Bateaux Parisiens
31 اردیبهشت 1402
پاریس

پیمایش رود سن با کشتی سواری در پاریس!

پاریس زیبا، شهر موسیقی، عشق، عطرهای خوشبو، برج ایفل و کلیسای معروف نوتردام. این‌ها تنها گوشه‌ای کوچک از جذابیت‌های پایتخت فرانسه است. هر نقطه را در این شهر کاوش کنید غرق در تاریخ، هنر و زیبایی خواهید شد. در این میان توجه ویژه‌ای به رودخانه سن داشته باشید که در قلب پاریس، شهر را از شرق به غرب به دو نیم تقسیم نموده است. رودخانه سن خاستگاه پاریس بوده و توسعه آن با رودخانه گره خورده است. برای آن‌که شهر را از زاویه متفاوتی ببینید، از رودخانه سن کمک بگیرید و به سراغ کشتی سواری در پاریس بروید. با عبور از رودخانه از عرشه کشتی ساختمان‌های قدیمی، کلیساها، برج ایفل و دیدنی‌های دیگر را همراه با موسیقی زنده و حتی در قالب یک شام رومانتیک شبانه در کنار همسرتان خواهید دید. 

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

تورهای کروز رودخانه پاریس

کشتی سواری در پاریس

شرکت‌های قایق‌سازی بسیاری روی رودخانه سن کار می‌کنند که همگی کم و بیش، یک مسیر سفر را پوشش می‌دهند و تفاوت بین آن‌ها در نقطه شروع و خدمات و تجربه‌‌هایی است که در کشتی ارائه می‌دهند. زمان سفرهای دریایی رودخانه سن برای همه شرکت‌ها از ساعت 10 صبح تا 10:30 شب بوده و کلیه قایق‌ها قابل دسترسی با صندلی چرخ‌دار برای بازدیدکنندگان معلول است. تورهای کشتی ‌سواری در پاریس معمولاً از 60 دقیقه تا 90 دقیقه طول می‌کشد و هر روز هفته در دسترس هستند. برخی از این تورها همراه با شام و موسیقی هستند همچنین در منوی شام آن‌ها غذاهای گیاهی و وگان نیز سرو می‌گردد. در صورتی که سطح آب رودخانه سن خیلی بالا یا کم باشد، سفرهای دریایی لغو شده و هزینه آن به بازدیدکنندگان بازمی‌گردد.

برنامه سفرهای دریایی رودخانه سن 

برنامه تور کشتی کروز پاریس برای همه سفرهای دریایی رودخانه سن شبیه به هم است. برنامه تورها بخشی از مسیر رودخانه را پوشش می‌دهند که از وسط شهر می‌گذرد. کشتی‌ها از برج ایفل در کرانه چپ رودخانه حرکت را به سمت پایین آغاز می‌کنند و پس از ایل‌دو‌سنت‌لوئیس دور زده و از سمت کرانه راست رودخانه به بالادست می‌آیند. در طول مسیر، بازدیدکنندگان برج ایفل، مجمع ملی، موزه اورسی، انستیتو فرانسه، سیته‌دلامد، هتل دو ویل، کلیسای نوتردام، کنکورد، کاخ بزرگ و کاخ شایلو را می‌بینند. در سفرهای دریایی با شام بر روی رودخانه، معمولاً قایق‌ها به سمت مجسمه آزادی در Ile-aux-Cygnes حرکت می‌کنند.

شرکت‌های ارائه دهنده تور کشتی سواری در پاریس

Bateaux Mouches Paris

Bateaux Mouches Paris

شرکت Bateaux Mouches از سال 1949 در رودخانه سن فعالیت می‌کند. این شرکت تا 600 مسافر را در کشتی‌های دو طبقه با صندلی بر رودخانه سن جابه‌جا می‌کند. کروز سواری در پاریس با Bateaux Mouches به مدت 1 ساعت و 10 دقیقه همراه با راهنمای صوتی به زبان‌های مختلف، نوشیدنی و تنقلات است. مبدا حرکت کشتی‌ها Pont de l’Alma Rive Droite – Port de la Conférence، در کرانه راست رودخانه خواهد بود.. در اسکله نیز سرویس بهداشتی و رمپ قابل جابجایی برای دسترسی از اسکله به قایق‌ها تعبیه شده است. 

