Gino e Toto Sorbillo

رستوران‌های ناپل؛ برشی از فرهنگ ایتالیا

شهر ناپل پس از میلان و رم، سومین شهر بزرگ در ایتالیا است. این شهر مزین به بناهای تاریخی زیبایی مانند Duomo di San Gennaro، Ovo Castle، کاخ سلطنتی ناپل،کوه باشکوه Vesuvius، موزه ملی باستان‌شناسی، میدان‌های وسیع Phlegraean، قلعه Nuevo و بسیاری موارد دیگر است و در این شهر چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. دیوارها و سقف‌های Duomo di San Gennaro با نقاشی‌های دیواری منحصر به فردی نقاشی شده است که همه هنر دوستان با دیدن آن شگفت زده خواهند شد. در حالی که در این شهر چیزهای زیادی برای مشاهده وجود دارد، بهترین رستوران‌های ناپل را برای خوردن یک شام یا ناهار خوشمزه از دست ندهید. اگر پس از دیدن تاریخ و هنر این شهر قصد داشتید به یک رستوران خوب برای خوردن غذا بروید تا پایان با ما همراه باشید.

Tour europe

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

La Cantina di Via Sapienza

La Cantina di Via Sapienza

این یک رستوران نسبتا جمع و جور است زیرا توسط خانواده‌ای صمیمی با سال‌ها تجربه در تهیه برخی از بهترین غذاهای ناپولی از مواد اولیه محلی و تازه که شامل سبزیجات فصلی و گوشت تازه است اداره می‌شود. رستوران آنها همیشه پر از مشتری است زیرا در بین مردم محلی طرفدار زیادی دارد. مردم معمولاً کوفته سرخ شده یا بادمجان پخته و موزارلا را امتحان می‌کنند.

Gino e Toto Sorbillo

برای خوردن برخی از بهترین پیتزاهای ناپل، به یکی از بهترین رستوران‌های ناپل یعنی Gino e Toto Sorbillo بروید. این رستوران در وسط شهر قرار دارد و پیتزاهای آنها از سبزیجات و گوشت تازه و فصلی درست می‌شود. لذت بردن از یک یا دو برش پیتزا با خانواده عالی است. مجموعه متنوع پیتزاهای لذیذ آن‌ها حتی اگر سیر شده باشید، شما را بیشتر ترغیب خواهند کرد. به سختی می‌توان از صندلی‌های این رستوران استفاده کرد، زیرا اکثر آن‌ها توسط بقیه مشتریان اشغال شده‌اند. قیمت‌ها ارزان است و چندین گزینه غذای گیاهی سالم نیز دارند.

Trattoria Castel dell’Ovo

Naples

این رستوران مکانی عالی برای صرف ناهار است. این زستوران در محله‌ای شیک واقع شده است که اکثر غذاخوری‌های دیگر بسیار گران هستند، اما این محله همه طعم‌ها را با قیمتی بسیار کمتر ارائه می‌دهد. پیشخدمت‌ها واقعاً صمیمی هستند و منظره بورگو عالی را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌شود که غذاهایی مانند کالاماری کبابی، اسپاگتی آل ونگول، آنچوی طلایی و سرخ شده و پورپتییلی سرخ شده را امتحان کنید.

L’Antica Pizzeria da Michele

طعم‌های اصیل ناپولی که اغلب به عنوان بهترین پیتزا فروشی شهر شناخته می‌شود، در این رستوران پیدا می‌شوند. طعم پیتزاهای آنها نسبتاً منحصر به فرد است و کارکنان مطمئن می‌شوند که با تامین نیازهای شما جایی برای شکایت باقی نمی‌گذارند. در واقع آنها اجازه می‌دهند طعم و مزه غذایشان حرف بزند. آنها پیتزاهای ارزان و سالم را سرو می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید برخی از بهترین پیتزاها را در ناپل با قیمت‌های بسیار مناسب امتحان کنید. این رستوران از سال 1870 باز بوده و از آن زمان توسط فرزندان اداره می‌شود. بنابراین دستور العمل غذایی خاصی در خانواده اجرا می‌شود. مطمئن شوید که زود به آنجا برسید یا در صف انتظار بمانید زیرا این رستوران خیلی سریع شلوغ می‌شود.

La Stanza del Gusto

La Stanza del Gusto

La Stanza del Gusto که از چند دهه باز است، برخی از بهترین غذاهای ناپل را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین رستوران‌های ناپل است که غذاهای آنها از مواد اولیه محلی و تازه تهیه می‌شود و این تکنیک ترکیبی از تکنیک‌های آشپزی معاصر است. آنها همچنین مقداری پنیر خوشمزه و خاص برای شما دارند.

Ristorantino dell’Avvocato

دو منوی چشایی در این رستوران وجود دارد. دو منوی مزه Il Ristorantino dell’Avvocato شامل یکی از انواع غذاهای دریایی و دیگری غذاهای گوشتی، لبنیاتی و سبزیجات است. اطمینان حاصل کنید که وعده‌های غذایی خود را با یک نوشیدنی عالی ترکیب کنید. آنها در درجه اول به خاطر غذاهای دریایی نفیسشان که از مواد تازه تهیه می‌شوند، شناخته شده اند. رافائل کاردیلو، سرآشپز، از مهارت‌های آشپزی خود برای حفظ جنبه‌های سنتی غذاهای ناپولی استفاده کرده است، اما در عین حال طعم آن را با کمک تکنیک های معاصر اصلاح می‌کند.

Pizzeria Starita

Pizzeria Starita

مانند هر پیتزا فروشی دیگری در ناپل، این پیتزا فروشی نیز دارای صف طولانی عاشقان پیتزا گرسنه است که بیقرار منتظر چشیدن طعم پیتزای معروف ناپل هستند. این پیتزا فروشی یکی از بهترین رستوران‌های ناپل است و درست مانند هر پیتزا فروشی دیگری، وقتی وارد شوید، زمان بسیار کمی برای خوردن سفارش خود خواهید داشت. Pizzeria Starita در شهر به خوبی شناخته شده است زیرا از سال 1901 مشغول به فعالیت بوده است.

Palazzo Petrucci Ristorante

Palazzo Petrucci که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است، مکان خوبی است که از سال 2006 به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. سرآشپز Lino Scarallo به طور مداوم طعم غذاها را بهبود می‌بخشد و آنها را هر بار با حفظ ارتباط با روندهای آشپزی معاصر، بهتر و منحصر به فردتر می‌کند. این رستوران از پنجره خود منظره ای باشکوه و محیطی آرام دارد. تخصص این رستوران در پخت غذاهایی مانند کوبه کارپاچیو با میگو، موزارلا بوفالو و میگو با سس بروکلی، کوتل ماهی با تخم مرغ سرخ شده و بیکن کرانچ است.

Friggitoria Vomero

Friggitoria Vomero

اینجا یک رستوران ساده متعلق به خانواده Acunzo، در سمت دیگر خیابان از ایستگاه Piazza Fuga واقع شده است. پرسنل بسیار عالی هستند و غذای آنها بسیار خوشمزه است. زپل آنها را نمی‌توان از دست داد و همچنین پانزروتیس آنها را هم باید حتما امتحان کرد. با خانواده خود به این رستوران سر بزنید و با خوردن یک غذای خوشمزه در این رستوران در ناپل لحظات شگفت انگیزی را سپری کنید.

Ristorante Ciro a Mergellina

Ciro e Mergellina در محله همنام Mergellina واقع شده است. از پنجره آن می توانید کوه وزوو و منظره ای زیبا از دریا را ببینید. این منظره منظره خلق و خوی بسیار آرامش بخشی را ایجاد می کند که برای یک شب رمانتیک عالی است. آنها به خاطر غذاهای دریایی مجلل خود شناخته شده اند. کارکنان آنها هر نیاز شما را برآورده می کنند و بسیار مهمان نواز هستند. آنها حتی پیتزاهای عالی دارند، زیرا اگر پیتزا سرو نکند، رستورانی در ناپولی نیست.

Il Transatlantico

Il Transatlantico

برای خوردن غذاهای عالی ایتالیایی و مدیترانه‌ای، سری به Il Transatlantico بزنید. خدمات آنها عالی است و دکوراسیون داخلی گرم، این رستوران را برای صرف یک وعده غذایی ایده آل می‌کند. قلعه Dell’Ovo (قدیمی ترین قلعه ناپل) مشرف به آن است. بنابراین، شما حتی منظره‌ای باشکوه برای لذت بردن از یک غذای خوشمزه دارید. تخصص این رستوران در پخت غذاهایی مانند استیک ماهی تن، میگو با سس گوجه فرنگی، املت ماهی نمک، گلابی و تکه ریکوتا، میگو قرمز، کالاماری، تورته شکلاتی و تورته بادام است.

Umberto

این رستوران از سال 1916 راه اندازی شده است و در طول سال‌ها مشتریان و افراد عادی زیادی را که می خواهند غذاهای اصیل ایتالیایی را امتحان کنند، جذب کرده است. این غذاخوری بسیار دنج است، خدمات بی عیب و نقص بوده و طعم‌ها منحصر به این محل است. آن‌ها به خاطر بشقاب‌های پاستا، پیتزا و… معروف هستند. پیشنهاد می‌شود که حتما این رستوران را ببینید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی رستوران‌های ناپل پرداختیم. رستوران‌های ناپل چیزهای زیادی برای ارائه دارند. مطمئن شوید که همه این رستوران‌ها را از لیست خود بررسی کنید.  این مکان‌ها مطمئناً احساس گرسنگی شما را برطرف می‌کنند و تجربه‌ای عالی از یک غذای ایتالیایی را ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران