جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور و شب هایی که خواب به سراغتان نمی آید!

فهرست مطالب

در کشور سنگاپور حتی فرد مرده هم نمی‌تواند مکان مناسبی برای استراحت پیدا کند! در این کشور داستان‌های زیادی درمورد مشاهده ارواح یا مکان‌های وهم‌آور دست به دست می‌شود. طبیعی است که بسیاری از شما در مورد مکان‌های خالی از سکنه در سراسر کشور کنجکاو باشید. درحالی که بازدید از برخی از این مکان‌ها رایگان و آسان است، اما تعداد انگشت‌شماری از آن‌هادر زمین دولتی یا املاک خصوصی قرار دارد. بنابراین توصیه نمی‌کنیم به آنجا بروید. مبادا گرفتار چیزی ترسناک‌تر از غول‌ها شوید؛ چیزی مثل پلیس! در این مقاله از سایت سه کلیک با ما همراه باشید تا شما را با جاهای ترسناک سنگاپور آشنا کنیم.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

1. خانه قرمز Pasir Ris

جاهای ترسناک سنگاپور

شایعاتی وجود دارد که می‌گوید این خانه به‌عنوان مهد کودک و سرپناه موقت برای کودکان در طول اشغال ژاپن از سال 1942-1945 استفاده می‌شد. ممکن است قتل عامی در آنجا اتفاق افتاده باشد که بچه ها و معلمان را زنده زنده سوزانده یا در خانه به نیزه کشیده باشند. یک مورد قتلی هم از آنجا گزارش شد که مردی زن و فرزندانش را کشت و بعد خود را حلق‌آویز کرد. می‌گویند روح خانواده در درخت تنومندی ساکن است که قبلاً در کنار خانه قرار داش. ظاهراً این مکان، خانه قرمز نامیده می‌شود؛ زیرا جویندگان اتفاقات ماوراء‌الطبیع گفته‌اند که دیوارهای داخلی آنجا را خونین دیده‌اند. از دیگر داستان‌های معروف این خانه، داستان عروسکی است که روی صندلی گهواره‌ای نشسته است و اگر بخواهید آن را بردارید، صدای جیغ می‌شنوید. داستان دیگر درباره یگ جفت مجسمه شیر نگهبان چینی با چشم‌های درخشان و سرهای در حال چرخش است که سایه‌های سفید در محوطه ایجاد می‌کند و از خود صداهایی انتشار می‌دهد. حتی صدای دویدن بچه‌ها و حتی خنده‌های شیطانی نیز در آنجا شنیده شده‌است. طبیعی است که با چنین پیشینه و اتفاقاتی، خانه قرمز یکی از جاهای ترسناک سنگاپور باشد.

این خانه در دهکده ماهیگیری سابق Kampong Loyang واقع شده‌است و در سال 1938 ساخته شد. اولین مالکان آن، پرسی‌مک‌نیس، یک کارمند دولتی بریتانیایی و همسرش لوک یوئن‌پنگ، همچنین به نام لیدی مک‌نیس، بودند. اواخر دهه 1940، پرسی به‌خاطر کمک‌هایش به مسکن، تنظیم خانواده و رفاه اجتماعی در سنگاپور معروف بود. لیدی مک‌نیس دختر لوک‌یو، ثروتمندترین مرد مالایای بریتانیا قبل از جنگ جهانی دوم و خواهر بنیانگذار سازمان کاتای، لوک‌وان‌تو بود. لیدی مک‌نیس از خانه‌اش به‌عنوان منطقه‌ای استفاده می‌کرد که ساکنان کامپونگ در آن نزدیکی جمع می‌شدند و او برای آن‌ها غذا و آموزش رایگان فراهم می‌کرد. در سال 1964، این خانه به تانگ‌چون کینگ یا سی‌کی‌تانگ، صاحب فروشگاه بزرگ تانگ فروخته شد. مدت کوتاهی پس از آن، به‌طرز مرموزی رها شد، برای چندین دهه متروک ماند و به مکانی هیجان‌انگیز برای شکارچیان ارواح، به‌ویژه در دهه 90 تبدیل شد.

در اوایل دهه 2010، این خانه که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، توسط پیش‌دبستانی Odyssey خریداری، بازسازی و درختکاری شد و مجسمه‌های شیر و درخت بزرگ قدیمی از آنجا برداشته شد. در سال 2014، پیش‌دبستانی به‌طور رسمی افتتاح شد و زندگی جدیدی به مجتمع بخشید.