Bateaux Parisiens

Bateaux Parisiens تورهای قایق سواری روی رود سن را مشابه Bateaux Mouches ارائه می‌دهند. کشتی‌های این شرکت تا 250 مسافر را جابه‌جا می‌کنند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در فضای باز روی عرشه بمانند، اما فضا محدود است. سفرهای دریایی Bateaux Parisiens از مبدا پورت‌دلا کنفرانس در کرانه چپ رودخانه با منظره برج ایفل به مدت 1 ساعت همراه با راهنمای صوتی فردی به 13 زبان مختلف آغاز می‌گردد. تورها همراه با نوشیدنی و تنقلات هستند و برخی کشتی‌ها روی عرشه اصلی و داخل به ویلچر دسترسی دارند. بر روی اسکله سرویس بهداشتی وجود دارد اما برای دسترسی به سرویس بهداشتی بر روی کشتی، می‌توانید تور قایق‌های جولیت گرکو یا بریژیت باردو را رزرو نمایید. 

Vedettes de Paris

Vedettes de Paris  قایق‌های ظریف و کوچک‌تری هستند که تعداد مسافر کمتری را جابه‌جا می‌کنند و در طول تور 1 ساعته قایق سواری روی رود سن، تفسیر صوتی از تاریخ پاریس و مناظری که مشاهده می‌شود، به مسافران ارائه می‌دهند. مبدا حرکت این قایق‌ها پورت‌دوسوفرن در کرانه چپ رودخانه بوده و در طول سفر با نوشیدنی و اسنک از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌شود. این قایق‌ها چندان برای دسترسی افراد سوار بر ویلچر مناسب‌ نبوده و سرویس بهداشتی مناسب در محل سوار شدن قایق‌های Paris Etoile، Paris Iéna و Paris Trocadéro وجود دارد.

تور خصوصی کشتی سواری در پاریس

یک تور خصوصی به دور از جمعیت و در آرامش برای خودتان با یک کاپیتان شخصی رزرو کنید و تور قایق سواری روی سن خودتان را بسازید. برنامه سفرهای دریایی خصوصی طولانی‌تر هستند و حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشند. کشتی از غرب پاریس حرکت را آغاز می‌کند و این فرصت را به شما می‌دهد تا Ile-Saint-Germain و Ile-aux-Cygnes را با مجسمه آزادی مشاهده کنید. در این تور خصوصی به درخواست شما برای‌تان نوشیدنی و غذا نیز سرو خواهد شد. 

کشتی سواری در پاریس با شام در شب

یکی از بهترین گزینه‌های کشتی سواری در پاریس، سفر دریایی شبانه همراه با شام است که هنگام عبور از رودخانه در میان نور ساختمان‌ها و خیابان‌ها از مناظر دیدنی شهر و غذاهای معروف فرانسوی لذت ببرید. برخی از شرکت‌ها دو سفر دریایی برای شام در رودخانه سن پیشنهاد می‌کنند که اولی از ساعت 6 بعدازظهر و دومی از ساعت 20:30 شروع می‌شود. اولین سفر دریایی شام در رودخانه سن معمولاً هزینه کمتری دارد. این به این دلیل است که گزینه‌های منو محدودتر و سفر دریایی کوتاه‌تر است. سفر دریایی شام دوم شیک‌تر بوده و معمولاً با موسیقی زنده همراه است. برای برخی از افراد 70 دقیقه کافی است تا ضمن لذت بردن از زیباترین مناظر پاریس، غذای خود را صرف کنند. 

نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت زمان تور کشتی کروز پاریس شبانه در تابستان است، سفر دریایی شبانه رودخانه سن در ساعت 6 بعدازظهر حدود ساعت 19:10 به پایان می‌رسد. این بدان معنی است که در طول تابستان، در نور روز دریانوردی خواهید کرد. با سفر دریایی شبانه ساعت 8 بعدازظهر، می‌توانید مطمئن باشید که از نورپردازی‌های پاریس در طول تور لذت خواهید برد، در نهایت لازم است بدانید کد لباس برای این سفر دریایی شبانه، رسمی است و تا جای ممکن سعی کنید از کد لباس پیروی کنید. 

