Kurumba
12 اردیبهشت 1402
مالدیو

شب زنده داری با جاهای دیدنی مالدیو در شب

زمان تعطیلات و سفر جزو معدود زمان‌هایی است که تمام قواعد و روتین‌ها شامل استثنا می‌شوند. رژیم غذایی، پوشش لباس و حتی زمان خواب و استراحت همگی تغییر می‌کنند تا با سفر و همسفران همراه شوید. اینکه مقصد سفر کجا باشد نیز در این تغییرها موثر است. برخی سفرها به طلوع زیبا و سحرخیزی در سفر شناخته می‌شوند و برخی دیگر مانند جزیره مالدیو به ماجراجویی و زندگی شبانه شهرت دارند. مالدیو جزیره‌ای است که نباید شب‌های پرجنب‌وجوش جزیره را در سفر از دست بدهید. جاهای دیدنی مالدیو در شب از کلوب‌های شبانه، رقص و موسیقی در ساحل شروع می‌شوند تا مسابقه خرچنگ‌سواری و سینمای جنگلی. بی‌شک تجربه‌های منحصربه‌فرد و فراموش نشدنی در جزیره منتظر شماست تا خاطراتی خاص را رقم بزنید. 

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

مهمانی های محبوب برای لذت بردن از زندگی شبانه مالدیو

مهمانی های شبانه در کشورهای جزیره ای بسیار محبوب هستند و مالدیو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا لیستی از جالب ترین مهمانی هایی وجود دارد که باید در آنها شرکت کنید تا واقعاً زندگی شبانه مالدیو را از نزدیک ببینید:

پارتی زیر آب – Subsix

مالدیو در شب

اولین مهمانی از سری مهمانی‌های شبانه مالدیو در Subsix، Per Aquum، Niyama برگزار می‌گردد. در اینجا همه چیز سایه آبی رنگ اقیانوس را دارد. همان‌طور که نشسته‌اید و غذاهای لذیذ دریایی را در بزرگ‌ترین کلوپ شبانه زیرآب مالدیو امتحان می‌کنید، مارماهی‌هایی که در حال شنا هستند از کنارتان می‌گذرند و یا شاهد گروهی از هامورها و عروس‌های دریایی خواهید بود. در این کلوپ ترکیبی از نور و موسیقی زیرآب را تجربه خواهید کرد و در کنار آن می‌توانید تفریحات شبانه مالدیو مانند غواصی شبانه و یا اسپا را امتحان کنید. 

زمان برگزاری: روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 21:00 به بعد

آدرس: Huluwalu, Maldives

شب‌های جاز و گروه‌های زنده – Kurumba

در کورومبا هفت روز هفته، از شب دی‌جی‌ها و گروه‌های موسیقی زنده جاز شروع به نواختن می‌کنند تا مهمانان برقصند و پایکوبی کنند و با دوستان جدیدی آشنا شوند. شب ویژه در کورومبا، شب رقص محلی مالدیو است که در Bodu Beru برگزار می‌گردد. در سفر به جزیره، تفریحات شبانه مالدیو را طوری جشن بگیرید که انگار فردایی وجود ندارد.

مهمانی شب سفید – Kuredu

مهمانی شب سفید در کوردو، شبی پرجنب‌وجوش با موسیقی و نورهای UV در هوای گرمسیری جزیره است. یکی از تفریحات شبانه مالدیو که برای خودش کد لباس خاصی دارد و مهمانان همه می‌بایست سفید بپوشند. جو مهمانی گاهی آرام و مسحورکننده و گاهی پر انرژی با موسیقی‌های تند است. 

