ماه عسل در سیدنی

9 جای خارق‌العاده برای گذراندن ماه عسل در سیدنی + آدرس

اگر انتخاب شما برای خاص‌ترین سفر زندگی مشترک‌تان، یعنی ماه عسل، سیدنی باشد باید بگوییم شما بسیار خوش‌سلیقه هستید. این شهر زیبا و تماشایی استرالیا، جاهای تفریحی زیادی دارد که بیش از هر جای دیگری می‌تواند لحظاتتان را در ماه عسل شیرین کند. برای گذراندن ماه عسل در سیدنی این مقاله را تا انتها بخوانید و بعد برای ماه عسل در سیدنی برنامه‌ریزی کنید. 

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما سیدنی همین حالا!

چند نکته درباره سفر به سیدنی 

ماه عسل در سیدنی

خوب است بدانید هزینه یک اقامت مجلل پنج روزه برای ماه عسل در سیدنی، حدود 350 هزار روپیه تا 550 هزار روپیه است. بهترین هتل‌هایی که می‌توانید برای اقامت‌تان انتخاب کنید، هتل نووتل منلی پاسیفیک، مسافرخانه قدیمی هالیدی، هتل سوئیسوتل و هتل بندر وان است. 

باغ گیاه‌شناسی سیدنی؛ از جاذبه‌های سرسبز سیدنی

باغ گیاه‌شناسی سیدنی یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های سیدنی است که می‌توانید برای عکاسی به این باغ زیبا بروید و خاطرات خاص‌ترین سفر زندگی‌تان را در قالب تصویر ثبت کنید. این مجموعه که قدمتی به اندازه یک قرن دارد، در نزدیکی خانه اپرای سلطنتی سیدنی واقع شده است. دست در دست هم به این باغ بروید و از تماشای باغ رز، نخلستان‌ها و ارکیده‌های زیبا لذت ببرید.

آدرس: استرالیا، سیدنی، خیابان مک کواریس

پاسپورت دومینیکا

بندر سیدنی

برای پیاده‌روی طولانی با شریک زندگی‌تان آماده‌اید؟ بندر سیدنی مکانی آرام با پیاده‌روهای عریض است که به شما این امکان را می‌دهد که به همراه همسرتان ساعت‌ها قدم بزنید و با هم در آرامش گفت‌وگو کنید و لحظاتی عاشقانه را در سفر به سیدنی تجربه کنید. خوب است بدانید در اطراف بندر سیدنی رستوران‌های متعددی برای سلایق گوناگون وجود دارد که غذاهای گیاهی و غیرگیاهی متنوعی سرو می‌کند. 

آدرس: استرالیا، سیدنی، بندر جکسون، خلیج نیوساوت ولز

کافه آبی شانگری لا؛ یک گزینه خاص برای سفر رمانتیک به سیدنی 

کافه آبی شانگری لا؛ یک گزینه خاص برای سفر رمانتیک به سیدنی 

در شب‌های اقامت‌تان در سیدنی، به این کافه دوست‌داشتنی بروید و عکس‌های جذاب بگیرید. اگر می‌خواهید در زمانی خلوت‌تر به این کافه با مناظر دوست‌داشتنی‌اش بروید و نوشیدنی محبوبتان را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از نیمه‌شب میزی را برای خود رزرو کنید تا در صف طولانی نمانید.

آدرس: استرالیا، سیدنی، خیابان کامبرلند 176

خانه اپرای بزرگ سیدنی؛ انتخابی هوشمندانه برای ماه عسل در سیدنی 

از دیدن نمایش‌های اپرا و اجراهای بی‌نظیر موسیقی در این مکان جادویی لذت خواهید برد. نمایش باله، تئاترهای کمدی و برگزاری مسابقه‌های هنری هم از دیگر برنامه‌های این خانه اپرا در قلب سیدنی است. حتما یادتان باشد قبل از رفتن به خانه اپرای سلطنتی، بلیطتان را رزرو کنید چون در غیر این‌صورت باید در صفی طولانی بمانید. در خانه اپرای بزرگ سیدنی شاهد اجراهای بی‌نظیری خواهید بود و از سفر به سیدنی برای ماه عسل، احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. 