شرکت‌های ارائه دهنده تور کشتی کروز شبانه

Bateaux Parisiens Dinner Cruise

کشتی سواری در پاریس

Bateaux Parisiens یک تور کشتی سواری در پاریس برای شب همراه با شام و در ساعت 8:30 ارائه می دهد. به طور کلی سفر دریایی با شام این شرکت از نظر منوی غذا و برخورد کارکنان محبوبیت زیادی دارد. منوی شام با 3 غذای اصلی و 4 پیش‌غذا به همراه دسر در اختیارتان قرار می‌گیرد، این کشتی در منوی شام غذای گیاهی نیز دارد. این سفر دریایی با شام در رودخانه سن همراه با موسیقی زنده است و 2 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد که هزینه براساس منوی انتخابی و محل قرارگیری میز شما محاسبه می‌گردد.

Paris en Scène Dinner Cruise

Paris en Scène یکی از شرکت‌های قایق‌رانی کمتر شناخته شده در پاریس است که تور قایق سواری روی رود سن را ارائه می‌دهد. اما پیشنهادهای سفرهای دریایی شبانه آنها جذاب و منعطف است. صندلی کشتی‌های این شرکت همگی رو به رودخانه و مناظر چیده شده‌اند تا مسافران، رودخانه سن و تمام بناهای یادبود در طول مسیر را به راحتی ببینید. مسافران به راحتی روی صندلی‌های باشگاهی بزرگ می‌نشینند و در کنار هم روی میزهایی که مخصوص لذت بردن از منظره و غذا طراحی شده‌اند، غذا می‌خورند.

از دیگر مزایای تورهای این شرکت قیمت ارزان آن است. تورها از 54 یورو شروع می‌شوند و غذاها به سبک غذای رستوران‌های پاریس همگی در محل طبخ می‌شوند و محصولات تازه و فصلی دارند. منو شام دارای 2 غذای اصلی به همراه پیش‌غذا و دسر است. مبدا تورهای این شرکت در تابستان از پل سنت میشل و در زمستان از île aux Cygnes خواهد بود. 

Bateaux Mouches Dinner Cruise

Bateaux Mouches یک تور کشتی کروز پاریس با شام از ساعت 8:30 شب ارائه می‌دهد. منوی شام این شرکت شامل 3 تا 5 گزینه مختلف از پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر بوده که همیشه حداقل یک گزینه گیاهی در آن وجود دارد، در کنار نوشیدنی قهوه و چای نیز سرو می‌گردد. در نهایت تورهای شام این شرکت با صدای پیانو و ویولن در کنار نورپردازی شبانه پاریس رویایی و عاشقانه خواهد بود. 

نکات مهم برای کشتی سواری در پاریس

Bateaux Mouches Dinner Cruise
  • در حالی که می توانید برای اکثر سفرهای دریایی برای همان روز در اسکله بلیت تهیه کنید، ممکن است با تهیه بلیت آنلاین بتوانید در هزینه صرفه جویی کنید. توجه داشته باشید حتماً بلیت را پرینت بگیرید و با خود ببرید تا بلیط خود را در اسکله دریافت کنید.
  • بلیط‌های سفرهای دریایی شماره صندلی مشخصی ندارند، بنابراین سعی کنید زودتر در اسکله حاضر شوید تا یک صندلی مناسب برای تماشای مناظر خیره کننده تور کشتی کروز پاریس پیدا کنید.
  • در تورهای شبانه همراه با شام، پرداخت هزینه بیشتر برای انتخاب یک میز مناسب در کشتی ارزشمند است. 

سخن پایانی

در سفر به پاریس آنچه از دست نباید داد، قطعا کشتی سواری در پاریس است. سفر دریایی بر روی رودخانه سن برای دیدن مناظر منحصربه‌فرد پاریس، قطعاً برای‌تان جذاب خواهد بود. در این سفر دریایی از یک سمت رودخانه قایق‌سواری را آغاز و از سمت دیگر باز خواهید گشت، بنابراین جاذبه‌ای از دیدگان شما پنهان نخواهد ماند. بنا به سلیقه می‌توانید یک تور کوتاه انتخاب کنید یا در شب با آرامش همراه با موسیقی و شام به تماشای پاریس در شب بنشینید. 

نظرات کاربران