ماه عسل در سنگاپور

ماه عسل در سنگاپور؛ غروب های رویایی و شب های پرستاره!

فهرست مطالب

کشور سنگاپور کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود و به نیویورک آسیا معروف است. کشور سنگاپور بسیار ثروتمند، مدرن و در نوع خود بی‌نظیر است و پایتخت آن، شهر سنگاپور است. تنها همسایگان آن، کشورهای مالزی و اندونزی است. سنگاپور زیبا یکی از مقاصد پرطرفدار میان گردشگران به‌شمار می‌آید و از نظر سلامت اداری، گردشگری و مدرنیته شهرت جهانی دارد. برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور، تردیدی نداشته باشید؛ زیرا این کشور هم در زمینه گردشگری و هم برای زندگی، حرف‌ زیادی برای گفتن دارد. برای رفتن به ماه عسل در سنگاپور آماده‌اید؟ در این مقاله به‌معرفی 20 مکان جذاب در سنگاپور می‌پردازیم. این جاذبه‌ها برای زوج‌هایی که قصد دارند ماه عسل خود را در سنگاپور بگذرانند و خاطرات عاشقانه‌ای را رقم بزنند، بسیار مناسب است. با سه‌ کلیک همراه شوید تا نیویورک آسیا را بهتر بشناسید.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Changi Point Coastal Walk؛ مقصدی برای ماه عسل در سنگاپور

ماه عسل در سنگاپور

یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای ماه عسل در سنگاپور، Changi Point است که به‌خاطر پیاده‌روی در ساحل، تماشای دریا، کلانگ‌های دریایی و قایق‌هایش شهرت دارد. تماشای چشم‌انداز غروب خورشید، کلبه‌های بالای تپه، درختان و طبیعت زیبا در کنار کسی که دوستش دارید، شما را مسحور خواهد کرد. در کل برای دور شدن از هیاهوی شهر، به سمت ساحلی چانگی پوینت بروید. قدم زدن در این خط ساحلی و در کنار آن تماشای چشم‌اندازهای زیبا، شما را به آرامش می‌رساند. 

آدرس: شماره 6 جاده چانگی پوینت، سنگاپور 509907 

ساعت بازدید: در 24 ساعت شبانه‌روز می‌توانید به نقطه ساحلی چانگی پوینت بروید.

پاسپورت دومینیکا

ریتز کارلتون؛ اقامتی مجلل 

هتل ریتز کارلتون میلنیا(The Ritz-Carlton)  یکی از لوکس‌ترین هتل‌های سنگاپور که برای یک اقامت رمانتیک بسیار مناسب است. این هتل به‌دلیل ارائه مجموعه‌ای از آثار هنری معاصر و مدرن از هنرمندانی چون دیل چیهولی، اندی وارهول و فرانک استلا معروف است و یکی از مقاصد ماه‌ عسل در سنگاپور به‌شمار می‌رود. همچنین برای به‌رخ کشیدن هنر معماری مدرن، چشم‌انداز بسیار زیبا به خلیج مارینا و همچنین نزدیک بودن به دیگر جاذبه‌های شهر، یک مقصد مناسب برای اقامت در سفرهای مختلف محسوب می‌شود. حتما به این هتل و خلیج مارینا بروید، از صرف غذا در رستوران هتل و تماشای بیش از 4200 قطعه از مجموعه آثار هنری لذت ببرید تا تا لحظات شیرین و خاطره‌انگیزی را رقم بزنید. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته‌است و با تفرجگاه شن‌های ساحلی خلیج و فرودگاه بین‌المللی چانگی فاصله کمی دارد. برای داشتن اقامتی لوکس و راحت در طی ماه عسل در سنگاپور، هتل ریتز کارلتون بهترین گزینه است. 

تعرفه: 436 دلار به بالا ( بر اساس اتاق دو نفره زوجی)

آدرس: خیابان 7 رافلز، مارینا بی، سنگاپور 039799

پارک شهر بوکیت باتوک؛ یکی از مقاصد ماه عسل در سنگاپور

پارک شهر بوکیت باتوک؛ یکی از مقاصد ماه عسل در سنگاپور

پارک شهر بوکیت باتوک یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای ماه عسل در سنگاپور است. این پارک با مسیرهای سرسبز و پر پیچ‌وخم، درختان و طبیعت زیبا مکان تفریحی محبوبی محسوب می‌شود. شیائو گویلین (Xiao Guilin) که مکانی محبوب برای زوج‌ها و عکاسان عروسی است، به‌واسطه مناظر بسیار زیبایش شناخته شده‌است. شما می‌توانید در میان جنگل‌های بی‌نظیر این پارک و در کنار دریاچه آرام و زیبای شیائو گویلین با یار خود قدم بزنید و این لحظات زیبا را با عکس گرفتن ثبت کنید.

آدرس: خیابان 5 بوکیت باتوک شرقی، سنگاپور 659081

ساعت بازدید: این پارک 24 ساعته باز است.

رودخانه سنگاپور

ماه عسل در سنگاپور با قدم زدن در اسکله کلارک و تماشای آثار تاریخی شهر تکمیل می‌شود. تماشای مناظر زیبایی از تفرجگاه مارینا سندز بی، مجسمه مرلیون و سایر جاهای دیدنی معروف ازجمله جاذبه‌های این مکان محسوب می‌شود. قدم زدن در امتداد این رودخانه و تماشای رقص نور، لحظات رمانتیکی را برای شما رقم می‌زند. پس به این مکان که یکی از زیباترین و رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای تجربه یک سفر رویایی است، بروید و از تماشای آن غرق لذت شوید.

بهای بلیط: 25 دلار برای بزرگسالان، 15 دلار برای کودکان زیر 12 سال و کمتر.

مدت زمان: 40 دقیقه

ساعت بازدید: 9 صبح تا 11 شب، آخرین قایق ساعت 10:30 شب برای سوار شدن در دسترس است.

Jewel Box؛ قرار عاشقانه برای ماه عسل در سنگاپور

Jewel Box؛ قرار عاشقانه برای ماه عسل در سنگاپور

جوئل باکس یکی از فضاهای رمانتیک برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور است. به پارک کوه فابر سنگاپور بروید، جوئل باکس را رزرو کنید و یک تجربه خاطره‌انگیز رقم بزنید. پارک کوه فابر در حومه شهر سنگاپور واقع شده‌است که گردشگران از طریق ایستگاه ام آر تی HarbourFront  به این مکان می‌روند. در این پارک زیبا، تله‌کابینی با 80 کابین احداث شده که به‌مدت 12 دقیقه گردشگران را بین سنتوسا و کوه فابر جابه‌جا می‌کند. سوار شدن بر تله‌کابین باعث می‌شود مناظر زیبا و فوق‌العاده‌ای از سنتوسا، بندر، جزایر جنوبی و منطقه مرکزی تماشا کنید و سپس با رفتن به فضای زیبای Jewel Box و صرف یک شام رمانتیک بر فراز شهر، یک ماه عسل رویایی در سنگاپور را رقم بزنید. 

آدرس: شماره 109 جاده کوهستان فابر، نوک قله فابر، 099203

مارینا بی سندز؛ نمایش نور و آب

منطقه مارینا بی سندز یکی از مهم‌ترین و زیباترین مکان‌ها برای ماه عسل در سنگاپور است. قدم‌ زدن در این مکان و تماشای نورهای لیزری، نمایش فواره‌ها، آتشفشان‌ها و… که با دیدنش هیجان‌زده خواهید شد. در مرکز این منطقه و روبه‌روی مرکز خرید مارینا، نمایش باشکوهی از نور، آب و موسیقی برگزار می‌شود، نمایشی که فقط رقص آب بر روی موسیقی نیست، بلکه داستان  از یک قطره آب شروع شده و در آخر به  نجات زمین می‌رسد با آهنگ‌های شرقی، لایت و موسیقی متال. این نمایش یکی از زیباترین نمایش‌های رقص آب و موسیقی در دنیا است و تماشای آن در طی ماه عسل در سنگاپور، یکی از ملزومات سفر محسوب می‌شود. در شرق این منطقه، نمایش نورهای لیرزی است که روی آسمان نقش‌های گوناگونی ایجاد می‌شود. همچنین این منطقه یکی از بهترین نقاط کشور سنگاپور برای جشن‌هایی مانند جشن سال نو میلادی است. 

آدرس: شماره 10 خیابان بی فرانت، 018956

باغ‌های کنار خلیج برای عاشقان طبیعت

باغ‌های کنار خلیج برای عاشقان طبیعت سنگاپور

برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور، باغ‌های کنار خلیج مکانی است که نمی‌توانید از دیدن آن چشم‌پوشی کنید. باغ خلیج آن‌قدری معروف و محبوب است که وقتی اسم کشور سنگاپور می‌آید، اولین مکانی است که در ذهنمان نقش می‌بندد. فکر نکنید که مانند دیگر باغ‌ها فقط سرسبز است، شما با دیدن این باغ خلیج واقعا شگفت‌زده می‌شوید؛ زیرا این مکان دارای یک معماری باشکوه، درختان غول‌پیکر، گلخانه‌های حلزونی شکل، گونه‌های مختلفی از گیاهان و گل‌ها و… است. در بخش مرکزی باغ 12 عدد و در بخش‌های دیگر 6 عدد از سازه‌های عظیم‌الجثه یا همان درختان غول‌پیکر وجود دارد. در نمایش‌های مختلف موسیقی و نورپردازی‌های رنگارنگ، همین سازه‌های غول‌پیکر نقش بازیگران اصلی را دارند که با ابهت و ویژگی‌هایشان و جلوه‌های نورپردازی، باعث می‌شوند این مکان مانند باغ پریان شود. پس برای یک ماه عسل رمانتیک در سنگاپور حتما به این مکان بروید و این صحنه اعجاب‌انگیز را از نزدیک تماشا کنید.

آدرس: شماره 18 مارینا گاردنز داکتر، 018953

ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت 5 صبح تا 2 نیمه شب

سواحل سنتوزا؛ یکی از مقاصد ماه عسل در سنگاپور

جزیره سنتوزا یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن یک ماه عسل رویایی در سنگاپور است. این جزیره به‌خاطر سواحل بکر در سنگاپور، ورزش‌های آبی و استراحت و آرامش بسیار شناخته شده است. بعد از صبحی آرام بر روی ماسه‌های سفید ساحل، در کنار شریک زندگیتان قدم بزنید و لذت ببرید. برای طبیعت‌گردی به پارک پروانه‌ها و قلمرو حشرات بروید یا بر روی ساحل تمیز و زیبای سیلوسو، والیبال ساحلی بازی کنید. همچنین با رفتن به Spa Two-Gether Day  یک پایان رمانتیک برای خودتان رقم بزنید و استراحت کنید.

باغ‌های گیاه شناسی 

باغ‌های گیاه شناسی سنگاپور

برای شروع روز خود طی ماه عسل در سنگاپور، در میان فضای آرام و سرسبز جنگل‌های استوایی بکر پرسه بزنید. سپس به سمت باغ ملی ارکیده بروید؛ جایی که کلکسیون مسحورکننده‌ای با بیش از 2000 گونه ارکیده وجود دارد که با تماشای آن غرق لذت می‌شوید. برنامه خود را با شکم‌گردی در رستوران بی‌نظیر کرنر هاوس (Corner House) که در باغ گیاه شناسی قرار دارد، ادامه دهید. چنین برنامه‌ای برای یک روز به‌یادماندنی، بسیار مناسب است.

آدرس: شماره 1 جاده کلانی، سنگاپور 259569

ساعت بازدید: از ساعت 5 صبح تا 12 شب

جزیره سنت جانز (St John,s Idland)؛ یکی از مقاصد ماه عسل در سنگاپور

در کنار تالاب آبی‌رنگ و محیط آرام جزیره سنت جانز، حمام آفتاب بگیرید. این جزیره دور و دراز که مملو از باغ‌ها و درختان سرسبز است، فقط 15 دقیقه از شهر فاصله دارد. یک پیک‌نیک رمانتیک را در این جزیره بهشتی و به‌دور از شلوغی شهر سپری کنید و با دلفین‌ها بازی کنید. بهترین زمان برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور آن هم در جزیره سنت جانز، از ماه فوریه تا آوریل است. همچنین ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز زیادی در ماه مارس برای علاقه‌مندان وجود دارد. این موارد تعداد بسیار کمی از جاذبه‌های بی‌نظیر سنگاپور برای یک سفر رمانتیک است. تفریحات شبانه، ورزش‌های آبی، غذاهای بسیار خوشمزه و… همه و همه سنگاپور را به منطقه‌ای منحصربه‌فرد و رمانتیک برای زوج‌ها تبدیل کرده که می‌توانند از دست همه فرار کنند و برای گذراندن ماه عسل رویایی در سنگاپور، هرچه سریع‌تر اقدام کنند. برای غافلگیر کردن همسر خود می‌توانید به مغازه‌های جذاب و بوتیک‌های لوکس بروید. درضمن پیشنهاد می‌کنیم برای یک شب هم شده خانه یا اتاقی اجاره کنید و در این ساحل پر از آرامش با آسمان آبی و رویایی ساکن شوید.

معبد یو های چینگ (Yueh Hai Ching Temple)

معبد یو های چینگ (Yueh Hai Ching Temple)

این معبد که در لیست میراث جهانی ثبت‌شده در سازمان یونسکو قرار دارد، فرهنگ باستانی چین را نشان می‌دهد و گاهی اوقات به‌عنوان معبد عشق نامیده می‌شود. پس خوب است شما هم به‌عنوان یک مکان معنوی، برای پایان سفر عاشقانه خود از این معبد دیدن کنید. در کنار معبد عشاق، یک مجموعه دیدنی دیگری نیز قرار دارد که با آثار تاریخی و مجسمه‌های سرامیکی فراوانی تزئین شده و محل خوبی برای ثبت عکس‌های یادگاری از ماه عسل در سنگاپور است.

سال بازگشایی: 1826

آدرس: خیابان شماره B30 فیلیپ، سنگاپور 048696

روف گاردن یا باغ بام اسپلنید (Esplanade Roof Garden)؛ مکانی برای ماه عسل در سنگاپور

با ایستادن بر باغ بام اسپلنید از مناظر وسیع و زیبای شهر و مارینا بی لذت ببرید. این مکان که با چمن‌های آرایش‌شده و درختچه‌های کوچک تزئین شده، یکی از قشنگ‌ترین باغ‌های سنگاپور است و محوطه بسیار راحتی برای بازدیدکنندگان دارد تا بنشینند و مناظر زیبای شهر را تماشا کنند. این باغ برای لذت‌بردن از یک عصر دل‌انگیز و به دور از هیاهو و شلوغی شهر، یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در سنگاپور است. یک مکان دنج و آرام که جان می‌دهد برای سپری کردن یک شب رمانتیک در کنار کسی که دوستش دارید. 

آدرس: خیابان شماره 8 رافلز، سنگاپور 039802

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب

پرنده سنگاپوری

پرنده سنگاپوری نام بلندترین چرخ‌وفلک سنگاپور و سومین چرخ‌وفلک بزرگ جهان پس از های رولر و عین دبی است. آیا می‌خواهید قراری عاشقانه با همسر خود برای ماه عسل در سنگاپور داشته باشید؟ پرنده سنگاپوری یکی از بهترین پاتوق‌ها و همچنین صرف یک شام عاشقانه برای زوج‌ها در سنگاپور است. سوارشدن بر این چرخ‌وفلک و تماشای مناظر وسیع شهر در ارتفاع، یکی از زیباترین تجربه‌های سفر شما خواهد شد.

آدرس: خیابان شماره 30 رافلز، سنگاپور 039803

ساعت کاری: از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 10:30 شب

استودیو یونیورسال؛ مقصدی برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور

استودیو یونیورسال؛ مقصدی برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور

پارک یونیورسال استودیو سنگاپور یکی از بهترین پارک‌های موضوعی جهان است که در آن 22 بازی مهیج و جذاب وجود دارد که بسیار هیجان‌انگیز است و افراد زیادی آرزو دارند برای یک بار هم شده به یونیورسال بروند. بنابراین یکی از برنامه‌های شما برای ماه عسل در سنگاپور باید رفتن به این پارک باشد. هیچ چیز بهتر از یک تجربه ماجراجویانه، برای نزدیک‌تر شدن به هم نیست. شما در این پارک به‌خاطر هیجان و خوش‌گذرانی، زمان را فراموش خواهید کرد و ساعت بسیار زود می‌گذرد. در استودیو جهانی یونیورسال می‌توانید با شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه خود عکس بگیرید و یا حتی جشن‌هایی مانند تولد و عروسی خود را نیز در این مجموعه تفریحی برگزار کنید.

آدرس: ورودی شماره 8 سنتوزا، سنگاپور 098269

ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 6 عصر

تپه فورت کنینگ( Fort Canning Hill) 

تپه فورت کنینگ یکی از اماکن قدیمی و تاریخی در سنگاپور است. این تپه در گذشته محل اقامت پادشاهان مالاییایی و فرماندهان استعماری ازجمله ژنرال‌های بریتانیایی بوده است. اگر به تاریخ علاقه دارید، این تپه یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور محسوب می‌شود. می‌توانید دست در دست هم به روی تپه بروید و از قلعه و مناظر زیبای اطرافش نیز دیدن کنید. برای دیدن تپه فورت کنینگ، احتیاجی به پرداخت هزینه نیست و این می‌تواند کمی در کاهش هزینه‌های سفر به شما کمک کند.

آدرس: جاده ریور ولی، سنگاپور 179037

ساعت کاری: این مکان 24 ساعته باز است.

کوهستان فابر؛ در ماه عسل در سنگاپور، میزان آدرنالین خون را بالا ببرید

کوهستان فابر؛ در ماه عسل در سنگاپور

کوهستان فابر، دنیایی از شادی و سرگرمی است و یکی از جاهای دیدنی سنگاپور به‌شمار می‌آید که بر فراز کوه قرار دارد. می‌توانید به‌وسیله تله کابین از کوه بالا بروید و از تماشای مناظر اطرافتان لذت ببرید. هنگامی که به قله برسید، تماشای گل و گیاهان متنوع و آسمان‌خراش‌ها شما را به‌وجد می‌‎آورد. درضمن سعی کنید برنامه خود را طوری تنظیم کنید که هنگام غروب آفتاب به قله برسید و آسمان‌خراش‌ها را در هوای تاریک ببینید. این کوهنوردی و طبیعت‌گردی یکی از تفریحات رایگان است که برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. بعد از کوهنوردی به یکی از کافه‌های این منطقه رفته و با شریک زندگیتان یک فنجان قهوه بنوشید.

آدرس: تقاطع جاده کامپونگ و جاده تلوک بلانگاه، سنگاپور، 099448

ساعت کاری: این مکان 24 ساعته باز است.

پارک مارین لایف (Marine Life Park)؛ عکس سلفی با ماهی‌ها

پارک مارین لایف یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل در سنگاپور است. جایی که می‌توانید یک روز کامل را به قدم زدن در موزه، دیدن ماهی‌ها و سایر موجودات دریایی سپری کنید. این پارک یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌ها در دنیا است. پس واجب است که در طول سفر خود از این مکان بازدید کنید. می‌توانید عکس‌های قشنگی در آنجا بگیرید و در صفحه اینستاگرامتان به‌اشتراک بگذارید. مطمئن باشید که با رفتن به پارک مارین لایف، بسیار پرانرژی شده و شاد می‌شوید.

آدرس: ورودی شماره 8 سنتوزا، جزیره سنتوزا، سنگاپور 098269

ساعت بازدید: از ساعت 10 صبح تا 7 شب

هندرسون ویوز یا امواج هندرسون (Waves Henderson)؛ مقصدی برای ماه عسل در سنگاپور

هندرسون ویوز یا امواج هندرسون (Waves Henderson)؛ مقصدی برای ماه عسل در سنگاپور

هندرسون ویوز یک پاتوق باحال و جذاب برای ماه عسل در سنگاپور است؛ جایی که می‌توانید در یک عصر عاشقانه قدم بزنید و فضای سرسبز جزیره را از بالا تماشا کنید. شکل سازه این پل شبیه به امواج و معماری مدرن آن، قابل تحسین و باشکوه است. هرگاه که می‌خواهید از جمعیت گردشگران دور شوید، به این مکان بروید. درضمن قدم زدن روی این پل، یکی از تفریحات رایگان در کشور سنگاپور به‌شمار می‌رود پس لازم است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و گذراندن زمان از این مکان بازدید کنید.

آدرس: جاده هندرسون، سنگاپور 159557

ساعت بازدید: اعلام نشده‌است.

هاجی لین (Haji Lane)

اگر می‌خواهید تجربه یک خرید شیک را در طی ماه عسل در سنگاپور داشته باشید، به هاجی لین بروید. خیابانی پرشور و نشاط، سرزنده و پر رفت‌وآمد که به‌دلیل نقاشی‌های رنگارنگ که روی دیوارها نقش بسته و طراحان بوتیک‌های معروف شناخته شده‌است. جایی که می‌توانید از برندهای عجیب‌وغریب، لباس و بدلیجات بخرید. اگر هنوز کادوی ماه عسل برای یکدیگر نخریده‌اید، این خیابان یکی از بهترین و عالی‌ترین مقصدها برای سفر به سنگاپور است. ویکه لاندری(Wicked laundry)، دالسیت فی(Dulcet Fi) و فبیوس فدز(Fabulous Fads) نام بعضی از طراحان بوتیک است که می‌توانید وقتی به این مکان رفتید، به‌دنبال آن‌ها بگردید. همچنین کافه‌های بسیار خوبی در این خیابان وجود دارد که می‌توانید در آن‌جا گلویی تازه کنید. پس اگر نگران هزینه‌ها نیستید به خیابان هاجی لین که یکی از مقاصد محبوب برای ماه عسل در سنگاپور است، بروید.

آدرس: محله کامپونگ گلام سنگاپور

ساعت بازدید: از 10 صبح تا 9 شب

نایت سافاری؛ جاذبه‌ای هیجان‌انگیز برای ماه عسل در سنگاپور

نایت سافاری؛ جاذبه‌ای هیجان‌انگیز برای ماه عسل در سنگاپور

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مقاصد ماه عسل در سنگاپور، نایت سافاری(Night safari) یا باغ وحش شبانه است. در سنگاپور باغ ‌وحشی به‌نام نایت سافاری وجود دارد که در تاریکی شب شما را هیجان‌زده می‌کند و تجربه بسیار متفاوتی از بازدید باغ ‌وحش را برایتان رقم می‌زند. حدود 25 هزار حیوان از 130 گونه مختلف که نزدیک 38 درصد آن‌ها درحال انقراض هستند، در این باغ‌وحش نگهداری می‌شوند.فقط هنگام شب می‌توانید از آن بازدید کنید. این مکان اولین باغ‌‌وحش شبانه دنیا است که اگر چیزی شما را در این مکان فریب ندهد، حتما حس کنجکاوی شما را به اینجا می‌کشاند.

آدرس: شماره 80 جاده ماندای لیک، سنگاپور 729826

ساعت بازدید: از 7:30 عصر تا 12 شب

کلام پایانی

در این مقاله 20 مکان جذاب برای ماه عسل در سنگاپور را به شما معرفی کردیم؛ پیاده‌روی رمانتیک در چانگی پوینت، اقامت در هتل لوکس ریتز کارلتون، جنگل‌های زیبای پارک شهر بوکیت باتوک، تماشای مناظر زیبای مارینا سندز بی و مجسه مرلیون و قرار عاشقانه در جوئل باکس ازجمله جاذبه‌های سنگاپور یا نیویورک آسیا بود. همان‌طور که گفتیم، سومین چرخ‌وفلک بزرگ دنیا و اولین باغ‌‌وحش شبانه دنیا نیز در این کشور زیبا قرار دارد. نمایش نور و آب با موسیقی، باغ‌های خلیج و درختان غول‌پیکرش دیگر جاذبه‌های این کشور است. قدم زدن در سواحل و پارک‌ها، خرید در خیابان جذاب هاجی لین و… مکان‌های محبوبی برای گذراندن یک ماه عسل رویایی در سنگاپور محسوب می‌شود. حالا که همه‌چیز را درمورد بهترین مکان‌های دیدنی سنگاپور می‌دانید، آماده‌اید تا این مکان‌ها را با شریک زندگیتان ببینید؟ آماده سفر به سنگاپور شوید و یک تعطیلات عاشقانه و فرار رویایی را رقم بزنید. مشتاقیم تا تجربه شیرین بعد از سفرتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران