ماه عسل در مالزی

ماه عسل در مالزی؛ عشق در میان طبیعت …

هرچقدر هم که کلیشه‌ای به نظر برسد باز هم ماه عسل یکی از مهمترین سفرهای زندگی بعد از عروسی است. ماه عسل برای هر زوجی قطعا خاطره‌انگیزترین سفر خواهد بود. انتخاب مقصد مناسب برای ماه عسل یکی از مسائلی است که معمولا زوج‌های جوان را درگیر خود می‌کند. مقصدی که ویژگی‌های مناسب برای یک سفر خاطره‌انگیز را داشته باشد و زیبایی‌های آن برای همیشه در ذهن بماند. مالزی یکی از بهترین مقصدهایی است که برای ماه عسل می‌توان معرفی کرد. فرقی نمی‌کند عاشق ماجراجویی هستید یا دوست دارید یک سفر دونفره آرام داشته باشید، ماه عسل در مالزی می‌تواند کاملا مطابق سلیقه شما باشد. این کشور با زیبایی‌های دیدنی‌اش هرچه بخواهید در اختیار شما می‌گذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینم بهترین مقصدها برای ماه عسل در مالزی کدام مناطق هستند.

رزرو تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

چرا ماه عسل در مالزی؟

ماه عسل در مالزی

مالزی را به عنوان کشور شگفتی‌های رمانتیک می‌شناسند. وجود زیرساخت‌های مدرن، زیبایی‌های طبیعی، حیات وحش تماشایی، فرهنگ غنی و غذاهای لذیذ این کشور را به مقصدی فوق‌العاده برای ماه عسل تبدیل کرده است. علاوه‌براین اگر به دنبال سفری ارزان در ابتدای زندگی مشترک هستید ماه عسل در مالزی گزینه مناسبی است. در ادامه به چند دلیل برای گذراندن ماه عسل در مالزی و کارهایی که می‌توانید انجام دهید اشاره می‌کنیم. مالزی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا به شمار می‌رود و به همین دلیل بسیاری از زوج‌های جوان مالزی را برای ماه عسل انتخاب میکنند. از دلایل دیگری که ماه عسل در مالزی به شدت پیشنهاد می‌شود مکان‌های دیدنی باورنکردنی و هیجان‌انگیز این کشور است. اگر نگران زبان هستید باید بدانید که بسیاری از مردم معمولا به انگلیسی هم صحبت می‌کنند و قطعا برای رفت‌وآمد و ارتباط برقرار کردن مشکلی نخواهید داشت. آب‌وهوای فوق‌العاده می‌تواند بهترین دلیل برای انتخاب مالزی برای ماه عسل باشد. این کشور معمولا آب‌وهوایی بهاری و مطبوع دارد البته در فصل باران‌های موسمی ممکن است بارش‌های سنگین و ناگهانی شما را غافلگیر کند. غذاهای مالزی نیز ترکیبی از غذاهای مختلف آسیایی هستند و طرفداران بسیاری دارند.

هزینه ماه عسل در مالزی

واحد پول مالزی روپیه است. هزینه تقریبی برای دو نفر به مدت یک هفته در حدود 30 هزار روپیه برای هر نفر خواهد بود. نکته مثبت در مورد ماه عسل در مالزی این است که شما با هر بودجهای میتوانید یک سفر به یادماندنی به این کشور داشته باشید.

چند ساحل و جزیره فوق‌العاده برای گذراندن ماه عسل در مالزی

اگر به این فکر می‌کنید که برای ماه عسل در مالزی کجا بروید و چه کار کنید با ما همراه باشید. در ادامه فهرستی از بهترین مقاصد گردشگری مالزی برای ماه عسل فراهم کرده‌ایم.

پاسپورت دومینیکا

جزیره تیومان از بهترین مکانها برای ماه عسل در مالزی

جزیره تیومان از بهترین مکانها برای ماه عسل در مالزی

جزیره تیومان یکی از زیباترین جزایر مالزی و بهترین مقصد برای ماه عسل در مالزی است. این جزیره که شبیه به یک اژدها به نظر می‌رسد ریشه در یک افسانه قدیمی دارد. در این افسانه یک شاهزاده خانم اژدها در راه بازدید از همسر خود در این نقطه استراحت می‌کند. این جزیره شگفت‌انگیز را به عنوان بهترین مقصد برای یک سفر رمانتیک در مالزی می‌شناسند. ترکیب جنگل‌های سرسبز استوایی، جویبار‌های کوهستانی، سواحل بکر و مناظر فوق‌العاده از دلایلی است که جزیره تیومان را به عنوان مقصدی مناسب برای ماه عسل در مالزی معرفی می‌کنیم. اگر فرصت زیادی برای وقت گذراندن در مالزی ندارید حتما بازدید از این جزیره را در برنامه خود قرار دهید. کمتر گردشگری به مالزی سفر می‌کند و فرصت بازدید از این جزیره را از دست می‌دهد. از جمله استراحتگاه‌های مناسب در این جزیره می‌توان به استراحتگاه جاپامالا و استراحتگاه مینانگ کوو اشاره کرد. اگر قصد دارید سفر به مالزی برای ماه عسل را با بودجه کم بگذرانید استراحتگاه‌ پایا بیچ اند دایو ریزورت مناسب شما است. پیشنهاد می‌شود برای سفر به این جزیره ماه مارس تا اکتبر را در نظر بگیرید. جزیره زیبای تیومان جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به پارک دریایی پالوئا تیومان و جزیره مرجانی اشاره کرد. برای صرف غذا نیز رستوران تاماریند تراس و بیسترو را پیشنهاد می‌کنیم.

در جزیره تیومان چه کارهایی انجام دهیم؟

گردش در سواحل یکی از مهمترین کارهایی است که در جزیره تیومان باید انجام دهید. در این جزیره که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در مالزی شناخته می‌شود می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی مثل کایاک‌سواری، موج‌سواری و جت اسکی لذت ببرید، غواصی کنید یا با قایق‌های تندرو از جزایر اطراف دیدن کنید. بازدید از آبشار آسه را فراموش نکنید، زیبایی خیره‌کننده این آبشار برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند و تبدیل به بهترین خاطره شما از سفر ماه عسل به مالزی می‌شود.

