Rainy days in London
27 اردیبهشت 1402
لندن

کارهایی که باید در روزهای بارانی لندن انجام دهید!

لندن، شهری که به رگبارهای ناگهانی، بارندگی‌های یک‌روزه و به‌طورکلی به آب‌وهوای نامطلوب شهرت دارد. اکنون ممکن است سوال پیش بیاید که هنگام سفر به لندن، اگر به روزهای بارانی برخوردیم، آیا فعالیت‌هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها وقتمان را پر کنیم؟در پاسخ باید بگوییم بله، اجازه بدهید در این موقع باران به نفع شما عمل کند. ما در این مقاله از سایت سه‌کلیک بهترین کارهایی که در چنین شرایطی می‌توانید انجام دهید را به شما معرفی کرده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله، ما را همراهی کنید.

همین حالا بلیط هواپیما لندن را رزرو کنید !

فیلمی را در سینمای الکتریک تماشا کنید

London Electric Cinema

وقتی بارش باران، شهر را به بهشتی دلپذیر تبدیل می‌کند، چرا به جای آنکه یک لیوان شکلات داغ درست کنید، روی کاناپه بنشینید و فیلم ببینید، به یکی از سینماهای عجیب‌وغریب لندن برای تماشای فیلم نمی‌روید؟ 

سینمای الکتریک لندن، سالنی تجملاتی با صندلی‌های راحتی چرمی و آباژورهای رومیزی کوچک و درخشان است که لذت دیدن فیلم را دوچندان می‌کند. اما این پایان ماجرا نیست؛ تخت‌هایی مخملی در ردیف اول وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها دراز بکشید و فیلم ببینید. هیجان‌انگیز نیست؟

روزهای بارانی لندن و حس خوب بازی

بازی‌ها هرگز قدیمی نمی‌شوند. مهم نیست چند سال دارید. چه بچه‌ها را در کنار خود داشته باشید چه نه، سفر به یکی از مکان‌های ورزشی سرپوشیده لندن، راهی مطمئن برای رهایی از مشکلات آب‌ و هوای امروز لندن است. از بولینگ تا مینی گلف در محیط UV، دارت، خوردن پیتزا، کاپوچینو، چای‌های شیری و انواع و اقسام بازی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه دیگر را می‌توانید در این مکان‌های بازی تجربه کنید.

راز اتاق فرار را کشف کنید

احتمالا درمورد این اتاق‌ها شنیده‌اید و هیچ زمانی بهتر از یک روز بارانی در لندن که به یک پناهگاه نیاز دارید، برای امتحان کردن این اتاق وجود ندارد. اتاق‌های فرار، انواع موضوعات از رمز و راز گرفته تا ترسناک و موضوعات دیگر را در خود جای داده‌اند. 

می‌توانید به اتاق فرار clueQuest بروید و مسائل پیچیده آنجا را با کمک منطق و شهودتان حل کنید تا تا در عرض یک ساعت از یک اتاق قفل شده بیرون بیایید. 

از خانه کنوود دیدن کنید

Kenwood House, London

بازدید از این ویلای معروف نئوکلاسیک، یک روز عالی را برای شما رقم می‌زند. شما می‌توانید به داخل این خانه بروید و از آثار هنری شگفت‌انگیزی چون آثار ون دایک، گینزبورو و رامبراند، دیدن کنید. همچنین می‌توانید به نقاشی‌های روی سقف و دیوار‌های آنجا خیره شوید و زیبایی‌اش را تحسین کنید. رنگ‌های صورتی آدامسی و آبی کنوود، شما را به وجد می‌آورد.

روزهای بارانی لندن و اسپا!

اسپاهای روزانه بهترین راه برای گذراندن اوقاتتان در یک روز بارانی در لندن است. در این تفریحگاه می‌توانید خدماتی همچون ماساژ و رسیدگی به پوست و مو را تجربه کنید. کافی است فقط یک روز را در یکی از بهترین اسپاهای روزانه لندن بگذرانید و بین استخر آب گرم، سونا، بخار و اتاق‌های مراقبه رفت‌وآمد کنید تا برای همیشه طرفدارش شوید.

هنرستان باربیکن را بررسی کنید

در یک روز بارانی در لندن، هنرستان باربیکن، گزینه‌ای سبز و پر از طراوت و نشاط برایتان خواهدبود. قدم به قدم در آنجا پر از فضای سبز، ماهی‌های عجیب‌وغریب و بیش از 2000 گونه از گیاهان و درختان استوایی است که می‌توانید ساعت‌ها در هر گوشه و کنار این آبادی استوایی به جست‌وجو بپردازید. می‌توانید با پرداخت 12.50 پوند، در یکی از تورهای هنرستان که توسط باغبان مقیم هدایت می‌شود، شرکت کنید، در مورد تاریخ هنرستان بیاموزید و همه چیزهای جذاب آن را کشف کنید.

در روزهای بارانی لندن از موزه‌ها و گالری‌ها بازدید کنید

Museum of London

روزهای بارانی لندن، گزینه خوبی برای بازدید از موزه‌ها و گالری‌ها است. چه انتخابتان نمایشگاه‌های تیت بریتانیا یا تیت مدرن (یک نگارخانه در لندن) باشد، چه گالری ساعتچی و چه گالری عکاسی، همیشه دری باز وجود دارد که در زیر باران از شما استقبال می‌کند. کودکان و بزرگسالان همیشه از گردش به موزه تاریخ طبیعی یا موزه علوم لذت می‌برند؛ جایی که فعالیت‌های تعاملی و تاسیسات عملی همه را درگیر سرگرمی می‌کند.

در منظومه شمسی سفر کنید!

ابرهای خاکستری را به طور کامل دور بزنید و با سفری مهیج به سیاره‌نمای پیتر هریسون در گرینویچ به منظومه شمسی بروید. شرکت در نمایش تنها افلاک‌نمای لندن، واقعاً یک تجربه برای همه سنین است که شما را از این جهان جدا می‌کند. 

تنها کافی است که بنشینید تا در تاریکی محصور شوید. صفحه نمایشی گرد و واقع‌گرایانه‌، شما را به سراسر منظومه شمسی منتقل می‌کند. از میان تعدادی از نمایش‌ها، می‌توانید «ماه‌ها فراتر از شمارش»، «ملاقات با همسایه‌ها» و نمایش ویژه زیر ۷ سال، «ماجراجویی فضایی تد» را انتخاب کنید. 

در روزهای بارانی لندن به بازارهای سرپوشیده بروید

روزهای بارانی لندن

شهر لندن دارای تعدادی بازار سرپوشیده با کیفیت وجود دارد؛ بازارهایی با سقف‌های طاق‌دار شیشه‌ای، گذرگاه‌های سنگ‌فرش‌شده و ویترین‌هایی که پر است از لوازم گوناگون و زیبا. 

کلام پایانی

حالا که با تمام فعالیت‌هایی که در روزهای بارانی لندن می‌توانید انجام دهید آشنا شدید، انتخاب شما کدام یک از آن‌ها است؟ مشتاقیم که تجربیات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران