The cost of traveling to Canada

هزینه سفر به کانادا در سال 2023 با جزئی ترین اطلاعات

کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان است. مکانی که می‌تواند هر لحظه نفس شما را در سینه حبس کند. فقط اینجاست که می‌توانید در کنار ماهی‌های غول پیکر کایاک سواری کنید و با حیوانات روبرو شوید. به دیدن بزرگ‌ترین آبشار جهان بروید و همیشه در میان درختان سرسبز قدم بزنید. هر گوشه و هر شهر این کشور واقعا فوق‌العاده است و همین‌هاست که خیلی‌ها را برای ادامه زندگی به کانادا می‌کشاند. در این میان اما برخی ترجیح می‌دهند تا مسافرت به این کشور را انتخاب ‌کنند. اگر قصد شروع یک سفر ماجراجویانه را دارید، قبل از هر چیز هزینه سفر به کانادا را با ما برنامه‌ریزی کنید. 

قبل از شروع باید صادقانه بگوییم که هزینه سفر به این کشور پهناور ارزان و مقرون به صرفه نیست، اما می‌توان با یک برنامه دقیق کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. 

با رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک سفر خود را آسوده شروع کنید. 

هزینه اقامت و هتل ها در کانادا

Cost of accommodation and hotels in Canada

وقتی صحبت از اقامت در کانادا می‌شود، گزینه‌های مقرون به صرفه در مقایسه با سفر انفرادی با کوله پشتی به اروپا، آمریکای مرکزی و حتی جنوب شرقی آسیا کمی متفاوت به نظر می‌رسند. در اینجا فضای هاستل چندانی وجود ندارد و حتی معدود هاستل های محبوب نیز تخت‌خواب‌های کافی را ندارند. در هر صورت برای کسانی که می‌خواهند هزینه زیادی بابت اقامت خود نپردازند، مناسب است. در کل: 

اگر با بودجه متوسط به کانادا سفر می‌کنید، می‌توانید اقامت‌هایی با کیفیت خوب در مکان‌های برتر با قیمتی در حدود 100 تا 200 دلار در هر شب پیدا کنید.

اگر جزو آن گردشگران ماجراجو و صرفه‌جو هستید، می‌توانید کمپ‌های طبیعت را انتخاب کنید که هزینه‌‌ی زیادی دربرنخواهد داشت. شاید چیزی در حدود 20 دلار در هر شب هزینه داشته باشد. اما فقط مطمئن شوید که مکان‌های خود را از قبل با پارک‌های کانادا رزرو کرده‌اید؛ زیرا خیلی سریع پر می‌شوند.

خارج از این نکاتی که گفتیم، هزینه سفر به کانادا و اقامت در هر شهر متفاوت خواهد بود. ما گزینه‌های خوب و عالی را در هر شهر به شما معرفی می‌کنیم تا در هنگام سفر به راحتی و بدون دغدغه به سراغ آن‌ها بروید.

تورنتو- اقامتگاه زیبا در مرکز شهر (شبی ۹۷ دلار) 

وقتی در تورنتو هستید، نمی‌توانید از اقامت در این اقامتگاه دوست‌داشتنی غافل شوید. موقعیت، کیفیت و مقرون به صرفه بودن (برای منطقه) قابل مقایسه با دیگر مکان‌ها نیست. اگر دوست دارید تا در طول اقامت خود در تورنتو به مرکز شهر و مکان‌های محبوبی مانند میدان یونگ-دانداس و منطقه تقطیر نزدیک باشید، این اقامتگاه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در کنار این ویژگی تمیز بودن و داشتن میزبانان مهربان و مودب، اقامتی عالی برای شما فراهم می‌کند تا راضی و خشنود باشید. 

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

مونترال- خوابگاه M مونترال (شبی ۲۳ دلار)

Dormitory M Montreal

مونترال جایی است که در آن همیشه چیزی در جریان است، خواه مهمانی، نمایشگاه یا جشنواره. با زندگی شبانه و صحنه اجتماعی شلوغ، M Montreal Hostel مکان مناسبی برای ملاقات با افرادی است که می‌توانید سریعا با آن‌ها دوست شوید و شهر را با آن‌ها تجربه کنید. با توجه به موقعیت مکانی مرکزی، صبحانه محلی و آشپزخانه مشترک، در این مکان می‌توان هزینه سفر به کانادا را میزان قابل توجهی کم کنید. 

همچنین، اگر دوست دارید با افراد مختلف آشنا شوید، اما از طرفی کمی حریم خصوصی بیشتر می‌خواهید، این مکان اتاق‌های خصوصی را نیز با قیمت‌های بسیار مناسب برای منطقه (شبی ۸۸ دلار) ارائه می‌دهند.

اتاوا – تختخواب و صبحانه Auberge des Arts (شبی 68 دلار)

شما نمی‌توانید قیمت بهتری را در در شهر اتاوا پیدا کنید. Auberge des Arts B&B در قلب بازار بایوارد در مرکز شهر اتاوا قرار دارد، اما در کمال تعجب خیابانی که این هتل در آن واقع شده واقعا خلوت است. از ویژگی‌های این مکان باید به نزدیکی آن به مراکز دیدنی شهر اشاره کرد تا جایی که شما فقط چند قدم با جاذبه‌های مهمی مانند پارلمان هیل و گالری ملی فاصله دارید. 

فراتر از موقعیت مکانی، هتل B&B راحتی، جذابیت و مهمان نوازی عالی ارائه می‌دهد. صاحبان آن و کارکنان همواره در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که شما احساس بودن در خانه خود را خواهید داشت. برای مثال آن‌ها نگران شما خواهند بود، وقتی دیر می‌رسید یا همیشه برایتان خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها را می‌پزند.

ونکوور- O Canada House Bed & Breakfast (شبی 171 دلار)

O Canada House Bed & Breakfast

ونکوور از شهرهای مهم و محبوب است و احتمالا هزینه سفر به کانادا را برای شما بالا ببرد. یکی از گزینه‌های خوب و نسبتا گران هتل B&B در قلب ونکوور است. در این هتل شما در یکی از مرکزی‌ترین مکان‌ها قرار دارید، در فاصله چند قدمی نقاط مهمی مانند پارک استنلی، گاستاون و جزیره گرانویل. اما این فقط موقعیت مکانی نیست که این مکان را خاص می‌کند؛ کارکنان هر کاری که می‌توانند برای شما انجام می‌دهند، از بسته‌بندی ساندویچ‌ها برای سفر شما تا تمیز نگه داشتن اتاق. ناگفته نماند، دکور زیبا و در عین حال جذاب همراه با امکانات کامل، این مکان را به جایی تبدیل می‌کند که باید در طول اقامت خود در ونکوور در آن بمانید.

هالیفاکس – Long Lake Getaway (90 دلار در شب)

هالیفاکس قلب سواحل شرقی کانادا است و پایگاهی فوق العاده برای کاوش در این بخش از کشور فراهم می‌کند. لانگ لیک به راحتی بهترین گزینه در شهر است. وای فای سریع، یک آشپزخانه مجهز و یک اتاق نشیمن بزرگ برای استراحت تنها چیزی است که پس از یک روز سرگردانی در شهر نیاز پیدا خواهید کرد.

بنف- Banff Boutique Inn (82 دلار در شب)

 Banff Boutique Inn

در ادامه هزینه سفر به کانادا به اقامت در شهر بنف می‌رسیم. شهری گران و زیبا که نباید انتظار پیدا کردن هتل ارزان را در آن داشته باشید. با این حال، Banff Boutique Inn می‌تواند گزینه مناسب، راحت و البته آرامش‌بخشی باشد. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و جادار با تخت‌های نرم است. آن‌ها همچنین دارای تعدادی امکانات عالی از جمله آشپزخانه مشترک، پارکینگ رایگان در محل و اتاق مشترک دنج با کتاب و بازی هستند. ناگفته نماند، شما تنها 5 دقیقه با مرکز شهر بنف فاصله دارید!

هزینه حمل و نقل در کانادا

هزینه سفر به کانادا تنها به اقامت خلاصه نمی‌شود و شما باید یک بودجه جداگانه برای رفت و آمد خود را نیز در نظر بگیرید. ما این هزینه‌ها را به صورت زیر مورد بررسی قرار داده‌ایم: 

کرایه ماشین

Car rental in Canada

اگر وقت زیادی را در کانادا می‌گذرانید و گروهی هستید، اجاره ماشین می‌تواند گزینه خیلی خوبی برای حمل و نقل شما باشد. سفرهای جاده‌ای در کانادا بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می‌آورند. 

می‌توانید با استفاده از RentalCars.com در کانادا، برای اجاره ماشین استفاده کنید. در این سایت گزینه‌های ارزان و خوبی پیدا خواهید کرد. برای اینکه تصوری از هزینه متوسط داشته باشید، یک اجاره خودروی اقتصادی دو هفته‌ای از ونکوور به تورنتو حدود 954 دلار هزینه دارد که در نهایت حدود 68 دلار در روز است. این شامل هزینه بنزین یا بیمه نمی‌شود، اما اگر بخواهید آن را با یک یا دو نفر دیگر تقسیم کنید، در واقع بسیار مناسب خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که برای اجاره ماشین در کانادا باید حداقل 25 سال سن داشته باشید.

اتوبوس 

این یک راه مقرون به صرفه، اما کمتر انعطاف پذیر برای رفت و آمد و صرفه‌جویی در هزینه سفر به کانادا است. توصیه می‌کنیم اگر سفرتان کوتاه مدت است به سراغش بروید. به عبارتی، اتوبوس‌ها ممکن است بهترین گزینه حمل و نقل شما برای سفر بین شهرهایی باشند که در فاصله معقولی از یکدیگر قرار دارند.

اگر قصد سوار شدن به اتوبوس را دارید، توصیه می‌کنیم برای سفر در انتاریو از Megabus استفاده کنید. چراکه راحت، هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه است. همچنین می‌توانید از تورنتو به مونترال تنها با 60 دلار سفر کنید. چند شرکت اتوبوسرانی معروف دیگر در کانادا به همراه مسیرهایشان عبارت‌اند از:

 Coach Canada: تورنتو، مونترال، کینگستون، آبشار نیاگارا و همیلتون

رایدر اکسپرس: ونکوور/کالگری، وینیپگ/رجینا، کلگری/ادمونتون، ادمونتون/رجینا

قطار  Via Rail 

Via Rail train

این قطار برترین شبکه قطارهای مسافت طولانی کانادا است که راحتی در سفر را از مکانی به مکان دیگر ارائه می‌دهد. این سیستم ریلی قطار هشت استان و 7800 مایل مسیر را پوشش می‌دهد و خیلی از گردشگران برای رفت و آمد از آن استفاده می‌کنند. بدون شک، اگر می‌خواهید شهرهای زیادی از کانادا را با زمان کم ببینید، این راه حل مناسبی است. 

در اینجا محبوب‌ترین مسیرها و کرایه‌های اقتصادی یک طرفه را عنوان کرده‌ایم تا در مقاله هزینه سفر به کانادا آشنایی بهتری درباره استفاده از قطار داشته باشید: 

  • مسیر کانادا (417 دلار): تورنتو – ونکوور، 4 شب/4 روز
  • اقیانوس (138 دلار): مونترال – هالیفاکس: 1 شب/1 روز
  • بهترین‌های منیتوبا (207 دلار): وینیپگ – چرچیل: 2 روز/2 شب
  • ساحل شمالی اقیانوس آرام (139 دلار): جاسپر – پرنس روپرت: 2 روز/1 شب

پرواز 

برای مدت طولانی، پرواز ارزان در سراسر کانادا غیرممکن بود و خیلی از کانادایی‌ها راه‌های دیگر را برای سفرهای داخلی انتخاب می‌کردند. جالب است که حتی سفر به اروپا از پروازهای داخلی هم ارزان‌تر می‌شد. 

اما در طول سال‌های گذشته، خطوط هوایی مقرون‌به‌صرفه در کانادا ظهور کرده‌اند که اگر می‌خواهید تا شهرهای بیشتری را در طول سفر خود زیر پا بگذارید، هزینه سفر به کانادا برایتان گران تمام نشود و پرواز گزینه مناسبی برای شما باشد. 

ایر کانادا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی کشور است، اما معمولاً با WestJet، AirTransat، Flair Airlines و Swoop قیمت‌های ارزان‌تری خواهید یافت. 

در اینجا برخی از رایج ترین مسیرهای یک طرفه و میانگین قیمت آن‌ها را عنوان کرده‌ایم: 

  • تورنتو به ونکوور – 72 دلار
  • تورنتو به هالیفاکس – 62 دلار
  • کلگری به ونکوور – 40 دلار
  • تورنتو به کلگری – 66 دلار
  • مونترال به ونکوور – 192 دلار

سفر در شهر 

یکی دیگر از موارد مربوط به هزینه سفر به کانادا، رفت و آمد درون شهری است. باید بگوییم که وقتی در یک شهر بزرگ در حال گشت و گذار هستید، بهترین راه برای رفت و آمد، حمل و نقل عمومی و کارت‌های مخصوص است. برای مثال، ما خرید یک کارت Presto را برای زمانی که در انتاریو می‌گذرانید، توصیه می‌کنیم زیرا می‌توان از آن در 11 منطقه از جمله اتاوا و تورنتو استفاده کرد. می‌توانید یک کارت Presto را به قیمت 4.76 دلار به‌صورت آنلاین یا حضوری در مرکز خدمات مشتری ترانزیت، Shoppers Drug Mart یا مکان سوپرفروشگاه واقعی کانادا خریداری کنید.

به جای کارت Presto یا زمانی که در خارج از انتاریو هستید، در اینجا برخی از نرخ‌های روزانه برای شهرهای بزرگ کانادا آمده است:

  • کارت روزانه TTC تورنتو: 10.72 دلار برای هر نفر
  • کارت روز ونکوور TransLink: 8.34 دلار برای هر نفر
  • کارت روزانه مونترال: 7.94 دلار برای هر نفر
  • کارت روز اتاوا  OC Transpo: 8.74 دلار برای هر نفر

هزینه خورد و خوراک در کانادا

تمام غذاهای مورد علاقه خود در جهان را در یک مکان تصور کنید؛ خوردن در کانادا اینگونه است. تقریباً در هر گوشه‌ای، از ویتنامی گرفته تا اتیوپیایی و ایتالیایی، غذاهای خوشمزه و اصیل را می‌توانید امتحان کنید. در این کشور تا دلتان بخواهد رستوران‌های متنوع از سراسر جهان را پیاد خواهید کرد و هر چه دوست دارید را می‌توانید نوش جان کنید و از قیمت‌های مناسب غذا سوپرایز شوید. البته، سفر به کانادا بدون کافه‌های متعدد تیم هورتونز کامل نمی‌شود، که اتفاقاً بسیار مقرون به صرفه است. شما می‌توانید یک قهوه و شیرینی با قیمت 3 دلار تهیه کنید!

در کل، هزینه غذا بسته به چیزی که دوست دارید بخورید و چقدر دوست دارید متغیر است.

هزینه فعالیت ها و هزینه های ورودی در کانادا

Canadian fees

وقتی نوبت به هزینه فعالیت‌ها در هزینه سفر به کانادا می‌رسد، خوش شانس هستید، زیرا اینجا بیش از هر چیز طبیعت حرف اول را می‌زند و تفریحات زیادی می‌توانید بدون هزینه داشته باشید. اگر سفر جاده‌ای را انتخاب کنید، در هر گوشه از سفرتان فقط از تماشای مناظر خیره‌کننده از صندلی پنجره خود لذت کامل می‌برید. رانندگی از طریق کانادا به خودی خود یک فعالیت عالی است. 

اما جاذبه‌ها و پارک‌هایی وجود دارد که به نظر ما اگر در آن منطقه باشید، ارزش دیدن را دارد. یادگیری از نمایشگاه‌های موزه حقوق بشر کانادا، دیدن نهنگ‌ها در زیستگاه طبیعی‌شان و قدم زدن در کنار آبشار نیاگارا، تعدادی از تجربیات مورد علاقه اکثر گردشگران در سفر به کانادا هستند.

در اینجا خلاصه‌ای از برخی از جاذبه‌های محبوب در هزینه سفر به کانادا آورده شده است:

  • برج CN (تورنتو): 30 دلار برای هر نفر
  • تور پارلمان هیل (اتاوا): رایگان
  • گالری ملی کانادا (اتاوا): 12 دلار برای هر نفر یا رایگان در عصر پنجشنبه
  • گوندولا Banff (Banff): 43 دلار برای هر نفر
  • کلمبیا اسکای واک (Banff) : 28 دلار برای هر نفر
  • تماشای نهنگ (ونکوور): 119 دلار برای هر نفر
  • موزه حقوق بشر کانادا (وینیپگ): 14 دلار برای هر نفر
  • مکان میراث گرین گیبلز: 6 دلار برای هر نفر
  • آبشار نیاگارا: رایگان

هزینه سفر در کانادا چقدر است؟

وقت آن است که تمام هزینه‌هایتان را محاسبه کنیم تا کل هزینه‌های سفر را ببینیم!

  • اقامت: 80 دلار در روز
  • حمل و نقل: 68 دلار در روز
  • غذا: 25 دلار در روز
  • فعالیت‌ها یا هزینه‌های ورودی: 0 دلار در روز
  • میانگین مبلغ خرج شده در کانادا: 173 دلار در روز!

این ها را گفتیم تا بدانید….

هزینه سفر به کانادا هر چند زیاد مقرون به صرفه نیست، اما می‌توان با کمی تغییر در برنامه سفرتان، آن را تا میزان مشخصی محدود و کم کرد. امیدواریم این مقاله با بررسی هزینه‌های در سال 2023 بتواند آنچه را که شما به آن نیاز دارید، فراهم کند. 

نظرات کاربران