هپی لند

شهربازی های مشهد برای کودکان؛ از جنگل جادویی تا سرزمین عجایب!

سفر به مشهد، این شهر مقدس همیشه محبوب است. هر ساله گردشگران زیادی برای زیارت به این شهر معنوی سفر می‌کنند. اما به لطف گردشگران و زائران زیاد، مشهد علاوه بر شهر زیارتی یک شهر سیاحتی نیز محسوب می‌شود. مکان‌های دیدنی و گردشگری متنوعی در سطح شهر وجود دارند که می‌توانند خاطرات زیارت را برای شما به یاد ماندنی و همیشگی کنند؛ به خصوص اگر به همراه خانواده و فرزندانتان به این شهر سفر می‌کنید. شهربازی های مشهد برای کودکان از آن دست جاهای دیدنی است که کودکانتان می‌توانند حسابی خوش بگذرانند و تفریح کنند.

رزرو تور مشهد
شهربازی های مشهد

شهربازی های مشهد برای کودکان در نزدیک حرم امام رضا

چنانچه در خیابان شیرازی، خیابان طبرسی، خیابان نواب صفوی، خیابان امام رضا اقامت دارید می‌توانید اوقات خوشی برای کودکانتان رقم بزنید. چون شهربازی‌های جذاب و متنوعی در اطراف حرم هستند که برخی از آنها شامل: 

شهربازی معارفی مشهد

شهربازی معارفی مشهد

یکی از شهربازی های مشهد برای کودکان که اتفاقا نزدیک به حرم است، شهربازی متفاوت معارفی است. چنانچه دوست دارید فرزندتان با معارف دینی و اجتماعی به نحوی جذاب‌تر آشنا شود، این شهربازی با انواع سرگرمی‌های متنوع و بازی‌های متناسب در فضایی شاد، این امکان را فراهم می‌کند. در این شهربازی حدود 30 مجموعه متفاوت از بازی‌ها قرار گرفته که برای سنین خردسال، کودک و حتی نوجوان مناسب است. برخی از این بازی‌ها شامل شهرک ترافیک، بازی و ماجراجویی، شهر علم و… هستند.

هپی لند یکی از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان

هپی لند از آن شهربازی‌هایی است که برای هر سنی یک بازی جذاب و مهیج دارد و می‌توان گفت یکی از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان است. در اینجا می‌توانید فرزند دلبندتان را در محیطی ایمن با انواع بازی‌های مختلف سرگرم کنید. استخر توپ، سرسره‌های کوچک، بازی‌های ماشینی مناسب کودکان و… از انواع سرگرمی‌های این مجموعه هستند. نکته جالب توجه درباره هپی لند استفاده از یک کادر آموزش‌دیده است که به صورت مداوم در کنار بچه‌های حضور دارند. در کنار این‌ها اگر خودتان هم دوست داشته باشید، بازی‌های زیادی مانند ماشین کوبنده، بازی‌های کامپیوتری و سینما چند بعدی نیز وجود دارند که می‌توانید در کنار فرزندانتان اوقات خوشی را بگذرانید. در کل، بازی‌های هپی لند برای سنین 2 تا بزرگسال مناسب هستند.

سرزمین بازی‌ها در مشهد (شهربازی سمگا)

یک مجموعه بی‌نظیر و جالب است که می‌توان آن را از باحال‌ترین شهربازی های مشهد برای کودکان و حتی بزرگسالان دانست. این شهربازی در فضایی بسیار بزرگ و به صورت سرپوشیده است که بیش از 200 نوع بازی جذاب و مهیج را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ایجاد کرده‌است. شما می‌توانید کودک خود را به سرزمین بازی این مجموعه ببرید. در این بخش اتاق لگو، موتور شارژی کوچک، هند اسپید کهکشانی، استخر توپ، اسب دوانی، اتاق گریم و عکاسی با انواع حیوانات و کلی بازی‌های دیگر مخصوص کودکان قرار گرفته‌است. از طرفی، باشگاه‌های ورزشی مانند بولینگ، پینت بال و بازی‌های کامپیوتری نیز در شهربازی سمگا وجود دارد تا شما نیز در کنار کودکان لحظات خوشی را سپری کنید.

قلعه سحر آمیز از شهربازی های خاص مشهد

قلعه سحر آمیز

همانطور که از نامش پیداست. این شهربازی یک قلعه بزرگ و بادی است که شبیه به خانه کارتون‌های دیزنی مانند سیندرلا ساخته شده است. اگر کودک شما به این نوع کارتون‌ها علاقه زیادی دارد، رفتن به این شهربازی برای او بهترین خاطره از سفرش به مشهد خواهد بود. در این قلعه باحال و دوست داشتنی انواع دستگاه‌های برقی مانند ماشین‌سواری برای کودک شما وجود دارد. البته فقط این نیست و اتاق گریم، اتاق بازی‌های مختلف استخر توپ و… نیز برای گذراندن یک روز عالی مهیا شده‌اند.