زمان برگزاری: هر جمعه شب در رستوران بونا

جاهای دیدنی مالدیو در شب

زندگی شبانه تنها در مهمانی و کلوپ خلاثه نمی‌شود بلکه شامل تفریحات شبانه‌ای در جزیره است که شب را به اندازه روز برای‌تان هیجان‌انگیز کند. برخی از این تفریحات عبارتند از:

اتاق کارائوکه – Aaaveee

Aaaveee

یکی از تفریحات شبانه مالدیو در شب، اتاق کارائوکه است. پس از غروب خورشید و اتمام کاوش در ساحل وقت آن است که برای ادامه روز به سراغ موسیقی بروید. اتاق کارائوکه مکانی مبله با صندلی‌های دست‌ساز و محیطی عالی برای دورهمی با همسفران‌تان است. این اتاق با الهام از طراحی خانه‌های اواخر سال 1992 ساخته شده و  مکانی عالی برای لذت بردن از لحظات است، تمام شب بازی کنید.

سینما جنگل – Gili Lankanfushi

یکی از دیدنی های جزیره مالدیو در شب، تجربه سینما در فضای باز جنگل در گیلی لانکانفوشی است. لذت تماشای فیلم در هوای مطبوع جزیره با مقداری پاپ‌کورن در یکی از بهترین استراحت‌گاه‌های مالدیو با ویلاهای آبی رمانتیک، بی‌شک یکی از تجربیات ناب شما در سفر خواهد بود. 

ماهیگیری شبانه – Bandos Beach

یکی از جاذبه‌های اصلی زندگی شبانه مالدیو، ماهی‌گیری شبانه در ساحل باندوس است. ماهی‌گیری شبانه نیاز به آموزش اصول ماهی‌گیری، نحوه زدن طعمه به قلاب و صبر و حوصله برای صید دارد. اما همه این‌ها می‌ارزد به این‌که از اقیانوس تاریک لذت ببرید و در کنار ساحل منتظر بمانید تا یک کباب خوشمزه از صید خود تهیه کنید و همراه با موسیقی و رقص محلی آن‌را میل کنید. 

مالدیو در شب

مسابقه خرچنگ – Kuredu

در میان دیدنی های جزیره مالدیو در شب، مسابقه خرچنگ بسیار توجه مردم و گردشگران را جلب می‌کند. استراحتگاه‌های زیادی در جزیره میزبان این فعالیت عجیب هستند. در این مسابقه دسته‌ای خرچنگ در شن و ماسه یا یک سکوی کوچک قرار داده می‌شوند و اولین خرچنگی که از دایره‌ها عبور کند به عنوان برنده محسوب می‌گردد. مهمانان پول خود را روی یک خرچنگ می‌گذارند و برنده جوایز زیبایی مانند یک گشت رایگان در جزیره، اسپا، شام شبانه در ساحل و موارد دیگر خواهند شد. مسابقه خرچنگ در واقع یکی از جاذبه‌های اصلی زندگی شبانه در مالدیو است.

تماشای ستارگان – Maldives

از زمانی که وارد جزیره می‌شوید با دنیایی هیجان‌انگیز و سراسر ماجراجویی روبرو خواهید بود، اما بخش هیجان‌انگیزتر آن با ظهور ستاره‌های درخشان در شب از راه می‌رسد. برای لذت بردن از آرامش و زیبایی منظره شب، پتو و خوراکی‌هایتان را بردارید و در ساحل زیر نور ماه دراز بکشید و از آسمان شب لذت ببرید. آسمان مالدیو به دور از آلودگی، آسمانی صاف با درخشش هزاران ستاره را در اختیارتان خواهد گذاشت. در میان تفریحات شبانه مادرید، تماشای ستارگان شیرین، رمانتیک و خاطره‌انگیز است. 

شام در جزیره خصوصی – Maafushivaru

اگر به دنبال خاص‌ترین دیدنی های جزیره مالدیو در شب هستید، برنامه‌ریزی یک شام خصوصی دو نفره در یکی از جزایر مجلل جزیره را انجام دهید. این شام خصوصی را از هتل محل اقامت‌تان می‌توانید رزرو کنید. سپس قایق شخصی شما را به سمت جزیره‌ای می‌برد و از میان نور شمع‌ها به سمت میز شام هدایت می‌شوید تا با بهترین غذا و نوشیدنی‌ها زیر نور ستارگان و با صدای دریا از شما و همسرتان پذیرایی شود.

