تفریحات شبانه ویتنام

بهترین مناطق برای لذت بردن از تفریحات شبانه ویتنام

ویتنام نه تنها به خاطر مناظر باشکوه، فرهنگ غنی، غذاهای خوشمزه و مردم مهمان نوازش شهرت دارد بلکه به دلیل فعالیتها و تفریحات جالب و مفرح شبانهاش معروف است. شب که از راه میرسد کارهای زیادی برای انجام دادن در ویتنام وجود دارد. مکانهای زیادی هست که شبها میتوانید ببینید و از شور و نشاط فضا انرژی بگیرید. تفریحات شبانه ویتنام قطعا شما را تحت تاثیر قرار میدهد. قدم زدن در خنکای شب در میان سواحل و جنگلها و غرق شدن در میان محلههای پرنوری که تازه پس از تاریکی زندگی خود را آغاز میکنند قطعا بهترین بخش سفر شما خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا بعضی از تفریحات شبانه ویتنام را به شما معرفی کنیم.

رزرو تور اروپا

بلیط پرواز لحظه آخری را با سه کلیک رزرو کن.

چرا تفریحات شبانه ویتنام؟

چرا تفریحات شبانه ویتنام؟

دیدن زندگی شبانه ویتنام از نزدیک میتواند جالب و به یادماندنی باشد. پس از غروب آفتاب میتوانید چهره پر جنب و جوش شهرهای ویتنام را از نزدیک ببینید. در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای غربی، شبها به ندرت کسی بیرون میرود و سکوت خستهکنندهای همه جا را فرا میگیرد. در حالیکه ویتنام هم روزها و هم شبها پر جنب‌وجوش و پر حاشیه است. با تاریک شدن هوا چراغهای رنگارنگ همه جا روشن میشوند و بسیاری از مردم برای گردش و تفریح از خانه بیرون میآیند. اکثر مردم پس از یک روز کاری سخت و شلوغ شب را به مرکز شهر میروند و با همسر، خانواده یا دوستان خود وقت میگذرانند و تفریح میکنند. بسیاری از گردشگرانی که از ویتنام بازدید می کنند عاشق تفریحات شبانه ویتنام شده‌اند. بعضی از آنها حتی به زندگی مردم محلی در اینجا حسادت می کنند، به گفته گردشگران اینطور به نظر می‌رسد که مردم ویتنام هیچ استرس، دغدغه و نگرانی ندارند. آنها فقط با جریان زندگی پیش می‌روند و سعی می‌کنند یک زندگی آرام را در کنار عزیزان خود تجربه کنند. بعضی از یوتیوبرهای آمریکایی که درباره زندگی در ویتنام مستند و ویدیو می‌سازند پس از برگشتن به کشور خود برای شب های ویتنام و زندگی پرشور شبانه این کشور ابراز دلتنگی می‌کنند. 

تفریحات شبانه ویتنام، یکی از امن‌ترین کشورهای آسیا

شاید شبگردی در خیابان‌های ویتنام کمی ترسناک به نظر برسد و این کاملا قابل درک است. این ترس فقط برای مسافرانی است که برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنند و کمی که می‌گذرد همین افراد عاشق تفریحات شبانه ویتنام می‌شوند. گردشگران پس از گذراندن چند روز در ویتنام متوجه امنیت بالای این کشور می‌شوند. بر اساس گزارش شاخص جهانی تروریسم که توسط موسسه‌ای استرالیایی منتشر شده است، ویتنام یکی از معدود کشورهای امن در جهان است. از بین 134 کشور و منطقه‌ای که در مورد خطرات و آسیب های ناشی از تروریسم در سراسر جهان مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، ویتنام بر اساس آمار برای 5 سال متوالی به عنوان امن‌ترین کشور شناخته شد. این کشور کاملاً در برابر تروریسم ایمن است. بسیاری از گردشگرانی که به ویتنام سفر می‌کنند پس از کمی آشنایی به راحتی می‌توانند با مردم محلی خو بگیرند، با آنها دوست شوند و با هم در فعالیت های شبانه ویتنام شرکت کنند. به شما اطمینان می‌دهیم که ویتنام برای شبگردی یک کشور امن به شمار می‌رود اما باز هم باید بدانید که رفتن به چه جاهایی می‌تواند کمی ریسک‌پذیر باشد تا از رفتن به آنها اجتناب کنید یا محتاطانه عمل کنید.

