لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان

انسان ها ریشه ندارند تا بتوانند به هر کجای دنیا که می خواهند سفر کنند و تجربه های جدیدی کسب نمایند، به همین علت انسان ها عادت دارند برای تفریح و تغییر روحیه هر از چند مدت یک بار برای مقصدی در هر کجای دنیا که بخواهند کوله بار سفر را بسته و به راه بیفتند. مسافرت نه تنها روحیه انسان را ارتقا می ‌دهد بلکه انسان ها می توانند تجربه های جدیدی را در این مسیر کسب کنند. اگر فرد اهل مسافرتی هستید و خاطره های خوشی از مسافرت به نقاط دیدنی در سراسر ایران و جهان دارید، توصیه می‌ کنیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید. در اینجا قصد داریم لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان را که بیشتر طبقه اشرافی و افراد ثروتمند از سراسر دنیا برای سفر انتخاب می کنند به شما معرفی کنیم.

مونته نگرو از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان

در صورتی که اهل مطالعه باشید و به علم جغرافیا توجه ویژه ای داشته باشید، مسلما نام مونته نگرو که مربوط به کشورهای جنوب اروپا است به گوشتان خورده است. پایتخت این کشور شهر پودگوریتسا است که جمعیت آن به کمتر از یک میلیون نفر می ‌رسد. با این حال این شهر نقاط دیدنی بی شماری دارد که همه ساله مقصد گردش میلیون ها توریست از سراسر دنیا شده است. مونته نگرو در همسایگی کشورهای یونان و کرواسی قرار گرفته؛ اما به اندازه کشورهای همسایه خود صنعت گردشگری قوی ای ندارد و تازه چند سالی است که گردشگران برای بازدید از این کشور راهی این منطقه شده اند. دلیل این امر این بود که در گذشته امکانات رفاهی مناسب برای اقامت گردشگران و بازدید آن ها از این کشور وجود نداشت و بنابراین از نظر صنعت گردشگری نسبت به همسایگان خود در مرتبه پایین تری قرار گرفته بود، اما اخیراً امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای گردشگران این منطقه فراهم شده است. تفرجگاه های ساحلی جدید که در سال ۲۰۱۹ افتتاح گردید و سایر مراکز تفریحی رفاهی، موجب شده مونته نگرو به یکی از مکان های جذاب برای گردشگران ثروتمند دنیا تبدیل شود. مونته نگرو یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان و هر ساله افراد بسیاری برای دیدن آن می روند.

عمان

شاید از شنیدن این نام شگفت زده شوید، زیرا عمان با ایران مرز دریایی مشترک دارد و برای ایرانی‌ ها فرهنگ مردمان این سرزمین کمی آشنا است. کشور عمان از سمت شرق به دریای عرب و از سمت شمال به دریای عمان ختم می شود و با عربستان سعودی و امارات متحده عربی و یمن همسایه محسوب می شود، اما در میان گردشگران میلیاردر به یکی از جذاب ‌ترین مقصدهای گردشگری تبدیل شده است. بررسی ها نشان می‌ دهد عمان از ماه اکتبر تا آوریل همه ساله میزبان ثروتمندترین گردشگران از سراسر دنیا است. دلیل این امر وجود تفرجگاه ها و مراکز تفریحی رفاهی فراوان برای آسایش حال گردشگران است. برند هتل داری معروف آنانتارا با یک سرمایه گذاری عظیم اقدام به ساخت و ساز چندین تفرجگاه مجلل در این کشور کرده است. در کنار این امکانات تفریحی و رفاهی جغرافیا و فرهنگ مردم عمان به عنوان یکی دیگر از دلایل مطرح جذب گردشگران خارجی از سراسر دنیا شناخته می شود.

فرانسه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان

نام فرانسه یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان، همواره در صنعت گردشگری جزو برترین ها بوده و هست. فرانسه برای همه گردشگران با همه سلیقه ها جذابیت دارد و ثروتمندان زیادی تمایل دارند بارها و بارها از جذابیت های گردشگری فرانسه دیدن کنند. به همین دلیل سالیانه افراد زیادی با تور فرانسه خودشان را مهمان زیبایی بی نظیر این کشور میکنند. این مسئله موجب شده فرانسه روز به روز شاهد افزایش پیشرفت چشمگیر صنعت گردشگری باشد. معروف ترین مناطق گردشگری در فرانسه شامل منطقه شامپین می ‌شود، این منطقه به عنوان شماره اول مقاصد گردشگری در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. هتل سلطنتی شامپاین به تازگی در این منطقه افتتاح شده و هرگونه امکانات رفاهی مورد نیاز برای گردشگران خارجی در این هتل مجلل فراهم شده است. گردشگران برای گردش در باغ های حیرت انگیز فرانسه، قدم زدن در کنار رود سن، بازدید از کاخ های زیبا با معماری شگفت انگیز و در نهایت برج ایفل همه ساله از سراسر جهان به این منطقه سفر می کنند.

بریتانیا

بریتانیای کبیر از دیگر لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان محسوب می ‌شود، به گونه ‌ای که گردشگران اصلاً نمی‌ توانند از تماشای طبیعت بکر انگلستان و شهرهای زیبای این منطقه و سایر مقاصد تفریحی و گردشگری آن دل بکنند. بریتانیا از نظر نقاط دیدنی و تفریحی جزو برترین ها است، به همین دلیل آژانس های مسافرتی سراسر دنیا به گردشگران خارجی و ثروتمند پیشنهاد می کنند حتماً از این کشور دیدن کنند. آژانس های مسافرتی همچنین برنامه های گردشگری خاصی برای گردشگران خارجی در نظر می گیرند تا آن ها بتوانند از تمام لحظات مسافرت خود لذت برده، خاطراتی فراموش نشدنی کسب کنند. انگلستان از نظر جاذبه های گردشگری بدون شک در راس همه کشورهای دنیا قرار دارد و بهترین شهر آن از نظر گردشگری لندن است. به همین دلیل هتل های لاکچری زیادی برای اقامت گردشگران ثروتمند در لندن وجود دارد که به آن ها سرویس و خدمات لاکچری ارائه می ‌کند.

هندوستان یکی دیگر از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان

هندوستان که به کشور ۷۲ ملت مشهور است، جاذبه های طبیعی و گردشگری زیاد و اماکن باستانی با عظمتی دارد که در سراسر دنیا مشهور خاص و عام است. گستردگی فرهنگ این کشور به قدری زیاد است که گردشگران هرگز از بازدید از این منطقه خسته نخواهند شد. از جمله مناطق گردشگری این کشور می توان به تاج محل اشاره کرد که یکی از مشهورترین و زیباترین و با عظمت ترین بناهای دنیا است و در فهرست عجایب هفت گانه دنیا قرار دارد. بنابراین همین امر سبب شده هندوستان میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا باشد.

همچنین فرهنگ و مذهب مردم این کشور تنوع خیلی زیادی دارد. برای مثال شهر باستانی هاریدوار در شمال هندوستان میزبان یک مراسم مذهبی به نام آرد کومولا است. این مراسم از طرف یونسکو به عنوان بزرگ ترین مراسم مذهبی دنیا معرفی شده است که از پانزدهم ژانویه تا چهارم مارس همه ساله در این مکان برگزار می ‌شود.

هندوهای معتقد در این بازه زمانی به این شهر باستانی می آیند و بدن خود را در آب رودخانه که از نظر آن ها مقدس است شستشو می دهند. به عقیده این هندوها این کار گناه و ناپاکی را از اجسام آن ها پاک می کند. وجود این دست مراسم‌ های مذهبی موجب شده است که همه ساله گردشگران ثروتمند زیادی برای بازدید از هندوستان به این کشور سفر کنند.

مقصدی تماشایی به نام شیلی

کشور شیلی در آمریکای جنوبی قرار دارد و پایتخت آن شهر معروف سانتیاگو است که یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می آید. این کشور با بولیوی و آرژانتین مرز مشترک دارد و تمدن باستانی و کهنی را در دل خود جای داده است. در کنار این فرهنگ و تمدن کهن، طبیعت زیبا و بکر این منطقه ویژگی دیگری است که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌ کند. به همین دلیل هتل های شیک و لاکچری زیادی در شیلی ساخته شده است که امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی را در اختیار گردشگران ثروتمندی که برای بازدید به این کشور سفر می کنند، قرار می دهد.

ترکیه

کشور نام ‌آشنای ترکیه که اخیرا به یک مقصد گردشگری معروف خصوصاً برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است، علاوه بر جذب گردشگران منطقه ‌ای در جذب گردشگران بین المللی نیز تبحر دارد و همواره ثروتمند ترین گردشگران جهان به این کشور سفر می کنند. ترکیه دوست داشتنی و پرطرفدار از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان با داشتن نقاط دیدنی و گردشگری فراوانی توانسته در این لیست قرار گیرد. شهر های استانبول و آنتالیا معروف ترین مناطق گردشگری این کشور محسوب می‌ شوند که با هتل های لاکچری و امکانات تفریحی زیاد پذیرای گردشگران سراسر جهان هستند. در کنار این نقاط دیدنی ساحل فیروزه معروف ترین مکان برای گردشگران ثروتمند شناخته می شود. دلیل این امر را شاید بتوان وجود کافه ها و هتل های لاکچری این منطقه با کلیه امکانات رفاهی و تفریحی معرفی کرد.

سیشل

به احتمال زیاد تا کنون اسم کشور سیشل را نشنیده اید. سیشل در واقع مجموعه ای از جزیره ها است که در اقیانوس آرام قرار گرفته اند. این جزیره ها سواحل دنج و زیبایی دارند و همین امر موجب شده امروزه به یک مقصد گردشگری معروف برای گردشگران ثروتمند سراسر دنیا تبدیل شوند. شمالی ترین جزیره سیشل گل سرسبد جزیره های این منطقه شناخته می شود و از نظر جغرافیایی در مکانی زیبا و دلنشین در وسط اقیانوس آرام قرار دارد. همین طبیعت بکر و دلنشین موجب شده گردشگران ثروتمند دنیا همواره به سیشل به عنوان مقصد محبوب نگاه کنند و چهره‌ های شاخص دنیا برای مسافرت و تفریح دور از چشم خبرنگاران به این منطقه سفر می کنند.

میانمار

میانمار نام کشوری است که در آسیای شرقی واقع شده است. این کشور با وجودی که درگیر اختلافات داخلی است با این حال همه ساله گردشگران خارجی ثروتمند زیادی را به خود جذب می ‌کند. نام قدیم این کشور برمه بوده و تحت استعمار بریتانیای کبیر بوده است. کشتی های لوکس و مجللی که روی رودخانه ای که از میانه کشور میانمار عبور می کند، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای ثروتمندان محسوب می ‌شوند. تاریخچه غنی فرهنگی این کشور و برگزاری مراسم های متنوع مذهبی و سنتی از دیگر دلایل جذب گردشگران خارجی به این منطقه به شمار می رود.

کلمبیا از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان

کشورهای حوزه آمریکای جنوبی جزو پرطرفدارترین کشورها در میان گردشگران سرتاسر دنیا محسوب می شوند. کلمبیا نیز که چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی است، یکی از جذاب ‌ترین مقصدهای گردشگری برای گردشگران خارجی محسوب می شود. کلمبیا در کنار هتل ها و تفرجگاه های بسیار شیک، مناظر طبیعی بکر زیبایی نیز از جمله جنگل‌ های انبوه دارد که این کشور را به بهترین مقصد گردشگری تبدیل کرده است. نکته حائز اهمیت گردشگری در این کشور این است که یک اردوگاه تفریحی در جنگل‌ های این کشور ساخته شده است که به گردشگران اجازه می ‌دهد در جنگل برای مدتی زندگی کنند. علاوه بر این با توجه به امکان پرواز از شهر به این اردوگاه با استفاده از هلیکوپتر، گردشگران ثروتمند زیادی از سرتاسر دنیا برای بازدید و تفریح به این کشور سفر می کنند.

ژاپن

ژاپن که به سرزمین آفتاب تابان مشهور است، به دلیل داشتن تاریخ و تمدنی غنی و با شکوه همواره مقصد مناسبی برای گردشگری به شمار می رفته است. علاوه بر این، این کشور یکی از گران ترین کشورهای دنیا محسوب می ‌شود و تنها گردشگران ثروتمند از عهده هزینه‌ های هتل های لوکس و اشرافی ژاپن بر می‌ آیند. جاذبه های گردشگری طبیعی و غیر طبیعی مانند جزیره هونشو و راهبه هایی که در سرمای زمستان در رودخانه های یخی حمام می ‌کنند، یکی از صدها دلیل موجود برای سفر به ژاپن محسوب می شود.

مصر

مصر با تمدنی ۴۰۰۰ ساله همواره به دلیل داشتن رمز و رازهای زیاد، یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری بوده است. تمدن کهن و جاذبه ‌های طبیعی بسیار زیادی در مصر وجود دارد که از جمله آن ها می ‌توان به رود نیل اشاره کرد که همواره گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا را به این منطقه جذب کرده است. کشتی های لاکچری که در کنار رود نیل موزه ‌های بزرگ مصر، اهرام ثلاثه، موزه لوازم شخصی فراعنه با بیش از ۵۰ هزار اثر باستانی و … موجب شده مصر به یکی از مهم ترین مقصد های گردشگری برای گردشگران خارجی ثروتمند تبدیل شود.

کیپ تاون آفریقای جنوبی

کیپ تاون یکی از معروف ترین مقصد های گردشگری سراسر دنیا است که در آفریقای جنوبی واقع شده است. آب و هوای منطقه و سواحل متعدد موجود این منطقه را به مکان محبوبی تبدیل کرده. خلیج های معروف، کوه تیبل و بازارهای محلی موجود در این شهر به همراه رستوران ها و کافه های بی نظیر، هیجان خاصی به گردشگران هدیه می کند.

لاس وگاس

لاس وگاس پایتخت تفریح و سرگرمی و جذاب ترین منطقه برای گردش و تفریح ثروتمندان به شمار می رود. این شهر مملو از رستوران ها و هتل های مجلل و بی‌نظیر است. گردشگران می توانند در بهترین هتل ها اقامت کنند و از تماشای گالری ها و موزه های دیدنی لذت ببرند.

اسپانیا از دیگر لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان

اسپانیا دومین مقصد گردشگری بزرگ دنیا محسوب می‌ شود. در این کشور امکانات مورد نیاز برای گردشگران به صورت کامل فراهم است. سواحل مشهور و دیدنی به همراه تعداد زیادی از میراث جهانی یونسکو و همچنین طبیعت بکر این منطقه به همراه تفریحات پر شور و هیجان شبانه در شهرهای بارسلونا و مادرید از جمله جاذبه ‌های گردشگری این منطقه محسوب می ‌شود که گردشگران ثروتمند سراسر دنیا را به خود جذب کرده است.

نظرات کاربران