کیان سنتر مشهد

در کیان سنتر مشهد چه خبر است؟ از شهربازی تا هایپرمارکت

کیان سنتر مشهد یک ساختمان دوقلو برای خرید و در یکی از بهترین خیابان‌های این شهر است. کیان سنتر 1 و 2 هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. این دو ساختمان دقیقا روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. علاوه بر فروشگاه‌های جذاب و باکیفیت، امکانات فوق‌العاده دیگری هم در کیان سنتر مشهد وجود دارد که پیش یا پس از خرید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در طول سال شهروندان، زائران و گردشگران زیادی کیان سنتر را انتخاب می‌کنند و از آن رضایت بالایی دارند. شما هر آنچه برای خرید نیاز داشته باشید، در کیان سنتر مشهد خرید پیدا خواهید کرد. دسترسی به کیان سنتر بسیار راحت است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم همین حالا برنامه بازدید از این مرکز خرید را در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره مطالب مختلف مربوط به ویژگی‌ها و امکانات هر یک از ساختمان‌های این برج دوقلو به صورت مفصل صحبت کنیم.

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

معرفی مرکز خرید بزرگ کیان سنتر مشهد 1 و 2

حتما از وجود عدد 1 و 2 کنار اسم مجموعه کیان سنتر مشهد تعجب کردید. کیان سنتر شامل یک مجموعه دوقلو است که ساختمان‌های آن روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. موقعیت مکانی مجتمع کیان سنتر تقریبا خوب است و برای رفتن به آنجا به ترافیک زیادی برنمی‌خورید. کیان سنتر علاوه بر فروشگاه‌ها، امکانات دیگری هم دارد که برای گشت‌وگذار در یک روز کامل، مناسب است. کیان سنتر مشهد مثل بسیاری از مراکز تجاری دارای آسانسور و پارکینگ است. این امکانات، تردد در مجتمع تجاری کیان سنتر را راحت می‌کنند. شاید بهتر باشد به صورت مجزا درباره هر یک از این دو ساختمان با جزئیات کامل توضیح دهیم.

کیان سنتر 1 مشهد

کیان سنتر 1 مشهد

کیان سنتر 1 یکی از اولین مجتمع‌های تجاری در مشهد است. پس از احداث کیان سنتر 1، این ساختمان خیلی زود توسط بازدیدکنندگان و مشتریان مورد استقبال قرار گرفت. در این مرکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف بهترین و شیک‌ترین محصولات را ارائه می‌کنند. کیان سنتر مشهد محصولات مختلفی مثل پوشاک، لوازم آرایشی-بهداشتی، کیف، کفش، لوازم آشپزخانه و خوراکی را به فروش می‌رساند. حالا وقت آن است که یک لیست از آنچه نیاز دارید، تهیه کنید. شما هر نیازی داشته باشید، قطعا می‌توانید محصول مورد نظر خود را در کیان سنتر 1 پیدا کنید. با توجه به تنوع بالای محصولات، آنچه با سلیقه شماست، قطعا در این ساختمان از کیان سنتر مشهد وجود دارد.

هایپر مارکت

یکی از کاربردی‌ترین چیزهایی که در این مرکز خرید وجود دارد، هایپرمارکت است. به عبارتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این بخش از مرکز تجاری وجود دارد. در هایپرمارکت می‌توانید انواع محصولات تازه، کنسروشده، ادویه، گوشت، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی و… را پیدا کنید. در هایپرمارکت کیان سنتر مشهد می‌توانید همه آنچه برای خانه نیاز دارید، بخرید. در هایپرمارکت همه چیز با نظر و به صورت سازماندهی‌شده مرتب و آماده است تا به‌سرعت محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید. همانطور که گفتیم هایپرمارکت در کیان سنتر 1 قرار دارد و باید آن را در این ساختمان پیدا کنید.

کافی‌شاپ به صرف قهوه

کیان سنتر 1 مشهد

یکی از کاربردی‌ترین چیزهایی که در مراکز خرید جدید می‌توانید پیدا کنید، کافی‌شاپ است. وقتی یک نصفه روز در کیان سنتر 1 می‌چرخید و خرید می‌کنید، به رفع خستگی و خوراکی نیاز پیدا می‌کنید. در این شرایط چه چیزی بهتر از یک کافی‌شاپ دنج و با کیفیت می‌تواند خستگی شما را برطرف کند؟ منوی کافی‌شاپ کیان سنتر مشهد با خوراکی‌های متنوع و خوشمزه پر شده است. شما می‌توانید متناسب با وعده مورد نظر، فصل و سلیقه خود نوشیدنی یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهید. برای آماده کردن همه این خوراکی و نوشیدنی‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود.

فروشگاه‌های محبوب

اما هیجان‌انگیزترین بخش کیان سنتر 1 فروشگاه‌های آن است. پس از اینکه خستگی در کردید، دوباره به پاساژگردی و خرید برگردید. فروشگاه‌های کیان سنتر مشهد در ساختمان اول، پر از مغازه‌های مختلف پوشاک، اکسسوری، لوازم آرایشی و… است. تنوع و کیفیت 2 اصل اساسی در ارائه محصولات این فروشگاه‌هاست. شما هر سلیقه و نیازی که داشته باشید به احتمال زیاد، دست خالی از کیان سنتر 1 بیرون نخواهید رفت.

در کنار همه امکاناتی که کیان سنتر 1 دارد، سرویس بهداشتی و پارکینگ برای راحتی شما در آن قرار گرفته است. علاوه بر آن برای تردد بین طبقات می‌توانید از دو امکان پله برقی و آسانسور استفاده کنید. 

کیان سنتر 2 مشهد

کیان سنتر 2 مشهد

کیان سنتر 2 در زمینی به اندازه 2500 متر مربع و زیربنای 3200 متر مربع ساخته شده است. این ساختمان 17 طبقه دارد و از بزرگ‌ترین مراکز تجاری در شهر مشهد محسوب می‌شود. برای اینکه با این دو ساختمان بیشتر آشنا شوید، در ادامه به امکانات آن اشاره می‌کنیم.

فودکورت

در آخرین طبقه از کیان سنتر 2 فودکورت وجوئد دارد. در این فودکورت با طیف وسیعی از انواع غذاها روبه‌رو هستید. در این طبقه یک سالن بزرگ وجود دارد که دور تا دور آن را رستوران و فست‌فودها قرار گرفته‌اند. فودکورت برای همه سلیقه‌ها غذا و خوردنی تازه و خوشمزه دارد. در واقع شما به هر نوع غذایی علاقه داشته باشید، در فودکورت کیان سنتر مشهد پیدا خواهید کرد. بعد از اینکه فروشگاه‌ها را گشتید، می‌توانید برای خستگی در کردن و کسب انرژی به فودکورت کیان سنتر مراجعه کنید. فودکورت کیان سنتر در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را به شما ارائه کند. 

شهربازی

شهربازی کیان سنتر مشهد

کیان سنتر شهر مشهد فقط برای بزرگسالان ساخته نشده است. حتی بچه‌های شما هم می‌توانند از حضور در کیان سنتر مشهد لذت ببرند. یک شهربازی پرهیجان در کیان سنتر 2 قرار دارد که برای بچه‌ها ساخته شده است. بازی‌های موجود در این شهربازی متنوع و برخی از آن‌ها برای بزرگسالان هم قابل استفاده هستند. بچه‌ها در طول خرید شما می‌توانند حسابی سرگرم شوند. اگر بتوانید خودتان را به تخفیفات شهربازی کیان سنتر مشهد برسانید، می‌توانید از بازی‌های بیشتری هم استفاده کنید. 80 نوع بازی و سرگرمی در شهربازی کیان سنتر شما و کودکتان را حسابی سرگرم خواهد کرد. بولینگ، سینما سه‌بعدی، بیلیارد، عکاسی، گریم صورت، چرخ‌وفلک، سورتمه، ماشین کوبنده و… از جمله بازی‌های کودکان و بزرگسالان این مجموعه هستند.

آدرس و ساعت کار کیان سنتر

همانطور که گفتیم این مرکز خرید، یک ساختمان دوقلو است. این دو ساختمان با معماری متفاوت و کیفیت محصولاتشان، محبوبیت زیادی دارند. کیان سنتر شماره 1 در بلوار جانباز مشهد و در تقاطع بلوار فرامرزی قرار گرفته است. مرکز خرید کیان سنتر 2 دقیقا روبه‌روی همین ساختمان قابل رویت است. هر دو ساختمان از شنبه تا جمعه و در ساعات 10 صبح تا 12 شب برای بازدید باز هستند. در ضمن این مرکز خرید در یکی از خیابان‌های پردتردد شهر مشهد قرار دارد و دسترسی به آن راحت خواهد بود. هم با وسایل نقلیه عمومی و هم وسایل نقلیه شخصی می‌توانید به کیان سنتر مشهد بروید.

در نهایت همه نیازهای شما در خرید از این مرکزخرید دو قلو برطرف خواهد شد. هر زمان که به رفع خستگی، میل کردن غذا و سفارش نوشیدنی نیاز داشته باشید، گزینه‌های مختلفی در کیان سنتر خواهید داشت. در ضمن برای رفتن به کیان سنتر نگران بچه‌ها نباشید؛ زیرا حتما می‌توانید آن‌ها را در شهربازی سرگرم کنید تا با خیال راحت به خرید خود برسید. به طور کلی کیان سنتر یک مرکز خرید باکیفیت و کاربردی، برای خریدی رضایت‌بخش است.

نظرات کاربران