29 خرداد 1400
راهنمای سفر

گران‌ ترین پرواز دنیا متعلق به کدام ایرلاین است؟

بهترین و آسان‌ترین راه برای سفر این روزها تنها هواپیما است. خیل عظیمی از مردم همه روزه به دلیل مسائل شغلی و تفریحی با هواپیما سفر می‌کنند. قطعا می‌دانید که عوامل مختلفی از جمله نوع هواپیما، خدمات و تجهیزات، مقصد انتخابی و تاریخ رفت و برگشت سبب افزایش و کاهش قیمت‌های بلیط پرواز می‌شوند. اما در این میان گران‌ ترین پرواز دنیا متعلق به شرکت هواپیمایی اتحاد است.

شرکت هواپیمایی اتحاد لوکس‌ترین پرواز فرست کلاس خود را در مسیر بمبئی به نیویورک راه اندازی کرده است. اما چرا پرواز در مسیر بمبئی به نیویورک به گران‌ ترین پرواز دنیا تبدیل شده است؟ با سه کلیک همراه باشید تا در هنگام رزرو بلیط هواپیما ، بهترین ایرلاین را برای سفر خود انتخاب کنید.

شرکت هواپیمایی اتحاد

شرکت هواپیمایی اتحاد در سال 2003 به دستور خلیفه بن زاید آل نهیان تاسیس شده و دارای گران‌ ترین پرواز دنیا است. شرکت هواپیمایی اتحاد متعلق به امارت متحده عربی است و به عنوان چهارمین خطوط هواپیمایی خاورمیانه، دومین شرکت هواپیمای امارت و دارنده گران‌ ترین پرواز دنیا شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی هواپیمایی اتحاد نیز واقع در ابوظبی در امارت است، جالب توجه است که فرودگاه بین المللی ابوظبی قطب تاثیر گذار شرکت هواپیمایی اتحاد است.

این شرکت هواپیمایی به بیشتر از 100 نقطه مختلف از جمله آفریقا، آمریکا، استرالیا، اروپا و خاورمیانه سفر می‌کند. شرکت هواپیمایی اتحاد به دلیل ارائه خدمات لوکس و عالی، کیفیت بی‌نظیر خدمات و امنیت بسیار بالا در پرواز جزء موفق‌ترین و گران‌ ترین پرواز دنیا محسوب می‌شود.

تمامی موادی که گفته شد این شرکت را به ششمین ایرلاین برتر و گران‌ ترین پرواز دنیا تبدیل کرده است.

کلاس پروازهای شرکت هواپیمایی اتحاد

همانطور که گفته شد شرکت هواپیمایی اتحاد، دارای گران‌ ترین پرواز دنیا و لوکس‌ترین پرواز فرست کلاس است. انتخاب کلاس پرواز یکی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت بلیط پرواز است. هواپیمایی اتحاد با سه کلاس پرواز مختلف با خدمات مخصوص به خود پروازهای خود را به تمامی نقاط دنیا انجام می‌دهد.

کلاس پروازی شرکت هواپیمایی اتحاد عبارتند از:

  • پرواز فرست کلاس
  • پرواز تجاری یا بیزینس کلاس
  • پرواز اقتصادی یا اکونومی

ویژگی پرواز فرست کلاس اتحاد، گران ترین پرواز دنیا

همین اول باید بگوییم که گران‌ ترین پرواز دنیا متعلق به هواپیمایی اتحاد است. فضای داخلی هواپیمایی فرست کلاس اتحاد شبیه به یک هتل پنج ستاره و مجلل است که دارای بهترین خدمات رفاهی است. ویژگی اصلی این پرواز آن است که وسعت بسیار زیاد است و هر مسافر فضایی کاملا خصوصی و جدا شده با یک در دارد.

اتاق هر شخص تخت با کیفیت و صندلی چرمی بسیار راحتی دارد. کیت لوازم سفر مخصوص مسافران تمامی نیازهای احتمالی را برآورده می‌کند و تشکیل شده از بهترین و مطرح‌ترین برندهای دنیا است. تلوزیون با کیفیت همراه با لیست به روزی از فیلم‌ها و موسیقی‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، تا لحظات خوشی را سپری کنند.

منوی غذایی پرواز فرست کلاس اتحاد بسیار متنوع است و بهترین آشپز دنیا غذای دلخواه شما را فراهم خواهد کرد. تمامی خدمات و امکاناتی که گفته شد باعث شده است که گران‌ ترین پرواز دنیا دنیا متعلق به شرکت هواپیمایی اتحاد در امارت باشد.

ویژگی پرواز تجاری یا بیزینس کلاس اتحاد

پرواز تجاری یا بیزینس کلاس هواپیمایی اتحاد نیز با تمامی پروازهای بیزینسی دیگر ایرلاین‌ها مغایرت دارد. وسعت بسیار زیاد و خدمات عالی این پرواز سبب شده است که بیزینس کلاس هواپیمایی اتحاد جزء گران‌ ترین پرواز دنیا باشد. 

کابین‌های اختصاصی هر مسافر وسیع است و با طراحی مدرن و شیکی که دارد سبب شده است که این پرواز مورد توجه افراد واقع شود. در پرواز با بیزینس کلاس تمامی نیازهای شما از جمله فضای شخصی، لوازم بهداشتی، امکانات تفریحی از جمله تلوزیون و فیلم و حتی مانیتوری برای رسیدگی به کار نیز فراهم باشد.

یکی از ویژگی‌های اصلی پرواز بیزینس که این پرواز را به گران‌ ترین پرواز دنیا تبدیل کرده است، منوی غذایی بسیار متنوع و با کیفیت است. به طوری که غذاهای این پرواز با بهترین غذاهای هتل‌ها و رستوران‌های معروف دنیا برابری می‌کند.

ویژگی پرواز اقتصادی یا اکونومی اتحاد

با پرواز در اکونومی شرکت هواپیمایی اتحاد یکی از بهترین و راحت‌ترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد. زیرا در این پرواز تمامی امکانات راحتی و آسایشی مسافران در نظر گرفته شده است. صندلی‌های این پرواز بسیار استاندارد و نرم است و باعث می‌شود در ساعت‌ها پرواز بدون خستگی لذت برده و استراحت کنید.

بالش‌های نرم و پتوهای پشمی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. کیت‌هایی که به مسافران داده می‌شود مجهز به تمامی وسیله‌های سفری و بهداشتی مورد نیاز هستند.

مانیتورهای لمسی با کیفیت نیز موجبات تفریح و سرگرمی مسافران را در حین پرواز فراهم خواهد کرد. این ویژگی‌ها و امکانات سبب شده است تا این پرواز از گران‌ ترین پرواز دنیا باشد.

گران‌ ترین پرواز دنیا

چنانچه گفته شد گران‌ ترین پرواز دنیا متعلق به شرکت هواپیمایی اتحاد در مسیر طولانی بمبئی به نیویورک است. شرکت اتحاد این مسیر طولانی و طاقت فرسا را به یکی از لذت بخش‌ترین و لوکس‌ترین پروازهای دنیا بدل کرده است. قیمت بلیط یک طرفه این پرواز 38 هزار دلار و قیمت بلیط دو طرفه آن 76 هزار دلار است.

همین قیمت نجومی پرواز هواپیمایی اتحاد، سبب شده است که این پرواز گران‌ ترین پرواز دنیا محسوب شود.

اما لوکس‌ترین پرواز فرست کلاس دنیا نیز متعلق به همین هواپیمایی است. اتحاد کابینی وسیع به شکل سوئیتی سه تخته را ارائه می‌دهد که نام پنت هوسی در آسمان را برای مسافران در نظر گرفته است. این قسمت یک پیشخدمت و سر آشپز مخصوص به خود دارد که هر منو غذایی را مهیا خواهند کرد. ملافه‌ها و لوازم استراحت از جمله تخت، پتو و بالشت تمامی از کیفیتی بسیار عالی و راحت برخوردار هستند.
در این پروازها حتی شما می‌توانید روی آسمان دوش بگیرید و از لوازم بهداشتی مخصوص به خود استفاده کنید.

کیتی که برای مسافران این پرواز تدارک دیده شده است از برندهای عالی است و تمامی نیازهای یک مسافر را پاسخ خواهد داد. این پرواز دارای خدمات لوکس دیگری نظیر پرستار بچه، پزشک است. خدمات فرودگاهی و ترانسفر فوق‌العاده این پرواز سبب شده است تا گران‌ ترین پرواز دنیا را رقم بزند.
نظر شما درباره گران‌ ترین پرواز دنیا چیست؟ تاکنون با این کلاس‌های پروازی به سفر رفته‌اید؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را درباره این نوع از سفرهای هوایی با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران