jumeirah creek

همه چیز درباره رزرو هتل جمیرا کریک ساید

جمیرا کریک ساید

 هتل جمیرا کریک ساید یکی از باکیفیت­ ترین و مناسب ­ترین هتل­ها در دبی است. این هتل پنج ستاره در سال 2013 در 9 طبقه در شهر دبی ساخته شده است. دارای چندین استخر و بار و رستوران با کیفیت است و فضای داخلی آن بسیار مدرن و لوکس است. اگر روزی به دبی سفر کردید و به دنبال امکانات و خدمات متنوع در این شهر بودید، رزرو هتل جمیرا کریک ساید را حتماً در لیست خود قرار دهید. همچنین هتل کریک ساید دارای تخفیف­های ویژه فصلی است و شما می­توانید در زمان­های خاص در هر فصلی اقدام به رزرو این هتل با قیمتی مناسب کنید.

هتل جمیرا کریک ساید دارای منظره بسیار زیبایی است و در صورتی که قصد دارید تعطیلات خود را با رزرو به موقع در این هتل بگذرانید.

رستوران­ها و بارهای کریک ساید دارای مجموعه گسترده­ ای از غذاها هستند. شما می­توانید در تعطیلات خود یک غذای عالی در هتل جمیرا کریک ساید را تجربه کرده و یک خاطره به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن معرفی هتل جمیرا کریک ساید، موقعیت مکانی آن و رستوران­های آن و امکانات تفریحی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

اتاق ­های هتل جمیرا کریک ساید

جمیرا کریک ساید

همان­طور که می­دانید نحوه­ ی خدمات دهی و کیفیت یک هتل مهم­ترین عامل در تعیین کیفیت و ارزیابی آن به حساب می­آید. این هتل دارای 7 نوع اتاق مختلف است که هر کدام بسته به سلیقه گروهی از گردشگران است. شما هر انتظاری که از اتاق هتل خود داشته باشید، اتاق­های هتل جمیرا کریک ساید نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این 7 نوع اتاق عبارتند از اتاق مجلل و بزرگ deluxe، همراه با تخفیف ویژه پارک آبی، سوئیت انحصاری و خانوادگی با دسترسی به ساحل، سوئیت یک خواب همراه با امکانات رفاهی، اتاق club همراه با امکانات رفاهی و تخفیف ویژه پارک آبی، سوئیت دو طبقه همراه با دسترسی اختصاصی به ساحل انحصاری و سوئیت پنت هاوس با دسترسی خصوصی به ساحل.

معرفی رستوران ­ها و کافی ­شاپ ­های هتل جمیرا کریک ساید

یکی از اصلی­ ترین علت­ هایی که این هتل سالانه مهمانان زیادی را پذیرا است، کیفیت خوب رستوران­ها و کافی ­شاپ­ های آن است. این رستوران­ها دارای غذاهای لذیذ و رنگارنگ بسیاری است و طبق معیارهای کیفیت ارزیابی شده از مرغوب­ترین و رستوران­ها به شمار می­روند. این هتل حاوی 4 رستوران و کافی ­شاپ بسیار با کیفیت است که بسیار محبوب هستند و مهمانان زیادی طرفدار پروپا قرص آن هستند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی این 4 رستوران و کافی­ شاپ بپردازیم.

کافی شاپ crimson gallery

چنانچه در این هتل اقامت دارید و دلتان یک میان ­وعده و یا شیرینی و دسر می­خواهد این کافی شاپ مناسب­ترین انتخاب است. به هنگام عصر و یا به هنگام صبح می­توانید به این کافه بروید و از نوشیدن یک فنجان چای به همراه دسرها و شیرینی­ های مرغوب و یا یک میان­ وعده لذت ببرید. این کافی­ شاپ با ارائه منوی متنوع این امکان را به شما می­دهد که دست شما در انتخاب غذا و یا شیرینی محبوبتان باز باشد. کافی شاپ crimson در طبقه اول هتل جمیرا کریک ساید قرار دارد.

کافه cu-ba

کافه cu-ba

غذاها و نوشیدنی­ های رنگارنگ و خلاقانه از جمله خصوصیات بارز این کافه است. این رستوران با سبک لاتین و رمانتیک خود فضایی خاص را در بخش پشت بام به وجود آورده است. هم­چنین این کافه از جمله مکان­هایی است که زوج­ها علاقه زیادی به آن دارند. این کافه در بخش پشت بام هتل جمیرا کریک ساید قرار دارد و شما برای حضور در آن نیازی به رعایت کردن پوشش خاصی ندارید و می­توانید به صورت سبک و راحت در آن لباس بپوشید.

رستوران بین المللی nomad

رستوران بین المللی nomad

در این رستوران شما می­توانید علاوه بر لذت بردن از غذاهای بین المللی و لذیذ، از نوشیدنی­های آن نیز بهره­مند شوید. سرآشپزهای این رستوران را افراد بسیار حرفه­ ای تشکیل می­دهند. بنابران اگر علاقه­ مند به خوردن غذاهای با کیفیت هستید؛ این رستوران بهترین پیشنهاد در این هتل است.

رستوران plumeria

رستوران plumeria

غذاهایی که در این رستوران یافت می­شوند، همگی بسیار طبیعی و سالم هستند و چنانچه علاقه مند به غذاهای سالم هستید رستوران plumeria مناسب­ترین گزینه برای شما است. شما در هر ساعتی از روز که اراده کنید می­توانید به این رستوران مراجعه کرده و از خوردن غذاهای سالم و طبیعی لذت ببرید. این رستوران را می­توانید در طبقه همکف هتل جمیرا کریک ساید پیدا کنید.

