مالدیو در مرداد ماه

مالدیو در مرداد ماه؛ از کجا ها بازدید کنیم ؟

مالدیو بهشتی گرمسیری در جنوب‌غربی هند است که 1200 جزیره کوچک و جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد. آب‌وهوای این کشور زیبا در مرداد ماه بسیار مطلوب است و اگر برای تعطیلات‌تان هنوز جایی را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای استراحت و گذراندن اوقات فراغتی بی‌نظیر، برای سفر به مالدیو در مرداد ماه برنامه‌ریزی کنید. در این جزیره زیبا امکاناتی برای غواصی، ماهی‌گیری و دیگر تفریحات موردعلاقه‌تان نظیر رستوران‌گردی و ماساژ گرفتن فراهم شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات و تفریحات مالدیو در مرداد ماه بیشتر آشنا شوید. 

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

آب‌وهوای مالدیو در مرداد ماه

مالدیو در مرداد ماه

در ماه آگوست که معادل خارجی مرداد ماه است، مالدیو بارندگی زیادی را تجربه می‌کند و آب‌وهوا گرم و مرطوب است. میانگین دمای هوا 25 درجه سانتی‌گراد تا 29 درجه سانتی‌گراد است. آب ولرم دریا با دمای 29 درجه سانتی‌گراد در مالدیو در ماه آگوست برای غواصی و سایر تفریحات آبی کاملا مناسب است. 

جشنواره‌ها و رویدادهای مالدیو در ماه آگوست

جشنواره‌های ملی و مذهبی گوناگونی مرداد ماه در مالدیو برگزار می‌شود که نباید از دست بدهید. از آنجایی که اکثریت جمعیت مالدیو مسلمان هستند، اغلب جشنواره‌ها و رویدادها از نوع جشن‌های فرهنگی و سنتی مسلمانان است که بر اساس تقویم قمری جشن گرفته می‌شود. برخی از این جشنواره‌ها شامل جشن رمضان، جشنواره عید و جشنواره کوسه نهنگ است.

خوب است بدانید که جمعیت گردشگران مالدیو در مرداد ماه کم‌تر از سایر ماه‌های سال است و بنابراین هزینه بلیط هواپیما و اقامتگاه‌ها، ارزان‌تر است.

پاسپورت دومینیکا

بازدید از ماله، پایتخت مالدیو در ماه آگوست 

مالدیو در مرداد ماه

پایتخت جزیره‌ای مالدیو که به واسطه بناهای رنگارنگ و مساجدی با معماری منحصربه‌فرد معروف است، اولین جایی است که باید در سفرتان ببینید.  مراکز اسلامی ماله شامل یک مسجد، یک کتابخانه و یک گنبد طلایی خاص است. ضمنا یکی از محبوب‌ترین بازارهای ماهی و میوه نیز در ماله واقع شده است. به ماله بروید و موزه ملی را ببینید، از مسجد ساخته‌شده با سنگ مرجانی هوکورو میسکی بازدید کنید و در ساحل ویلینگیلی استراحت کنید.

شهر مافوشی

در این شهر با بیش از 2000 نفر جمعیت، به کافه‌های لوکس بروید، در اسپای موردعلاقه‌تان ماساژ بگیرید و آرامش را تجربه کنید. خوب است بدانید که  اقتصاد این شهر کوچک دوست‌داشتنی فقط از طریق گردشگری اداره می‌شود و در نتیجه مافوشی، پنجاه مهمان‌خانه مجلل دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از خدماتی عالی لذت ببرید. مافوشی به خاطر سواحل ماسه‌ای سفید شیری، دریاهای آبی کبالتی و صخره‌های مرجانی جذاب در سراسر جهان مشهور است. غواصی از دیگر کارهایی است که باید در لیست تفریحات خود در مافوشی مالدیو در ماه آگوست بنویسید. 

بازدید از آدو آتول مالدیو در ماه آگوست

مالدیو در مرداد ماه

آدو آتول، بندر زیبای قلبی شکل، جنوبی‌ترین جزیره مالدیو است. خوب است بدانید که آدو آتول در طول جنگ جهانی دوم به عنوان یک پایگاه مخفی توسط ارتش بریتانیا استفاده می‌شد. این جزیره باشکوه شامل پادگان‌ها و ساختمان‌های تاریخی قدیمی است که به‌مرور زمان به هتل‌ها و مغازه‌ها تبدیل می‌شوند. غواصی، دوچرخه‌سواری و قدم زدن در جنگل‌های زیبا و طبیعت سرسبز آدو آتول، اوقات فراغت شما را به بهترین شکل ممکن پر می‌کند. 

دانگتی

این جزیره کوچک برای پیاده‌روی عالی است و تمام خیابان‌هایش به اقیانوس منتهی می‌شود. دانگتی پر از کافه‌ها، مغازه‌های محلی و مساجد شگفت‌انگیز است. در این جزیره زیبا می‌توانید ورزش های آبی را امتحان کنید، با یک قایق سنتی به ماهی‌گیری بروید و برای خرید سوغاتی از بازارها دیدن کنید. 

تینادو؛ بازدید از جزیره زیبای تینادو مالدیو در مرداد ماه

این جزیره کوچک تنها پنجاه نفر جمعیت دارد و اقتصاد آن با صنعت گردشگری توسعه یافته است. تینادو دارای مسیر ساحلی زیبای شنی سفید به طول 500 متر با تخت‌های مخصوص آفتاب‌گیری و چتر است. توصیه می‌کنیم در جزیره تینادو به ماهی‌گیری بروید و غواصی را نیز امتحان کنید. 

سخن پایانی سه کلیک راجع‌به مالدیو در مرداد ماه

مالدیو در مرداد ماه هوایی گرم و مرطوب و بارانی دارد و هزینه اقامت در آن نسبت به سایر ماه‌ها ارزان‌تر است. اگر هنوز برای تعطیلات‌تان در ماه آگوست برنامه‌ریزی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم به مالدیو بروید و از ماله، جزیره مافوشی و سایر دیدنی‌های این کشور گرمسیری بازدید کنید، به غواصی و تفریحات آبی بپردازید و از بازارهای محلی خرید کنید و لذت ببرید.

نظرات کاربران