برج سلمان مشهد
21 مرداد 1402
مشهد

برج سلمان مشهد؛ از خرید تا رستوران‌گردی!

برج سلمان مشهد یکی از مراکز تجاری-اداری با یک مسیر سرراست است. این برج چندجانبه پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای برای تفریح و خرید دارد. همه فروشگاه‌های این برج با امکانات و کیفیت فوق‌العاده آماده شده‌اند تا از خرید خود لذت ببرید. در کنار خرید می‌توانید تفریح را هم تجربه کنید. اگر کودکی همراه شماست، برای او هم تفریح و سرگرمی مناسب تدارک دیده شده است. به‌هرحال هر کسی می‌تواند از حضور در این برج لذت ببرد. همه قسمت‌های این برج، با کیفیت و امکانات فوق‌العاده برای ساختن یک روز کامل شما آماده شده‌اند. برای اینکه با برج سلمان مشهد بیشتر آشنا شوید، در ادامه درباره مسیر، تجربه غذاهای خوشمزه، فروشگاه‌های مختلف و… برج سلمان مشهد بیشتر صحبت می‌کنیم.

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

مقصد برج سلمان مشهد 

برج سلمان مشهد

برج سلمان مشهد یکی از خوش‌مسیرترین مراکز خرید در این شهر است. این برج در مرکز مشهد احداث شده است تا از هر جای شهر به‌راحتی خود را به آن برسانید. برای رفتن به این برج باید خود را به خیابان راهنمایی، بین راهنمایی 17 و 19 برسانید. شما با انواع وسایل نقلیه شخصی و عمومی می‌توانید به برج سلمان بروید. در صورتی که انتخاب شما ماشین شخصی باشد، یک پارکینگ بزرگ برای شما در نظر گرفته شده است.یک ایستگاه مترو با نام طالقانی در نزدیکی برج سلمان مشهد وجود دارد که پس از آن باید پیاده‌روی کنید. در صورتی که پیاده‌روی را انتخاب نکنید، تاکسی و اتوبوس هم برای رفتن به برج وجود دارد. این برج تجاری-اداری 3 ورودی مختلف دارد که یکی از آن‌ها به‌صورت خاص برای بخش اداری آن است. در ضمن این برج از ساعت 9:30 صبح تا 10 شب باز است.

تجربه طعم خوشمزه غداها در برج سلمان مشهد

بعد از پاساژگردی و خرید یک نوشیدنی یا وعده غذایی خوشمزه، انرژی شما را چند برابر می‌کند. برج سلیمان مشهد پر از پیشنهادهای خوشمزه برای شما و دوستانتان است. خصوصا اگر کودکی همراه شما باشد، به کافه و رستوران‌های باکیفیت نیاز پیدا می‌کنید. نکته خوبی که درباره برج سلمان مشهد وجود دارد، تنوع غذاها و منو است. این بدین معناست که شما و دوستانتان می‌توانید با هر سلیقه‌ای، به خوراکی مورد نظرتان برسید. بهترین مکان برای استراحت و میل کردن غذا برای شما تدارک دیده شده است. برای اینکه با بخش‌های خوشمزه برج سلمان مشهد آشنا شوید، در ادامه پیشنهادهای آن را برای شما بررسی می‌کنیم. 

کافه برج سلمان برای یک عصر دوستانه

کافه برج سلمان

یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های برج سلمان مشهد، کافی‌شاپ آن است. در واقع در یک عصر پرکار و بعد از خرید در برج سلمان، یک نوشیدنی مناسب فصل یا غذای فست‌فود، دلچسب خواهد بود. در طبقه منفی یک می‌توانید کافی‌شاپ برج سلمان را پیدا کنید. در این کافه، میز و صندلی‌های زیادی با فاصله مناسب در کنار هم چیده شده‌اند. از هر غذا و نوشیدنی در منوی کافه برج سلمان مشهد وجود دارد. در زمان تنظیم منوی این کافه، کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. پس از خرید، می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در این کافه میل کنید. 

کافه تراس تجربه غذا خوردن در یک فضای زیبا

یکی از بخش‌های زیبای برج سلمان مشهد، کافه تراس است. در این کافه از میز و صندلی‌های چوبی استفاده است که انواع گیاهان سبز آن‌ها را احاطه کرده‌اند. همانطور که در شعار کافه تراس قید شده است، در این مکان می‌توانید قلب، روح و چشمان خود را خوشحال کنید. این فضای زیبا را می‌توانید در طبقه اول برج سلمان مشهد پیدا کنید. مهم‌ترین ویژگی این کافه، استفاده از انواع گلدان‌های سبز و زیبا در فضای کافه است. در کافه تراس، انواع خوردنی‌های خوشمزه و باکیفیت در بهترین دیزاین قابل سفارش هستند. در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب می‌توانید به کافه تراس بروید ولی در روزهای جمعه کافه از ساعت 17 شروع به کار می‌کند.  

یک رستوران بزرگ برای پذیرایی از مهمانان شما

کافه برج سلمان

بالای طبقات تجاری برج سلمان مشهد یک رستوران بزرگ با نام ملل قرار دارد. اگر به‌تازگی یک مراسم یا جشنی با مهمانان زیاد دارید، رستوران ملل برج سلمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 800 مهمان ظرفیت این رستوران است که برای یک رستوران عالی محسوب می‌شود. رستوران ملل در طبقه دوازدهم برج سلمان مشهد قرار دارد. این بدین معناست که در حین میل کردن غذا، می‌توانید یک منظره خوب از این شهر داشته باشید. بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها در منوی این رستوران جای گرفته است. علاوه بر جشن و مهمانی می‌توانید پس از خرید سری به این رستوران بزنید و غذای مورد علاقه خودتان را سفارش دهید.

فودکورت و تنوع بی‌نظیر غذا و خوراکی

اگر تنوع خوراکی و سرعت ارائه آن‌ها برای شما اهمیت زیادی دارد، باید به فودکورت برج سلمان مشهد سر بزنید. در منوی یک فودکورت انواع غذا، نوشیدنی، سلاد، فست‌فود و… وجود دارد. در واقع همه این غذاها و خوراکی‌ها برای راضی کردن انواع سلایق غذایی آماده شده‌اند. شما به هر چیزی که میل داشته باشید، به‌راحتی در فودکورت برج سلمان مشهد پیدا خواهید کرد. برای ساخت دکور این فودکورت از تجهیزات و وسایل فوق‌العاده‌ای استفاده است تا یک محیط شیک و مدرن ساخته شود. بعد از اینکه در مغازه‌ها و بخش تجاری برج سلمان مشهد گشتید، به فودکورت برج سر بزنید تا بهترین خوراکی‌ها را میل کنید.

همانطور که گفتیم برج سلمان مشهد از بابت پیشنهادهای غذا و خوراکی، گزینه‌های بسیار متنوعی را پیش روی شما می‌گذارد. شما با هر سلیقه غذایی می‌توانید غذا و خوراکی محبوبتان را پیدا کنید.

قسمت تجاری برج سلمان مشهد

قسمت تجاری برج سلمان مشهد

یکی از اصلی‌ترین اهداف افراد، از رفتن به برج سلمان شهر مشهد بازدید از بخش تجاری و مرکز خرید آن است. همانطور که اشاره کردیم، برج سلمان مشهد دارای دو بخش تجاری و اداری است. از 18 طبقه برج سلمان، 2 تا از آن‌ها با 370 واحد تجاری پر از فروشگاه‌های جذاب است. هر آنچه برای مهمانی یا روزمره نیاز داشته باشید، در این بخش از برج سلمان مشهد وجود دارد. طبقه منفی یک یا زیر همکف پر از محصولاتی مثل بدلیجات، جواهرات، اکسسوری‌های طلا و نقره و… است. فروشگاه زنجیره‌ای رفاه هم در این طبقه شعبه دارد. انواع لوازم بهداشتی، شوینده، مواد غذایی، لوازم خانگی و… در فروشگاه رفاه برای شما آماده شده است. وقتی به طبقه همکف پا می‌گذارید، با انواع فروشگاه لباس، کیف، کفش، لوازم آرایش و… روبه‌رو می‌شوید. طبقه اول برج سلمان مشهد بورس انواع لوازم خانگی، فرش، مبل و… است. در نهایت برای خرید لوازم صوتی-تصویری، تلفن همراه و… باید به طبقه دوم از این مجموعه بروید. همه‌چیز در بهترین حالت و با یک نظم فوق‌العاده در این برج قرار گرفته است تا بهترین ساعات را در آن سپری کنید. 

شهربازی هیجان‌انگیز برج سلمان مشهد

شهربازی برج سلمان یکی از چیزهایی است که والدین از آن استقبال می‌کنند. با وجود شهربازی، ساعاتی را که در برج سلمان مشهد می‌گذرانید، برای بچه‌ها هم دلچسب می‌شود. کودکان 2 تا 8 سال شما می‌توانند از این شهربازی استفاده کنند. در این بخش از برج سلمان مشهد که برای بچه‌ها طراحی شده است، بازی‌های هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد. چرخ‌وفلک، فوتبال، ماشین برقی و… از جمله بازی‌های موجود در این شهربازی هستند. همه این وسایل و بازی‌ها در بهترین کیفیت تهیه و آماده شده‌اند. محیط این شهربازی بسیار شاد و کاملا مناسب روحیه و سلیقه بچه‌های شما طراحی شده است. 

ورزش و سلامتی در برج سلمان مشهد

ورزش و سلامتی در برج سلمان مشهد

در کنار همه امکاناتی که برج سلمان دارد، باشگاه ورزشی را نباید از یاد ببریم. برای مشترکین این باشگاه یک پارکینگ مجزا وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. تعداد قابل توجهی از انواع دستگاه ورزشی بدنسازی، برای این باشگاه آماده شده است. بانوان می‌توانند با خیال راحت از ساعت 8 صبح تا 11 شب از این باشگاه استفاده کنند. در باشگاه برج سلمان مشهد بهترین و مجرب‌ترین مربیان آماده هستند تا در مسیر سلامت و تناسب اندام شما را همراهی کنند. اگر به کاهش یا افزایش وزن نیاز دارید، این باشگاه را جزو اولویت‌های خود قرار دهید. 

در نهایت چه قصد خرید داشته باشید و چه بخواهید ساعاتی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید، برج سلمان مشهد یک گزینه عالی است. این برج در یکی از بهترین و سرراست‌ترین خیابان‌های شهر مشهد واقع شده است. اگر بخواهید با فرزند خود به این مرکز خرید بروید، شهربازی و انواع رستوران‌ها برای شما آماده شده‌اند. در نهایت هر نوع خریدی که داشته باشید، با این برج قابل تامین خواهد بود.  

نظرات کاربران