آدرس: استرالیا، سیدنی، منطقه بنلونگ، نیوساوث‌ولز 

رفتن به بندرگاه دارلینگ هاربر 

ماه عسل در سیدنی

اگر می‌خواهید دو نفری به یک سفر کوتاه دریایی در سیدنی بروید، این بندرگاه با اسکله بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با کشتی به گردش دریایی می‌روید و تعدادی از محله‌های سیدنی را هم می‌بینید. همچنین خوب است بدانید دارلینگ هاربر به موزه ملی دریایی استرالیا، باغ چینی و موزه مادام توسو نیز نزدیک است و دورتادور این بندرگاه با کافه‌ها و رستوران‌ها احاطه شده و برای نوشیدن یک قهوه گرم یا خوردن یک وعده غذایی کامل مناسب است. 

آدرس: استرالیا، سیدنی، بندرگاه دارلینگ

خلیج واتسون

این بار با همسرتان به یکی از توریستی‌ترین جاذبه‌های سیدنی بروید و از پیاده‌روی در سواحل صخره‌ای در کنار اقیانوس آرام لذت ببرید. اسکله واتسون و فانوس دریایی هورنبی را ببینید و لحظات جذابی را سپری کنید. یادتان نرود در کنار خلیج زیبای واتسون عکس یادگاری بگیرید.

آدرس: استرالیا، سیدنی، جنوب شرقی سیدنی در سواحل اقیانوس آرام، خلیج واتسون

ساحل بوندی در سفر رمانتیک به سیدنی 

اگر ماه عسل در سیدنی را انتخاب کرده‌اید، حیف است که لذت حضور در این ساحل زیبا را از دست بدهید؛ مخصوصا اگر شما و همسرتان عاشق شنا هستید. امکاناتی در این ساحل فراهم شده که با خیال راحت بتوانید شنا کنید، آفتاب بگیرید و از پیاده‌روی دو نفره‌تان در ساحل ماسه‌ای بوندی لذت ببرید. همچنین می‌توانید پس از چند ساعت ساحل‌نوردی در بوندی، به کافه‌های اطراف بروید و لحظات رمانتیک‌تان را با یک قهوه و کیک خوشمزه زیباتر کنید. 

آدرس: استرالیا، سیدنی، ساحل بوندی

ساحل کوگی

ساحل کوگی

پیشنهاد می‌کنیم ماه عسل در سیدنی را با یک پیاده‌روی 6 کیلومتری ساحلی جذاب‌تر کنید به ویژه اگر عاشق محیط‌های آرام و دور از هیجان هستید. در این مسیر از کوگی تا ساحل بوندی راهپیمایی می‌کنید و چشم‌اندازها و مناظر خیره‌کننده‌ای را از نزدیک می‌بینید. یادتان باشد همراه همسر عکس‌ یادگاری بگیرید. 

آدرس: استرالیا، حومه سیدنی، نیوساوث‌ولز، انتهای جاده کوگی

کوه‌های آبی؛ برای زوج‌های کوهنورد 

این بار دست یکدیگر را بگیرید و از صخره‌های شیب‌دار و جنگل‌های اکالیپتوس در کوه‌های آبی عبور کنید. آبشارهایی زیبا نیز در این رشته کوه معروف سیدنی وجود دارد که با دیدن آن‌ها موجی از لطافت و حس زیبایی در سراسر وجودتان جاری می‌شود. این کوهنوردی شما را هیجان‌زده خواهد کرد. حواس‌تان باشد که قبل از رفتن به کوه‌های آبی، کفش‌های مخصوص کوهنوردی‌تان را بپوشید.

آدرس: استرالیا، سیدنی، کوه‌های آبی

سخن آخر

در این مقاله 9 تا از بهترین مکان‌های دیدنی سیدنی را معرفی کردیم که برای سفر عاشقانه گزینه‌های مناسبی هستند. ماه عسل در سیدنی از بهترین انتخاب‌های مشترک شما خواهد بود و مطمئنیم که هرگز تجربه شیرین تفریح دو نفره در سیدنی را فراموش نخواهید کرد.

شما بیشتر دوست دارید کدام یک از این تفریحات را در ماه عسل‌تان تجربه کنید؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات کاربران