پولائو لنگکاوی

ماه عسل در مالزی

پولائو لنگکاوی یکی از زیباترین مناطق دیدنی مالزی برای ماه عسل است. تصور کنید قرار است ماه عسل در مالزی را در یکی از 104 جزیره عجیب و غریب دریای آندامان بمانید. جزایری سواحل ماسه‌ای سفید و آب‌های فیروزه‌ای دارند و مثالش را در هیچ جای دیگری نخواهید دید. لنگکاوی را به نام جواهر کداه نیز می‌شناسند این جزیره بهترین مقصد برای گذراندن ماه عسل در مالزی است. این جزیره علاوه بر جذابیت‌های دریایی و آبی شالیزارها و دهکده‌های زیبا و فریبنده زیادی دارد که می‌توانند پس‌زمینه فوق‌العاده‌ای برای عکس‌های دونفره شما باشند. برای رفتن به این جزیره می‌توانید از پروازهایی که در فرودگاه لنگکاوی می‌نشینند استفاده کنید. هتل لوکس آندامان و استراحتگاه برجایا لنگکاوی از جمله اقامتگاه‌های خوب این جزیره هستند. اگر به دنبال اقامتگاهی ارزان‌تر هستید استراحتگاه تروپیکال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این جزیره تقریبا در تمام طول سال آب‌وهوای خوب و مناسبی دارد و از این جهت هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید برای سفر ماه عسل به مالزی این جزیره را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به داتاران لنگ، پارک حیات وحس و بهشت پرندگان اشاره کرد. رستوران‌های سیتی فاتیما و سِلِرا آکمال از رستوران‌های معروف جزیره هستند.

سفر ماه عسل به مالزی و تفریح در لنگکاوی

آبشارهای هفت چاه یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این جزیره است که نباید فرصت دیدن زیبایی‌های آن را از دست بدهید. با تله‌کابین به سمت قله گونونگ مچینگکنگ بروید و نمای فوق‌العاده‌ای از جزیره لنگکاوی را از این زاویه ببینید. برای آشنایی با دنیای زیر آب و موجودات شگفت‌انگیز دریایی سری به پارک دریایی پولائو پایار بزنید. برای اینکه ماه عسل در مالزی را تکمیل کنید یک شام دونفره عاشقانه بر روی کشتی تفریحی استاردوست بی‌بی‌کیو داشته باشید. اگر شانس بیاورید چند دلفین و ماهی پرنده هم می‌بینید. از دیگر جذابیت‌های این جزیره جنگل‌های حرا هستند که می‌توانید با تورهای سافاری در این جنگل‌ها بگردید. یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا با نام آندرواتر ورلد نیز در این جزیره قرار دارد فرصت تماشای این آکواریوم عظیم و هیجان‌انگیز را از دست ندهید. 

ساحل باتو فِرینگی

ساحل باتو فِرینگی

ساحل باتو فرینگی یک مقصد محبوب برای ماه عسل در مالزی است. باتو فرینگی یکی از معروف‌ترین سواحل پنانگ در غرب مالزی است. این ساحل مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از آب‌وهوای گرمسیری و مطبوع مالزی است. بزرگترین مشخصه این ساحل شن و ماسه نرم و سفید رنگ است که تا کیلومترها از دو طرف ادامه دارد و به موازات آن جاده‌ای پر پیچ و خم به نام جالا باتو فرینگی وجود دارد. این ساحل برای یک سفر رمانتیک در مالزی کاملا ایده‌آل است. برای رسیدن به این ساحل باید از فرودگاه پنانگ استفاده کنید. استراحتگاه‌های مناسب این منطقه اقامتگاه شانگری لاراسا سایانگ ریزورت اند اسپا، پارک رویال پنانگ ریزورت و هالیدی این ریزورت پنانگ هستند. اگر این ساحل را برای گذراندن ماه عسل در مالزی انتخاب کردید سفر خود را برای 2 تا 3 روز برنامه‌ریزی کنید. ماه‌های دسامبر تا سپتامبر بهترین زمان برای یک سفر رمانتیک در مالزی و اقامت در این ساحل است. از جاذبه‌های گردشگری ساحل باتو فرینگی می‌توان به کارخانه پنانگ باتیک و بازار شبانه باتو فرینگی اشاره کرد. برای امتحان کردن غذاهای محلی مالزی سری به رستوران‌های باغ فرینگی و فود کورت لانگ بیچ بزنید.

در ساحل باتو فرینگی چه کار کنیم؟

آفتاب گرفتن در ساحل و استفاده از خدمات ماساژ تایلندی یکی از مهمترین کارهایی است که در زمان ماه عسل در مالزی باید در این ساحل انجام دهید. با کالسکه‌های ساحلی زیبا در ساحل بگردید، اسب‌سواری کنید و با جت‌ اسکی تا چند صد متری ساحل پیش بروید. جنگل‌نوردی و اردو زدن در تِلوک باهانگ نیز می‌تواند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما باشد. برای خرید سوغاتی یا صنایع دستی مالزی به بازار شبانه بروید. اگر هوس غذاهای محلی مالزی را کردید ما رستوران ایکان باکار را پیشنهاد میکنیم، ماهی کبابیهای این رستوران فوقالعاده تازه و خوشمزه هستند.

ماه عسل در مالزی در جزیره پانگکور

ماه عسل در مالزی

این جزیره یک مقصد ایده‌آل برای گذراندن ماه عسل در مالزی است. اگر دوست دارید ماه عسلی رویایی و به یادماندنی داشته باشید حتما این جزیره را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. جزیره پانگکور به سواحل شنی بکر و آب‌های نیلگون و زلالش شهرت دارد. با طی کردن مسیری کوتاه از شهر ساحلی لوموت به این جزیره می‌رسید. از جمله سواحل محبوب پانگکور می‌توان به ساحل نیپا و ساحل مرجانی اشاره کرد. این سواحل از بهترین نقاط مالزی برای ماه عسل هستند. وقتی در این سواحل هستید می‌توانید جزایر مرجانی کوچک را در فاصله کمی از پانگکور ببینید. جزیره پانگکور یکی از جادویی‌ترین مکان‌های برای ماه عسل در مالزی است. برای رسیدن به این جزیره باید از فرودگاه پانگکور استفاده کنید. استراحتگاه لوکس پانگکور لائوت، اقامتگاه و اسپای آنجونگان و استراحتگاه ساحلی پانگکور سندی از جمله اقامتگاه‌های مناسب این جزیره هستند. جزیره پانگکور معمولا در تمام طول سال آب‌وهوای مناسبی دارد و محدودیتی برای برنامه‌ریزی سفر خود نخواهید داشت. اگر این جزیره را به عنوان مقصد خود برای سفر ماه عسل به مالزی انتخاب کردید غذاخوری‌های کافه ددی و پانگکور کوپیتیام را برای صرف یک وعده غذای محلی خوشمزه به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

کارهای هیجانانگیز در جزیره پانگکور

قطعا گردش در سواحل دیدنی و تماشای غروب بی‌نظیر خورشید از اصلی‌ترین کارهایی است که در جزیره پانگکور باید انجام دهید. اگر شنا بلد هستید تا غروب آفتاب و تاریک شدن هوا صبر کنید و بعد برای شنا بروید. در تاریکی شب پلانکتون‌های آبی شروع به درخشش می‌کنند و منظره‌ای نفسگیر به وجود می‌آورند، شنا همراه این پلانکتون‌ها می‌تواند خاص‌ترین خاطره شما از ماه عسل در مالزی باشد. امکانات مناسب برای انواع ورزش‌های آبی مثل قایق‌سواری با قایق موزی، جت اسکی، پاراسل و غواصی در سواحل نیپا و بوگاک نیز فراهم است. یک موتور چهارچرخ دونفره کرایه کنید و یک موتورسواری رمانتیک در اطراف جزیره داشته باشید. هنگام گردش در اطراف جزیره هورنبیل‌های زیادی را می‌بینید و می‌توانید به این پرندگان زیبا غذا بدهید.

جزیره مابول

جزیره مابول

این جزیره پنهان با سواحل بکر، درختان نارگیل، شن‌های سفید نرم و آب‌های زمردی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن ماه عسل در مالزی است. از آنجایی که این جزیره آنچنان توریستی حساب نمی‌شود و گردشگران کمی با آن آشنایی دارد می‌توانید نهایت استفاده را از آرامش بی‌نظیر آن ببرید. جزیره مابول یکی از محبوب‌ترین جزیره‌های مالزی برای ماه عسل است و زوج‌های جوان زیادی این جزیره را برای گذراندن اولین سفر مشترک خود انتخاب می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به جزیره مابول فرودگاه تاوائو است. مابول واتر بانگالوز و سیپادان مابول ریزورت از جمله اقامتگاه‌های مناسب در این جزیره هستند. اگر برای سفر ماه عسل به مالزی این جزیره را برای اقامت انتخاب کردید پیشنهاد می‌کنیم برنامه خود را برای ماه‌های مارس تا اکتبر برنامه‌ریزی کنید. از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به روستای دیدنی باجا لاوت و پارک دریایی تون ساکاران اشاره کرد. اگر هوس غذاهای محلی مالزی را کردید حتما سری به رستوران رحیمه یا کافه پاپا اند ماما بزنید.

ماه عسل در مالزی و تفریح در جزیره مابول

کایاک‌سواری یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های آبی در جزیره مابول است پیشنهاد می‌کنیم این ورزش هیجان‌انگیز را تجربه کنید. دهکده باجا لائوت نیز یکی از دیدنی‌های این جزیره است. در میان صخره‌های مرجانی زیبا غواصی کنید و از کاوش در دنیای زیر آب لذت ببرید. پس از یک شام رمانتیک دونفره به ساحل بروید و روی شن‌های نرم و سفید بنشینید و ستاره‌های زیبا را تماشا کنید.

جزیره کاپاس

ماه عسل در مالزی

این جزیره چندان هم بین گردشگران محبوب نیست اما یکی از بهترین جزایر برای گذراندن ماه عسل در مالزی است. سواحل شنی نرم، درختان نخل، گونه‌های گیاهی و جانوری دیدنی همه از شگفتی‌های این جزیره هستند. محیط آرام جزیره آن را به مکانی ایده‌آل برای یک سفر رمانتیک در مالزی تبدیل کرده است. برای رسیدن به جزیره کاپاس باید خودتان را به فرودگاه ترنگانو برسانید. استراحتگاه کاپاس کورال بیچ و اقامتگاه کاپاس آیلند از اقامتگاه‌های مناسب این جزیره هستند. اگر قصد دارید ماه عسل در مالزی را در این جزیره بگذرانید بهتر است برنامه سفر خود را برای ماه‌های آوریل تا آگوست بچینید. رستوران کیمیز نیز یکی از بهترین رستوران‌های این جزیره است.

چه کارهایی در کاپاس انجام دهیم؟

تماشای لاکپشت‌ها یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که در این جزیره می‌توانید انجام دهید. به غواصی بروید و از کاوش در دنیای زیر آب لذت ببرید. جنگل‌نوردی در جنگل‌های استوایی این جزیره و ماجراجویی در بین درختان انبوه نیز یکی از کارهای پیشنهادی در جزیره کاپاس است. سری هم به مسجد کریستال بزنید و از تماشای زیبایی‌های این مسجد متفاوت غرق در شگفتی شوید. در آخر گردش در سواحل زیبا و گرفتن عکس‌های رمانتیک و دونفره میتواند خاطره شما از ماه عسل در مالزی را ماندگار کند.

اقامت در جزیره جِم برای ماه عسل در مالزی

اقامت در جزیره جِم برای ماه عسل در مالزی

این جزیره همانطور که از نامش پیداست به عنوان جواهری در مالزی شناخته می‌شود. این جزیره یک جزیره تماما خصوصی است و به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل در مالزی معرفی می‌شود. این جزیره به دلیل خصوصی بودن بهترین امکانات را برای یک سفر رمانتیک در مالزی فراهم می‌کند. سواحل ماسه‌ای سفید و آب‌های نیلگون و درخشان تنها بخشی از زیبایی‌های جزیره جم هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه به جزیره جم فرودگاه ترنگانو است. اگر جزیره زیبای جم را برای گذراندن ماه عسل در مالزی انتخاب کردید ما اقامتگاه جم آیلند ریزورت اند اسپا را به شما معرفی می‌کنیم. بین‌ ماه‌های آوریل تا آگوست بهترین زمان برای سفر به این جزیره زیبا است. 

در جزیره جم چه کارهایی باید انجام دهید

چندتا از بهترین مراکز اسپا و ماساژ مالزی در جزیره جم واقع شده‌اند. رفتن به این مراکز و گرفتن یک ماساژ تایلندی فوق‌العاده می‌تواند خستگی مراسم عروسی و سفر را از تن شما بیرون کند. عکس گرفتن در سواحل زیبا و مابین درختان نخل نیز می‌تواند تمامکننده خاطرات شما از سفر ماه عسل به مالزی باشد.

دریاچه کنییر

اگر فکر می‌کنید ماه عسل در مالزی فقط به گشتن در سواحل و جنگل‌های بارانی منتهی می‌شود سخت در اشتباه هستید. یکی از بهترین نقاط مالزی برای ماه عسل دریاچه کنیر است. دریاچه کنییر دور از شهر قرار دارد و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به قایقخانه سنتی دریاچه اشاره کرد. شما می‌توانید در این قایقخانه اقامت داشته باشید و حتی به یک تور ماهیگیری هم بروید. مناظر فوق‌العاده طلوع و غروب خورشید در این دریاچه چیزی نیست که در سفر ماه عسل به مالزی از دست بدهید. برای رسیدن به دریاچه کنییر باید از فرودگاه سلطان محمود کوالا ترنگانو استفاده کنید. برای یک اقامت بی‌نظیر در این منطقه ما استراحتگاه و اسپای دریاچه کنییر را پیشنهاد می‌کنیم. بهترین ماه برای سفر به این منطقه از ماه فوریه تا سپتامبر است. غذاهای خوشمزه محلی را در رستوران چای کو تیو و رستوران تمبات امتحان کنید.

سفر ماه عسل به مالزی و تفریح در دریاچه کنییر

مهمترین کاری که در سفر ماه عسل به مالزی باید انجام دهید وقت گذراندن با همسرتان است. اگر دریاچه کنییر را برای اقامت انتخاب کردید قدم زدن دور دریاچه موقع غروب آفتاب می‌تواند رمانتیک و خاطره‌انگیز باشد. می‌توانید به همراه ماهیگیران محلی برای ماهیگیری به وسط دریاچه بروید و مناظر این منطقه را از زاویه‌ای متفاوت ببینید.

اقامت در جزیره ردانگ مالزی برای ماه عسل

ماه عسل در مالزی

جزیره دانگ نیز یکی دیگر از بهترین مناطق مالزی برای ماه عسل است. اگر به دنبال یک تعطیلات ساحلی همراه با فعالیت‌های ماجراجویانه هستید جزیره ردانگ مقصد مناسبی به نظر می‌رسد. این جزیره نه تنها به دلیل مناظر زیبا و آب‌وهوای خنکش شهرت دارد بلکه به خاطر فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مثل غواصی و اسنورکلینگ شهرت دارد. جزیره ردانگ چندین ساحل و مقصد خلوت دارد که برای گذراندن ماه عسل در مالزی کاملا مناسب هستند. فرودگاه رِدانگ نزدیک‌ترین فرودگاه به این جزیره است. اگر تصمیم گرفتید در سفر ماه عسل به مالزی در این جزیره بمانید ما استراحتگاه ردانگ آیلند، برجایا ردانگ و تااراس بیچ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بهتر است سفر خود را برای ماه‌های آوریل تا اکتبر برنامه‌ریزی کنید؛ هوای جزیره در این زمان فوق‌العاده مطبوع و کم‌بارش است. روستای زیبای ویسانا و پاسیر پنجانگ نیز از جاذبه‌های گردشگری جزیره ردانگ هستند. رستوران ماهی گریل آیما، رستوران سامر پوینت و کافه اسمدی نیز از جمله غذاخوری‌هایی هستند که توسط گردشگران پیشنهاد می‌شوند.

در ردانگ چه کار کنیم؟

جزیره ردانگ غروب‌های شگفت‌انگیزی دارد. نزدیک غروب آفتاب خودتان را به یکی از سواحل برسانید و حین قدم زدن از منظره غروب خورشید لذت ببرید. فراموش نکنید که با گرفتن چند عکس دونفره زیبا خاطره خود از سفر ماه عسل به مالزی را ماندگار کنید. غواصی در آب‌های درخشان جزیره نیز یکی فعالیت‌های پیشنهادی در این جزیره است. پس از یک روز گردش در جزیره به یکی از بازارهای شبانه بروید و زندگی شبانه پرشور مردم جزیره ردانگ را از نزدیک ببینید.

تانجونگ آرو

تانجونگ آرو

یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن ماه عسل در مالزی تانجونگ آرو است. اگر می‌خواهید یک ماه عسل آرام و به دور از شلوغی و زندگی شهری داشته باشید حتما به تانجونگ آرو بروید. این منطقه سواحل ماسه‌ای سفید دارد و زوج‌های زیادی را برای ماه عسل در مالزی به خود جذب می‌کند. تماشای غروب خورشید از این سواحل می‌تواند رمانتیک‌ترین لحظات سفر شما باشد. نزدیک‌ترین فرودگاه به تانجونگ آرو فرودگاه کاتو کینابالو است. برای یک اقامت رویایی و به یادماندنی ما استراحتگاه‌های سوترا هاربر، شانگری لا و سیپادان پوم پوم را به شما معرفی می‌کنیم. بهترین زمان برای اینکه سفر ماه عسل به مالزی را در این منطقه بگذرانید بین ماه‌های آوریل تا اکتبر است. از جمله جاذبه‌های گردشگری تانجونگ آرو می‌توان به ساحل تانجونگ آرو و پارک پردانا اشاره کرد. غذاهای فوق‌العاده خوش‌طعم محلی را در رستوران تین تین، رستوران پانتای بیسترو و رستوران سری سیمبیلان ریا امتحان کنید.

سفر ماه عسل به مالزی و گردش در تانجونگ آرو

گردش در سواحل هنگام غروب آفتاب و تماشای مناظری که به رنگ سرخ و نارنجی درآمده‌اند را فراموش نکنید. آب‌های زلال و نیلگون تانجونگ آرو بهترین مکان برای غواصی و کاوش در دنیای زیر آب هستند پس در این مورد تا می‌توانید افراط کنید. یک پیاده‌روی دونفره و گرفتن عکس‌های رمانتیک در تانجونگ آرو نیز می‌تواند تکمیل‌کننده سفر ماه عسل به مالزی باشد.

ماه عسل در مالزی در میان جنگل‌های بارانی

بهشت را وقتی تجربه می‌کنید که صبح همزمان با باز کردن چشم‌هایتان صدای آواز پرندگان و وزش باد در میان درختان را می‌شنوید. بله، ماه عسل در مالزی می‌تواند همینقدر رویایی و جذاب باشد. مالزی برای آن دسته از زوج‌هایی که دوست دارند سفر خود را در دامان طبیعت بگذرانند، جنگل‌های بارانی زیبا را ببینند و در این جنگل‌ها به سافاری بروند بهترین مقصد برای گذراندن ماه عسل در مالزی است. در ادامه چند مقصد جذاب با این ویژگی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

مزارع کامرون هایلند

ماه عسل در مالزی

کامرون هایلند یک مقصد ایده‌آل برای گذراندن ماه عسل در مالزی است. این منطقه تپه‌ای با مزارع چای و توت فرنگی و دره‌های سرسبز پر شده است. این منطقه نسبت به دیگر مناطق گرم در مالزی آب‌وهوای خنک‌تری دارد. طبیعت فوق‌العاده زیبای کامرون هایلند بسیاری از زوج‌های جوان را ترغیب می‌کند تا برای ماه عسل در مالزی این منطقه را انتخاب کنند. اگر از آن دست زوج‌هایی هستید که سفرهای ساده و با یک کوله‌پشتی را ترجیح می‌دهید و دوست دارید بیشتر زمان خود را در طبیعت بگذرانید قطعا کامرون هایلند مقصد مناسبی برای شما است. فرودگاه ایپوه در نزدیکی این منطقه قرار دارد و می‌توانید پرواز خود را مستقیم برای این فرودگاه انتخاب کنید. هتل لوکس لِیکهاوس، اقامتگاه استرابری پارک و مسافرخانه هیل‌ویو از جمله اقامتگاه‌های مناسب این منطقه برای ماه عسل هستند. کامرون هایلند در تمام طول سال آب‌وهوایی مطبوع دارد و از این لحاظ محدودیتی برای برنامه‌ریزی سفر ماه عسل به مالزی ندارید. از جاذبه‌های گردشگری ارتفاعات کامرون می‌توان به کوه برینچانگ و روستاهای اورنگ آسلی اشاره کرد. اگر هوس کردید غذاهای محلی خوش‌طعم را امتحان کنید حتما سری به رستوران داینینگ روم و باراکس کافه بزنید.