رستوران‌ها و کلوب‌های محبوب برای زندگی شبانه مالدیو

در میان تفریحات مالدیو در شب، برخی ممکن است چندان به دنبال ماجراجویی یا مکان‌های رمانتیک نباشند. آنها می‌توانند به سراغ کلاب‌ها و رستوران‌های محبوب جزیره بروند و مشغول خوش‌گذرانی شوند. 

Moodhu Restaurant

Moodhu Restaurant

رستوران مودو کاملا حال‌وهوای زندگی شبانه مالدیو را نشان می‌دهد. 24 ساعته فعالیت دارد و اگر به دنبال شام آخر باشید، یکی از گزینه‌های خوب برای صرف غذا است. فضای داخلی رستوران با سقف کاهگلی تزئین شده و از داخل رستوران می‌توانید نمایی از اقیانوس را نظاره کنید. 

آدرس: Reethi Beach Resort, Baa Atoll, North Province

Club Med Kani

یکی دیگر از بهترین کلوپ‌های شبانه مالدیو، کلاب مدی‌کانی است که به خاطر زندگی شبانه‌اش مشهور است. در این‌جا نه تنها می‌توانید از یک غذای خوشمزه لذت ببرید، بلکه می‌توانید بهترین مناظر اقیانوس را نیز ببینید. بعد از صرف غذا برای کمی رقصیدن و جشن می‌توانید به Iru، یکی از جاهای دیدنی مالدیو در شب بروید تا تجربه زندگی شبانه در مالدیو به پایان برسد.

آدرس: Kaafu Atoll, North Central Province

Sundown

Sundown از منظره دریا و همچنین درختان به عنوان یک پس زمینه عالی استفاده می‌کند و به همین دلیل است که گردشگران برای شام این مکان را انتخاب می‌کنند. اینجا یکی از دیدنی های جزیره مالدیو در شب است که از طبیعتی فوق‌العاده برخوردار بوده و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. 

The W Maldives

مالدیو در شب

جزایر خصوصی مکان‌هایی هستند که می‌توانید چند روزی را با شریک زندگی خود برای استراحت به آن‌جا بروید. لذت صرف شام در این جزایر خصوصی به دلیل امکانات فوق‌العاده موجود در این جزایر برای شما خاطره‌انگیز خواهد بود. W Maldives جزیره خصوصی خود را دارد که تنها 5 دقیقه با قایق تندرو فاصله دارد و از بهترین جاهای دیدنی مالدیو در شب است.

Dark Beach

سواحل کمی در مالدیو وجود دارد که گردشگران بتوانند در هنگام شنا اقیانوسی درخشان با لکه‌های آبی بسیار ریز نور را تجربه کنند. این منظره‌ای باورنکردنی است که بازدیدکنندگان می‌توانند در سفر به Glow in the Dark Beach آن را تجربه کنند. زندگی شبانه مالدیو در این ساحل به دلیل سخت‌پوستان استراکود که می‌توانند تا یک دقیقه بدرخشند و دریا را درست مانند هزاران ستاره درخشان در اقیانوس روشن کنند، تماشایی می‌شود. 

کلام آخر

زندگی شبانه در مالدیو چیزی است که باید دنبال آن بروید، زیرا این خاطرات تا آخر عمر باقی می‌مانند. جاهای دیدنی مالدیو در شب به اندازه تفریحات روزانه و ساحلی جزیره ارزشمند هستند و نباید آن‌ها را از دست داد. پس به این جزیره باشکوه بروید تا در زندگی شبانه شگفت‌انگیز آن غوطه‌ور شوید و در تعطیلات‌تان به جزیره بی‌خیال خواب زودهنگام شوید و شب را در مهمانی‌ها، سینمای فضای باز یا در یک شام خصوصی در جزیره به صبح برسانید. 

نظرات کاربران