Dubai summer festivals in 2023
20 مرداد 1402
دبی

جشنواره های تابستانی دبی در سال 2023

بهشت خریداران و جشنواره های تابستانی دبی در انتظار شماست. این تابستان یعنی 2023 سوپرایزهای زیادی همانند دیگر سال‌ها برای شما ترتیب داده شده تا سفر در ماه‌های گرم سال را خاطره‌انگیزتر از هر زمانی دیگری سپری کنید. همان‌طور که می‌دانید دبی در تابستان، آب و هوای خیلی گرمی را تجربه خواهد کرد، اما هنوز هم برای سفر مقصدی مناسبی است. چرا؟

رزرو تور دبی

در ماه‌های گرم سال شما شاهد تخفیف‌‌‌های زیادی در هتل‌ها و جاذبه‌ها خواهید بود که سفرتان را مقرون‌به صرفه‌تر خواهند کرد. از طرفی وجود جاذبه‌های فراوان سرپوشیده در این شهر رویایی هنوز هم می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد. حتی جشنواره‌هایی در طول این چند ماه برگزار می‌شوند تا بتوانید نهایت لذت را از سفرتان ببرید.  

اگر مشتاق هستید درباره سورپرایز تابستانی دبی 2023 بیشتر بدانید، ما بهترین پیشنهاداتی را که می‌توانید در این جشنواره خرید غول پیکر از آن‌ها بهره‌مند شوید، گردآوری کرده‌ایم.

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

تاریخ برگزاری جشنواره های تابستانی دبی چه زمانی است؟

Dubai summer festivals

هر سال فستیوال‌های تابستانی متنوعی در دبی برگزار می‌شود و برای ساکنان و گردشگران مجموعه‌ای ده هفته‌ای از فروش، تبلیغات و رویدادهای قابل توجه را به ارمغان می‌آورد. امسال نیز این جشنواره بیست و ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد و رویدادهای تابستانی هیجان‌انگیزی را در مراکز خرید، جاذبه‌ها و مراکز سرگرمی شهر به گردشگران و افراد محلی ارائه می‌دهد.

فستیوال‌های مختلفی که سرگرمی‌های در سطح جهانی، غذاخوری‌های متنوع و بسیاری موارد دیگر به همراه دارد. با انبوهی از تخفیف‌ها، فروش‌ها، قرعه‌کشی‌ها و رویدادهای ویژه، بیست و ششمین دوره جشنواره DSS از پنجشنبه، 29 ژوئن، تا یکشنبه، 3 سپتامبر 2023 برگزار می‌شود.

در فستیوال تابستانی دبی 2023 باید انتظار چه چیزی را داشت؟

جشنواره های تابستانی دبی امسال نیز با خریدهای شگفت‌انگیز، موسیقی، برنامه‌ها و نمایش‌های متنوع در انتظار شما خواهد بود. شما می‌توانید با خرید کردن، فرصتی برای برنده شدن جوایز شگفت‌انگیز داشته باشید. برخی از این فستیوال‌های محبوب عبارت‌اند از:

افتتاحیه جشن بازار آخر هفته (Opening Weekend Mall Celebration)

Opening Weekend Mall Celebration

تابستان را با شادی در جشن افتتاحیه آخر هفته مرکز خرید DSS آغاز کنید. از 29 تا 30 ژوئن، می‌توانید از نمایش‌های زنده رایگان، موسیقی، رقص و جادو در سیتی سنتر میردیف و مرکز خرید ابن بطوطه لذت ببرید. فرصت دیدن برخی از با استعدادترین هنرمندان منطقه، مانند عزیز ماراکا اردنی، کانور مینارد بریتانیایی، علیا آل علی اماراتی، و دنی آریدی کانادایی/لبنانیایی را از دست ندهید. همچنین می‌توانید کارهای شگفت‌انگیز رپر زیگ زاگ، نگام دبال، نوازنده قانون، گروه‌های رقص شهری و غیره را تماشا کنید.

فروش 12 ساعته (The 12-Hour Sale)

اگر عاشق خرید هستید، نمی‌توانید تخفیف 12 ساعته را در 1 ژوئیه از دست بدهید. از ساعت 10 صبح تا 10 شب، می‌توانید از تخفیف‌های باورنکردنی تا 90 درصد در شش مرکز خرید مجید الفتیم در سراسر دبی برخوردار شوید: مرکز خرید امارات، مرکز میردیف، مرکز شهر دیره، مرکز شهر میایسم، مرکز شهر البرشا و مرکز شهر الشیندغا، در جشنواره های تابستانی دبی منتظر شما هستند تا بهترین خرید را نصیبتان کنند. 

همچنین می‌توانید با اسکن رسیدهای خود برای حداقل 300 درهم با استفاده از برنامه Share، در قرعه‌کشی شرکت کنید تا یک میلیون امتیاز اشتراک به دست آورید. چون در 10 جولای، یک میلیونر خوش شانس انتخاب می‌شود. این بهترین فرصت برای شماست تا خرید کنید و برنده شوید!

کنسرت و سرگرمی (Concerts and entertainment)

Concerts and entertainment

جشنواره های تابستانی دبی فقط مختص خرید نیست، بلکه برای لذت بردن از موسیقی زنده و سرگرمی برخی از مشهورترین هنرمندان منطقه و جهان نیز است. امسال، می‌توانید دو خواننده افسانه‌ای عرب، حسین الجاسمی و کادم السحیر را ببینید که در روز 1 ژوئیه ساعت 9 شب در کوکاکولا آرنا با هم اجرا می‌کنند. بلیت‌های آن‌ از 150 درهم شروع می‌شود.

همچنین می‌توانید شاهد کنسرت محمد عبده، پادشاه موسیقی عرب، به صورت زنده در تاریخ 2 ژوئیه ساعت 21:30 با بلیت‌هایی از 295 درهم باشید. این کنسرت‌ها مطمئناً با ملودی‌ها و اشعار جذاب خود طرفداران را در هر سن و سلیقه‌ای خوشحال می‌کند.

رویدادهای خرید و سوغاتی (Retail events)

خریداران می‌توانند انتظار تخفیف‌های شگفت انگیز را در مورد همه چیز از مد و زیبایی گرفته تا لوازم الکترونیکی و دکوراسیون منزل داشته باشند. بیش از 800 برند و 3500 فروشگاه را از نزدیک ببینید که 25 تا 75 درصد تخفیف برای کالاهای مورد علاقه خود ارائه می‌دهند.

این فرصت را برای کشف محصولات جدید، لذت بردن از پیشنهادات منحصر به فرد و برنده شدن جوایز هیجان انگیز در مراکز خرید دبی از دست ندهید.

مدش و دانا (Modesh and Dana)

Modesh and Dana

Modesh World، مقصد رایگان برای سرگرمی در فضای داخلی، قرار است از 26 ژوئن تا 27 آگوست جشنواره ویژه خود را آغاز کند.

مرکز تجارت جهانی دبی «Modesh and Dana» جاذبه‌های محبوب دبی را به نمایش خواهد گذاشت. این مجموعه با ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز در نمایشگاه‌ها، رویدادها و مراکز خرید در سراسر دبی، اطمینان حاصل می‌کند که بچه‌ها می‌توانند از بهترین فعالیت‌های سرگرمی و آموزشی در تابستان امسال لذت ببرند.

برنامه ریزی برای جشنوراه های تابستانی دبی

پیشنهادات و تخفیف‌ها در تمام مدت جشنواره های تابستانی دبی اجرا می‌شود و شما می‌توانید از این طریق بهترین بهره را ببرید، فقط از قبل کمی برنامه داشته باشید. 

برنامه ریزی از قبل: فهرستی مفید از خریدهای ضروری خود تهیه کنید و بر اساس آن برنامه سفر خود را ترتیب دهید. بهترین فروشگاه‌ها را مشخص کرده و در مورد آن‌ها تحقیق کنید. این نکته بسیار مهم است، به خصوص اگر فقط چند روز در شهر هستید.

حواستان به زمان برنامه‌ها باشد: بیشتر مراکز خرید در دبی برنامه‌های موبایلی مخصوص به خود را دارند که برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد پیشنهادها و معاملات در حال انجام، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما وب‌سایت‌های مراکز خرید و مکان‌های دیگر حتما زمان جشنواره‌های خود را اطلاع خواهند داد. پس از این طریق نیز می‌توانید نسبت به زمان دقیق برگزاری فستیوال‌ها مطلع شوید.

سعی کنید «بیشتر خرج کنید، درآمد بیشتری کسب کنید»: از کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی یا برنامه‌های پرداخت آنلاین استفاده کنید که به شما پاداش‌های فوری، بازپرداخت نقدی و امتیاز می‌دهند.

به خودتان توجه کنید: اگر احساس می‌کنید از همه خرید و جشنواره‌ها خسته شده‌اید، مراکز خرید دارای تعداد زیادی غذاخوری، اسپا و مراکز تفریحی برای سرگرمی بیشتر شما هستند.

قرعه کشی سورپرایز تابستانی دبی 2023

Dubai Summer Surprise Lottery 2023

برای بسیاری از گردشگران، قرعه‌کشی یکی‌دیگر از نکات برجسته جشنواره های تابستانی دبی است. برای شرکت، یک بلیت شماره‌دار می‌خرید و اگر در هر یک از قرعه‌کشی‌های تصادفی شماره‌تان آمد، می‌توانید جوایز هیجان‌انگیز را به خانه ببرید.

امسال، شما این شانس را خواهید داشت که برنده یک نیسان X-Trail 2023 و 2023 مرسدس بنز A200 شوید.

شما همچنین می‌توانید تا 100 هزار درهم برنده جواهرات شوید، چون آن‌ها به 20 برنده خوش شانس جایزه خواهند داد. علاوه بر این، اگر 60 درهم در Idealz.com و برنامه موبایل آن خرج کنید، می‌توانید شانس برنده شدن در مجموع 2,500,000 درهم پول نقد را داشته باشید!

فقط این‌ها نیستند و تقریبا به هر کجای دبی سر بزنید با قرعه‌کشی‌های زیادی روبرو خواهید بود. رستوران‌ها، مکان‌های دیدنی، هتل‌ها و جاذبه‌های برجسته دبی، حتی موسسات ورزشی، تناسب اندام و ماجراجویی در فضای باز نیز با مسابقات و جوایز ویژه همراه شما خواهند بود.

برای جزئیات بیشتر در مورد مسابقات، پیشنهادات و تبلیغات، به visitdubai.com مراجعه کنید.

در آخر

جشنواره های تابستانی دبی امسال نیز برنامه‌های مختلفی برای سرگرمی و تفریح بیشتر گردشگران ارائه می‌دهند. اگر از گرمای طاقت‌فرسا خسته نمی‌شوید و می‌خواهید یک سفر مقرون به صرفه و جذاب داشته باشید، تابستان 2023 دبی منتظر شماست!  

نظرات کاربران