در کامرون هایلند چه کارهای انجام دهیم؟

قدم زدن در میان مزارع چای و چیدن توت فرنگی در کامرون هایلند می‌تواند خاطره‌ای بامزه از سفر ماه عسل به مالزی باشد. یک کوله پشتی و کمی خوراکی بردارید و در جنگل‌ خزه‌ای پیاده‌روی کنید. هنگام جنگل‌نوردی از تماشای گیاهان و درختان غول‌پیکر این منطقه شگفت‌زده خواهید شد. به بالای تپه بروید و از آن بالا دره‌های پوشیده از بوته‌های سبز رنگ چای را تماشا کنید. اگر به کوه‌نوردی علاقه دارید کوه برینچانگ منتظر شما است تا از آن صعود کنید.

رودخانه صباح

رودخانه صباح

مناطق اطراف رودخانه صباح یکی از زیباترین مناطق مالزی برای ماه عسل است. به آن دسته از زوج‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند در طبیعت و به شیوه‌ای متفاوت وقت بگذرانند رودخانه صباح را پیشنهاد می‌کنیم. اگر به حیات وحش علاقه دارید می‌توانید گونه‌های گیاهی و حیوانی مختلفی را در این منطقه ببینید. در بین تمام مقاصد مناسب ماه عسل در مالزی ما این یکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک سافاری هیجان‌انگیز در رودخانه و گردش در جنگل‌های انبوه و تماشای حیوانات زیبا و کمیاب می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر ماه عسل به مالزی باشد. فرودگاه کوتا کینابالو در نزدیکی این منطقه قرار دارد. از آنجا که این منطقه در تمام طول سال آب‌وهوایی مطبوع و بهاری دارد می‌توانید هر زمان که خواستید سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. 

ماه عسل در مالزی و تفریح در صباح

یکی از بهترین کارهایی که در صباح باید انجام دهید تماشای انواع گونه‌های میمون‌ها از جمله اورانگوتان و مارون لانگور است. اگر به حیات وحش علاقه دارید این منطقه بهشت شما است چرا که می‌توانید گونه‌هایی از جمله کروکودیل، شاهین، عقاب، شاه‌ماهی، کرگدن سوماترایی، فیل آسیایی و طیف وسیعی از خزندگان و حشرات را از نزدیک ببینید. یک کلبه جنگلی ساده اجاره کنید و در سفر ماه عسل به مالزی از چند روز زندگی در میان جنگل‌های بارانی لذت ببرید. اگر به دنبال ماجراجویی هستید از یکی از راهنماهای محلی کمک بگیرید و شبانه به دل جنگل بزنید و حیوانات شبزی را از نزدیک ببینید. پارک ملی جزیره لاک‌پشت را نیز فراموش نکنید. در این پارک گونه‌های متفاوتی از لاک‌پشت‌ها را می‌توانید ببینید.

تامان نگارا از بهترین مکانها برای ماه عسل در مالزی

ماه عسل در مالزی

شما و همسرتان عاشق طبیعت هستید؟ پس پیشنهاد می‌کنیم حتما برای ماه عسل در مالزی به جنگل‌های تامان نگارا بروید. این جنگل 130 میلیون ساله بهترین منطقه برای ماجراجویی و گذراندن یک ماه عسل رویایی در مالزی است. طبیعت فوق‌العاده زیبا و بکر این منطقه شما را شگفت‌زده می‌کند و تصویری به‌ یادماندنی از سفر ماه عسل به مالزی خواهد بود. فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نزدیک‌ترین فرودگاه به این منطقه است. ما برای یک اقامت لوکس هتل موتیارا تامان نگارا پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید ساده‌تر سفر کنید می‌توانید در استراحتگاه‌های روستایی محلی اقامت کنید. اگر می‌خواهید برای ماه عسل در مالزی به تامان نگارا بروید بهتر است سفر خود را برای فوریه تا سپتامبر برنامه‌ریزی کنید. بوکیت تِرِسِک و گونونگ تاهان از جمله جاذبه‌های گردشگری تامان نگارا هستند. رستوران سری موتیارا و ماما چاپ را برای امتحان کردن طعم لذیذ غذاهای مالزی پیشنهاد می‌کنیم.

در تامان نگارا چه کارهایی انجام دهیم؟

سافاری‌های هیجان‌انگیز جنگلی یکی از مهمترین کارهایی است که باید در این جنگل‌ها انجام دهید. بلندترین پل معلق دنیا در این منطقه قرار دارد. رد شدن از روی این پل می‌تواند هیجان‌انگیزترین کاری باشد که در سفر ماه عسل به مالزی انجام می‌دهید. بازدید از روستاهای قبیله‌ای اورنگ را فراموش نکنید. در این منطقه گل‌هایی رشد می‌کنند که فقط در شب اژدهای آبی شکوفا می‌شوند و اگر شب‌های به پیاده‌روی بروید قارچ‌هایی را می‌بینید که به طرز شگفت‌انگیزی در تاریکی شب می‌درخشند. با قایق‌های محلی که سونگای تمبلینگ نام دارند به بالا دست رودخانه سفر کنید و مناظر طبیعی اطراف رودخانه را ببینید.

بانجاران تیتیوانگسا

بانجاران تیتیوانگسا

بانجاران تیتیوانگسا یکی از بهترین مناطق مالزی برای ماه عسل است و با نام مِین رِنج نیز شناخته می‌شود. بانجاران تیتیوانگسا طولانی‌ترین مسیر جنگلی در شبه جزیره مالزی است و حدود 500 کیلومتر ادامه دارد. این منطقه مخزن آب طبیعی مالزی است. برای رسیدن به بانجاران تیتیوانگسا باید از فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور استفاده کنید. اگر بانجاران تیتیوانگسا را برای گذراندن ماه عسل در مالزی انتخاب کردید ما اقامتگاه‌های بانجاران و کوالالامپور تیتیوانگسا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این منطقه بین ماه‌های فوریه تا سپتامبر آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای دارد، پیشنهاد می‌کنیم سفر خود را در این ماه‌ها برنامه‌ریزی کنید.

تفریح در بانجاران تیتیوانگسا در سفر ماه عسل به مالزی

جنگل‌نوردی و پیاده‌روی در جنگل‌های استوایی این منطقه اصلی‌ترین فعالیت در بانجاران تیتیوانگسا به شمار می‌رود. گونه‌های کمیاب گل و گیاه را می‌توانید در این جنگل‌ها ببینید.

ماه عسل در مالزی در میان شهرهای مدرن

سواحل و مناطق طبیعی تنها مقصدهای مناسب ماه عسل در مالزی نیستند. شما می‌توانید در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرها نیز خاطره‌ای فوق‌العاده از سفر ماه عسل به مالزی داشته باشید. انتخاب بهترین مکان برای ماه عسل در مالزی سخت به نظر می‌رسد اما در ادامه بعضی از مناطق شهری مناسب برای سفر ماه عسل به مالزی را به شما معرفی می‌کنیم.

کوالالامپور بهترین شهر مالزی برای ماه عسل

ماه عسل در مالزی

شهر همواره روشن و نورانی کوالالامپور یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد برای ماه عسل در مالزی است. به قول مردم محلی: «همه چیز در کوالالامپور اتفاق می‌افتد». این شهر پر جنب‌وجوش چیزهای زیادی برای ارائه دارد و مطمئن باشید که در سفر ماه عسل به مالزی خاطرات فوق‌العاده‌ای در این شهر می‌سازید. رستوران‌های هندی این شهر بسیار معروف هستند و اگر در سفر خود هوس غذای تند و تیز هندی کردید به یکی از این رستوران‌ها بروید. فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور در این شهر قرار دارد و می‌توانید بلیط خود را به مقصد همین فرودگاه بگیرید. از جمله اقامتگاه‌های مناسب برای ماه عسل می‌توان به ویلا سمدهی، هتل میپل سوئیت و هتل دِگرند اورکارد اشاره کرد. شهر کوالالامپور تقریبا در تمام طول سال آب‌وهوای مناسبی دارد و مقصد خوبی برای ماه عسل در مالزی به شمار می‌رود. از جمله جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور می‌توان به برج‌های دوقلوی پتروناس و غارهای باتو اشاره کرد. کافه رستوران هوسِن و رستوران یاپ هاپ کی نیز از جمله رستوران‌های معروف و محبوب این شهر هستند.

کارهایی که در کوالالامپور باید انجام دهید

گردش در مراکز خرید و محله چینی‌ها یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارهایی است که در سفر ماه عسل به مالزی در کوالالامپور می‌توانید انجام دهید. گزینه‌های خوراکی و غذایی نیز بسیار متنوع و خوش‌طعم هستند پس از شکم‌‌گردی در غذاخوری‌ها و رستوران‌ها غافل نشوید. برای یک ماساژ آرامش‌بخش به گلدن تراینگل یا محله چینی‌ها بروید.

جورج‌تاون

جورج‌تاون

اگر به کاوش در مناطق جدید علاقه دارید جورج‌تاون بهترین مقصد برای گذراندن ماه عسل در مالزی برای شما است. روستاهای دیدنی و جذاب این شهر بهترین مقصد برای یک سفر رمانتیک در مالزی است. اگر از آن دست افرادی هستید که به تاریخ علاقه دارند به جورج‌تاون، پایتخت پنانگ بروید و از جذابیت‌های آن لذت ببرید. برای رسیدن به این شهر می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی پنانگ استفاده کنید. اقامتگاه لوکس سون تراس، هتل موزه و عمارت چولیا از جمله اقامتگاه‌های مناسب این شهر برای ماه عسل هستند. جورج‌تاون در ماه‌های نوامبر و فوریه بهترین آب‌وهوا را دارد. معبد کِک لوک سی و تپه پنانگ از جمله جاذبه‌های معروف گردشگری در این شهر هستند.

تفریح در جورج‌تاون در سفر ماه عسل به مالزی

قدم زدن در خیابان‌های جورج‌تاون و امتحان کردن انواع غذاهای محلی و بین‌المللی از جمله کارهای هیجان‌انگیز در این شهر است. یک موتور سیکلت اجاره کنید و به همراه همسر خود در کوچه‌پس‌کوچه‌های جورج‌تاون بگردید. جورج‌تاون زیست شبانه پر شوری دارد با از راه رسیدن شب از هتل بیرون بزنید به خیابان‌ آپر پنانگ بروید و در زندگی شبانه مردم غرق شوید. برای خرید یک یادگاری از ماه عسل در مالزی به بازارهای هندی یا محله چینی‌ها بروید.

اقامت در پوتراجایا برای ماه عسل در مالزی

پوتراجایا در فاصله 30 کیلومتری پایتخت مالزی قرار دارد و یکی از بهترین مقصدها برای ماه عسل در مالزی است. این شهر که خانه اصلی دولت مالزی است بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به پوتراجایا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور است. اگر این شهر را برای ماه عسل در مالزی انتخاب کردید ما استراحتگاه و اسپای سایبرویو لاج را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بهتر است سفر خود را بین ماه‌های آوریل تا آگوست برنامه‌ریزی کنید. مسجد پوترا و دریاچه پوتراجایا از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر هستند. برای خوردن غذاهای خوشمزه محلی تی‌جی‌آی فرایدیز و رستوران زست را پیشنهاد می‌کنیم.

در پوتراجایا چه کار کنیم؟

وقت گذراندن با همسرتان مهمترین کاری است که در سفر ماه عسل به مالزی باید انجام دهید. رفتن به سالن ماساژ و اسپا را فراموش نکنید، با یه ماساژ تایلندی فوق‌العاده می‌توانید تمام خستگی‌های روزهای پر استرس قبل از عروسی را از تن به در کنید. بازدید از بناهای معروف شهر و تماشای معماری خیره‌کننده ساختمان‌ها نیز می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

مالاکا

ماه عسل در مالزی

اگر به دنبال جایی خاص و بی‌نظیر برای ماه عسل در مالزی هستید مل مالاکا را به شما پیشنهاد میکنیم. مالاکا در سواحل غربی مالزی قرار دارد و نمایی از فرهنگ هلندی، بریتانیایی، پرتغالی و مالزیایی را می‌توانید در این شهر ببینید. بازار شبانه این شهر بسیار پرجنب‌وجوش است و بین گردشگران طرفداران بسیاری دارد. این شهر با وجود مکان‌های دیدنی و شگفت‌انگیز حتما باید بخشی از برنامه شما برای سفر ماه عسل به مالزی باشد. فرودگاه بین‌المللی مالاکا نزدیکترین فرودگاه به شهر مالاکا است. استراحتگاه ساحلی کلِبانگ و اقامتگاه آموِرتون هریتیج نیز از جمله استراحتگاه‌های مناسب برای ماه عسل هستند. ما ماه‌های آوریل تا آگوست را برای بازدید از مالاکا پیشنهاد می‌کنیم. قلعه آفاموسا و کلیسای مسیح از مکان‌های دیدنی مالاکا هستند. در کافه جئوگرفر و رستوران کِدای کُپی چانگ واه بهترین غذاهای محلی مالزیایی را امتحان کنید.

تفریح در مالاکا در سفر ماه عسل به مالزی

رودخانه مالاکا یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز دیده می‌شود. قدم زدن در کنار این رودخانه زیبا می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی از ماه عسل در مالزی باشد. مسجد تنها نیز یکی از بزرگترین مساجد مالزی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن بازدید کنید. گردش در خیابان مالاکا جونکر نیز می‌تواند خاطره‌انگیز و به یادماندنی باشد.

سفر ماه عسل به مالزی و اقامت در ایپوه

سفر ماه عسل به مالزی و اقامت در ایپوه

ایپوه یکی از بهترین شهرهای مالزی برای ماه عسل است و قطعا با زیبایی‌هایش جای خود را در قلب شما باز می‌کند. معماری دوره استعمار به وضوح در ساختمان‌ها و کافی‌شاپ‌های این شهر دیده می‌شود. ایپوه چندین معبد قدیمی در داخل غارهای طبیعی دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. هنگام قدم زدن در خیابان‌های این شهر هنرمندان عجیب‌وغریب خیابانی را می‌بینید، اگر به هنر علاقه دارید احتمالا برایتان جالب خواهد بود. فرودگاه سلطان ازلان شاه نزدیکترین فرودگاه به ایپوه است. اگر به دنبال یک ماه عسل رویایی در مالزی هستید ما هتل‌های ایمپیانا ایپوه، مرتون ایپون و هتل ریتز گاردن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بهترین زمان برای بازدید از ایپوه در سفر ماه عسل به مالزی از ماه آوریل تا نوامبر است. 

کارهایی که در ایپوه باید انجام دهید

معبد غار کوک لوک تانگ یکی از مهمترین جاذبه‌های این شهر است که نباید از دستش بدهید. برج ساعت بیرچ نیز نماد این شهر است و بازدید از این برج قدیمی و معروف را فراموش نکنید. یکی دیگر از کارهایی که در سفر ماه عسل به مالزی در شهر ایپوه باید انجام دهید پیاده‌روی در مسیر اولو گِرُه رَفلِسیا است. برای خرید یک یادگاری از ماه عسل در مالزی به مرکز خرید مِموری لِین بروید.

بندر دیکسون

ماه عسل در مالزی

بندر دیکسون در نوع خود بی‌نظیر است و به عنوان یکی از بهترین مقصد‌ها برای ماه عسل در مالزی شناخته می‌شود. سواحل شهر بندری دیکسون در امتداد جاده‌ای ساحلی ادامه دارند. اگر به دنبال یک سفر رمانتیک در مالزی هستید و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید این شهر بهترین مقصد برای شما است. برای رسیدن به بندر دیکسون باید از فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور استفاده کنید. بندر دیکسون هتل‌ها و استراحتگاه‌های مناسبی برای ماه عسل دارد، آویلیون پورت دیکسون، لِکسیز پورت دیکسون و آویلیون ادمیرال کُو از جمله اقامتگاه‌های خوب بندر دیکسون هستند. پیشنهاد می‌کنیم سفر خود را برای ماه‌های آوریل تا نوامبر برنامه‌ریزی کنید، بندر دیکسون در این زمان آب‌وهوای خوب و معتدلی دارد و گردش در سواحل در این هوا می‌تواند لذت‌بخش باشد. 

در بندر دیکسون چه کارهایی انجام دهیم؟

روز خود را با گردش در سواحل بندر دیکسون آغاز کنید. یک پیاده‌روی دونفره در هوای خنک این سواحل می‌تواند برای تمام روز شما را پرانرژی نگه‌دارد. در این سواحل امکانات ورزش‌های آبی نیز فراهم است و می‌توانید به غواصی بپردازید یا جت‌اسکی اجاره کنید. معبد چینی وان لونگ نیز یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این بندر است که ارزش دیدن را دارد.

ماه عسل در مالزی و اقامت در منطقه صباح

ماه عسل در مالزی و اقامت در منطقه صباح

اگر دوست دارید با فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوید حتما منطقه صباح را برای اقامت در سفر ماه عسل به مالزی انتخاب کنید. این منطقه از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری غنی است و جنگل‌های بارانی و سواحل زیبای آن شگفت‌انگیزترین مناظری هستند که در ماه عسل در مالزی می‌بینید. رودخانه خروشان کینباتانگان نیز یکی از مهمترین جاذبه‌های این منطقه است و حتما باید آن را از نزدیک ببینید. فرودگاه کوتا کینابالو در نزدیکی منطقه صباح قرار دارد و می‌توانید بلیط خود را برای این فرودگه بگیرید. ویلاها و سوئیت‌های صباح بیچ، اقامتگاه گایانا مارین و استراحتگاه ماژلان سوترا از جمله اقامتگاه‌های خوب این منطقه برای گذراندن ماه عسل در مالزی هستند. 

کارهایی که باید در منطقه صباح انجام دهید

جنگل‌های بارانی این منطقه مکان خوبی برای پیاده‌روی هستند، اگر به اطراف خود دقت کنید هنگام پیاده‌روی اورانگوتان‌ها را لابلای درختان می‌بینید. کوتاکینابالو نیز یکی دیگر از نقاطی است که می‌توانید به قدم زدن بپردازید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. اگر به کوهنوردی علاقه دارید کوه کینابالو منتظر صعود شما است.

مقاصد ماجراجویانه مالزی برای ماه عسل

اگر به دنبال ماجراجویی در سفر ماه عسل در مالزی هستید و می‌خواهید خاطراتی هیجان‌انگیز برای خودتان و همسرتان بسازید با ما همراه باشید. در ادامه بعضی از مکان‌های مناسب ماجراجویی‌های دونفره در مالزی را به شما معرفی می‌کنیم.

جزیره سیپادان

ماه عسل در مالزی

جزیره سیپادان در شرق شبه‌جزیره مالزی یکی از بهترین مقاصد این کشور برای ماه عسل است. این جزیره به بهشت غواصان نیز شهرت دارد و از بهترین نقاط جهان برای غواصی است. زوج‌های جوان زیادی برای سفر ماه عسل در مالزی اقامت در این جزیره را انتخاب می‌کنند. برای رسیدن به این جزیره باید یک سفر دریایی کوتاه از سمت سواحل صباح داشته باشید. قایق‌‌های محلی زیادی در اسکله منتظرند تا مسافران را به جزیره سیپادان برسانند. اگر می‌خواهید ماه عسل در مالزی را به شکلی ماجراجویانه و متفاوت بگذرانید جزیره سیپادان بهترین مقصد برای شما است. چه چیزی می‌تواند از کاوش در دنیای زیر آب به همراه همسرتان هیجان‌انگیزتر باشد. فرودگاه تاوائو نیز در نزدیکی این جزیره قرار دارد. هتل لوکس پالائو ماتاکینگ دیف دایو، اقامتگاه سیوِنچرز دایو و مسافرخانه سمپورنا از جمله اقامتگاه‌های مناسب برای ماه عسل هستند. بهترین زمان برای بازدید از این جزیره در سفر ماه عسل به مالزی بین ماه‌های مارس تا اکتبر است. 

در سیپادان چه کارهایی انجام دهیم؟

اگر سیپادان را برای گذراندن ماه عسل در مالزی انتخاب کردید مهمترین کاری که باید انجام دهید غواصی در آب‌های نیلگون این جزیره است. قدم زدن در ساحل و تماشای غروب آفتاب نیز می‌تواند رمانتیک و خاطره‌انگیز باشد. اگر به غواصی در نقاط عمیق علاقه ندارید لوازم اسنورکلینگ اجاره کنید و در میان صخره‌های مرجانی بگردید. شاید شانس بیاورید و لاک‌پشت‌ها و باراکوداها و حتی کوسه‌ها را ببینید.

کوتا کینابالو

کوتا کینابالو

عنوان برترین مقصد برای ماه عسل در مالزی هم به کوتا کینابالو می‌رسد. این مکان متفاوت در ایالت صباح قرار دارد و بهترین نقطه برای ماجراجویی و یک ماه عسل متفاوت در مالزی است. اگر به دنبال سفری هیجان‌انگیز و خاص هستید کوتا کینابالو بهترین انتخاب برای شما است. فرودگاه کوتا کینابالو نیز در نزدیکی این منطقه قرار دارد. ما استراحتگاه و اسپای شانگری لا راسا ریا، هتل پرومناد و هتل ماندارین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ماه‌های ژانویه تا مارس بهترین زمان برای اقامت در این منطقه است. پارک حیات وحش لوک کاوی و جزیره ساپی نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری کوتا کینابالو هستند. یه وعده غذای خوش‌طعم در رستوران ال سنترو و ایتالیای کوچک نیز می‌تواند تکمیل‌کننده ماه عسل در مالزی باشد.

در کوتا کینابالو چه کارهایی انجام دهیم؟

یکی دو ساعت غواصی دو نفره در کوتا کینابالو می‌تواند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از ماه عسل در مالزی باشد. گردش در سواحل و تماشای مناظر ساحلی نیز جزء جدا نشدنی سفر به مالزی هستند. قایق‌سواری بر روی رودخانه کیولی نیز یکی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و پرطرفدار در این منطقه است. برای ماجراجویی بیشتر نیز می‌توانید برای قایق‌سواری به دریا بروید. سفر دریایی بر روی رودخانه وِتلند در منطقه حفاظت‌شده جنگل‌های حرای تالاب کیلاس نیز قطعا هیجان‌انگیز و پرخاطره خواهد بود. اما در کنار تمام این فعالیت‌های هیجان‌انگیز طبیعت بکر این منطقه جای مناسبی برای یک سفر آرام و انرژی بخش است پس تا جای ممکن از زیبایی‌های این منطقه لذت ببرید.

ماه عسل در مالزی و گردش در جزایر پِرهِنتیان

ماه عسل در مالزی

جزایر پرهنتیان یکی از رمانتیک ترین مکانهای مالزی برای ماه عسل هستند. این جزایر با وجود سواحل زیبا و اقامتگاههای ارزان قیمت یک مقصد ایده‌آل برای گذراندن ماه عسل در مالزی هستند. کارهای هیجان‌انگیز زیادی می‌توانید در این جزایر انجام دهید تا سفر ماه عسل به مالزی برایتان تبدیل به خاطره‌ای به یادماندنی شود. نزدیکترین فرودگاه به جزایر پرهنتیان فرودگاه کوتا بهارو است. ما اقامتگاه لوکس آلونان، اقامتگاه پرهنتیان آیلند و استراحتگاه اومباک ریزورت پرهنتیان آیلند را برای ماه عسل پیشنهاد میکنیم. ماه مارس تا نوامبر بهترین زمان برای اقامت در این جزایر است. ساحل لاکپشت و لانگ بیچ از جمله جاذبههای گردشگری جزایر پرهنتیان هستند. به گفته گردشگران رستوران بایو و کلبه رستورام ماتاهاری بهترین رستورانهای منطقه هستند و غذاهای محلی خوشمزهای سرو میکنند.

در جزایر پرهنتیان چه کارهایی انجام دهیم؟

غواصی در میان صخره‌های مرجانی این جزایر میتواند خاطره‌ای هیجان‌انگیز از سفر ماه عسل به مالزی باشد. اگر خوش‌شانس باشید میتوانید لاکپشت‌ها و حتی نهنگها را هنگام غواصی ببینید. برای یک شب به یادماندنی به همراه همسرتان به بار ساحلی توپای بروید و از نوشیدنیهای استوایی این بار لذت ببرید. یک پیاده‌روی دونفره در ساحل هنگام غروب آفتاب قطعا خاطره‌ای رمانتیک و فراموش‌نشدنی از ماه عسل در مالزی خواهد بود.

جزیره لاکپشت سلینگان

جزیره لاکپشت سلینگان

جزیره سلینگان آخرین عنوان در فهرست بهترین مکانهای مالزی برای ماه عسل است. این جزیره در 40 کیلومتری سانداکان قرار دارد و بهترین مکان برای یک سفر رمانتیک در مالزی و آغاز زندگی مشترک است. کارهای هیجانانگیز زیادی در این جزیره منتظر شما است و مطمئن باشید که حوصلهتان سر نمیرود. اگر به لاکپشت‌ها علاقه دارید در جزیره سلینگان میتوانید این موجودات دوست داشتنی را از نزدیک ببینید. برای رسیدن به این جزیره باید از فرودگاه سانداکان استفاده کنید. استراحتگاه لوکس سلینگان ترتل آیلند چالِت بهترین هتل این جزیره برای ماه عسل است. 

کارهای هیجان‌انگیز در جزیره سلینگان

فرآیند تخمگذاری لاکپشت‌ها چیزی نیست که هر جای دیگری از دنیا فرصت تماشایش را داشته باشید. در جزیره سلینگان میتوانید تخمگذاری این حیوانات آرام و زیبا را ببینید. غواصی در آبهای اطراف جزیره نیز از جمله فعالیتهای آبی هیجان‌انگیز در این جزیره است پس شنا در کنار موجودات دریایی و لاکپشت‌ها را از دست ندهید. تماشای غروب خورشید در سواحل نیز بخش جدانشدنی ماه عسل در مالزی است پس فرصت یک پیاده‌روی دونفره زیر نور نارنجی رنگ خورشید را از دست ندهید. 

کلام پایانی

مالزی یکی از دیدنی‌ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا است و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند. فرقی نمیکند دوست دارید ماه عسلی لوکس و رویایی داشته باشید یا یک ماه عسل آرام را در مکانی خلوت در دل طبیعت ترجیح میدهید، کشور مالزی یکی از بهترین نقاط آسیا برای گذراندن ماه عسل است. جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این کشور هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه میدارد. در مقالهای که از نظر گذراندید بعضی از بهترین مکانهای مناسب ماه عسل در مالزی را به شما معرفی کردیم و بعضی از نکات لازم را با شما به اشتراک گذاشتیم. امیدواریم خاطرات فوقالعاده‌ای از سفر به مالزی با خود به خانه ببرید.

نظرات کاربران