رستوران های فرانسوی سئول
28 اردیبهشت 1403
کره جنوبی

رستوران های فرانسوی سئول؛ به صرف خوراک اردک خوشمزه

اگر غذاهای فرانسوی را دوست دارید و در عین حال، سئول مقصد سفر شماست، اصلا نگران نباشید؛ بسیاری از رستوران های فرانسوی سئول آماده پذیرایی از شما است. از آن‌جایی که مردم کره غذاهای فرانسوی و خوراکی‌های آن مثل باگت و پنیر فرانسوی را بسیار دوست دارند، رستوران‌هایی برای سرو این مدل غذاها به شیوه سرآشپزان کره‌ای، در پایتخت کره جنوبی تاسیس شده است. اگر غذاهای فرانسوی با ذائقه‌تان جور است، تا پایان این مقاله با سه کلیک همراهی کنید؛ در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های فرانسوی سئول را برای‌تان نام برده‌ایم. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

سوگنه

این رستوران که از بهترین غذاخوری‌های فرانسوی سئول است، در منطقه مسکونی آرام  فرانسوی واقع شده است. آشپزخانه اوپن این رستوران طوری طراحی شده است که مشتریان بتوانند نحوه آشپزی را به‌طورکامل مشاهده کنند.  منو هر سه تا چهار ماه یک‌بار تغییر می‌کند و با طراحی تم‌های مختلفی برای هر فصل، غذاهای متناسب را در خود جا می‌دهد. سرآشپز خوش‌اخلاق این رستوران فرانسوی سئول، در طول آمده‌سازی و طبخ غذا، درمورد غذا برای مشتریان مشتاق، صحبت می‌کند. 

میسان‌دلاکتگوری؛ از بهترین رستوران های فرانسوی در سئول

منوی این رستوران بر غذاهای ساده، سالم و سیرکننده متکی است و دسرهای آن نیز موردتوجه و علاقه بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرد. سوفله میگو و گوشت گوسفند میسان از غذاهای محبوب منوی آن است و کیک یخی با خامه و کلوچه نیز از جمله دسرهای پرطرفدار این رستوران فرانسوی سئول محسوب می‌شود. این رستوران سقفی بلند، تراسی چشم‌نواز و چیدمانی باسلیقه دارد. نورپردازی نیز بسیار مناسب است. گفتنی است که یکی از مشهورترین معماران داخلی جهان، آدام تیهانی، در طراحی این رستوران زیبا نقش داشته است.

بینترا

رستوران های فرانسوی سئول

سرآشپز پارک مین جائه که در پاریس نیز کار کرده است، ریاست آشپزخانه بینترا، از بهترین رستوران های فرانسوی سئول، را برعهده دارد و محیط مدرن این رستوران را معمار چو مین سوک طراحی کرده است. به این رستوران زیبای فرانسوی بروید و از خدمات خوب آن استفاده کنید و در محیطی دنج، انواع غذاهای خوب فرانسوی را که توسط تیم سرآشپز خوب آن طبخ شده است، میل کنید. 

آنتی بیس؛ از رستوران های فرانسوی در سئول

اگر دوست دارید به‌جای گوشت قرمز، غذاهای دریایی فرانسوی را میل کنید، به آنتی بیس بروید. نام این رستوران که از بهترین رستوران های فرانسوی در سئول است، از نقاشی مونه با عنوان صبح در آنتیب گرفته شده است. غذاها در ظروفی با اندازه‌های متفاوت شامل بشقاب بزرگ، بشقاب کوچک و حتی به اندازه یک لقمه کوچک سرو می‌شود که می‌توانید طبق میل خود، اندازه را انتخاب کنید و غذای‌تان را سفارش دهید. مواد اولیه روزانه به‌صورت کاملا تازه از بازار ماهی تهیه می‌شود. منوی رستوران شامل اسکارگوت، کروکت کاد و قلیه خارپشت دریایی روی نان تست است.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

بیستروت‌دیانتویل

این رستوران که از بهترین رستوران های فرانسوی سئول است، در سال 2019 افتتاح شد و به دلیل کیفیت بالای غذاهای فرانسوی، طرفداران بی‌شماری دارد. نمای بیرونی ساختمان این رستوران فرانسوی قرمز است و محیط داخلی آن فضایی دنج آراسته با ظروفی زیباست. گفتنی است که وعده ناهار با سه تا چهار غذا، قیمت بسیار بالایی دارد. از غذاها گرفته تا دسرهای این رستوران، بسیار باکیفیت است و از مواد اولیه تازه، تهیه می‌شود. به بیستروت‌دیانتویل بروید و شکم‌گردی خود به سبک فرانوی را در سئول، کامل کنید.

کلام آخر سه کلیک درباره رستوران های فرانسوی سئول

در این مقاله به بهترین رستوران های فرانسوی سئول پرداختیم و امیدواریم برای تمام علاقه‌مندان به غذاهای فرانسوی، مفید واقع شده باشد. سرآشپزان چیره‌دست کره‌ای و سایر آشپزان ماهر در پایتخت کره جنوبی، انواع غذاهای فرانسوی را به سبکی خاص طبخ و سرو می‌کنند. در سفرتان به سئول، هرگز خود را از لذت چشیدن طعم این غذاهای خوشمزه، محروم نکنید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام رستوران فرانسوی سئول، غذا بخورید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

نظرات کاربران