جذاب ترین مهمانداران هواپیما

انسان ها همواره طالب زیبایی هستند و همین امر موجب شده است تا شرکت ‌های هواپیمایی در سراسر جهان نه تنها در ارائه بهترین خدمات و فروش تعداد بیشتر بلیط هواپیما با یک دیگر رقابت کنند، بلکه در طراحی زیبای لباس مهمانداران و زیبایی خود خدمه پرواز نیز با یک دیگر به رقابت تنگا تنگ بپردازند. این مسئله طراحان مد و زیبایی در سراسر جهان را به چالش کشیده است. از طرف دیگر شغل های مرتبط با پرواز همواره متقاضیان زیادی دارد و مهمانداری و خدمه پرواز شدن، از جمله شغل هایی هستند که خواهان زیادی در سراسر دنیا دارند. با توجه به بازارهای رقابتی گسترده در صنعت هواپیمایی در سراسر جهان، شرکت‌ های هواپیمایی توجه ویژه‌ ای به انتخاب خدمه پرواز و لباس و ظاهر آن ها دارند و همین امر موجب شده است ایرلاین ‌ها درباره قد، نوع لبخند، شخصیت، ظاهر و یونیفرم خدمه پرواز خود حساسیت بالایی داشته باشند. در واقع می‌توان گفت اصلاً مهم نیست مقصد کجاست، مهماندار سفر باید زیبا و خوش اخلاق و خوش پوش باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما در سرتاسر جهان را به شما معرفی کنیم تا در پس از خرید بلیط هواپیما با آنها روبرو شوید.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس یکی از دارندگان خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما

این شرکت هواپیمایی که ایرلاین ملی کشور فرانسه به شمار می ‌رود، خوشتیپ‌ ترین مهمانداران هواپیما را به خود اختصاص داده است.  خدمه این ایرلاین بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. یونیفرم های این شرکت هواپیمایی توسط طراح مشهور کریستین لاکرویکس طراحی شده است و همین امر موجب شده است که مهمانداران این شرکت هواپیمایی همه ساله لقب زیباترین و خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیمایی جهان را به خود اختصاص دهند.

ایرلاین هانیان

شاید از شنیدن این مطلب شگفت زده شوید، اما چین یکی دیگر از مالکان بهترین، خوش اخلاق ترین و جذاب ترین مهمانداران هواپیما در سراسر جهان است. شرکت هواپیمایی هانیان از خدمه پروازی استفاده می کند که لباس هایی به سبک سنتی چین بر تن دارند. این یونیفرم ها در لیست بهترین یونیفرم های خدمه پرواز در سراسر دنیا قرار دارند و طراح آنها لورنزو طراح معروف ایتالیایی هست.

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز با جذابترین مهمانداران هواپیما

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز با خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما

ایرلاین اتحاد دومین شرکت هواپیمایی امارات است که لباس مهماندارانش به سبک دهه ۶۰ میلادی طراحی شده است. طراح این لباس ایتتوره بوده است. ایتتوره طراح معروف اهل ایتالیا است. وی با بهره مندی از ترکیب رنگ های شکلاتی و بنفش، لباسی ویژه برای مهمانداران این شرکت هواپیمایی طراحی کرده است که بسیار ویژه و چشم نواز است. است امارات متحده عربی همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره شد با استفاده از لباس های پرزرق و برق و با همکاری طراحان ایتالیایی بهترین یونیفرم ها را برای مهمانداران خود انتخاب کرده است و مهمانداران خود را در صدر خوش تیپ ترین مهمانداران جهان قرار داده است. با توجه به اینکه این شرکت هواپیمایی یکی از چهار خطوط اصلی خاورمیانه محسوب می شود، همواره زیبایی و خوش پوش بودن مهمانداران او برای صاحبان این شرکت هواپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایرلاین کانتاس

ایرلاین کانتاس از کشور استرالیا یکی از شرکت های هواپیمایی که خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما را داراست و همیشه در جهت داشتن جذابترین مهمانداران هواپیما معروف بوده است. طراحی یونیفرم مهمانداران این شرکت هواپیمایی بسیار خاص است و با بهره مندی از رنگ‌ های قرمز و مشکی یک یونیفرم جذاب و چشم نواز طراحی کرده است. این شرکت هواپیمایی بزرگترین خط هواپیمایی استرالیا است که طراحی لباس خدمه پرواز خود را به مارتین گرند طراح مد و لباس معروف استرالیایی سپرده است. این طراح خوش سلیقه بیش از ۳۰ سال در این حوزه فعالیت داشته است و جوایز بین‌المللی زیادی را تا کنون از آن خود کرده است.

شرکت هواپیمایی سنگاپور

شرکت هواپیمایی سنگاپور با بهره مندی از سبک سنتی یونیفورمی جذاب طراحی کرده است که از سال ۱۹۶۸ تا کنون هیچ تغییر قابل توجهی نکرده است. نکته جالب اینجا است که این یونیفرم با سابقه همچنان جزو جذاب ترین یونیفرم های خدمه پرواز محسوب می‌ شود. این شرکت هواپیمایی یکی از پنج شرکت هوایی بزرگ دنیا محسوب می ‌شود و در انتخاب لباس مهمانداران خود بسیار هوشمندانه عمل می کند. همین امر موجب شده است که طی این چند سال تغییرات قابل توجه و چشم گیری در طراحی لباس مهمانداران و خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی مشاهده نشود. خوب است بدانید لباس مهمانداران ترکیبی از رنگ ها و طرح های شاد و بیانگر سنت و فرهنگ مردم سنگاپور است.

ایرلاین کره

شرکت هواپیمایی کره از طراح ایتالیایی معروف به نام جان فرانکوفر برای طراحی لباس مهمانداران خود کمک گرفته تا در دسته خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما قرار گیرد. این طراح ایتالیایی در طراحی یونیفورم این شرکت هواپیمایی، از ترکیبی دلنشین از رنگ‌ های سرد استفاده کرده است و نکته جالب توجه لباس خدمه این شرکت هواپیمایی این است که گل سر های مخصوصی برای مهمانداران خانم طراحی شده است که به آن ها زیبایی دو چندان بخشیده است.

ایرلاین امارات با خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما

ایرلاین امارات با جذاب ترین مهمانداران هواپیما

امارات متحده عربی در سال های اخیر تلاش زیادی کرده است که در همه بخش‌ های گردشگری، جذابیت خود را چند برابر کند. از جمله این تلاش ها داشتن خوشتیپ‌ ترین و جذاب ترین مهمانداران در شرکت هواپیمایی خود است. طراح یونیفرم خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی یک طراح مطرح ایتالیایی است که نهایت دقت و ظرافت را در طراحی لباس این مهمانداران به خرج داده است و همین امر موجب شده است که لباس مهمانداران این شرکت در لیست خوشتیپ ترین لباس مهمانداران در میان همه شرکت های هواپیمایی در سرتاسر دنیا قرار بگیرد. در طراحی یونیفرم خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی از رنگ های روشن و خنثی استفاده شده است که به همراه اکسسوری های قرمز رنگی که در کنار این رنگ ‌های خنثی به کار رفته است، جذابیت خاصی به مهمانداران خوشرو و خوش برخورد این شرکت هواپیمایی بخشیده است.

شرکت هواپیمایی ایر مالتا

جالب است بدانید این ایرلاین صاحب یکی از کوچکترین خطوط هوایی در سراسر جهان است، با این وجود شیک ترین و خوش چهره ترین مهمانداران را در میان خدمه پرواز خود دارد. یونیفرم های این شرکت هواپیمایی ترکیبی از طرح های سنتی و مدرن در کنار هم است ( پوشش سنتی برای بانوان و پوشش مدرن برای آقایان) که همین امر موجب شده است این شرکت هواپیمایی به یکی از شیک ترین و خوش پوش ترین شرکت های هواپیمایی دنیا در جهان تبدیل شود.

شرکت هواپیمایی هنگ کنگ

این شرکت هواپیمایی سال های زیادی است که در این صنعت فعالیت می کند، اما به تازگی با توجه به رقابتی که در حوزه فعالیت های هوایی و خصوصا در زمینه داشتن شیک ترین مهمانداران ایجاد شده است، یونیفرم های خود را تغییر داده است و در آن ها دست به یک تحول استثنایی زده و برای مهمانداران خانم از دامن و روسری بلند استفاده کرده است. این ترکیب نه تنها جذابیت زیادی برای مهمانداران خانم ایجاد کرده است و چشم مسافران را به خود خیره می‌ کند، بلکه موجب شده است تا این شرکت هواپیمایی با داشتن خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما در سراسر جهان شناخته شود.

شرکت هواپیمایی ایرایندیا

شرکت هواپیمایی ایرایندیا با خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما

شرکت هواپیمایی ایر ایندیا در کشور هندوستان، یکی دیگر از شرکت ‌های هوایی هست که خوشتیپ ترین و جذاب ترین مهمانداران را از آن خود کرده است. در این شرکت هواپیمایی مهمانداران مرد لباس مدرن و مهمانداران زن لباس سنتی هندی بر تن می ‌کنند این ترکیب فوق العاده در کنار هم تلفیقی جذاب و چشم نواز برای همه مسافران ایجاد می ‌کند. در واقع می ‌توان گفت هدف این شرکت هواپیمایی از استفاده از یونیفرم هایی با طرح سنتی برای بانوان زیباروی هندی، نشان دادن فرهنگ و سنت هند به مسافرانی است که از سراسر دنیا از این شرکت هواپیمایی برای رسیدن به مقصد خود استفاده می ‌کنند. رنگ‌ های گرم و شاد به کار رفته در یونیفرم های این شرکت هواپیمایی مانند زرد و قرمز که کاملا در طراحی و دوخت این یونیفرم ها قابل مشاهده است، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و جذابیت سفر را برای هر مسافری چندین برابر می کند.

شرکت هواپیمایی تایلند

این شرکت هواپیمایی شعار نرم مثل ابریشم را برای خود انتخاب کرده است و به همین منظور برای مهمانداران خود یونیفرم های بنفش رنگی با جنس ساتن انتخاب کرده است که بتواند این شعار را به خوبی به همه مسافران از سراسر جهان نمایش دهد و همین مسئله موجب شده است که مهمانداران این شرکت هواپیمایی به یکی از خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما در سراسر جهان تبدیل  شوند. علاوه بر این برای کامل کردن طراحی یونیفرم این مهمانداران یک شال گلدوزی شده روی شانه آن ها به صورت اریب استفاده شده است. شرکت پیربال مین طراحی این یونیفرم های خوش دوخت و با سلیقه را بر عهده داشته است و نهایت دقت و ظرافت را در طراحی و دوخت این یونیفرم های نرم مثل ابریشم به کار برده است.

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز با خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما

شرکت هواپیمایی قطر از الینو طراح مشهور صنعت مد برای طراحی یونیفرم مهمانداران خود کمک گرفته است. نکته حائز اهمیت در طراحی این یونیفرم ها این است که رنگ لباس مهمانداران این شرکت هواپیمایی با فضای داخلی هواپیما هارمونی شگفت انگیزی  دارد و همین امر موجب شده است فضای چشم ‌نوازی برای مسافران این شرکت هواپیمایی پر طرفدار فراهم شود. جالب است بدانید یک تیم حرفه ‌ای در این شرکت هواپیمایی مشغول به کار هستند که وضعیت ظاهری مهمانداران قبل از ورود به هواپیما را کنترل می کنند تا مهمانداران از هر نظر شیک و مرتب و دلربا باشند. علاوه براین مهمانداران چند ملیتی این شرکت هواپیمایی بسیار زیبا و فریبنده هستند و مسافران را در طول سفر تحت تاثیر زیبایی شگفت انگیز خود قرار می دهند. ظاهر جذاب این مهمانداران موجب شده است که این شرکت هواپیمایی بدون رقیب صاحب خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما در سراسر جهان باشد.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا

کشور ایتالیا مرکز مد و فشن دنیا است و در طراحی یونیفرم مهمانداران شرکت هواپیمایی خود سنگ تمام گذاشته است. ایتتوره بلوتا طراح مشهور ایتالیایی مسئولیت طراحی یونیفرم های مخصوص این شرکت هواپیمایی را بر عهده داشته است. این یونیفرم ها برگرفته از مد دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی در ایتالیا طراحی شده و مهمانداران این شرکت هواپیمایی را به خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهمانداران شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

شرکت هواپیمایی ژاپن

ژاپنی ها همواره منظم و شیک پوش هستند و این امر در تمام جزئیات زندگی آن ها قابل مشاهده است، تا جائی که این سبک زندگی حتی در لباس مهمانداران شرکت هواپیمایی ژاپن نیز به خوبی قابل مشاهده است که آنها را با داشتن خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما معروف کرده است. علاوه بر این مهمانداران شرکت هواپیمایی ژاپن بسیار خوش تیپ و جذاب هستند و ظاهری شیک پوش دارند و جزو خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما در سراسر دنیا شناخته می شوند.

ویرجین استرالیا

ویرجین استرالیا با خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما

طراح مد جولی معروف، لباس مهمانداران ایرلاین ویرجین استرالیا را طراحی کرده است. جالب اینجا است که کلیه مراحل از طراحی تا دوخت یونیفرم های جذاب این شرکت هواپیمایی تنها ۷ ماه زمان برده است و این لباس های سرخابی یک دست با شال بنفش و کمربند مشکی از جذابیت بالایی برخوردار است. در واقع طراحی لباس یک هارمونی بین رنگ پارچه لباس مهمانداران و محیط داخلی هواپیما ایجاد کرده است که فضای چشم نوازی برای مسافران این شرکت هواپیمایی به ارمغان می آورد. همین امر موجب شده است که مهمانداران این شرکت هواپیمایی در صدر خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما قرار بگیرند. علاوه بر این مهمانداران این شرکت ظاهر جذاب و زیبایی دارند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

کاتای پسفیک

کاتای پسیک از جمله بهترین خطوط هوایی قاره آسیا محسوب می‌ شود. نه تنها سرویس‌ دهی عالی این شرکت هواپیمایی باعث شهرت او شده است، بلکه مهمانداران چابک، جذاب و خوش پوش این شرکت هواپیمایی نیز جذابیت و محبوبیت این ایرلاین مستقر در هنگ کنگ را دو چندان کرده است. در طراحی لباس خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی از رنگ جذاب و خیره کننده قرمز استفاده شده  است. کت و دامن های یک رنگ قرمز با استایلی کلاسیک مهمانداران این  شرکت هواپیمایی را بسیار خوش پوش و جذاب کرده است. علاوه بر این برخورد خونگرم و مهمان نواز این مهمانداران موجب شده است که در سراسر جهان به عنوان خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما شناخته شوند.

خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما در آئروفلوت

یونیفرم این شرکت هواپیمایی روسی لباس هایی قرمز رنگ است که نسبت به سایر یونیفرم هایی که شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان استفاده می کنند، رنگ و ظاهری متفاوت دارد. علاوه بر این زیبایی خیره کننده زنان روس که در همه دنیا زبانزد خاص و عام است موجب شده است این شرکت هواپیمایی در کنار این ترکیب رنگ جذاب ، بهترین و خوشتیپ ترین مهمانداران هواپیما را به خود اختصاص دهد. در طراحی یونیفرم های این شرکت هواپیمایی از کلاه های زاویه دار و دستمال گردن استفاده شده است که ظاهری خاص به این مهمانداران و خدمه پرواز بخشیده است. طراحی یونیفرم های این شرکت هواپیمایی روسی را نیز یک طراح روس به نام بوناکو خولف بر عهده داشته است.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا یکی از محبوب ترین خطوط هوایی است که در کشور آلمان قرار دارد. خدمه پرواز با وجودی که چند ملیتی هستند اما زیباترین خدمه را در میان شرکت های هواپیمایی به خود اختصاص داده اند. نوع یونیفرم این شرکت هواپیمایی کمی فانتزی است و به جای کت و شلوار و کت و دامن از دامن های بلند با پیش بند رنگی و کلاه رنگی استفاده شده است. علاوه بر این  مهمانداران این شرکت هواپیمایی خونگرم و صمیمی با مسافران برخورد می ‌کنند که همین امر موجب محبوبیت مهمانداران این خطوط هواپیمایی در سراسر جهان شده است.

جهت خرید بلیط های پرواز داخلی ( بلیط هواپیما کیش،مشهد و…) میتوانید از طریق سایت 3click اقدام نمایید.

نظرات کاربران