پارک آبی ایرانیان مشهد
7 اردیبهشت 1402
مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد؛ مشهدگردی و آب‌تنی

در شهرهایی که ساحل و دریا ندارد آب‌تنی کردن خیلی هم سخت نیست. کافیست به یک پارک آبی  یا پارک ساحلی بروید. البته قبل از رفتن باید بلیط تهیه کنید و لوازم شنا را هم بردارید. تازه به جز آب‌تنی می‌توانید انواع و اقسام تفریحات هیجان‌انگیز را هم امتحان کنید و خستگی را با یک ماساژ حرفه‌ای از تن برانید.در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قرار است سراغ یکی از پارک‌های آبی مشهد برویم. پارک آبی ایرانیان مشهد با انواع اقسام تفریحات و خدمات ماساژ و حمام ترکی می‌تواند شما را راضی کند. پس اگر به مشهد رفتید در پارک آبی ایرانیان تنی هم به آب بزنید.

رزرو تور مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد هم با سه کلیک آسان‌تر از همیشه است. 

پارک آبی ایرانیان مشهد

بخش‌های مختلف پارک آبی ایرانیان مشهد

مجموعه ایرانیان دارای بخش‌های مختلفی است. از سالن اسپا و ماساژ تا جکوزی و سرسره‌های هیجان‌انگیز. در این بخش به بخش‌های مختلف این مجموعه می‌پردازیم.

اسپا و ماساژ: خانم‌ها طرفداران پروپاقرص ماساژ و اسپا هستند. در مرکز ماساژ و اسپا پارک آبی ایرانیان انواع ماساژهای درمانی، ریلکسی و خدمات زیبایی همچون پاکسازی و آبرسانی پوست، مانیکور و پدیکور انجام می‌شود.

حمام ترکی: اگر به دنبال محلی برای آرامش هستید و می‌خواهید گرمای آب حمام حسابی خستگی را از تنتان بیرون کند حمام ترکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در گذشته در حمام‌های ترکی ماساژ سنتی انجام می‌دادند. در حمام ترکی پارک آبی ایرانیان مشهد نیز می‌توانید یک ماساژ دلچسب بگیرید. 

سالن بدنسازی: اگر بدنساز هستید و نمی‌خواهید در سفر به مشهد به ورزش را ترک کنید، به سالن بدنسازی پارک ایرانیان بروید. در این سالن از دستگاه‌های بدنسازی استاندارد جهانی استفاده می‌شود. می‌تواند تنها برای یک جلسه یا بیشتر بسته به زمان سفرتان پرداخت کنید.

جکوزی: جکوزی انتخاب خوب و متداولی برای رفع خستگی است. بد نیست در سفرتان به مشهد به جکوزی پارک آبی ایرانیان بروید و خستگی سفر و زندگی را از تن بیرون کنید.

اتاق نگهداری، استخر و محوطه بازی کودکان: مهم‌ترین دغدغه‌های مادران وقتی به مرکزی تفریحی به خصوص پارک‌های آبی می‌روند این است که بتوانند فارغ از مسئولیت کودکشان به تفریح بپردازند. در مجموعه پارک آبی ایرانیان یک اتاق مخصوص نگهداری کودکان وجود دارد که مادران می‌توانند کودکان را به اتاق نگهداری بسپارند. کودکان واجد شرایط باید سه ساله تا ده ساله باشند و قدشان بین 90 تا 120 سانتی‌متر باشد. در ضمن می‌توانند از استخر و محوطه بازی مخصوص کودکان استفاده کنند تا به بچه‌ها حسابی خوش بگذرد. 

بازی‌ها و تفریحات پارک ایرانیان

پارک آبی ایرانیان مشهد

چاله فضایی: چاله فضایی نام یکی از سرسره‌های پارک آبی ایرانیان است. تیوپ حلقه‌ای می‌پوشید و وارد چاله فضایی می‌شوید. ابتدا با نهایت سرعت از یک تونل آبی طولانی عبور می‌کنید. بعد از کلی پیچ خوردن به یک استخر بزرگ می‌رسید. این استخر انتهای مسیر نیست و بعد از آن با سرعت زیاد وارد حوضچه‌ای خروشان و پرآب می‌شوید. 

موج سواری: موج سواری همیشه جذاب است. در شهری مثل مشهد که ساحل وجود ندارد پارک‌های آبی امکان یک موج سواری فوق‌العاده را به وجود آورده است. در استخر موج‌های خروشان می‌توانید بر موج‌های پنج متری سوار شوید و نهایت لذت را تجربه کنید. 

رودخانه خروشان: در رودخانه خروشان پارک ایرانیان مشهد آنچه در یک رودخانه واقعی برای شما ممکن است رخ بدهد، اتفاق می‌افتد. پس قبلا از رفتن به پارک آبی ایرانیان مشهد یادتان نرود لباس شنا و عینکتان را ببرید تا از شنا در محیطی مشابه رودخانه‌ای خروشان لذت ببرید.

سورتمه وحشت: اگر دلتان در کنار هیجان کمی هم ترس می‌خواهد این بخش از پارک آبی ایرانیان مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این قسمت از پارک آبی حسابی به شما خوش خواهد گذشت. 

سینما پنج بعدی: رفتن به سینما پنج بعدی در یک پارک آبی برای فیلم‌بازها بهترین تفریح است. اگر در گروه شما کسی هست که از تماشای فیلم خسته نمی‌شود او را به سمت سینمای پارک آبی ایرانیان هدایت کنید و خودتان با خیال آسوده از سرسره‌های پیچشی لذت ببرید. 

امکانات پارک آبی ایرانیان 

در این مجموعه برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان امکانات زیر وجود دارد.

  • پارکینگ اختصاصی
  • سرویس بهداشتی
  • رستوران 
  • کافه
  • اتاق نگهداری کودکان
پارک آبی ایرانیان مشهد

قوانین پارک ایرانیان

قوانین این پارک آبی به شرح زیر است که رعایت آن‌ها حین مراجعه الزامی است:

  • ورود کودکان زیر 3 سال به پارک آبی ممنوع است.
  • بانوانی که عذر شرعی دارند یا باردار هستند، مجاز به استفاده از خدمات پارک آبی ایرانیان نیستند.
  • تا حد امکان از همراه داشتن موبایل، زیورآلات، اشیاء گران‌قیمت و… پرهیز کنید.
  • همراه بردن غذا و انواع خوراکی و نوشیدنی به داخل مجموعه آبی ممنوع است.
  • مراجعین حتما باید تجهیزات اولیه شنا مانند مایو، کلاه و عینک شنا را همراه خود داشته‌ باشند.

آدرس و اطلاعات ضروری

آدرس: مشهد، بلوار حجاب، نبش حجاب هشت.

برای دسترسی به پارک آبی ایرانیان با وسیله نقلیه باید از خط 1096 اتوبوس‌انی مشهد استفاده کنید. سپس در ایستگاه شریعتی 8 پیاده شوید. 

ساعت کاری پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان هر روز از ساعت 9 تا 21 میزبان شما و خانواده عزیزتان خواهد بود. یادتان باشد قبل از حرکت با شمار تلفن 05136613004 تماس بگیرید و درباره ساعت کاری در روزهای تعطیل بپرسید.

یادتان باشد که …

پارک آبی ایرانیان مشهد

در پارک ایرانیان روزهای زوج به بانوان و روزهای فرد به آقایان اختصاص یافته است. بنابراین قبل از تهیه بلیط این مورد را در نظر بگیرید که نمی‌توانید به صورت همزمان و در سالن‌های مجزا در پارک ایرانیان مشهد خوش بگذرانید.

قیمت بلیط و نحوه خرید

بهای بلیط پارک آبی ایرانیان در ابتدای سال 1401 مبلغ 25 هزار تومان بود. برای تهیه بلیط می‌توانید به صورت حضوری یا از طریق سایت‌های فروش بلیط تفریحات مشهد اقدام کنید.

حواستان باشد…

مجموعه آبی ایرانیان مشهد از زمستان 1401 برای مدت کوتاهی بسته است. پس قبل از رفتن به این مجموعه با شماره تلفن 05136613004 تماس بگیرید و از باز بودن مجموعه مطمئن شوید.

رستوران‌های نزدیک 

در نزدیکی پارک آبی ایرانیان چندین رستوران خوب قرار دارد که برای صرف ناهار یا شام به همراه خانواده گزینه‌های خوبی هستند.

  • رستوران فانوس
  • رستوران تنور سنگی
  • کترینگ مسما
  • رستوران زارع
  • ساندویچ نیکان
  • کباب‌سرای سید
  • فست فود و سیب‌زمینی مادر

هتل‌های نزدیک 

هتل توریست توس

پارک آبی ایرانیان در نزدیکی هتل‌های زیر قرار دارد.

  • هتل توریست توس
  • هتل پارس
  • هتل آبان
  • هتل بزرگ میثاق ملل
  • هتل پردیسان
  • هتل هما 2

سایر پارک‌های آبی مشهد

در صورتی که پارک آبی ایرانیان در نزدیکی هتل شما نیست یا دوست دارید پارک آبی دیگری را هم امتحان کنید می‌توانید به فهرست زیر مراجعه کنید. 

سرزمین موج های آبی(ویژه بانوان)؛ بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بلوار اندیشه.

سرزمین موج های آبی(ویژه آقایان و بانوان)؛ بلوار اندیشه. 

سرزمین موج‌های خروشان؛ جاده شاندیز، بعد از فرمانداری شهرستان طرقبه شاندیز.

پارک ساحلی آفتاب؛ بلوار خیام شمالی، میدان سپاد. 

مجموعه آبی هشتم؛ بلوار حجاب، نیک رفتار.

مجموعه آبی گلشن؛ گلشهر، شهید براتی 30.

در این مقاله آنچه برای رفتن به پارک آبی ایرانیان مشهد نیاز داشتید را در اختیارتان قرار دادیم. از بهای بلیط تا قوانین این مجموعه و لوازمی که باید قبل از رفتن به پارک آبی با خود ببرید. به تفریحات و بخش‌های مختلف این پارک آبی پرداختیم. پس اگر مسافر مشهدالرضا هستید رفتن به پارک‌های آبی مشهد را هم در فهرست گردش‌های خود قرار دهید.

متا تایتل: پارک آبی ایرانیان مشهد؛ مشهدگردی و آب‌تنی  

متا دیسکریپشن: در این مقاله آنچه برای رفتن به پارک آبی ایرانیان مشهد نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهیم، از بهای بلیط تا بخش‌های مختلف پارک، قوانین و آدرس.

عبارت کلیدی اصلی: پارک آبی ایرانیان

عبارت کلیدی جایگزین: پارک آبی ایرانیان مشهد

نظرات کاربران