همان­طور که بالاتر گفه شد این هتل دارای 4 رستوران و کافی ­شاپ بسیار حرفه­ ای است. برای داشتن تجربه یک غذای عالی در هتل جمیرا کریک ساید کافی است به این رستوران­ها مراجعه کنید.

باشگاه بدن­سازی و سالن ورزشی هتل جمیرا کریک ساید

رستوران plumeria

هتل کریک ساید با ارائه باشگاه و سالن ورزشی بسیار حرفه­ ای زبانزد همه افرادی است که به این هتل سفر کرده­اند. این باشگاه­ها دارای تمامی لوازم و وسایل ورزشی هستند و هم­چنین مربی­های ورزشی نیز به صورت مداوم برای کمک به شما عزیزان در این سالن­ های ورزشی حضور دارند. این هتل دارای چندین استخر و سالن ورزشی است و مهمانان می­توانند با مربی­های خصوصی خود به صورت فردی اقدام به تناسب اندام و بدن­سازی کنند. این باشگاه­ها از 7 صبح الی 10 شب در اختیار مهمانان قرار دارد.

امکانات مربوط به استخرهای هتل جمیرا کریک ساید

jumeirah creek
  • افراد از همه سنین می­توانند در این استخرها استفاده کنند و محدودیتی در قبال استفاده از استخرها وجود ندارد.
  • تمامی استخرها به صورت رایگان به مهمانان هتل عرضه می­شوند و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از استخر وجود ندارد.
  • این استخرها در تمامی فصول سال باز هستند و شما می­توانید در هر فصلی که به این هتل سفر کردید به استخر بروید و از آب­تنی در آن­ها لذت ببرید.
  • البته توجه داشته باشید برخلاف استفاده از استخرها که کاملا رایگان عرضه می­شود، استفاده از خدمات ماساژ بدن رایگان نیست و باید هزینه اضافی را برای این خدمات اضافی پرداخت کنید.
  • هم­چنین این استخرها دارای مربی، بار برای نوشیدنی­های گرم و سرد، چترهای ساحلی، کلاس­های تناسب اندام، کلاس­های یوگا، رختکن، آبگرم و صندلی­های ساحلی هستند.
  • سالن­های اسپا و پکیج­های اسپا نیز در استخرهای هتل حمیرا کریک ساید موجود است و افراد میتوانند از آن­ها استفاده کنند.

ویژگی­ های برتر هتل جمیرا کریک ساید

jumeirah creek

بیشتر هتل­ های لوکس در دنیا دارای ویژگی­های متمایز کننده هستند که آن­ها را از بقیه اقامت­گاه­ها و هتل­ها متمایز می­کند. هتل جمیرا کریک ساید نیز از این قائده مستثنی نیست و دارای یک­سری ویژگی­هایی است که سبب برتری آن نسبت به سایر هتل­های دبی می­شود. از مهم­ترین عواملی که سبب برتر شدن این هتل به سایر هتل­ها می­شود می­توان به قیمت­های مقرون به صرفه این هتل نسبت به امکانات لوکس آن، امنیت و حفاظت زیاد آن نسبت به نگهداری اطلاعات مهمانان آن، امکان رزرو آنلاین، تسلط بالای کارکنان آن به زبان انگلیسی و هم­چنین امکانات خاص و متنوع این هتل برای زوجین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جمیرا کریک ساید

jumeirah creek

این هتل علاوه بر امکانات بسیار لوکس دارای یک­سری امکانات عمومی نیز است. از جمله امکانات عمومی آن می ­توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق­های خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات مخصوص برای افراد سیگاری و غیرسیگاری، تهویه مطبوع و امکانات آن برای افراد معلول اشاره کرد.

قوانین مربوط به هتل جمیرا کریک ساید

jumeirah creek

در این هتل نیز مانند هر هتل دیگری یک­سری قوانین و مقررات موجود است که شما به عنوان مهمان موظف به رعایت کردن آن هستید. با مهم ترین قوانین این هتل در ادامه آشنا خواهید شد.

  • کودکان در هر سنی می­توانند در این هتل حضور پیدا کنند.
  • کودکان بالای 13 سال در این هتل جزء افراد بزرگسال محسوب می­شوند.
  • خروج از هتل در ساعت 12 ظهر تا 12 شب امکان پذیر است.
  • برای کودکان تا 2 سال تخت رایگان داده می­شود.
  • در صورتی که درخواست تخت اضافی برای کودک بالای 13 ساله خود دارید، موظف هستید هزینه آن را به طور کامل پرداخت کنید.
  • هزینه های اضافی که در طول اقامت شما ممکن است پیش آید را باید در همان حین پرداخت کنید.
  • اگر دارای حیوان خانگی هستید می­توانید به راحتی آن­ها را همراه خود به این هتل بیاورید. هیچ محدودیتی در قبال ورود حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد.
  • حداکثر تخت اضافی که در حین سفر درخواست می ­کنید بسته به اتاق شما دارد و نمی ­توانید به هر مقدار تخت اضافه که خواستید درخواست دهید.

سخن پایانی

رزرو یک هتل مناسب برای گذراندن تعطیلات شما از اهمیت زیادی برخوردار است. دغدغه انتخاب بهترین هتل در دبی ممکن است برای شمایی که قصد سفر به این شهر را دارید بسیار اهمیت داشته باشد. از این رو سایت 3 کلیک می­تواند در انتخاب و رزرو هتل شیک بسیار کمک­ کننده باشد. هم­چنین شما می­توانید در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید، به 3 کلیک مراجعه کرده و بلیط هواپیمای دبی را از این وبسایت خریداری کنید.

نظرات کاربران