بهترین مکان‌ها برای انجام تفریحات شبانه ویتنام

بهترین مکان‌ها برای انجام تفریحات شبانه ویتنام

برای تجربه زندگی شبانه ویتنام باید بدانید کدام مکان‌ها بهتر هستند و شبگردی در آنها بیشتر خوش می‌گذرد. برای مثال شهرهای هوشی مین و هانوی به زیست شبانه پر شور خود معروف هستند. از جمله محبوب‌ترین فعالیت های شبانه ویتنام می‌توان به راپینگ، کارائوکه، اجراهای موسیقی زنده و موسیقی سنتی ویتنامی اشاره کرد. بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها نیز تا پاسی از شب باز هستند و انواعی از غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند. برای اینکه بُعد آرامش‌بخش زندگی شبانه ویتنام را تجربه کنید مناطق روستایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پیاده‌روی در کوچه‌های خاکی روستاها و تماشای ستاره‌ها می‌تواند آرامش‌بخش و دل‌انگیز باشد. یکی از خاص‌ترین تفریحات شبانه ویتنام شرکت در جشنواره‌های سنتی فانوس است. قایق‌سواری شبانه روی رودخانه‌ها و کانال‌ها نیز یکی دیگر از جذاب‌ترین فعالیت های شبانه ویتنام است. در ادامه بعضی از بهترین مکان‌ها برای شبگردی در ویتنام را بررسی می‌کنیم.

پاسپورت دومینیکا

هوی آن

شهر هوی آن در مرکز ویتنام قرار دارد و به خاطر معماری سنتی، خیابان‌های قدیمی و خط ساحلی دیدنی‌اش شهرت دارد. اما دلایل شهرت هوی آن تنها به همین ختم نمی‌شود. هوی آن یکی از بهترین شهرها برای تجربه زندگی شبانه ویتنام است. غروب که از راه می‌رسد هوی آن تازه زندگی پر شور خود را آغاز می‌کند. یکی از محبوب‌ترین فعالیت های شبانه ویتنام که در هوی آن می‌توانید انجام دهید قایق‌سواری در رودخانه‌های شهر قدیمی است. با تاریک شدن هوا چراغ‌های رنگارنگ کم‌کم روشن می‌شوند و فضایی رویایی به این شهر می‌دهند. قدم زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر قدیمی هوی آن یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه ویتنام به حساب می‌آید. یک کفش راحت بپوشید و در کوچه‌های آرام شهر قدم بزنید و از هوای مطبوع و تمیز لذت ببرید. هرگاه احساس گرسنگی کردید به یکی از کافه‌ها یا رستوران‌ها بروید و از غذاهای خوش‌طعم ویتنامی نوش جان کنید.

تفریحات شبانه ویتنام در شهرهانوی

تفریحات شبانه ویتنام در شهرهانوی

اگر دوست دارید نمایی متفاوت و دیدنی از زندگی شبانه ویتنام را ببینید از شما دعوت می‌کنیم سری به هانوی، پایتخت این کشور بزنید. این کلان‌شهر به خاطر صحنه‌های موسیقی زنده، غذاهای خوب و فضاهای دوستانه‌اش شهرت دارد. محله قدیمی، دریاچع هوان کیم و وست لیک از بهترین محله‌های هانوی برای تجربه تفریحات شبانه ویتنام هستند.. رستوران‌ها و کافه‌های سنتی و مدرن این شهر تا پاسی از شب باز هستند و طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها و غذاها را ارائه می‌دهند. نیمه‌شب‌ها چندین غذاخوری سیار در خیابان ترن نات دات دور هم جمع می‌شوند و با غذاها و نوشیدنی‌های عالی از مردم پذیرایی می‌کنند. این رستوران‌ها یکی از بهترین نقاط برای شکم‌گردی و شبگردی در ویتنام هستند. خیابان تا هین نیز یکی از بهترین جاها برای شبگردی در هانوی است. بهترین چای سرد و لیمو را در این خیابان می‌توانید امتحان کنید. در ادامه به بعضی از بهترین مناطق هانوی برای دیدن زندگی شبانه ویتنام اشاره می‌کنیم:

شبگردی در ویتنام در محله قدیمی شهر هانوی

محله قدیمی شهر هانوی پر از کافه‌، رستوران و غرفه‌های کوچک غذافروشی است و یکی از بهترین نقاط هانوی برای غرق شدن در زندگی شبانه ویتنام است. در این محله صدای موسیقی از هر طرف به گوش می‌رسد و کافه‌ها و رستوران‌ها تا دم صبح از مهمانان پذیرایی می‌کنند. فضای پر جنب‌وجوش و شاد این محله توجه گردشگران را به خود جذب می‌کند. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید در تفریحات شبانه ویتنام شرکت کنید و با شهروندان ویتنامی تعامل داشته باشید محله قدیمی شهر هانوی بهترین انتخاب برای شما است.

دریاچه هوان کیم

دریاچه هوان کیم

دریاچه هوان کیم را با عنوان دریاچه شمشیر نیز می‌شناسند. این منطقه پس از تاریکی تبدیل به یکی از بهترین مناطق برای تجربه زندگی شبانه ویتنام می‌شود. در این دریاچه و محیط اطراف آن می‌توانید بسیاری از تفریحات شبانه ویتنام را انجام دهید و از شبگردی همراه دوستان خود لذت ببرید. این منطقه آخر هفته‌ها پر از مردم محلی و گردشگرانی است که برای لذت بردن از زندگی شبانه ویتنام بیرون آمده‌اند. احتمالا شب‌ها در این منطقه مجریان خیابانی و گروه‌هایی را می‌بینید که بازی‌های سنتی و سرگرم‌کننده انجام می‌دهند. رستوران‌ها و کافه‌ها نیز تا نزدیک صبح باز هستند و می‌توانید انواع غذاهای ویتنامی را در آنها امتحان کنید. پس از غروب آفتاب در دریاچه هوان کیم نمایی بی‌نظیر از شب های ویتنام را می‌بینید و در هر گوشه از این منطقه می‌توانید با فرهنگ و سنت‌های این کشور آشنا شوید.

وست لیک

این منطقه برجسته در هانوی یکی از بهترین مناطق برای انجام تفریحات شبانه ویتنام است. طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی را می‌توانید در وست لیک امتحان کنید. این مکان شلوغ کافه‌ها و رستوران‌های زیادی دارد که تا پاسی از شب آماده پذیرایی از مهمانان هستند. بعضی از بهترین رستوران‌های مجلل ویتنام در وست لیک قرار دارند و با کمی هزینه کردن می‌توانید شبی مفرح و به یادماندنی داشته باشید. گرچه تجربه تفریحات شبانه ویتنام در شهر هانوی می‌تواند خاطره‌انگیز باشد اما کارهای زیادی هست که روزها می‌توانید انجام دهید. از جمله جاذبه‌های گردشگری ویتنام می‌توان به آکواریوم وینکه اند وینپرل اشاره کرد که برای گردش به همراه خانواده و کودکان بسیار مناسب است.

هوشی مین

هوشی مین

برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای لوکس و مجلل از زندگی شبانه ویتنام هستند هوشی مین بهترین مقصد است. این شهر کافه‌ها و رستوران‌های لوکس و سطح بالای بسیاری دارد. رستوران‌های آسیایی این شهر بسیار معروف هستند و غذاهای لذیذ ویتنامی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. این رستوران‌ها معمولا موسیقی زنده هم اجرا می‌کنند و این یکی از عوامل اصلی جذب مشتری در این رستوران‌ها است. وقتی صحبت از تفریحات شبانه ویتنام به میان می‌آید هوشی مین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیر باشید یا جوان، به دنبال یک شبگردی آرام باشید یا شاد و پرجنب‌وجوش فرقی نمی‌کند، قطعا در شهر زیبای هوشی مین می‌توانید تا پاسی از شب بیرون از خانه بمانید و باز هم خسته نشوید.

