سفر به مالدیو در آبان ماه

مالدیو در آبان ماه؛ یک سفر رویایی در پاییز گرم مالدیو 

گردش در مالدیو آن هم در آبان ماه تجربه لذت‌بخشی خواهد بود. آب‌وهوای مالدیو در آبان ماه معتدل است. طبیعت این کشور نیز فریبنده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفر به مالدیو در آبان ماه را بچینید. می‌توانید به ساحل بروید، در جزیره‌ها قدم بزنید و از تماشای موجودات زیردریایی حین غواصی لذت ببرید. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قرار است به جزئیات سفر به مالدیو در آبان ماه بپردازیم. 

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

آیا آبان زمان خوبی برای سفر به مالدیو است؟

سفر به مالدیو در آبان ماه

میانگین دما در آبان ماه بین 25 تا 30 درجه سانتیگراد و نسبتا گرم است و به همین دلیل سفر به مالدیو در آبان ماه با تجربه تفریحات ساحلی همراه خواهد بود. همچنین آبان ماه برای تماشای غروب آفتاب در مالدیو بسیار مناسب است. طی آبان ماه آسمان به رنگ صورتی، نارنجی و بنفش در می‌آید و منظره‌ای بی‌نظیر برای یک شام رویایی ایجاد می‌کند. به طور کلی ماه آبان زمان مناسبی برای سفر به مالدیو است. همچنین برای کسانی که به غواصی و دنیای زیر آب علاقه دارند آبان موقعیت و زمان مناسب برای سفر خواهد بود تا منظره بی‌نظیر دنیای زیر آب را از نزدیک لمس کنند. 

توی چمدان‌مان چه بگذاریم؟

اگر تصمیم گرفته‌اید سفر به مالدیو در آبان ماه را تجربه کنید مهم است که بدانید چه چیزهایی در چمدان‌تان قرار دهید. پیشنهاد ما انتخاب لباس‌های نخی و خنک است چرا که هم قرار است در ساحل بگردید هم هوای مالدیو در آبان ماه گرم است. از دیگر لوازم ضروری برای سفر به مالدیو در آبان ماه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مایو و لباس شنا
  • کلاه آفتاب‌گیر
  • عینک آفتابی
  • کرم ضد آفتاب
  • دمپایی یا صندل
  • یک شال سبک برای عصرها 
  • لوازم غواصی در صورتی که دارید
  • کیسه ضد آب برای محافظت از موبایل

آیا مالدیو در آبان ماه شلوغ است؟

سفر به مالدیو در آبان ماه

آبان ماه یکی از زمان‌های پرطرفدار در مالدیو است. در این ماه تعداد گردشگران افزایش می‌یابد چرا که آب‌وهوا معتدل‌تر است. همچنین احتمال بارندگی در آبان کمتر است و تجربه تفریحات آبی راحت‌تر می‌شود. با وجود تمام این دلایل باز هم آبان ماه فصل اوج شلوغی مالدیو نیست. پس می‌توان گفت سفر به مالدیو در آبان ماه پیشنهاد خوبی است. 

پاسپورت دومینیکا

میانگین هزینه‌های سفر به مالدیو در آبان ماه

سفر به مالدیو در آبان ماه می‌تواند بسیار جذاب باشد اما لازم است هزینه‌های سفر را هم کمی مدیریت کنید. در نظر داشته باشید که میانگین هزینه سفر شما به عوامل زیادی از جمله تعداد روزهای اقامت، محل اقامت و نوع اقامتگاه، تفریحات و رستوران‌هایی که می‌روید دارد. اما در ادامه دو مورد از راه‌های کاهش هزینه را برای شما بررسی میکنیم.

اولین راه برای کاهش هزینه‌های سفر به مالدیو در آبان ماه این است که به مهمانخانه‌های محلی بروند. در قدم دوم سعی کنید قبل از رزرو هتل و اقامتگاه، بلیط هواپیما و همچنین خرید بلیط تفریحات آبی و غیرآبی، هزینه غذا و حمل‌ونقل درباره قیمت تحقیق کنید. 

قیمت بلیط هواپیما مالدیو با توجه به مبدا، خط هوایی و زمان زرو ممکن است متفاوت باشد. توصیه ما این است که از قبل بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید و به دقیقه نود موکول نکنید. همچنین برای اقامت در مالدیو گزینه‌های زیادی وجود دارد، از ویلاهای لوکس روی آب تا اقامتگاه‌های محلی. قیمت هر اقامتگاه با دیگری متفاوت است. بنابراین برای اطمینان از بهترین قیمت اقامتگاه‌ها از قبل محل اقامتتان را رزرو کنید. 

از سوی دیگر مالدیو با تفریحات آبی و غیرآبی تعریف می‌شود. پس باید مبلغی را هم برای تفریحات خود در نظر بگیرید. سعی کنید بلیط تفریحات را از سایت‌هایی که تخفیف دارد تهیه کنید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده باشید. همچنین برای تهیه غذا و رفتن به رستوران نیز نیاز به مبلغ قابل توجهی دارید. البته هزینه غذا با توجه به نوع رستورانی که انتخاب می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. 

تفریحات جذاب مالدیو در آبان ماه

سفر به مالدیو در آبان ماه

مالدیو دیدنی‌های زیادی دارد از سواحل بکرش تا دنیای زیر آب. در مالدیو تفریحات آبی و غیر آبی زیادی وجود دارد که برای مسافران جذاب خواهد بود. حتی اگر نخواهید برای تفریح و خوش‌گذرانی هزینه کنید می‌توانید به تماشای غروب آفتاب در سواحل زیبای مالدیو بروید و چند ساعتی را در آرامش بگذرانید. پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به مالدیو در آبان ماه به این تفریحات بپردازید:

  • به اسپا بروید
  • غواصی کنید
  • ورزش‌های آبی مثل موج سواری، جت اسکی و کایاک‌سواری را تجربه کنید
  • خودتان و همراهتان را به یک شام رمانتیک دعوت کنید

در سفر به مالدیو در آبان ماه به کدام جزیره‌ها برویم؟

طی سفر به مالدیو در آبان ماه سعی کنید به چند جزیره سر بزنید. اگر قصد دارید به یک جزیره لوکس و ماجراجویانه بروید از جزیره مرجانی ذخیره‌گاه زیست کره یونسکو دیدن کنید. این جزیره به خاطر وجود دنیای زیر آب بسیار جذاب و ویلاهای لوکس بسیار شهرت یافته است. اگر از طرفدارن حضور در طبیعت هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به جزیره آری آتول است. همچنین اگر به دنبال یک سفر مقرون‌به‌صرفه هستید جزیره مافوشی بهترین انتخاب برای شماست. می‌توانید از سواحل بکر این جزیره نهایت لذت را ببرید. 

رستوران‌گردی در مالدیو

سفر به مالدیو در آبان ماه

همیشه پای ماهی در غذاهای سنتی مالدیو در میان است. بیشتر غذاهای سنتی مالدیو با ماهی تهیه می‌شود و این بدیهی است چرا که مالدیو از نعمت دریا برخوردار است. از دیگر غذاهای موردعلاقه مردم مالدیو می‌توان به صدف و ماهی کبابی اشاره کرد. البته یادتان باشد که بیشتر غذاهای سنتی مالدیو با ادویه‌ها و گیاهان معطر و شیر نارگیل مزه‌دار می‌شود و به همین دلیل طعمی وسوسه‌برانگیز دارد. پس در سفرتان به مالدیو در آبان ماه حتما غذاهای سنتی این کشور را امتحان کنید. 

نکات مهم قبل از سفر به مالدیو در آبان ماه

قبل از سفر به مالدیو یادتان باشد اگرچه آبان ماه هوا گرم و معتدل است اما ممکن است با رگبارهای ناگهانی مواجه شوید. پس حتما لباس بارانی سبک را در چمدان‌تان قرار دهید. همچنین لازم است به نکاتی که در ادامه آمده نیز توجه داشته باشید:

  • آبان یا نوامبر یکی از ماه‌های پرطرفدار برای سفر به مالدیو است پس حتما از قبل بلط هواپیما و هتل را رزرو کنید.
  • اگر هتل خصوصی شما ترانسفر رایگان دارد قبل از رسیدن و هنگام پر کردن فرم رزرو هتل این مورد را مشخص کنید در غیر این‌صورت به معنای عدم درخواست شماست. 
  • مالدیو در آبان ماه گرم و آفتابیست پس حتما کم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر و عینک آفتابی در چمدانتان داشته باشید. 
  • سعی کنید هنگام حضور در مناطق محلی لباسی پوشیده‌تر بپوشید زیرا مردم این کشور مسلمان هستند. 
  • هنگام ساحل‌گردی مراقب محیط زیست باشید و از انجام کارهایی که ممکن است به اکوسیستم دریایی آسیب برساند خودداری کنید. 
  • سعی کنید بیمه مسافرتی داشته باشید زیرا این بیمه فوریت‌های پزشکی و لغو سفر را پوشش می‌دهد. 
  • هنگام غواصی از فاصله ایمنی با موجودات دریایی را حفظ کنید. 
  • با خرید صنایع دستی به عنوان سوغاتی از صنعت آن‌ها حمایت کنید. 
  • از همراه داشتن مدارک و اعتبار پاسپورت‌تان اطمینان حاصل کنید. 

کلام آخر

چه به ساحل‌گردی و تجربه آرامش در اسپاها علاقه داشته باشید چه عاشق یک سفر پرجنب‌وجوش باشید مالدیو بهترین گزینه برای شماست به ویژه در آبان ماه. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک با جزئیات سفر به مالدیو در آبان ماه آشنا شدیم. حالا شما برای ما بنویسید که دوست دارید کدام یکی از تفریحات مالدیو در ماه آبان را امتحان کنید؟

نظرات کاربران