و درموردشان توضیح دادیم. این رستوران‌ها با وجود دریافت ستاره میشلین که نشان از کیفیت بالای غذاها و خدمات بسیار خوب‌شان دارد، چندان گران نیست و غذاهایی مقرون‌به‌صرفه دارد. با رفتن به این رستوران‌ها و امتحان کردن غذاهای خوب کره‌ای، لحظاتی جذاب را برای خود و همراهان‌تان بسازید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام رستوران خوب ستاره‌دار کره‌ای بروید؟ برای ما بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران