رستوران های چینی سئول

رستوران های چینی سئول؛ برای سرو سوشی و تانگسویوک و ..

در سئول رستوران‌های خوب و متنوع بسیاری وجود دارد که غذاهای پرطرفدار بین‌المللی را سرو می‌کند. اگر راهی پایتخت کره جنوبی هستید، از رستوران های چینی سئول غافل نشوید. فست‌فودهای چینی، نودل‌های تند و رشته فرنگی غلیظ آغشته به سس لوبیا سیاه، اردک پکن و انواع ماهی لذیذ که هریک روش طبخ خاص خودش را دارد، از آیتم‌های ویژه منو این رستوران‌ها است. برای آشنایی با بهترین رستوران های چینی سئول، تا انتهای این مقاله با سه کلیک همراه باشید؛ در این مقاله قصد داریم رستوران‌های خوب چینی در پایتخت کره جنوبی را به شما معرفی کنیم.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

مکران؛ از بهترین رستوران های چینی کره جنوبی

مکران؛ از بهترین رستوران های چینی کره جنوبی

تانگسویوک یا گوشت شیرین و ترش، از معروف‌ترین غذاهای این رستوران چینی در سئول است. سرآشپزهای ماهر رستوران مکران، بهترین نوع این غذا را که با مواد اولیه تازه طبخ شده است، برای‌تان سرو می‌کنند. یون بوک لی، یکی از چیره‌دست‌ترین سرآشپزهای غذاهای چینی در پایتخت کره جنوبی است که در مکران از شما پذیرایی می‌کند. به همراه خانواده به مکران بروید و اوقاتی خوش را تجربه کنید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، سئودامون گو، یونهوی رو. 

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 11:30 صبح تا 21:30. دوشنبه‌ها تعطیل است. 

رستوران جین جین؛ یکی از رستوران های چینی سئول

توصیه می‌کنیم برای نوش جان کردن یک وعده غذایی خوش‌طعم در جین جین، از بهترین رستوران های چینی کره جنوبی، از حدود یک هفته قبل میز خود را رزرو کنید. این رستوران که انواع غذاهای خوب چینی را به بهترین شکل ممکن برای‌تان سرو می‌کند، در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما مطمئن باشید با دستپخت بی‌نظیر صاحب این رستوران، یوک سونگ وانگ، که غذاهای چینی را به سبک کره‌ای می‌پزد، از رفتن به این رستوران چینی محبوب در پایتخت کره جنوبی هرگز پشیمان نخواهید شد.  

آدرس: کره جنوبی، سئول، ماپو گو، ژاندری رو. 

ساعت کاری: همه‌روزه از 5 تا 12 شب. دوشنبه‌ها تعطیل است. 

رستوران جاری

این رستوران مدرن با انواع غذاهای خوش‌طعم چینی، از گوشت ترش و شیرین گرفته تا میگو و سبزیجات که قیمت‌هایی مناسب و مقرون‌به‌صرفه دارد، از شما پذیرایی می‌کند و به دلیل کیفیت بالای غذاهایش، از بهترین رستوران های چینی سئول محسوب می‌شود. غذاهای این رستوران اصلا چرب نیست و پس از خوردن آن احساس سنگینی نخواهید کرد؛ بنابراین با خیال راحت سفارش دهید، میل کنید و لذت ببرید.

آدرس: کره جنوبی، سئول، یونگ سان گو، ایتیوان رو. 

ساعت کاری: 11:30 صبح تا 22. 

رستوران لیمگاگی؛ یکی از جذاب‌ترین رستوران های چینی سئول

رستوران لیمگاگی؛ یکی از جذاب‌ترین رستوران های چینی سئول

بهترین غذایی که در این مورد از جذاب‌ترین رستوران های چینی کره جنوبی می‌توانید نوش جان کنید، گوشت اردک است که به سبک کانتونی کبابی می‌شود. در طبخ گوشت اردک به سبک کانتونی، گوشت زمانی که هنوز مرطوب است طبخ و بعد از آن با لایه‌های متعدد کانتونی پوشانده می‌شود و سپس به سس باربیکیو آغشته شده و در نتیجه، غذای نهایی بسیار آبدار و لطیف و لذیذ می‌شود و زیاد چرب نیست. سرآشپزان ماهر این غذا را به همراه سس آلو برای‌تان سرو می‌کنند و اگر مایل باشید، می‌توانید همراه گوشت اردک خود، کوفته‌های رول‌شده از گوشت، میگو، سبزیجات و رشته فرنگی را هم سفارش دهید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، ماپو گو، واوسان رو. 

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه 11:30 صبح تا 22. 

رستوران تایوان کوچک

اگر دوست دارید غذاهای خیابانی معروف به سبک طبخ چینی و تایوانی را در کره میل کنید، به رستوران تایوان کوچک، از بهترین رستوران های چینی کره جنوبی، بروید. این رستوران با عرضه انواع کتلت مرغ تایوانی، سوپ نودل و انواع غذاهای خوش‌طعم با برنج و گوشت که از انتخاب‌های شما در تایوان کوچک خواهد بود، شما را غافلگیر خواهد کرد. سوپ رشته فرنگی ونتون میگو نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای چشیدن طعم غذاهای چینی در سئول باشد.

آدرس: کره جنوبی، سئول، ماپو گو، دونگیو رو. 

ساعت کاری: 11 ظهر تا 2 شب، چهارشنبه‌ها تعطیل است. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران پودام؛ از بهترین رستوران های چینی سئول

این رستوران به دلیل تهیه غذاهای لذیذ از مواد اولیه تازه، همیشه بسیار شلوغ است و اگر این رستوران را برای صرف یک ناهار خوشمزه انتخاب می‌کنید، باید تا قبل از ساعت 2 ظهر آن‌جا باشید. فضای داخلی پودام با رنگ‌های قرمز روشن و نارنجی طراحی شده است و پرسنل و کارکنان آن نیز بسیار خوش‌رفتار و صمیمی هستند و به گرمی از شما استقبال می‌کنند. در منو پودام پنج نوع دیم سام مختلف، سه مدل پیش‌غذا، سه نوع نودل و برنج سرخ‌شده و میگو دیده می‌شود. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، جونگنو گو، جاهامون رو. 

ساعت کاری: 11:30 تا 21:30 و یکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17. 

رستوران بالجه

رستوران بالجه

همراه خانواده به بالجه بروید و سفرتان را با لذت صرف یک وعده غذای چینی خوش‌طعم و باکیفیت در سئول، به‌یادماندنی‌تر کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی چینی درجه‌یک سرو می‌شود. برنج سرخ‌شده چینی این رستوران را امتحان کنید و لذت ببرید. گفتنی است که فضای رستوران بالجه بسیار شیک و مدرن است؛ یادتان نرود در بالجه برای صفحه اینستاگرام‌تان، سلفی بگیرید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، جونگنو گو. 

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 11:30 تا 22. 

مونگ جونگهون؛ یکی از رستوران های چینی سئول

سرآشپزهای ماهر این رستوران، غذاهای اشتهابرانگیز چینی مثل رول‌هایی متشکل از خمیرهای نازک که با مواد غذایی خوشمزه پر شده است را برای‌تان به بهترین نحو سرو می‌کنند. کوفته‌های ترش و ترد سرخ‌شده مونگ جونگهون بسیار پرطرفدار است و دیم سام میگو و پیازچه این رستوران نیز بسیار معروف است. محیط داخلی بسیار چشم‌نواز و خاص این رستوران، شبیه فضای یک عمارت قدیمی در شانگهای است. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، جونگنو گو، بوکچون رو. 

ساعت کاری: 11 صبح تا 22. 

رستوران یونگ یونگ

اگر دوست دارید در سفرتان به کره جنوبی، غذاهای سالم دریایی میل کنید و از طرفی دل‌تان می‌خواهد نوع چینی این غذاها را امتحان کنید، به یونگ یونگ، از بهترین رستوران های چینی کره جنوبی، بروید. نودل‌های سرد غذاهای دریایی چینی از آیتم‌های خوشمزه منوی یونگ یونگ است. اگر به پایتخت کره جنوبی سفر کردید، حتما خود را به صرف یک وعده غذایی خاص و لذیذ، به رستوران محبوب یونگ یونگ دعوت کنید.

آدرس: کره جنوبی، سئول، گانگنام گو، آپگوجونگ رو، ساختمان یونگ یونگ. 

ساعت کاری: 12 ظهر تا 15. 

رستوران جو؛ از رستوران های چینی کره جنوبی

رستوران جو؛ از رستوران های چینی کره جنوبی

آن‌چه بیش از همه در منو این رستوران خودنمایی می‎کند، دیمسوم و انواع نودل است. این رستوران کوچک که تنها یک آشپزخانه و پنج میز دارد، با کیفیت بالای غذاهای خود، هر شکم‌گردی را مجاب می‌کند که برای صرف یک وعده خوشمزه، به این رستوران برود. شیائو لانگ بائو که کوفته‌هایی لطیف همراه سوپ است، از متفاوت‌ترین غذاهای چینی است که می‌توانید در این رستوران خوب سئول پیدا و میل کنید. اگر غذاهای تند را دوست دارید، ونتون تند با سوپ رشته فرنگی گاو را امتحان کنید. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، گانگنام گو، دوسان دائرو. 

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 15. 

رستوران باغ جی‌اس

اگر دوست دارید طعم اردک‌های پکنی که در دنیا بسیار معروف است را بچشید، به رستوران باغ جی‌اس، از جذاب‌ترین رستوران های چینی کره جنوبی، بروید و این خوراک محبوب چینی را بخورید و لذت ببرید. ضمنا این رستوران محیطی باشکوه و دوست‌داشتنی دارد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، گانگنام گو، ایونجو رو. 

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 11:30 صبح تا 15.

رستوران جانی دامپلینگ

اگر دوست دارید در سفرتان غذاهای چینی سبک و در عین حال مقرون‌به‌صرفه میل کنید و لذت ببرید، به رستوران جانی دامپلینگ بروید و از میان پیراشکی‌های خانگی چینی که در پنج نوع مختلف سرو می‌شود، انتخاب کنید، سفارش دهید و لذت ببرید. کوفته‌های میگوی این رستوران نیز بسیار معروف است.

آدرس: کره جنوبی، سئول، یونگ سان گو، بوگوانگ رو. 

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه 11:30 صبح تا 21:50. 

رستوران چار؛ از رستوران های چینی کره جنوبی

رستوران چار؛ از رستوران های چینی کره جنوبی

در منوی چار، از رستوران‌های خوب چینی، بیشتر از غذاهای ساده، غذاهایی براساس پخت‌وپز پیچیده دیده می‌شود. این رستوران در واقع یک رستوران چینی‌آمریکایی است که با تم کلاسیک مدرن خود، شبیه یک غذاخوری در دهه پنجاه است. هم‌چنین وسایل قدیمی که در اطراف این رستوران قرار گرفته، فضایی جذاب را ایجاد کرده است. 

آدرس: کره جنوبی، سئول، گانگنام گو، آپگوجئونگ رو. 

ساعت کاری: دوشنبه تا چهارشنبه 11:30 تا 1 صبح، پنج‌شنبه تا شنبه 11:30 تا 3 صبح، یکشنبه‌ها 11:30 صبح تا 23.  

سخن پایانی سه کلیک درباره رستوران های چینی سئول

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های چینی سئول را به شما معرفی کردیم و امیدواریم مفید بوده باشد. اگر دوست دارید در سفر خود شکم‌گردی کنید یا انواع غذاهای بین‌المللی از قبیل غذاهای چینی را امتحان کنید، این رستوران‌ها را هم در لیست تفریحات خود بنویسید. در منو درخشان این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای چینی، از اردک پکنی و انواع نودل گرفته تا دیم سام میگو، را ببینید و سفارش دهید.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید در پایتخت کره جنوبی، غذاهای چینی میل کنید؟ برای‌مان بنویسید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران