Frankfurt shopping malls
16 فروردین 1402
آلمان

مراکز خرید فرانکفورت؛ 11 پیشنهاد برای خرید حسابی!

فرانکفورت یک مرکز تجاری و شهر مهم در کشور آلمان است. این شهر ممکن است یکی از کوچک‌ترین کلان‌شهرهای بزرگ جهان باشد، اما با این حال از نظر آسمان‌خراش‌ها و مشاغل و مراکز خرید متعدد خود، یک تجربه عالی برای سفر و خرید کردن را ایجاد می‌کند. به طور معمول اغلب مردم برای تماشای موزه‌های نمادین، آثارهای هنری استثنایی و همچنین محل‌های پرجمعیت جوش از فرانکفورت دیدن می‌کنند. چه برای اولین بار است که به این شهر سفر می‌کنید و چه برای تفریح و کار به آن می‌روید، نمی‌توانید بدون خرید کردن فرانکفورت را ترک کنید‌ به این خاطر که بسیاری از مراکز خرید معروف در فرامکفورت وجود دارد که برندهای بزرگ را در خود جای داده‌اند.

اگر به برندهای لوکس و کیفیت بالا علاقه مند هستید می‌توانید از مراکز خرید لاکچری و اگر دوست ندارید بودجه زیادی برای لباس بدهید، می‌توانید مراکز خرید دیگر فرانکفورت را پیدا کنید. در کل هیچ گونه محدودیتی برای خرید در پنجمین شهر بزرگ آلمان یعنی فرانکفورت وجود ندارد. در نتیجه مقداری بودجه را کنار بگذارید تا از تجربه سفر به این شهر زیبا نهایت لذت را ببرید. اما در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مراکز خرید فرانکفورت بپردازیم.

آماده خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت هستید؟

The Zeil

MyZeil

زیل یک بهشت ​​برای خریداران واقعی است. این خیابان یک مسیر شلوغ است که زمانی مرکز تجارت گاو در فرانکفورت بود. زیل یکی از مناطق خرید محبوب کشور بوده است که مملو از فروشگاه‌های تخصصی، فروشگاه‌های بزرگ، بوتیک‌های درجه یک و مراکز خرید بزرگ است. فرقی نمی‌کند جواهرات جدیدی را بخرید که با لباس، کفش یا وسایل شما مطابقت داشته باشد، به این خاطر که این گردشگاه خریدهای شما را به طور کامل پوشش می‌دهد. منشأ زیل را می‌توان به قرن چهاردهم ردیابی کرد.

از آن زمان، این مکان به یکی از مکان‌های خرده‌ فروشی مشهور در آلمان تبدیل شده است که می‌توانید کیف‌های خود را با مد روز، هدایای دست ساز آلمانی و سوغاتی پر کنید. وارد مرکز MyZeil، یکی از مراکز خرید بزرگ در این خیابان شوید. این مکان همچنین خانه Zeilgalerie است. این مکان یک تأسیسات ده طبقه است که در سپتامبر ۱۹۹۲ افتتاح شد. ساختار زیبا و معماری منحصر به فرد آن بلافاصله قابل تشخیص است. خیابان خرید زیل در مرکز شهر فرانکفورت واقع شده است. شما می‌توانید با استفاده از شبکه راه آهن زیرزمینی در هر دو طرف به این خیابان برسید. همچنین این خیابان نزدیک به موزه هنرهای مدرن است.

Berger Street

یکی دیگر از مراکز خرید فرانکفورت خیابان برگر نام دارد. خیابان برگر (Berger Strasse) طولانی‌ترین خیابان خرید در فرانکفورت بوده که دارای مغازه‌های متعددی است که توسط مالکان و خرده‌فروشی‌های مستقل اداره می‌شود. بازدید از این خیابان می‌تواند یک بازدید عالی از فروشگاه‌های زنجیرهای عمومی باشد. در بازارهای خیابان شما می‌توانید فروش محصولات تازه کشاورزان محلی را مشاهده کنید و این چیزی است که خیابان برگر را شلوغ و زنده می‌کند.

همچنین خیابان برگر برای امتحان غذاهای بین المللی و غذاهای لذیذ منطقه‌ای ایده آل است. قسمت پایین خیابان دارای بوتیک‌ها، کافه‌ها، و بارهای عجیب و غریب است، اگر می‌خواهید استراحت کنید یا زمانی را با دوستان خود صرف نوشیدنی کنید می‌توانید به کافه‌های آن سر بزنید. هنگامی که به خیابان اوپر برگر می‌روید، رستوران‌ها و بارهای سنتی را خواهید دید که مکان‌های فوق‌العاده‌ای برای استراحت پس از یک خرید خسته‌کننده هستند. آن‌ها برای لذت بردن از آفتاب گرم تابستان، صندلی در فضای باز فراهم می‌کنند.

Sachsenhausen

Sachsenhausen

زاکسن هاوزن که در جنوب رودخانه مین واقع شده است، یک منطقه خرید لذت بخش برای بازدید کنندگان جوان است. این شهر دارای دو بخش است، خیابان شوایزر و موزه مایل، که به خاطر حس قدیمی و جذابیت‌های تاریخی‌اش شناخته شده است. اما اگر خرید در فرانکفورت هدف نهایی شما برای بازدید از این منطقه است، باید خیابان اصلی، خیابان شوایزر را ببینید. این خیابان مملو از کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های مد، اغذیه‌فروشی‌ها، و کافه‌های مد روز، با فضایی آرام‌تر از خیابان زیل است.

در واقع در خیابان زاکسن هاوزن مد را با لذت‌های آشپزی در کنار رودخانه ترکیب می‌کند. علاوه بر این، زاکسن هاوزن محبوب‌ترین بازار فروش کالا در فرانکفورت است. این یک خیابان عالی برای خرید اشیاء منحصر به فرد، سوغاتی، هدایا، و لوازم جانبی و نمونه غذاهای محلی است. همچنین لباس‌های دست دوم، مبلمان دست دوم و اقلام قدیمی پیدا خواهید کرد. Flohmarkt Sachsenhausen دومین شنبه هر ماه بین ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر باز است. با این حال، بهتر است صبح روز شنبه زود وارد شوید تا شانس بیشتری برای دریافت محصولاتی که ارزش بردن به خانه را دارند، داشته باشید.

Goethestraße

اگر مشتاق خریدهای لوکس هستید، یکی از بهترین مراکز خرید فرانکفورت، خیابان گوته است. اینجا جایی است که بهترین برندهای لوکس و برندهای طراح از جمله گوچی، هوگو باس، شنل، آرمانی، بولگاری، لویی ویتون، مونتبلان، هرمس، ورساچه، پرادا و بسیاری دیگر متمرکز شده‌اند. علاوه بر مد و برندهای نمادین جواهرات مانند Cartier و Tiffany & Co، دارای فروشگاه‌های مستقل، فروشگاه‌های محلی، و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است. هر خریدار فهیمی می‌تواند همه چیز را در اینجا بیابد و همه این‌ها فقط در چند قدمی شما قرار دارند.

گوته استراسه سومین مسیر شلوغ خرید آلمان است. نام مستعار آن خیابان پنجم فرانکفورت یا Luxusgasse است که به معنای خط لوکس است. این خیابان به نام نویسنده و دولتمرد مشهور آلمانی، یوهان ولفگانگ فون گوته نام‌گذاری شد. گوته اشتراسه که از سال 1892 تا 1894 ساخته شد، از تاریخ پرتلاطم کشور آلمان جان سالم به در برده است. امروزه، این ساختمان دارای ترکیبی از ساختمان‌های مدرن، معاصر و کلاسیک است که برخی از معتبرترین و بزرگ‌ترین برندهای جهان را در خود جای داده است.

Kaiser Strasse

Kaiser Strasse

قدم زدن در امتداد خیابان قیصر در فرانکفورت مانند یک قدم به عقب در زمان با خانه‌های تاریخی متعلق به قرن هجدهم است. از نظر معماری، این خیابان یکی از آخرین خیابان‌های باقی‌ مانده در شهر و یکی از معدود مناطقی در آلمان است که بازدید کنندگان می‌توانند ساختمان‌های واقعی قرن هجدهم را بیابند که در جنگ جهانی دوم تخریب نشده‌اند. بخشی از قیصر استراسه که به ایستگاه اصلی قطار فرانکفورت منتهی می‌شود، به‌ خاطر تفریحات شبانه فعال خود مشهور است. با این حال، انتهای دیگر که به مرکز شهر منتهی می‌شود، هنوز هم شکوه و ثروت آلمان را نشان می‌دهد. همچنین این خیابان جایی است که می‌توانید خرده ‌فروشی‌های چند منظوره، بوتیک‌ها، جواهرات ‌فروشی‌ها، رستوران‌های پیاده‌رو و کافه‌ها را کشف کنید.

Grosse Bockenheimer Strasse

اگر قصد سفر به فرانکفورت را دارید، خیابان گروس بوکنهایمر استراسه یکی از مکان‌هایی است که ارزش کاوش را دارد. اگر می‌خواهید برندهای لوکس را ببینید، این خیابان یک پیاده ‌روی وسیع بین میدان اپرا و خیابان بورس دارد و به موازات خیابان گوته امتداد دارد. اکتشافات جدیدی در اینجا وجود دارد، زیرا مراکز خرید، غذاخوری‌ها و بارها را گرد هم می‌آورد. وقت خود را به قدم زدن در خیابان اختصاص دهید تا آنچه را که به دنبالش هستید بیابید. علاوه بر خرید، خیابان گروس بوکنهایمر استراسه یک مکان لذت بخش برای غذا خوردن است. به این خاطر که این خیابان فروشگاه‌های مواد غذایی، قصابی‌ها، نانوایی‌ها و کافه‌هایی برای ملاقات با یک دوست دارد.

Töngesgasse

Töngesgasse

Töngesgasse یکی دیگر از مراکز خرید فرانکفورت است که در شهر قدیمی و به موازات خیابان زیل واقع شده است. بسیاری از فروشگاه‌های تخصصی و خصوصی آن بیش از یک قرن است که کار می‌کنند. یک نمونه عالی از این مغازه‌ها W.Wächtershäuser است. این مغازه یک فروشگاه تخصصی سنتی است که دویستمین سالگرد خود را در سال 2022 جشن می‌گیرد. پیدایش این خیابان به سال 1236 برمی‌گردد. در آن زمان، مهم‌ترین خیابان آنتونیترگاس نام داشت. این خیابان محبوب‌ترین و غنی‌ترین مسیر تجاری فرانکفورت بود. با تغییراتی که در زبان ایجاد شد، این نام تکامل یافت تا جایی که امروزه به عنوان Töngesgasse شناخته می‌شود. با این حال، مردم محلی و خرده فروشان ریشه‌های این منطقه را فراموش نمی‌کنند. هر سال در ماه آگوست، آن‌ها یک جشنواره خیابانی به نام Antoniterfest برگزار می‌کنند.

MyZeil Shopping Mall

مرکز خرید MyZeil با مساحتی بیش از 77000 متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید فرانکفورت محسوب می‌شود. این مرکز خرید به طور رسمی در سال 2009 افتتاح شد. از آن زمان به بعد، مکانی برای تفریح ​​و سرگرمی در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان بوده است. معماری این ملک چیزی است که آن را جالب‌تر می‌کند، با نماهای شیشه‌ای منحنی چشمگیر و پانل‌های فلزی که طراحی قابل توجه آن را تشکیل می‌دهند. در مرکز خرید MyZeil، می‌توانید فروشگاه‌های زیادی را در فضای هشت طبقه آن پیدا کنید. این مکان خانه برندهای بزرگ محلی و بین‌المللی مانند Bershka، Ecco، Hollister، Abercrombie & Fitch، Saturn و… است. وقت خود را به گشت و گذار در مغازه‌ها اختصاص دهید و در عین حال از منظره تماشایی افق شهر لذت ببرید.

این مکان یک فضای روشن گرم و مناسب برای یک روز سرگرمی و تفریح در شهر فرانکفورت است. اگر فضای داخلی این مرکز خرید را به قدر کافی دیده‌اید پیشنهاد می‌شود که بیرون از ساختمان قدم بزنید به این خاطر که گالری‌ها و فروشگاه‌های زیادی در دسترس هستند.

Nordwestzentrum

Nordwestzentrum

 Nordwestzentrum، یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید فرانکفورت است که می‌توانید از خرید کردن لذت ببرید. این مرکز خرید در شمال غربی فرانکفورت واقع شده است و دارای بیش از 94500 متر مربع مساحت قابل اجاره است و بیش از 170 فروشگاه خرده فروشی از برندهای محلی تا بین المللی را در خود جای داده است. در حالی که در این شهر چیز زیادی برای خرید لوکس وجود ندارد، اما همه چیز برای راحت کردن زندگی شما وجود دارد. برخی از فروشگاه‌های پرطرفدار در Nordwestzentrum عبارت‌اند از Muller، H&M، Zara، Peek & Cloppenburg، Calzedonia، و Vero Moda.

اگر برای غذا خوردن اینجا هستید، چندین کافی شاپ، رستوران و غذاخوری در فودکورت و در سرتاسر مراکز خرید وجود دارد. Nordwestzentrum دارای امکانات عمومی متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات مناسب خانواده، مراقبت‌های بهداشتی و سالن بدنسازی اشاره کرد. به علاوه، بازدید از این مرکز خرید مشکلی نخواهد بود زیرا بیش از 3500 جای پارک دارد و ایستگاه مرکزی اتوبوس و ایستگاه‌های مترو دارد.

Skyline Plaza

هنوز یک دهه از افتتاح رسمی Skyline Plaza در سال 2013 نگذشته است. این مرکز خرید کاملاً جدید تقریباً 38000 متر مربع مساحت دارد و بیش از 170 فروشگاه و برند خرده فروشی را در خود جای داده است. این مرکز در منطقه اروپایی شهر، یک محله شهری جدید نزدیک به مرکز شهر واقع شده است. این باعث می‌شود در حین کاوش در جاذبه‌های درجه یک فرانکفورت و مناظر مشهور جهانی در اطراف منطقه، به مقصدی عالی برای خرید تبدیل شود. شما تحت تأثیر نمای بیرونی ساختمان و معماری باشکوه آن قرار خواهید گرفت. اما به محض اینکه وارد شوید، یک تجربه کاملاً جدید برای خرید و اوقات فراغت کشف خواهید کرد

. روف گاردن در پشت بام ساختمان توقفی اجباری برای هر خریدار است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و خیره کننده این مرکز خرید است که می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید. علاوه بر مراکز خرید، مرکز تناسب اندام MeridianSpa و یک پارکینگ متصل نیز در آن وجود دارد. پس از خرید، اگر حسابی خسته و گرسنه هستید می‌توانید به فودکورت معروفی که در مصرف اسکای لاین پلازا قرار دارد بروید و ده‌ها رستوران را در آنجا مشاهده کرده و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

Hessen-Center

Hessen-Center

مرکز هسن در فرانکفورت بیش از پنج دهه است که در حال فعالیت است و یکی از پربازدیدترین مراکز خرید فرانکفورت باقی مانده است. علیرغم داشتن فضای خرده فروشی کوچک‌تر در مقایسه با سایر مراکز خرید در شهر، مرکز هسن می‌تواند با اقتصاد هماهنگ باشد و نقش مهمی در جامعه محلی منطقه ایفا کند. در این مرکز خرید می‌توانید بیش از 115 مغازه برای انواع کالاها مانند مد، لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی و مواد غذایی پیدا کنید. مرکز هسن همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت 8:30 صبح تا 20:00 برای بازدیدکنندگان باز است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی مراکز خرید فرانکفورت پرداختیم تا اگر برای کسب و کار، تجارت یا تعطیلات به فرانکفورت سر می‌زنید فراموش نکنید که حتماً خرید در مراکز خرید فرانکفورت را در برنامه سفر خود قرار دهید. ممکن است این شهر اولین جایی نباشد که هنگام برنامه ریزی برای خرید آن فکر می‌کنید، اما با این حال فرانکفورت دارای جایگاهی ارزشمند نزد بازدید کنندگان شیک پوش است. از مراکز خرید بزرگ و فروشگاه‌های بزرگ گرفته تا فروشگاه‌های صنایع دستی، فروشگاه‌های خرده ‌فروشی مستقل و بوتیک‌ها، همه چیز برای پاسخگویی به نیاز و سبک شما دارد.

اما برای خرید هیجان انگیز تر می‌توانید از مراکز خرید بیرون بیایید و در امتداد خیابان‌های سنگ‌ فرش شده پیاده قدم بزنید. این خیابان‌ها گنجینه‌ای هستند که قدمت و فرهنگ را به شما هدیه خواهند داد‌. بنابراین برای خوش‌گذرانی هر چه بیشتر در فرانکفورت خرید کردن در خیابان‌ها و مراکز آن را از دست ندهید.

نظرات کاربران