شهربازی های مشهد برای کودکان در منطقه 1

منطقه یک مشهد دارای خیابان‌های مهمی چون: بلوار سجاد، خیابان احمد‌آباد، خیابان راهنمایی، بلوار فلسطین، محله سناباد، خیابان فرهاد، بلوار شهید صدوقی، بلوار ارشاد، محله سعد‌آباد، خیابان مجد، بلوار دستغیب، خیابان ابن سینا، بلوار فردوسی و بلوار خیام است. چنانچه در این منطقه اقامت دارید به راحتی می‌توانید یک روز سرگرم‌کننده برای فرزندانتان بسازید.

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

بهتر است بگوییم یک پارک موضوعی جذاب و متفاوت است که نظیر آن در ایران بسیار کم است. در این پارک شما یک سفر هیجان‌انگیز و باورنکردنی به درون بدن انسان خواهید داشت و بازی‌های متنوعی نیز در انتظارتان خواهد بود. ماشین زمان، عصب‌سنج، بازی‌های همراه واقعیت مجازی و… از جمله این بازی‌ها هستند. رفتن به این پارک نه تنها برای اطلاعات کودکتان بلکه برای خود شما نیز مفرح و لذت‌بخش خواهد بود. در هر بخش آن کارکنان متخصص و آموزش دیده وجود دارند که شما را به بهترین شکل همراهی خواهند کرد. نکته جالب این پارک به عنوان یکی از شهربازی های مشهد برای کودکان، بدن بسیار غول پیکری است که در این مجموعه قرار گرفته تا شما بدن انسان را به شکلی دیگر بشناسید.

سرزمین عجایب یکی از به‌روزترین شهربازی های مشهد برای کودکان

سرزمین عجایب

شهربازی سرزمین عجایب را یکی از بهترین و کامل‌ترین شهربازی های مشهد برای کودکان می‌دانند که البته بی‌دلیل هم نیست؛ بازی‌هایی که در این مجموعه قرار گرفته جزو جدیدترین‌ها در دنیا است. از طرفی تنوع بالای بازی‌ها چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان باعث شده تا سرزمین عجایب یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های مشهد باشد. آفتاب مهتاب، ماشین کوبنده، کشتی صبا، کیدی راید هواپیما، مینی رایدر، زنبور و زرافه، فوتبال دستی، تکان‌دهنده هواپیمای کوچک، ماجراجویی و بسیاری بازی دیگر در این مجموعه قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های مثبت سرزمین عجایب، قرارگیری آن در مرکز خرید الماس شرق است و شما می‌توانید خرید کردن را به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

کافه بازی فکرینو و سایر کافه‌گیم‌های مشهد

اگر کودک شما به بازی‌های فکری علاقه‌مند است، کافه بازی فکرینو بهترین شهربازی برای او خواهد بود. این کافه یک فضای بزرگ است که با یک دکوراسیون جالب، محیطی زیبا و خلاق را به وجود آورده است تا بتوانید از انجام بازی‌های فکری مختلف لذت ببرید. برخی از این بازی‌ها شامل اسپلندر، مموری 24، کاتان، فرار از جهنم و… هستند. درست است که این کافه به عنوان یکی از شهربازی های مشهد برای کودکان شناخته می‌شود. اما برای سنین دیگر نیز باز‌ی‌های فکری متنوع وجود دارند که شما نیز می‌توانید بازی کنید.

سرزمین خورشید یک از شهربازی های مشهد (الماس شهر)

لذت بازی کردن در فضای باز و جیغ کشیدن در شهربازی‌ها چیز دیگری است. شهربازی سرزمین خورشید مشهد (الماس شهر) در مساحتی 4 هکتاری قرار گرفته که بیش از 20 بازی متنوع و هیجان‌انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته، بازی کودکان کمی ابتدایی و قدیمی است، همان استخر توپ، قطار خانواده، سرسره بادی و از این مدل بازی‌ها؛ اما برای خودتان بازی‌های ترسناک‌تری مانند کشتی نوح،  تاب چرخان و…. قرار داده شده تا در کنار فرزندتان به دوران کودکی خود برگردید.

شهربازی های مشهد برای کودکان در منطقه 2

لگو سیتی مشهد

در منطقه دو، بلوار جانباز، بلوار فرامرز عباسی، خیابان ثمانه، بلوار توس، بزرگراه شهید چراغچی، بلوار خیام شمالی، میدان توحید، چهارراه عامل، خیابان مطهری، بلوار شهید کریمی، بلوار ابوطالب، بلوار عبدالمطلب، بلوار شفا، خیابان یاس قرار دارد. برخی از شهربازی‌های کودکان در این منطقه عبارتند از:

شهر آجری یا لگو سیتی مشهد

از بازی های کامپیوتری که چشمان همه را به صفحه خود میخکوب می­کند تا غرفه های متعدد عکاسی، بدلیجات و گریم کودک، سینما XD، ماشین ضربتی، جدیدترین دستگاه دربی، کافی شاپ، اتاق تولد، بیلیارد و بولینگ؛ همه چیز در شهر آجری برای تفریح شما آماده‌است. اگر بعد از تجربه هیجان، دلتان هوس یک وعده غذای خوشمزه را کرده‌است، فست‌فود شب‌های فرامرز و رستوران یاسمین در نزدیکی شما هستند.

شهر کاربازیا مشهد

دوست دارید فرزندتان همه چیز را تجربه کند تا بهترین تصمیم را برای آینده خودش بگیرد؟ این‌که او را در لباس یک پزشک تصور کنید و یا پلیس، خلبان و … به شما چه احساسی را می دهد؟ با ما و شهر کاربازیا مشهد، یکی از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان همراه باشید!

 این بهترین فرصت است تا فرزندتان بتواند محیط‌های مختلف آتش‌نشانی، بیمارستان، بانک، باغبانی، صخره‌نوردی، زیپ لاین، پست، پلیس، آشپزی، خانه‌داری، دی دی آر، سفالگری را تجربه کند و شما استعدادش را کشف کنید.

هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد

شهربازی های مشهد برای کودکان، همیشه یک جذابیت غافلگیرکننده را دارند. برای مثال همین هلیوم پارک مشهد، اولین پارک پرشی یا پارک ترامبولین در ایران بوده که شامل دو سالن مجزا است:

سالن A :

در طبقه چهارم برج هلیوم، سالن اول قرار دارد که با تم اقیانوس و رنگ آبی طراحی شده و فضای آرامش‌بخشی را ایجاد کرده‌است. اهل والیبال هستید یا بکستبال؟ صخره‌نوردی یا نینجا کورس؟ ژیمناستیک و یا فری جامپینگ؟

سالن B :

در سالن دوم همه چیز رنگ متفاوتی را به خود می­گیرد؛ از رنگ سبز و فضای جنگلی تا بازی­های متنوع دیگر. اینجاست که باید انتخاب کنید که شما اهل کدام بازی هستید؟ دوج بال، فوتبال حبابی، بیلیارد با پا، کیک بال، فایتینگ، فری جامپینگ، ایربگ و بسکتبال ترامپولین!

به عنوان آخرین نکته در نظر داشته باشید که اگر به دنبال باز­های کامپیوتری هستید؛ در هلیوم پارک می­توانید واقعیت مجازی یا همان بازی­های وی آر را نیز امتحان کنید و به مرز هیجان نزدیک و نزدیک‌تر شوید.  

شهربازی کودکان در مشهد با جنگل جادویی

شاید اسم جنگل جادویی یا شهربازی پروما را در بین شهربازی های مشهد برای کودکان، کمتر شنیده باشید. اما واقعا این جنگل جادویی چگونه جایی است؟  در جنگل جادویی، کودک شما در انتخاب میان وسایل بازی انتخاب‌های بیشماری را خواهد داشت:

  • مینی بولینگ
  • استخر توپ
  • ایرهاکی
  • سرسره بادی
  • هواپیمای گردان
  • خانه شادی
  • سرعت نور
  • هواپیما
  • کشتی ترامبولین
  • فانوس و ترن هوایی
  • یوروبانجی
  • ماشین شارژی و …

اگر از مرکز خرید پروما و طبقه 4 ام که جنگل جادویی در آنجاست، دیدن کردید؛ می­توانید به سمت مرکز خرید مشهد مال و یا کیان سنتر 2 در آن نزدیکی سر بزنید.

برج برفی مشهد

همه بچه­ها عاشق برف هستند و در خیالشان با آدم برفی‌ها دوست می‌شوند. در میان شهر بازی­های مشهد برای کودکان، برج برفی مشهد را هم بشناسید؛ از سوار بر تیوپ و سر خوردن تا دیدن یک فیلم سینمایی و  سفارش یک هات داگ خوشمزه! همه چیز برای شما مهیاست!

در آخر

در این مقاله درباره شهربازی های مشهد برای کودکان صحبت کردیم؛ از حس بیدار شدن کودک درونمان تا همراهی فرزندانمان! بنابراین اگر در تور مشهد هستید و یا بلیط هواپیما ارزان مشهد را به صورت انفرادی رزرو کرده­اید؛ یادتان نرود که سری به این لیست بزنید و بهترین­ها را انتخاب کنید.

نظرات کاربران