نا ترانگ بهترین مکان برای شبگردی در ویتنام

شهر ساحلی نا ترانگ نیز یکی از بهترین شهرها برای تجربه تفریحات شبانه ویتنام است. این شهر شباهت‌های زیادی به هانوی دارد و زندگی شبانه آن توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. این شهر یک تفاوت عمده با دیگر نقاط مناسب شبگردی در ویتنام دارد و آن آرامش کم‌نظیر آن است. سواحل زیبای نا ترانگ بهترین جا برای یک پیاده‌روی شبانه یا شبگردی در میان کافه‌های ساحلی هستند. یک نوشیدنی استوایی خنک تهیه کنید و در امتداد ساحل قدم بزنید. فواره وینواندرز نا ترانگ یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود. بسیاری از مردم محلی و گردشگران ساعت 7 شب برای تماشای نمایش موزیکال این فواره دور آن جمع می‌شوند. پس از نمایش این آبنمای موزیکال نمایش دیدنی تاتا اجرا می‌شود. این رویداد ویژه از ساعت 7:30 تا 8:15 در میدان لومیناری برگزار می‌شود. نا ترانگ برای دیدن زندگی شبانه ویتنام در سواحل بهترین انتخاب است و پیشنهاد می‌کنیم بازدید از این شهر را در برنامه سفر خود قرار دهید.

شب های ویتنام در دا نانگ 

شب های ویتنام در دا نانگ 

آرام‌ترین شب های ویتنام را می‌توانید در دا نانگ تجربه کنید. دا نانگ در کنار آرامشی که ارائه می‌دهد فعالیت‌های ساده و هیجان‌انگیز زیادی هم دارد. اگر به دنبال انجام تفریحات شبانه ویتنام در محیطی پر انرژی و شاد هستید به کافه مارین اسکای و کافه هورایزن بروید. این دو کافه از ارزان‌ترین کافه‌های دا نانگ هستند. تورهای شبانه نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای غرق شدن در زندگی شبانه ویتنام هستند. بازار شبانه هلیو، رودخانه هان، پل رودخانه هان، پل دراگون و پل ترن تی لی از جمله جاهایی هستند که می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی را میل کنید و فعالیت های شبانه ویتنام را از نزدیک ببینید.

زندگی شبانه ویتنام در شهر پو کوک

دنبایل جایی برای بهترین تفریحات شبانه ویتنام هستید؟ ما سواحل پو کوک را پیشنهاد می‌کنیم. شهر ساحلی پو کوک قطعا بهترین سواحل را در جنوب شرقی ویتنام دارد. پهنه‌هایی وسیع از ماسه‌های سفید، آب‌های زلال و مناظر خیره‌کننده این شهر را تبدیل به مقصدی رویایی برای سفر کرده است. شب که از راه می‌رسد این شهر لباسی جدید به تن می‌کند و نمایی دیگر از شگفتی‌های خود را به نمایش می‌گذارد. زندگی شبانه ویتنام در سواحل این شهر به زیبایی جریان دارد و شور و هیجان را به گردشگران و مردم محلی تزریق می‌کند. آب‌های شفاف تبدیل به آینه‌ای وسیع و براق می‌شوند و نور درخشان ماه را به زیبایی منعکس می‌کنند. موج‌ها به آرامی به صخره‌ها برخورد می‌کنند و صدای دلنشینی در فضا به وجود می‌آورند. قایق‌سواری در رودخانه خشمگین با قایق‌های وایکینگی و عبور از جنگل‌هایی شبیه به آمازون از دیگر فعالیت‌های تفریحی این شهر هستند.

ها لانگ

ها لانگ یکی از زیباترین مناطقی است که می‌توانید زندگی شبانه ویتنام را در آن تجربه کنید. این خلیج زیبا پر از صخره‌ها و جزایر کوچک آهکی است که در میان آب‌های سبز زمردی می‌درخشند. شب که از راه می‌رسد چراغ‌های قایق‌های ماهیگیری روشن می‌شود و فضایی جادویی به این خلیج می‌بخشد. مردم این منطقه قرن‌هاست که در این آب‌ها ماهیگیری می‌کنند. خلیج ها لانگ بعضی از منحصربه‌فردترین موجودات دریایی را در خود جای داده است و همین موضوع گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می‌کند. وقتی درباره بهترین مناطق برای تفریحات شبانه ویتنام صحبت می‌کنیم قطعا خلیج زیبای ها لانگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند در صدر لیست قرار بگیرد.

تفریحات شبانه ویتنام در شهرهیو

تفریحات شبانه ویتنام در شهرهیو

هیو شهری باستانی در مرکز ویتنام است که به دلیل معماری خاص و بناهای تاریخی‌اش شهرت دارد. زندگی شبانه ویتنام در این شهر باستانی خیره‌کننده است. با تاریک شدن هوا چراغ‌های شهر کم‌کم روشن می‌شوند و ساختمان‌ها و بناهای باستانی را هم روشن می‌کنند. مردم پس از غروب آفتاب برای گردش و انجام برخی تفریحات شبانه ویتنام از خانه‌ها خارج می‌شوند و از زیبایی‌های شهر و هوای دلپذیر لذت می‌برند. شهر هیو شب‌ها فضایی رمانتیک به خود می‌گیرد و زوج‌های جوان زیادی را می‌بینید که دست در دست هم در شهر قدم می‌زنند. یکی از محبوب‌ترین تفریحات شبانه ویتنام در شهر هیو قایق‌سواری بر روی رودخانه است. شب های ویتنام در شهر هیو می‌تواند بانشاط و آرامش‌بخش باشد.

دالات

برخلاف زندگی شبانه شلوغ کلان شهرها، زندگی شبانه دالات به دلیل وجود فضاهای محلی خلوت و رمانتیک آرام است. یکی از بهترین تفریحات شبانه ویتنام در دالات گردش در بازار محلی دالات نایت است. در این بازار شلوغ و پرجنب‌وجوش می‌توانید غذاهای محلی را بچشید و از نسیم خنکی که از سمت دریاچه ژوان هونگ می‌وزد لذت ببرید. برپایی کمپ‌های شبانه در طبیعت نیز یکی از محبوب‌ترین تفریحات شبانه ویتنام در شهر دالات است. اگر به طبیعت‌گردی علاقه دارید لوازم خود را جمع کنید و برای یک شب به تپه‌های نزدیک شهر بروید و از آرامش شب نهایت استفاده را ببرید. برپایی یک باربیکیوی کوهستانی در کنار خانواده و دوستان می‌تواند خاطره‌انگیزترین بخش سفر شما به ویتنام باشد. 

زندگی شبانه ویتنام در شهر مویی نه

زندگی شبانه ویتنام در شهر مویی نه

شب های ویتنام در موی نه حال و هوایی ساحلی دارد و با صدای دریا و نسیم خنک شبانه در هم آمیخته است. سواحل باورنکردنی و فضای روح‌انگیز شهر مویی نه بهترین جا برای لذت بردن از تفریحات شبانه ویتنام است. در اینجا می‌توانید طیف وسیعی از فعالیت های شبانه ویتنام را برای همه سلیقه‌ها پیدا کنید، از بارهای ساحلی و کافه‌ها گرفته تا اجراهای موسیقی زنده و مناظر آرامش‌بخش کنار دریا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. زندگی شبانه در شهر مویی نه به اندازه فعالیت‌های روزانه متنوع و هیجان‌انگیز است. بهترین جا برای شبگردی در ویتنام تفرجگاه مویی نه است. در این تفرجگاه معروف تعدادی رستوران و کافه وجود دارد و اجراهای زنده هیجان‌انگیزی در آن برگزار می‌شود. به یکی از غرفه‌های کوچک خیابانی بروید و از غذاهای خوشمزه و اصیل ویتنامی لذت ببرید. مطمئن باشید از تجربه زندگی شبانه ویتنام در شهر مویی نه خاطره‌ای به یادماندنی به خانه می‌برید. چه بخواهید شب پرشور را در کافه‌ای شلوغ بگرانید یا از یک شب آرام تر لذت ببرید، چیزی متناسب با خلق و خوی خود پیدا خواهید کرد و سفر خود به شهر زیبای مویی نه را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنید.

کلام پایانی

ویتنام به عنوان یکی از دیدنی‌ترین و البته امن‌ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا بهترین نقطه برای شبگردی است. فرقی ندارد در کدام یک از شهرهای ویتنام اقامت داشته باشید با از راه رسیدن غروب خورشید با وجهه‌ای متفاوت از زندگی مردم ویتنام رو‌به‌رو می‌شوید. زندگی شبانه ویتنام بسیاری از مردم را شب‌ها از خانه بیرون می‌کشد و گردشگران نیز از این قائده مستثنی نیستند. گردشگران نیز با از راه رسیدن شب همراه مردم محلی می‌شوند و سعی می‌کنند با غرق شدن در زندگی شبانه مردم با فرهنگ و سنت‌های آنها آشنا شوند. در این مقاله کوتاه سعی کردیم بعضی از جاهای مناسب برای لذت بردن از تفریحات شبانه ویتنام را به شما معرفی کنیم. شب که از راه رسید یک کفش راحت به پا کنید و همراه مردم از زندگی شبانه و رویایی این کشور لذت ببرید.

نظرات کاربران