پارک آبی رامسر
27 اردیبهشت 1403
ایرانگردی

پارک آبی رامسر؛ اگر اهل فلای بورد، پاراسل و .. هستید!

اگر به‌دنبال تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستید ولی نمی‌دانید کدام یک از شهرهای شمالی ایران را انتخاب کنید، قطعا پیشنهاد ما به شما رفتن به پارک آبی رامسر است. این شهر به‌غیر از سواحل و دریا، جنگل‌ها و طبیعت بکر و…، مقصد پربازدیدی برای تجربه انواع تفریحات آبی نیز محسوب می‌شود؛ بازی‌های هیجان‌انگیزی که هرلحظه در فضای پرجنب‌وجوش آن محو می‌شوید، برای مثال زمانی که با فلای بورد یا پاراسل در هوا معلق می‌مانید و یک پرواز مهیج را تجربه می‌کنید، هجوم آدرنالین را در بدن خود احساس می‌کنید. برای رفتن به سفری مهیج و انجام تفریحات آبی مورد علاقه خود، با سه‌کلیک همراه شوید.

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

پارک آبی رامسر کجا است؟

پارک آبی رامسر

همیشه علت رفتن به شهرهای شمالی کشور بازدید از طبیعت سرسبز و دریا است. چرا کمی تفریحات متنوع و هیجان، چاشنی سفر خود نکنیم؟ بازی‌های آبی هیجان‌انگیز در دل طبیعت سرسبز شمال و کنار سواحل خزر، می‌تواند یک تجربه جدید و فوق‌العاده باشد. پارک آبی رامسر یکی از هیجان‌انگیزترین مراکز تفریحی این شهر است که در مسیر جاده رامسر به چابکسر و در چندقدمی ساحل قرار دارد. این پارک وسایل تفریحی متنوعی دارد که می‌توانید ساعت‌ها مشغول شوید و یک روز خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. تفریحات موجود در پارک آبی شگفت انگیز رامسر شامل بازی‌هایی مانند جت اسکی، پاراسل، شاتل و… است.

آدرس پارک آبی رامسر: استان مازندران، شهر رامسر، قبل از تله‌کابین رامسر، مابین دو شهر رامسر و چابکسر

بهترین زمان سفر به پارک آبی رامسر 

اگر فکر می‌کنید فقط در روزهای مشخصی از سال می‌توانید به پارک آبی رامسر سفر کنید، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید؛ زیرا فضا و امکانات این پارک به‌گونه‌ای ساخته شده‌است که امکان سفر در تمام فصول سال را دارد. اگر آب‌وهوای گرم فصل تابستان اذیتتان نمی‌کند، پیشنهاد ما به شما این است که در تابستان به این پارک آبی سفر کنید و از تفریحات آبی و مهیج روزهای گرم سال، نهایت استفاده را ببرید. به‌محض اینکه تن خود را به آب بزنید، گرما و شرجی هوا دیگر آزاردهنده نخواهد بود. ناگفته نماند که اگر قصد داشتید در فصل تابستان یا پاییز به این سفر دریایی بروید، حتما آب‌وهوای آن را بررسی کنید تا بارش‌های زیاد، شما را اذیت نکند.

ساحل پارک آبی رامسر

یکی از ساحل‌های خیلی تمیز و مناسب برای شنا و شن‌بازی، ساحل پارک آبی رامسر است؛ زیرا این ساحل در طرح سالم‌سازی دریا قرار گرفته است. اسکله‌های زیبایی که در این ساحل تمیز بنا شده، برای قدم زدن، عکاسی و لذت بردن از منظره دریای خزر بسیار مناسب است. پس به‌غیر از تجربه هیجان در پارک آبی رامسر، برای پیاده‌روی نیز روی ساحل زیبا و تمیزش حساب کنید. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

انواع بازی‌های پارک آبی 

پارک آبی رامسر

بازی و ورزش بسیار هیجان‌انگیز است، چه برسد به وقتی که روی آب انجام شود. بازی‌ها و ورزش‌های آبی همیشه هیجانی وصف‌نشدنی به‌همراه دارد و تبدیل به یکی از تجربیات مهیج زندگیتان می‌شود. حتی اگر به تفریحات آبی علاقه‌ای هم ندارید، برای یک‌بار هم که شده به پارک آبی رامسر بروید تا از نزدیک شاهد هیجان زیاد آن باشید و برای انجامش ترغیب شوید. برای دور شدن از استرس و خجم کار، لازم است کمی هم تفریح کنید؛ به‌خصوص تفریحات آبی. با ما همراه شوید تا بازی‌های پارک آبی شگفت انگیز رامسر را به شما معرفی کنیم.

جت اسکی

وقتی سوار جت اسکی می‌شوید، حرکت باد لابه‌لای موهایتان، خنکای صورت، استشمام بوی دریا و درنهایت صدای موتور جت اسکی، همه و همه باعث می‌شود برای لحظاتی هیجان را تجربه کنید. تنفسی نشاط‌آور در خنکای بادی که موج‌های دریا را برقص درآورده، همراه با سرعت جت اسکی، یک تجربه منحصربه‌فرد در پارک آبی رامسر می‌شود.

یکی از تفریحات پارک آبی رامسر؛ پاراسل

پرواز برفراز دریای خزر، آرزویی محال نیست یا چیزی نیست که فقط پرندگان آن را تجربه کنند، شما می‌توانید با رفتن به پارک آبی رامسر فرصت پرواز بر روی دریای زیبا را داشته باشید. در حالی که به یک بالن متصل هستید، قایق شما را می‌کشد و در هوا معلق نگه می‌دارد. تماشای مناظر ساحلی از آن بالا واقعا بی‌نظیر است، پاراسل یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات آبی است که با انجامش، هیجان در پارک آبی رامسر را تجربه می‌کنید.

شاتل و بنانا

پارک آبی رامسر

اگر می‌خواهید لذت کشیده شدن روی دریا را تجربه کنید، شاتل و بنانا بهترین انتخاب است. این تفریح آبی به پاراسل شباهت دارد، با این تفاوت که به‌جای معلق بودن در هوا، روی سطح آب کشیده می‌شوید. پس به پارک آبی رامسر بروید و روی یک تیوب بزرگ بنشینید، این تیوب توسط قایق موتوری با سرعت روی آب کشیده می‌شود، در حالی که روی آب به بالا و پایین پرتاب می‌شوید.

قایق موتوری

سوار قایق موتوری شوید و هیجانی همراه با سرعت ر اتجربه کنید. این تفریح آبی در عین سرعتی بودن، می‌تواند شما را محو آرامش دریا کند. پس برای رها شدن ذهنتان از دغدغه‌ها، سوار قایق موتوری شوید، چشم‌های خود را ببندید و خود را به دست خنکای باد بسپارید و به صدای قایق گوش کنید که چگونه دریا را می‌شکافد و به‌سرعت جلو می‌رود. برای سواری با قایق موتوری به پارک رامسر بروید و آن را تجربه کنید.

یکی از بازی‌های پارک آبی رامسر؛ کیبل اسکی

کیبل اسکی یکی از باحال‌ترین بازی‌های پارک آبی رامسر است که می‌توانید اوج هیجان را با آن تجربه کنید. در این بازی آبی، روی یک برد شبیه به اسکی می‌ایستید که این برد به یک کابل در قایق متصل است. با کشیده شدن قایق، شما با سرعت روی آب کشیده می‌‎شوید و از هیجان این بازی بسیار لذت می‌برید.

فلای‌بورد

پارک آبی رامسر

تصور کنید روی سطح دریا با یک وسیله پرواز می‌کنیم. حتما هنوز سوار نشده از تصورش به هیجان آمدید. با بازی فلای‌بورد این پرواز امکان‌پذیر است. در این بازی فشار آب پمپاژ می‌شود و شما روی هوا معلق می‌مانید. اگر عاشق هیجان هستید، به پارک آبی رامسر بروید، بازی فلای بورد را انجام دهید و با اضافه کردن حرکات نمایشی به آن هیجان خود را دو برابر کنید.

والیبال ساحلی

تصور کنید پوست کف پای شما شن‌های گرم و نرم ساحل را لمس می‌کند، درحال‌ که می‌خواهید با شمارش یک، دو، سه… والیبال ساحلی را شروع کنید. شن و ماسه‌های گرم و نرم ساحل مانند یک بالشتک عمل می‌کند، صدای خنده و تشویق دو تیم با صدای امواج دریا آمیخته می‌شود و در نهایت باعث می‌شود هیجانی را تجربه کنید که بسیار لذت‌بخش است. والیبال ساحلی فقط یک ورزش محسوب نمی‌شود. شما می‌توانید با انجام این بازی یا تفریح در پارک آبی شگفت انگیز رامسر، حسابی سرگرم شوید.

جاهای تفریحی نزدیک به پارک آبی رامسر

تله‌کابین رامسر

بعد از رفتن به پارک آبی رامسر و تجربه هیجان و شادی، شاید تصمیم بگیرید مقصد دیگری را انتخاب کنید. خوشبختانه جاهای تفریحی و دیدنی زیادی در اطراف این پارک آبی قرار دارد که می‌توانید بعد از یک تفریح حسابی، مسیر کوتاهی را طی کنید و به این مکان‌ها بروید. به‌طور خلاصه در اینجا جاهای تفریحی نزدیک به پارک آبی رامسر را معرفی می‌کنیم:

  • تله‌کابین رامسر؛ جایی که می‌توانید طبیعت زیبای رامسر را از بالا تماشا کنید و از امکانات تفریحی، رفاهی نیز استفاده کنید.
  • ساحل توسکاسرا؛ جایی که به‌‌غیر از ساحل زیبا، شهربازی، سالن تیراندازی و دیگر امکانات تفریحی نیز دارد.
  • دهکده ساحلی رامسر؛ جایی که می‌توانید در فضایی شاد و سرزنده به ساحل‌گردی، خرید صنایع دستی رامسر و شکم‌گردی مشغول شوید.
  • موزه مردم‌شناسی رامسر؛ جایی که می‌توانید با فرهنگ، آداب‌ورسوم، طرز لباس پوشیدن و… مردم شمال آشنا شوید.
  • کاخ موزه رامسر؛ یکی از بهترین و تاریخی‌ترین جاذبه‌های شهر رامسر محسوب می‌شود.
  • پلاژ شهرداری رامسر؛ جایی که از قدم زدن کنار ساحل، بسیار لذت می‌برید.
  • تفرجگاه نمک آبرود؛ یک شهرک ساحلی که تفریحات متنوع، کلبه‌های چوبی و آلاچیق‌های زیبایی برای اقامت دارد.
  • پلاژ معروف متل قو؛ یک منطقه پربازدید که به مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های زیادی دارد.

اقامت و امکانات در پارک آبی رامسر

امکاناتی که در پارک آبی رامسر وجود دارد، شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، فضای سبز کنار دریای خزر، فروشگاه و… است تا در کنار گذراندن یک تفریح مهیج، دغدغه‌ای نداشته باشید؛ به‌خصوص اگر خانوادگی سفر کرده باشید. رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی نیز در این پارک آبی وجود دارد که می‌توانید برای سفارش غذا، میان‌وعده، انواع نوشیدنی و… به آنجا بروید و به شکم‌گردی مشغول شوید. ناگفته نماند که پارک آبی شگفت انگیز رامسر، اقامتگاه‌هایی به‌شکل خوابگاه‌های کوچکی دارد که می‌توانید در آن ساکن شوید و از منظره رو به دریا لذت ببرید.

 در اطراف پارک آبی عروس مازندران چه مکان‌هایی واقع شده؟

رستوران های نزدیک پارک آبی رامسر

قطعا مسافرانی که به رامسر می‌آیند بعد از انجام تفریحات مورد علاقه‌شان در پارک آبی رامسر، به‌دنبال رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز مهم واقع شده در این شهر هستند. لازم دانستیم که چند مورد از این مکان‌ها را نام ببریم تا راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید:

  • رستوران‌هایی ازجمله فست فود عطاویچ شعبه رامسر، برگرپلاس، کافه هفت و فست فود پیلوت.
  • هتل‌ها؛ هتل کیمیا رامسر، هتل بزرگ پارسیان آزادی، هتل آزادی و هتل رویای شیرین.
  • و مراکز مهمی مانند فرودگاه که در فاصله 607 متری پارک آبی رامسر قرار دارد.

ساعت فعالیت و هزینه‌های تفریحات آبی

پارک آبی رامسر در تمام روزهای هفته باز است، حتی روزهای جمعه و تعطیلات. این یک وضعیت ایده‌آلی است که اگر در تعطیلات هم به این شهر آمدید، بتوانید هر موقع که خواستید هیجان در پارک آبی رامسر را تجربه کنید. ساعت فعالیت این پارک از 9 صبح تا 7 بعدازظهر است، پیشنهاد می‌کنیم تا هوا روشن است به پارک بروید تا بتوانید به‌راحتی ویلا یا خوابگاهی رزرو کنید و استراحت کنید. هزینه‌ بازی‌ها و تفریحات موجود در این مکان بسیار متفاوت و متغیر است، اما به‌طور کلی تمامی هزینه‌ها برای انجام بازی‌های مهیج، بالا است و گران‌قیمت محسوب می‌شود به‌خصوص در تعطیلات نوروز.

سخن پایانی

در این مقاله به‌معرفی پارک آبی رامسر پرداختیم، یک پارک آبی مهیج که برای تمامی سنین، انواع تفریحات و بازی‌های آبی را دارد. این مکان تفریحی قبل از تله‌کابین رامسر و در مسیر رامسر به چابکسر در کنار ساحل قرار دارد و در تمام روزهای هفته، حتی تعطیلات باز است. نکته قابل توجه برای انجام تفریحاتی ازجمله جت اسکی، شاتل بنانا، بلای فورد، پاراسل و… این است که تمام این بازی‌های آبی گران قیمت است، پس با یک برنامه‌ریزی دقیق به این پارک بروید. لذت موج‌سواری با شاتل و اسکی، لذت پرواز بر فراز دریا با پاراسل و فلای بورد و… در کل برای تجربه هیجان در پارک آبی رامسر، تردید نکنید و خود را به یک تجربه مهیج و شاد دعوت کنید. درضمن همانطور که بیان کردیم نگران مکانی برای اقامت نباشید زیرا در این پارک، خوابگاه‌‌هایی برای اقامت وجود دارد. بنابراین با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی موجود در پارک آبی رامسر و همچنین جاذبه‌های دیدنی اطرافش، دیگر جای دغدغه‌ای نمی‌ماند. برای کسب تجربه‌ای منحصربه‌فرد، هیجانی توام با آرامشی که دریا به شما می‌دهد، وقت آن رسیده که آماده یک سفر مهیج شوید. نظر و پیشنهاد خود را درمورد این مکان تفریحی با ما به‌اشتراک بگذارید تا این مقاله کامل‌تر شود.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران