Casagrande Gift Shop

مراکز خرید لوسرن؛ تجربه‌ی خرید سوئیسی

لوسرن شهر مهمی در سوئیس است که در سراسر خود به دلیل داشتن برخی از باشکوه‌ترین زیبایی‌های معماری قرون وسطایی شناخته شده است. ما همیشه می‌خواهیم هر چیزی را که چشم‌مان آن می‌بیند به چنگ بیاوریم. برای همین اگر عکس‌های زیبای طبیعت لوسرن و مغازه‌ها و مراکز خرید آن را تماشا کنید غیر ممکن است که دلتان نخواهد به آنجا بروید. خرید کردن در لوسرن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. به این خاطر که هر چه که فکرش را بکنید در مراکز خرید این شهر پیدا خواهد کرد. به همین خاطر در ادامه تصمیم داریم درباره مراکز خرید لوسرن صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

Laderach Chocolatier Suisse

Laderach Chocolatier Suisse

بخوانید: جاهای دیدنی لوسرن؛ ترکیبی از هنر، تاریخ، و طبیعت فریبنده

Laderach Chocolatier Suisse جایی است که می‌توانید هوس خود را برای خوردن یک شکلات خوشمزه برطرف کنید. در واقع، این مرکز خرید خانه برخی از بهترین کیفیت و طعم شکلات در کل سوئیس هستند. بهترین محصولات آنها شکلات‌ها و پرالین‌های حامی سلامتی است. آنها در کنار محصولات بومی خود مارک هایی مانند Toblerone و Lindt را نیز به فروش می‌رسانند.

H47 Fashion GmbH

اگر به دنبال بهترین گزینه‌ها برای سبد خرید خود هستید، H47 Fashion GmbH یکی از بهترین مراکز خرید لوسرن، برای شما مناسب است. این مکانی شبیه به بازاری است که بهترین برندهای این منطقه را در یک نقطه برای راحتی شما جمع آوری می‌کند. عمدتاً مرکز پوشاک آن است، اما مجموعه‌ای از لوازم جانبی و موارد دیگر را نیز در خود جای داده است.

Chronoswiss

Chronoswiss

برند بین المللی ساعت Chronoswiss، دفتر مرکزی آن در لوسرن واقع شده است. جذابیت این مکان این است که در کنار خرید بند مورد علاقه خود بر روی ساعت، نحوه ساخت آنها نیز به شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید با یک متخصص، از پشت شیشه ها شاهد این روند باشید. بنابراین، فراموش نکنید که دوربین خود را به همراه داشته باشید و از مرحل ساخت ساعتی که خریداری کرده‌اید، فیلم بگیرید.

Drink-Shop Luzern

این فروشگاه یکی دیگر از بهترین مراکز خرید لوسرن است. به طور کلی، این مرکز شامل رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی هستند که توجه مسافران را به یک نقطه توریستی جلب می‌کنند، اما دلیلی وجود دارد که Drink-Shop Luzern در لیست ما قرار دارد. در اینجا یک نوشیدنی بی نظیر وجود دارد که در هیچ کجای دیگر واقع نشده است. این فروشگاه بیش از یک و نیم هزار نوع نوشیدنی را در بطری‌های فانتزی می‌فروشند. برخی از طعم‌های آن‌ها عالی هستند. علاوه بر این، آنها غذاهای بسیار لذیذی را نیز می‌فروشند، بنابراین می‌توانید یک روز خوشمزه را در اینجا بگذرانید.

Bucherer

Bucherer

برند Bucherer 1888، یکی از فروشگاه‌های باشکوه خود را در لوسرن جای داده است. حتی اگر نمی‌توانید یکی از محصولات آنها را بخرید، باید حتماً از این فروشگاه با عظمت دیدن کنید. زیرا کلکسیون ساعت‌های مردانه و زنانه لوکس آن‌ها واقعا شگفت انگیز است. این فروشگاه 5 طبقه پر زرق و برق و شیک دارد که نباید از دست بدهید.

Casagrande Gift Shop

اینجا یکی دیگر از مراکز خرید لوسرن است که حتما باید برای خرید زیورآلات و سوغاتی برای نزدیکان و عزیزانتان بروید تا وقتی برگشتید به آنها بدهید. آنها اقلام منحصر به فردی مانند چاقوی ارتش سوئیس می‌فروشند و انواع مختلفی از ساعت‌ها، شکلات ها و سایر موارد در اینجا موجود است.

Bookbinders Design

اگر با دیدن کاغذهای روشن و دفترهای رنگارنگ و وسایل ثابت پر زرق و برق غافلگیر می‌شوید، این فروشگاه دقیقا همان جایی است که باید بروید. آنها یکی از بهترین نوت‌بوک‌ها و مجلات و برگه‌های خاطرات را می‌فروشند. مجموعه لوازم آنها بسیار متنوع و شگفت انگیز است و مطمئنا ارزش بازدید را دارد.

Daly’s Irish Shop

Daly's Irish Shop

فروشگاه Daly’s Irish Shop که توسط افرادی که منشأ آنها در جزیره امرالد است راه اندازی شده، مکانی است که یک فروشگاه جذاب در شهر قدیمی دارد. اینجا جایی است که می‌توانید هر چیزی را پیدا کنید. با رفتن به اینجا می‌توانید چیزهایی را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، از آویزهای دیواری گرفته تا آثار هنری و هر چیزی که فکرش را کنید. 

Co-Mix Remix

Co-Mix Remix یکی دیگر از مراکز خرید لوسرن است که حال و هوای خاص خود را دارد. گنجاندن مجموعه‌ای از نوارهای قدیمی تا کتاب‌های کمیک و دی‌وی‌دی، برخی از کمیاب‌ترین اشیا را در قالب این آیتم‌های سوغاتی از دوران سرگرمی قدیمی به ما می‌دهد. مجموعه وینیل آنها دارای نوارهای قدیمی و جدید از ژانرهای مختلف مانند راک و الکترو است. هدیه‌ها و اجناس اینجا آنقدر فوق العاده است که دوست دارید همه آن‌ها را بخرید.

Rölli Philately

این مرکز خرید تمبرهای سوئیسی کم نظیر را در خود جای داده‌اند. این مرکز خرید سایر لوازم جانبی و اشیا تزئینی دیگر را نیز می‌فروشند که حتما باید آنها را بررسی کنید.

مراکز خرید لوسرن از زبان سه کلیک

در این مقاله به معرفی مراکز خرید لوسرن پرداختیم. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که این مراکز خرید تمام فروشگاه‌های شهر لوسرن نیستند. بلکه با گشت و گذار در این شهر می‌توانید مراکز خرید بسیار بیشتری را پیدا کنید. اما با این حال این مراکز خرید معرفی شده بهترین فروشگاه‌هایی هستند که می‌توانید برای خرید سوغاتی یا وسایل شخصی از آنها کمک بگیرید. پس سبدهای خرید خود را آماده کنید و هر چه زودتر به لوسرن سفر کنید.

نظرات کاربران