پاسپورت دومینیکا

2. Woodleigh MRT؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور Woodleigh MR

این ایستگاه قطار، زیر جایی که قبلاً گورستان Bidadari بود ساخته شد و اکنون یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است. مسافران می‌گویند هنگامی که قطار از کنار ایستگاه Serangoon به  Potong Pasir می‌گذرد، چهره‌های سفیدی در آنجا مشاهده می‌شود.

داستان پشت ایستگاه MRT Woodleigh در سال 2003 ساخته شد، اما تا سال 2011 بسته و متروک ماند. این منطقه، گورستانی قدیمی است که در آن حدود 147000 قبر نبش قبر شد تا فضایی برای توسعه در 18 هکتار زمین ایجاد شود. زمانی این مکان بزرگ‌ترین گورستان سنگاپور بود. ظاهراً ارواح از این بازسازی خوشحال نبودند؛ بنابراین چهره‌هاشان در آنجا مشاهده می‌شود. یعنی می‌توانیم آنها را مقصر بدانیم؟

3. عمارت Hillview

پشت این عمارت تسخیرشده که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، هزاران تئوری توطئه وجود دارد. یکی از آن‌ها درباره معشوقه‌ای است که در عمارت زندگی می‌کرد. گفته می‌شود  او در حالی که بر اثر سقوط از بالکن، جان خود را از دست داد. در طول سال‌ها، کسانی که در این ملک زندگی می‌کردند، ادعا داشتند که صدای گریه یک خانم را هنگام شب شنیده‌اند. دستور تخریب این عمارت در سال 2006 صادر شد، اما رانش زمین در همان سال، منطقه را درنوردید. عملیات تثبیت روی زمین انجام شد، اما رانش زمین دیگری در همان سال رخ داد و بخش‌هایی از عمارت Hillview را مدفون کرد.

4. خانه ماتیلدا؛ یکی از جاهای خالی از سکنه و ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور

این خانه خالی از سکنه از جاهای ترسناک سنگاپور است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه زنی با موهای بلند در درختان اطراف خانه پرسه می‌زند. برخی از کارگران نیز در حین کار در خانه ماتیلدا جان خود را از دست داده‌اند.

داستان پشت خانه ماتیلدا در سال 1902 توسط وکیل ایرلندی، الکساندر کشین، برای همسرش ساخته شد و به نام مادرش نامگذاری شد. این خانه مدتی در خانواده کشین ماند و تا قبل از اینکه دولت آن را تصاحب کند، متروکه ماند. افسانه‌ها حاکی از آن است که همیشه نیروهای غیرقابل توضیحی مانع تخریب خانه یا هرگونه بازسازی اساسی در آن می‌شود.

5. Caldecott Hill؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

این مکان توسط ارواح مختلف ساکن در منطقه تسخیر شده است و یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است. بر کسی پوشیده نیست که آنجا مقر سابق شرکت Mediacorp است. طبق گزارش‌ها، کارکنان این شرکت، سرهای بی‌جسمی را دیده‌اند که از پنجره‌ها به داخل نگاه می‌کنند و ارواحی که لباس‌ها را به هم تکان می‌دهند. کارکنان آنجا گفته‌اند که نگران آوردن تصادفی یک روح به خانه‌هایشان هستند. داستان‌هایی که در پس چگونگی ورود ارواح به آنجا وجود دارد، ناشناخته مانده‌است.

6. Yishun Dam

این مکان که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، توسط ارواح بی سر و خانمی بی‌چهره با موهای بلند تسخیر شده‌است. با اینکه این مکان، جایی عالی برای استراحت با دوستان هنگام شب است، اما یک تاریخ وهم انگیز در پشت خود دارد. این منطقه به‌عنوان محلی برای سر بریدن دسته‌جمعی در طول اشغال ژاپن شناخته شد که این موضوع مشاهده ارواح بی سر در اطرافش را توضیح می‌دهد. بسیاری نیز یک خانم بدون چهره با موهای بلند را در آنجا دیده‌ اند. او معمولاً در آنجا مزاحم ماهیگیران ناآگاه می‌شود.

7. Jalan Mempurong؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور؛ Jalan Mempurong

داستان پشت این مکان این‌گونه است که گمان می‌رود روح‌های گمشده افرادی که مجبور به ترک دهکده ماهیگیری شدند، در این منطقه وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که شمن‌های محلی، موجودات تاریکی را که گرفتار کرده‌اند، در آنجا آزاد می‌کنند. ارواح ساکن در این منطقه خطرناک هستند و تهاجمی شناخته شده‌اند. ممکن است به شما آسیب برسانند؛ بنابراین از آنجا بازدید نکنید.

8. خوابگاه سابق برونئی

داستان پشت آن در اوایل دهه پنجاه است. به این صورت که برونئی تعدادی از باهوش‌ترین دانش‌آموزان خود را به آنجا فرستاد تا فقدان یک سیستم آموزشی مناسب را جبران کند. خوابگاه تانگلین برونئی برای اسکان این دانش‌آموزان و همچنین مقامات دولتی در برنامه‌های آموزشی ساخته شده‌است. در دوران اوج خود، این هاستل میزبان رویدادها و جشنواره های ورزشی بود، اما در سال 1983 پس از اینکه برونئی زیرساخت‌های آموزشی خود را راه‌اندازی کرد، تعطیل شد. امروزه این  هاستل، متروکه و در حال خراب شدن است و تبدیل به یکی از جاهای ترسناک سنگاپور شده.

9. جاده لیم چو کانگ؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

قتل وحشیانه‌ای در سال 2016 در این جاده رخ داده‌است، اما جسد قربانی زن هرگز پیدا نشد. فقط توده‌های مو، پارچه سوخته و اثر سوختگی کشف شد. گفته م‌ شود که جای سوختگی هنوز هم در جاده دیده می‌شود. بهتر است هنگام شب به آنجا نروید؛ چراکه یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است و به طرز وحشتناکی آرام است. بیشتر شب‌ها نیز خلوت است. گزارش‌های متعددی از رانندگان تاکسی وجود دارد که ارواح شبیه انسان را سوار می‌کنند و ارواح هنگام خروج از خودرو، ناپدید می‌شوند. رانندگان همچنین ادعا کرده ‌ند که ارواح را در ایستگاه اتوبوس یا درحال عبور از جاده‌ها مشاهده کرده‌اند. همچنین جو شومی در اده وجود دارد که به ناراحتی و استرس شما در منطقه می‌افزاید.

10. Spooner Road

جاهای ترسناک سنگاپور

Spooner Road از قدیمی‌ترین بلوک‌های سنگاپور است. این چند بلوک در اواسط دهه 1970 ساخته شد و قبلاً به‌عنوان محل اقامت کارکنان و خانواده‌هایی که در ایستگاه راه‌آهن تانجونگ پاگار (اکنون منقرض شده) کار می‌کردند، استفاده می‌شد. این آپارتما‌ن‌ها سال‌ها پس از توقف فعالیت در ایستگاه راه آهن خالی ماند، اما در حال حاضر به‌عنوان آپارتمان‌های اجاره‌ای برای ساکنان کم‌درآمد استفاده می‌شود. داستان‌های زیادی از ساکنان و کاوشگران درباره چیزهای ترسناکی که در Spooner Road تجربه کرده‌اند، وجود دارد که باعث می‌شود در فهرست جاهای ترسناک سنگاپور قرار بگیرد.

11. Sungei Api Api و Pasir Ris Park

این مکان یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است که توسط گروهی از پونتیاناک‌های بدجنس، تسخیر شده. شایعاتی وجود دارد که Sungei Api Api مکانی بدنام است که قتل و خودکشی در آن رخ داده است. داستان‌های دیگر شامل منطقه‌ای است که در گذشته جادوی سیاه در آنجا انجام می‌شد؛ چراکه قبلاً جنگل‌های زیادی در آنجا وجود داشت.

12. Nee Soon Rubber Estate

داستان پشت این مکان برمی‌گردد به سمباونگ؛ جایی است که Nee Soon Rubber Estate در آن قرار داشت. آنجا یک مزرعه بود که به‌عنوان اقامتگاه موردعلاقه ارواح خون‌آشام شناخته شده‌است؛ ارواح عاشق درختان مزرعه بودند. ظاهراً ارواج همچنان در این مکان باقی وجود دارند؛ حتی الان که برای ساخت آپارتمان و ساختمان‌های صنعتی پاکسازی شده‌است.

13. Pulau Tekong

در این جزیره، شبح یک سرباز با عضو شکافته، یک چهره سفید و مو بلند روی نردبان و یک زوج مادربزرگ و نوه که شب‌ها در اتاق‌ها پرسه می‌زنند تا مزاحم سربازان بی‌خواب شوند، دیده شده‌است و همین‌ها باعث می‌شود تا در فهرست جاهای ترسناک سنگاپور قرار بگیرد. نمی‌توان گفت که آیا داستان‌های ارواح ریشه در تاریخ اولیه این جزیره دارند؛ زمانی که اکثریت جمعیت چینی در آنجا زندگی می‌کردند، یا اینکه پس از تسخیر تکونگ برای استفاده نظامی، پدید آمدند.

14. جاده قدیمی تامپینز

جاهای ترسناک سنگاپور؛ جاده قدیمی تامپینز

ارواح انتقام‌جویانه زنانی که در طول بارداری یا زایمان جان خود را از دست داده‌اند، در این جاده وجود دارد و آنجا را به یکی از جاهای ترسناک سنگاپور تبدیل کرده‌است. داستان پشت آن درحالی که هیچ تاریخ رسمی ثبت شده‌ای برایش وجود ندارد، مانند بسیاری از داستان‌های ارواح است. بسیاری از دوچرخه‌سواران گفته‌اند که هنگام عبور از مسیر طولانی و آرام در اواخر شب، احساس وزن اضافی می‌کنند. همیشه هم رایحه ای شیرین در فضای جاده وجود دارد.

15. مدرسه سنگاپور Every؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

این مدرسه که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، توسط ارواح دخترانی که در توالت‌ها خودکشی کرده‌اند، چهره‌های سایه‌دار (مخصوصا در بلوک طراحی و فناوری) و پونتیاناک‌هایی که تمایل زیادی به آموزش دارند، تسخیر شده‌است. داستان پشت آن واقعاً هیچ پشتوانه علمی ندارد، اما به نظر می‌رسد این مدرسه در سنگاپور، داستان‌های شبح‌وار خود را دارد.

16. موزه ملی سنگاپور؛ از جاهای ترسناک و تسخیرشده سنگاپور

این موزه توسط روح سرگردان مدیر سابقش، دکتر و طبیعت شناس بریتانیایی، کارل الکساندر گیبسون هیل که مرگ او به عنوان خودکشی در نظر گرفته‌شد، تسخیر شده‌است. داستان دقیقی درباره موزه وجود ندارد، اما بسیاری ادعا کرده‌اند که نیروهای غیرطبیعی را در راه پله‌های مارپیچی بدنام به سبک ویکتوریایی دیده و احساس کرد‌ه‌اند؛ جایی که به‌عنوان خالی از سکنه‌ترین نقطه در موزه شهرت دارد.

17. مخزن بدوک؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور

این مخزن توسط ارواح بی‌قراری که جان خود را در آن گرفتند، تسخیر شده‌است. مخزن بدوک بین سال‌های 2011 تا 2012 با شش خودکشی روبه‌رو شده‌است که در آن جسد ششم در صبح یک مراسم برکت مذهبی پیدا شد. مراسم برکت برای رهایی از شری که منطقه را احاطه کرده‌است، سازماندهی شده‌بود. این مخزن اکنون یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است.

18. Kubur Kassim

این منطقه توسطOrang Bunian ، موجودی ماوراء‌الطبیعی شبیه انسان از فرهنگ عامه مالایی تسخیر شده‌است و یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است. همچنین گفته می‌شود که یک پونتیاناک در آنجا زندگی می‌کند و الهام‌بخش فیلم کلاسیک مالایی پونتیاناک بوده‌است.

این محله عجیب که به‌خاطر خورشیدگرفتگی در سال ۱۸۲۱ نام‌گذاری شده‌است، گذشته‌ای تاریک دارد. همچنین گورستان ۹۰ساله‌ای را در خود جای داده است و اگر خوب به آن نگاه کنید، می‌توانید قبرهای اختصاص داده‌شده به Orang Bunian را در آنجا ببینید.

19. جزیره سنتوزا؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

این جزیره توسط سربازان شبح‌مانندی که در نقاط ساکت‌تر جزیره دیده می‌شوند، تسخیر شده‌است.

سنتوزا قبلاً با نام Pulau Belakang Mati شناخته می‌شد که به جزیره مرگ، ترجمه می‌شود. بسیاری از اعدام‌ها در سواحل بکر جزیره در طول جنگ جهانی دوم، زمانی که سنگاپور تحت اشغال ژاپن بود، انجام شد که این مشاهدات را توضیح می‌دهد و آن را به یکی از جاهای ترسناک سنگاپور تبدیل می‌کند.

20. خانه Woodneuk

جاهای ترسناک سنگاپور؛ خانه Woodneuk

این خانه توسط سایه‌های تصادفی، ارواح، پولترژیست‌ها و حتی رایحه‌های فانتوم تسخیر شده‌است و اکنون یکی از جاهای ترسناک سنگاپور به‌شمار می‌رود.

این خانه متروکه که قبلا به نام Istana Woodneuk شناخته می‌شد، در جنگل‌های عمیق جاده هالند و منطقه جاده تیرسال واقع شده‌است. خانه زمانی توسط سلطان جوهور اشغال شده بود، اما اکنون خالی و پوشیده از پوشش گیاهی است و پوسیدگی‌هایی در خود دارد. آنچه وحشتناک‌تر است، این واقعیت است که خانه Woodneuk در نقشه سنگاپور ترسیم نشده‌است و بنابراین خارج از محدوده است. 

21. بیمارستان قدیمی Changi؛ از جاهای تسخیرشده و ترسناک سنگاپور

این بیمارستان توسط روح ناآرام کسانی که در طول جنگ جهانی دوم توسط ژاپنی ها شکنجه یا اعدام شدند و همچنین یک نگهبان امنیتی که قبلاً در آنجا کار می‌کرد، تسخیر شده‌است.

این بیمارستان برای نگهداری بیش از 50000 اسیر جنگی متفقین و به‌عنوان یک اتاق شکنجه در طول اشغال ژاپن استفاده می‌شد و در سال 1997، چهار دهه پس از ساختش، تخلیه شد و به‌جای آن، بیمارستان عمومی جدید Changi افتتاح شد. ساختمان متروکه بیمارستان هنوز پابرجا است و گهگاه تورهای ارواح در آنجا برگزار می‌شود که به شهرت آن به‌عنوان یکی ازجاهای ترسناک سنگاپور افزوده‌است.

22. Amber Beacon در پارک ساحلی شرقی

این مکان که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، توسط روح ناآرام زن جوانی که ظاهراً مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده‌است، تسخیر شده. یک زن و شوهر محلی در سال 1992 هنگام گفتگو روی پل‌ های برج توسط دو مهاجم ناشناس مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفتند. این زن که در آن زمان تنها 21 سال داشت، قبل از رسیدن پلیس جان خود را از دست داد، اگرچه هیچ مدرکی دال بر تجاوز به او وجود نداشت. این قتل تا به امروز حل نشده باقی مانده‌است.

23. قبرستان Bukit Brown؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور

بوکیت براون، که با نام کپی سوآ شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین گورستان‌های چینی در سنگاپور است و بیش از 100000 مقبره را در خود جای داده‌است. بنابراین منطقی است که این مکان به شما احساسی وهم‌آور القا کند و در فهرست جاهای ترسناک سنگاپور قرار بگیرد.

24. Neo Tiew Estate

این مکان که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، توسط روح درخت موز، یکی از موجودات ماوراء‌الطبیعی ترسناک در فرهنگ عامه مالایی) و از زمانی که یک قمارباز از برداشتن هفت سنجاق قرار داده‌شده در درخت برای برنده شدن در قرعه کشی امتناع کرد، در آنجا گرفتار شد.

تاجری که در اوایل قرن بیستم به توسعه منطقه لیم چو کانگ کمک کرد، این ملک متروکه را که شامل سه بلوک سه طبقه، یک بازار و یک زمین بازی است را ساخت و درحال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

25. Syonan Jinja

این مکان که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، توسط ارواح سربازان ژاپنی‌ای که خودکشی کردند، تسخیر شده‌است. این معبد در سال 1942 توسط اسرای جنگی بریتانیایی و سربازان ژاپنی ساخته شد. به الهه خورشید شینتو آماتراسو تقدیم شد و برای بزرگداشت سربازان کشته‌شده ژاپنی استفاده می‌شد. این مکان پس از تسلیم ارتش امپراتوری ژاپن تخریب شد، اما افسانه‌ها همچنان می‌گویند که گنجینه عظیمی (که بیشتر تصور می‌شود طلای افسانه‌ای یاماشیتا است که در جریان لشکرکشی جنوب شرق آسیا به یغما رفته)، در آنجا پنهان است.

26. Bishan MRT؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور؛ Bishan MRT

این ایستگاه مترو توسط مسافران فانتوم که هیچ انعکاسی روی پنجره‌ها نمی‌اندازند تسخیر شده‌است. به گفته کارگران ساختمانی که ایستگاه را ساخته‌اند، یک دسته تشییع جنازه روی ریل قطار با یک روح بی سر در آنجا دیده می‌شود. ایستگاه و شهرک‌های مسکونی اطراف آن در محل سابق Kwong Wai Siew Peck San Theng (یکی از بزرگ‌ترین گورستان‌های چینی در سنگاپور)، قبل از نبش قبر در سال 1982 ساخته شد و اکنون یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است.

27. Haw Par

این مکان توسط مجسمه‌های مومی که انگار در طول روز به اندازه کافی ترسناک نبودند و گفته می‌شود که هنگام شب زنده می‌شوند و نمایشگاه بدنام ده دادگاه جهنم را با فریادهای شکنجه‌شده پر می‌کنند، تسخیر شده‌است.

برادران برمه ای آو، نام‌های کوچک خود را هاو (ببر) و پنجه (پلنگ) را روی این پارک موضوعی گذاشتند؛ جایی که کودکان می‌توانند از طریق دایوراما با اسطوره‌های سنتی چین آشنا شوند. این مکان واقعاً یکی از عجیب‌ترین جاهای ترسناک سنگاپور است.

28. The Devil’s Bend @ Old Upper Thomson Road

این مسیر توسط ارواح رانندگانی که در حین رانندگی کشته شدند، تسخیر شده‌است. این مکان، بخشی از مسیر مسابقه گرندپری اصلی سنگاپور است که از سال 1961 تا 1974 برگزار شد. مسابقه به دلیل میزان مرگ‌ومیر بالا متوقف شد. مسیر کم‌نوری است که هنوز هم محل موردعلاقه مسابقات خیابانی غیرقانونی است.

29. ایستگاه Novena MRT؛ از جاهای ترسناک سنگاپور

جاهای ترسناک سنگاپور

در این ایستگاه که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، مشاهدات متعددی از ارواح بی سر در زیرگذری که آن را به اداره درآمد داخلی سنگاپور مرتبط می کند، گزارش شده‌است.

این ایستگاه، یکی دیگر از ایستگاه‌های MRT است که در محوطه یک گورستان سابق ساخته شده. در این مورد، تاریخچه آن به نامش گره خورده‌است؛ چراکه جلسات هفتگی دعای نوین کاتولیک در کلیسای سنت آلفونسوس (همچنین با عنوان کلیسای نوونا) در نزدیکی آن برگزار می‌شود. این مکان که یکی از جاهای ترسناک سنگاپور است، تا زمان نبش قبر در سال 1985 به عنوان قبرستان یهودیان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

30. ساحل چانگی

این ساحل توسط فریادهای کمک به غیرنظامیانی که توسط سربازان ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم اعدام شدند، تسخیر شده‌است. یکی از اولین قتل‌عام‌هایی که در عملیات بدنام سوک چینگ انجام شد، همین بود. 66 مرد چینی در 20 فوریه 1942 در لبه آب با جوخه تیراندازی اعدام شدند. به همین دلیل این ساحل را در فهرست جاهای ترسناک سنگاپور قرار می‌دهند.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی جاهای ترسناک سنگاپور پرداختیم. همانطور که خواندیم، در بخش‌هایی از این کشور، فریاد اشباح شنیده و ارواح بی‌سر دیده می‌شوند. این که چیزهایی که گفته می‌شود تا چه حد واقعیت دارد، قضاوتش با شما. مشتاقیم بدانیم کدام یک از مکان‌هایی که معرفی کردیم، از نظر شما ترسناک‌تر بود؟ در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران