جزایر خصوصی در مالدیو

جزایر خصوصی در مالدیو؛ تجربه سفری خاص و متفاوت

اگر می‌خواهید سفری آرام و خاص را تجربه کنید و لحظاتی پر از آرامش داشته باشید، جزایر خصوصی در مالدیو می‌تواند انتخاب درستی باشد. در این جزایر خصوصی مالدیو امکانات مختلفی برای تفریح و خوش‌گذرانی وجود دارد؛ از غواصی گرفته تا قدم زدن و استراحت در سواحل زیبا و خلوت.

رزرو تور اروپا

اگر مالدیو، این کشور جزیره‌ای گرمسیری در جنوب‌غربی هند، مقصد بعدی سفر شماست، تا انتهای این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه ما باشید تا با جزایر خصوصی مالدیو آشنا شوید.

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

نیاما؛ از جزایر خصوصی در مالدیو

جزایر خصوصی در مالدیو

این جزیره خصوصی چهار هکتاری، 134 ویلا دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب و اجاره کنید. مرکز اسپا 24 ساعته، زمین بازی اختصاصی و ده غذاخوری از امکانات این جزیره خاص است. نیاما یکی از جزایر باشکوه مالدیو است که تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفر به یک جزیره خصوصی در دل مالدیو را در ذهن‌تان ثبت می‌کند. خوب است بدانید که هتل‌های نیاما تلویزیون، تهویه مطبوع و یخچالی با غذاهای اشتهابرانگیز را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 

آدرس: مالدیو، دالو اتول

پاسپورت دومینیکا

آمیلا فوشی

آمیلا فوشی با امکانات ویژه خود نظیر ویلاهای بسیار زیبا و مجهز، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و انواع بازارهای محلی برای زوج‌های جوان مقصدی دوست‌داشتنی و خاص است. زمین‌های بازی سرپوشیده و بزرگ، باشگاه‌های ورزشی و استخر از امکانات دیگر این مورد از جزایر خصوصی در مالدیو است. امکانات ورزش‌های آبی مثل قایق‌رانی و غواصی نیز در آمیلا فوشی فراهم شده است. 

آدرس: مالدیو، فینولهوس، جزیره اتول باآ

نالادو؛ لذت حضور در جزایر خصوصی مالدیو

جزایر خصوصی در مالدیو

نالادو که در جزیره مرجانی ماله جنوبی واقع شده است، بیست خانه ساحلی با استخر خصوصی دارد که می‌توانید اجاره کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به نالادو رفتید، هرگز رستوران محلی آن را از دست ندهید. همچنین می‌توانید در اسپای زیبای این جزیره خاص مالدیو، خدمات ماساژ که با تکنیک‌های خاصی انجام می‌شود را دریافت کنید و تجربه آرامش‌بخشی را در برای خود ثبت کنید.

آدرس: مالدیو، ماله جنوبی

اوبیل‌یو؛ یکی از جزایر خصوصی مالدیو

این جزیره با قایق تندرو تنها کم‌تر از یک ساعت با فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. اوبیل‌یو 116 ویلا با امکاناتی مدرن دارد. یک اسپا ویژه هم در این جزیره خصوصی وجود دارد که ماساژهای خاصی ارائه می‌دهد و می‌توانید از خدمات آن برای تجربه لحظاتی جذاب، استفاده کنید. بعد از ماساژ به رستوران خاص جزیره بروید و از خوردن غذاهای مالدیوی، محلی و حتی غذاهای بین‌المللی آن‌جا لذت ببرید.

آدرس: مالدیو، جزیره هلنگلی هلنگلی

جزیره خصوصی ووا

جزایر خصوصی در مالدیو

اگر دنبال تفریحی خصوصی و گذراندن تعطیلاتی به دور از هیاهو هستید و آرامش بیشتری می‌خواهید، به جزیره ووا بروید. در این سری از جزایر خصوصی مالدیو که بسیار مجلل است می‌توانید اقامتگاه خود را از بین ویلاهای ساحلی سه‌خوابه تا سوئیت‌های کوچک انتخاب کنید. در این جزیره امکانات غواصی و قایق‌سواری نیز فراهم شده است، اما اگر هیجان بیشتری می‌خواهید، جت‌اسکی را امتحان کنید. 

آدرس: مالدیو، جزیره کوداریکیلو

جزیره کودادو

این جزیره تنها پانزده اقامتگاه دارد که در همه آن‌ها امکانات رفاهی ویژه‌ای برای شما فراهم شده است. در رستوران‌های ویژه کودادو می‌توانید غذاهای خاص محلی را هم امتحان کنید و لذت ببرید. همچنین یک مرکز اسپا، استخر و زمین بازی نیز در کودادو منتظر شماست تا لحظات جذابی را برای‌تان رقم بزند. توصیه می‌کنیم که اگر به این مورد از جزایر خصوصی در مالدیو رفتید، شرکت در جلسات یوگا را فراموش نکنید. 

آدرس: مالدیو، لاویانی اتول

جزیره باندوس

جزایر خصوصی در مالدیو

این جزیره که وسعتی معادل 180 هزار متر مربع دارد، از بهترین جزایر خصوصی در مالدیو است. در این جزیره از بین ویلاهای آبی و اتاق‌های ساحلی، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید و از تعطیلاتی استثنایی در یکی از زیباترین جزایر خصوصی در مالدیو، لذت ببرید. می‌توانید در باندوس به ماهی‌گیری شبانه بروید و همچنین در جلسات ورزشی باشگاه بدن‌سازی با امکاناتی مدرن، شرکت کنید.

آدرس: مالدیو، ماله شمالی

جزیره ماکونودو

نکته جالب توجه راجع‌به ماکونودو، از زیباترین جزایر خصوصی در مالدیو، این است که این جزیره خاص دارای 36 خانه ییلاقی ساحلی است که همه در کنار طبیعت سرسبز استوایی قرار دارد. رستوران آرا ایرو پالت با غذاهای بین‌المللی از شما پذیرایی می‌کند و در کافه ساند می‌توانید با صرف خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ، لحظاتی لذت‌بخش را تجربه کنید. امکانات ورزش‌های آبی مانند غواصی، جت اسکی و موج سواری نیز در این جزیره زیبا فراهم است.

آدرس: مالدیو، ماله شمالی

سخن پایانی

در این مقاله 8 تا از جزایر خصوصی در مالدیو را معرفی کردیم. اگر برای سفر به مالدیو برنامه‌ریزی می‌کنید، خوب است بازه زمانی 4 تا 7 روزه‌ای را هم برای اقامت در یکی از این جزایر خاص در نظر بگیرید و لحظاتی جذاب داشته باشید. این جزایر امکانات تفریحی گسترده‌ای، از غواصی گرفته تا ماساژ در اسپا، دارد و مطمئنیم اوقات خوشی را در این جزایر خصوصی خواهید گذراند. شما دوست دارید سفر به کدام یک از این جزایر را امتحان کنید؟ برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران