لوکس ترین پروازهای فرست کلاس در دنیا

در خطوط هواپیمایی و پروازهای مختلف، درجه‌های متفاوتی برای میهمانان هواپیما وجود دارد. این بدین معنی است که با توجه به قیمت بلیطی که خریداری می‌نمایید جایگاه شما در هواپیما فرق خواهد کرد. یکی از بهترین جایگاه‌ها برای سفر با هواپیما، فرست کلس است که دارای قیمت‌های بالایی در هر ایرلاین است. پروازهای فرست کلاس دارای امکانات ویژه ای برای افراد هستند که در این مطلب قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم. اگر تاکنون با لوکس ترین پرواز فرست کلاس دنیا آشنا نشده‌اید، این مقاله به شما نکات مهمی در مورد پروازهای فرست کلاس می آموزد. با ما تا انتهای این مطلب از سه کلیک همراه باشید تا در هنگام خرید بلیط هواپیما بهترین‌ها را انتخاب کنید.

پرواز فرست کلاس چیست؟

قبل از این که برای سفر خود بلیط تهیه کنید، بهتر است که یک نگاهی کلی به بهترین خطوط هوایی دنیا بیندازید، شاید شما هم دلتان خواست تا سفر خود را با لوکس ترین پرواز فرست کلاس آغاز نمایید. حتما تا به حال در فرودگاه‌ها با تاخیر پرواز، نرسیدن به موقع به پرواز و یا حتی گم شدن چمدان‌های‌تان برخورده‌اید. بله این‌ها برای فردی که قصد سفر و خوش گذرانی دارد بسیار خسته کننده خواهد بود.
به همین دلیل لاکچری گردها که در خانه‌های مد، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، استخرها و در هر جایی که می‌روند نیاز به خدمات لوکس و لاکچری دارند. در هنگام سفر نیز نیاز به این خدمات ویژه را احساس خواهند کرد، بنابراین ترجیح می‌دهند تا سفر خود را با برترین خطوط هواپیمایی در دنیا First class انجام دهند و انتخاب آن‌ها بی شک لوکس ترین پرواز فرست کلاس خواهد بود. در بخش‌های بعدی شما را با ویژگی‌ها و مزایای پرواز با این خطوط هوایی آشنا کرده و چند مورد از بهترین پروازهای فرست کلاس در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌ها و مزایای سفر با لوکس ترین پرواز فرست کلاس

مسلما سفر با پروازهای فرست کلاس مزایای خاص خود را دارد، چرا که در این پروازها، کابین‌های هواپیمایی بسیار کاربردی و زیبایی تهیه شده است تا مسافران از سفر خود خاطرات خوشی داشته باشند.
به غیر زیبایی بی نظیر این کابین‌های مخصوص در لوکس ترین پرواز فرست کلاس، ایمنی نیز در این محوطه‌ها بسیار عالی رعایت شده است. در اکثر این پروازها تخت خواب، مبلمان چرمی راحت، نمایشگرهای بزرگ برای دیدن فیلم و همچنین حمام شخصی وجود دارد.
اگر تاکنون پا به این گونه پروازها نگذاشته‌اید شاید باورش برای‌تان سخت باشد، که یک کابین با جنین تجهیزاتی در یک هواپیما وجود داشته باشد. این امکانات موجب می‌شود که شما در طی مسیرهای طولانی به هیچ وجه خسته نشده و با آرامش کامل سفر کنید.
نکته قابل توجه این است که قیمت این پروازهای لوکس بسیار گران نیز بوده است، در ادامه چند مورد از لاکچری‌ترین پروازهای فرست کلاس را برای شما نام خواهیم برد.

لوکس ترین پروازهای فرست کلاس کدامند؟

در صدر جدول لوکس ترین پرواز فرست کلاس هواپیمایی الاتحاد را باید نام برد که هواپیمای امارات متحده عربی بوده است. این شرکت هواپیمایی، خدمات و گزینه‌های بسیار متفاوتی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. اگر آپشن آپارتمان را در این خط هواپیمایی انتخاب کنید، کابین شما دارای تخت، مبل، حمام و همچنین تلویزیون خواهد بود. اما قیمت این پرواز حدود 30 هزار دلار برای یک طرف خواهد بود.
یکی دیگر از آپشن‌های الاتحاد سوئیت فرست است که در هواپیمای بوئینگ 787 وجود دارد. در این گزینه، صندلی‌های تخت خواب شو برای افراد قرار داده شده است و یک صفحه نمایش 24 اینچ نیز در اختیار مسافر می‌گذارند.

لوکس ترین پروازهای فرست کلاس

سنگاپور ایرلاین با بهترین پروازهای فرست کلاس در دنیا

یکی دیگر از لوکس ترین پرواز فرست کلاس ایرلاین سنگاپور است که در هنگام صبحانه، چای مورد علاقه مسافر را در تخت خواب آن‌ها سرو می‌کند.
تخت خواب‌های آن بسیار راحت است، طول آن‌ها 208 و عرض آن‌ها 89 سانتی متر خواهد بود. این ایرلاین امکان انتخاب سوئیت شخصی را نیز برای افراد فراهم آورده است. قیمت پرواز یک طرف با این خط هواپیمایی حدود 18500 دلار است.

فرست کلاس کاتای پسفیک

یکی دیگر از لوکس ترین پرواز فرست کلاس است که از صندلی‌های بسیار راحت تخت خواب شو استفاده کرده است. داشتن تلویزیون شخصی و همچنین لباس‌های راحتی از دیگر امکانات این ایرلاین است.
در این پرواز، از غذاهای آسیایی و چینی تا لوازم مختلف بهداشتی برای خانم‌ها و آقایان بهره گرفته است. قیمت سفر با این پرواز فرست کلاس لوکس حدود 28 هزار دلار است.

فرست کلاس کاتای پسفیک

هواپیمایی تایلند

یکی از لوکس ترین پرواز فرست کلاس در دنیاست که دارای لوکس‌ترین کابین‌ها بوده است. پرواز با این خط هوایی یک تجربه سلطنتی برای شما به ارمغان خواهد آورد.
کابین‌های این پرواز با میراث تایلندی مزین شده است. اگر از فرودگاه سووارنابومی بانکوک به این پرواز فرست کلاس سوار شوید می‌توانید از سالن ماساژ رویال پیش از پروازتان استفاده کنید و خود را برای داشتن یک پرواز خوب آماده نمایید. در این خط هوایی سوئیت‌های نیمه خصوصی برای افراد تهیه شده‌اند.
این سوئیت‌ها دارای طول 5.2 و عرض 58 سانتی متر هستند.

ایرلاین کانتاس

این ایرلاین را یکی از لوکس ترین پروازهای فرست کلاس می‌نامند. این ایرلاین توانست در میان مردم به خوبی بدرخشد و پروازهای خود را با مبالغ بیش از 15 هزار دلار به فروش برساند.
در هنگام سفر با این پرواز فرست کلاس انواع کرم‌های پوستی، لباس‌های راحتی و صندلی تخت خواب شو در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین می‌توانید پیش از پرواز از خدمات ماساژ نیز استفاده نمایید.

هواپیمایی قطر با بهترین پروازهای فرست کلاس در دنیا

که حتما نام آن را تاکنون شنیده اید یکی دیگر از لوکس ترین پرواز فرست کلاس است که با دکورهای بسیا زیبا کابین‌های خود تزئین نموده است. مسافران در این پرواز یک تخت خواب راحت دارند و همچنین می‌توانند از لانژ منحنی و بسیار مجلل نیز در طوی پرواز خود استفاده نمایند.
پروازهای فرست کلاس قطر همه امکانات را از هنگام تحویل بار تا رسیدن مسافران به مقصد برای آن‌ها فراهم می‌کند. قیمت بلیط یک طرفه پرواز قطری حدود 5 هزار دلار است.

هواپیمایی قطر با بهترین پروازهای فرست کلاس در دنیا

جمع بندی

در این مطلب شما را با بهترین و لوکس ترین پرواز فرست کلاس آشنا کردیم. این پروازها با قرار دادن امکانات ویژه برای افراد توانسته‌اند لقب پروازهای فرست کلاس را برای خود کسب کنند و پرچمدار پروازهای کل دنیا شوند. سفر با این پروازها قطعا تجربه بی نظیری برای شما خواهد بود و موجب می‌شود هنگام رسیدن به مقصد انرژی کافی را داشته باشید.
اگر تا کنون با کلاس‌های پروازی فرست کلاس به سفر رفته‌اید می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگذاریم.

نظرات کاربران