جزایر ارزان در مالدیو

10 تا از جزایر ارزان در مالدیو؛ تجربه جذاب ساحل‌گردی

اگر قصد دارید به جزایر مالدیو بروید و در هزینه‌های سفر هم صرفه‌جویی کنید، نگران نباشید، جزایر ارزان در مالدیو امکانی را برای شما فراهم کرده است تا با صرف کم‌ترین هزینه، اوقات خوشی را تجربه کنید. این جزایر که سواحلی زیبا و خیره‌کننده دارد، سفری به‌یادماندنی را در ذهن‌تان ثبت خواهد کرد. هزینه تفریحات و اقامت در این جزیره‌ها بسیار مناسب است.

رزرو تور اروپا

پس اگر اخیرا برای سفر به مالدیو برنامه‌ریزی کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم ده تا از جزایر ارزان در مالدیو که اقامت و تفریح در آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است را معرفی کنیم.

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

چگونه به جزایر ارزان در مالدیو برسیم؟

جزایر ارزان در مالدیو

قبل از ورود به بخش اصلی لازم است به این سوال پاسخ دهیم؛ در واقع روش‌های مختلفی برای رسیدن به این جزایر وجود دارد، اما معمول‌ترین آن این است که از طریق قایق‌های تندرو و یا کشتی‌های مسافربری عمومی از شهر ماله، به جزیره دلخواه‌تان سفر کنید. خیال‌تان راحت باشد؛ دسترسی به این جزیره‌ها با قایق و کشتی مسافربری هزینه زیادی ندارد.

جزیره مافوشی

می‌توانید مردم محلی را در جزیره مافوشی مالدیو ببینید و با فرهنگ مردم بومی و رسوم آن‌ها آشنا شوید؛ ضمن این‌که حضور و تفریح در مافوشی که در جزیره مرجانی ماله جنوبی واقع شده است، هزینه زیادی روی دست‌تان نمی‌گذارد. در این جزیره که سواحلی بکر و آب‌هایی زلال دارد، قسمتی هم برای غواصی در نظر گرفته شده؛ پس اگر از شنا لذت می‌برید، اقامت در این جزیره ارزان در مالدیو پیشنهاد ما به شماست. هتل‌هایی ارزان‌قیمت نیز در جزیره مافوشی وجود دارد و می‌توانید با اقامت در این مهمان‌خانه‌های ارزان، مدت بیشتری در مافوشی بمانید و لذت تماشای غروب دیدنی دریا را برای چندین بار تجربه کنید. 

پاسپورت دومینیکا

جزیره فولیدو؛ سرسبزترین جزیره مالدیو

اگر ترجیح می‌دهید سفری به دور از شلوغی داشته باشید و در دامان سرسبز طبیعت آرام بگیرید و استراحت کنید، به فولیدو که یکی از جزایر ارزان مالدیو است، بروید. این جزیره سرسبز که در سواحل مرجانی قرار گرفته، پوشش گیاهی وسیع و سواحلی بکر و آرام دارد. به فولیدو بروید و با اقامت در خانه‌های ییلاقی در کنار ساحل، تجربه سفری اصیل، شیرین و آرام داشته باشید.

جزیره دیفوشی

جزیره دیفوشی

جزیره دیفوشی در جزیره مرجانی، قسمت شمالی ماله قرار دارد. به این جزیره ارزان در مالدیو بروید و در کنار تالاب‌هایی فیروزه‌ای و زیبا خلوت کنید و آرامش بگیرید. می‌توانید در مسافرخانه‌های دنج و ارزان‌قیمت دیفوشی اقامت داشته باشید و روستاهای اطراف را بگردید و از سفرتان لذت ببرید.

جزیره تولوسدو؛ لذت موج‌سواری در جزیره مالدیو

تولوسدو در جزیره مرجانی کافو واقع شده است. اگر دوست دارید هیجان بیشتری را در سفرتان به مالدیو تجربه کنید و در عین حال به قدر کافی استراحت کنید، این جزیره انتخاب خوبی است؛ در جزیره تولوسدو می‌توانید موج‌سواری کنید و پس از آن، روی سواحل شنی استراحت کنید و آرام بگیرید. هتل‌های ارزان‌قیمت تولوسدو نیز آماده میزبانی از شماست. 

 جزیره گورایدو؛ از جزایر ارزان در مالدیو

این جزیره مالدیو هم مانند جزیره تولوسدو در جزیره مرجانی کافو قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم در گورایدو سواحل بکر و صخره‌های مرجانی را تماشا کنید و میان افراد بومی جزیره که بسیار فعال و پر جنب‌وجوش هستند حضور پیدا کنید و با فرهنگ مالدیو آشنا شوید. هزینه اقامت در هتل‌های گورایدو، از جزایر ارزان در مالدیو، با توجه به زمان سفرتان می‌تواند متفاوت باشد اما در کل اقامت در تمام هتل‌های این جزیره بسیار مقرون‌به‌‌صرفه است.

جزیره داراواندو

جزایر ارزان در مالدیو

این جزیره به دو بخش شهری و جنگلی تقسیم می‌شود؛ می‌توانید در بخش شهری هتل دلخواه‌تان را پیدا کنید و در بخش جنگلی، از طبیعت سرسبز و دیدنی این جزیره لذت ببرید. همچنین در جزیره داراواندو امکانات تفریحی مثل غواصی نیز فراهم شده است. با خانواده به داراواندو از جزایر ارزان در مالدیو سفر کنید و خوش بگذرانید.

جزیره تودو؛ از جزایر ارزان در مالدیو

جزیره تودو نسبت به سایر جزایر مالدیو که هتل‌ها و تفریحات ارزانی دارد، کمی بزرگ‌تر است و سواحلی دیدنی و متفاوت دارد. از بین بیست هتل ارزان‌قیمت در تودو، می‌توانید محل اقامت‌تان را انتخاب کنید و از حضور در این جزیره زیبا لذت ببرید. ماهی‌گیری و شنا از جمله تفریحات به‌یادماندنی تودو است و پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به این جزیره مالدیو، این دو تفریح هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

جزیره دیگورا

دیگورا جزیره‌ای سرسبز با سواحلی بکر و آب‌هایی درخشان و زلال است. امکان غواصی در این جزیره فراهم است پس اگر اهل تفریحات آبی از این نوع باشید، در دیگورا به شما بسیار خوش خواهد گذشت. در این جزیره ویلاهایی برای اجاره وجود دارد، اما این مسئله هرگز مقرون‌به‌صرفه‌بودن سفر به جزیره دیگورا را زیر سوال نمی‌برد؛ زیرا علاوه بر این ویلاها و هتل‌ها، مهمان‌خانه‌هایی ارزان هم در سراسر دیگورا که از جزایر ارزان در مالدیو است پیدا می‌شود. 

جزیره اومادهو؛ تجربه ماهی‌گیری در جزایر مالدیو

جزیره اومادهو؛ تجربه ماهی‌گیری در جزایر مالدیو

اگر عاشق ماهی‌گیری هستید، اومادهو میزبان خوبی برای شما خواهد بود. در این جزیره زیبا که سواحلی با ماسه‌های درخشان و درختان بلند و سرسبز دارد، امکان شنا نیز فراهم است. مردم مهمان‌نواز محلی در این دهکده ماهی‌گیری، با غذاهای دریایی خاص خود از شما پذیرایی می‌کنند و در این جزیره مالدیو می‌توانید به خوبی با فرهنگ محلی مالدیو آشنا شوید. 

جزیره کلا

می‌توانید در سواحل جزیره کلا زیر سایه درختان استراحت کنید و از حضور در یکی از جزایر ارزان در مالدیو لذت ببرید. دوربین عکاسی یادتان نرود زیرا این یکی از زیباترین جزایری است که در تمام عمرتان خواهید دید. 

سخن پایانی

در این مقاله ده تا از جزایر ارزان در مالدیو را معرفی کردیم. فولیدو، دیفوشی، اومادهو و چند مورد دیگر. هر کدام از این جزایر را که انتخاب کنید فرقی نمی‌کند؛ ماجراجویی در هر کدام از این جزایر تجربه‌ای لذت‌بخش است. می‌توانید در همه این جزایر ارزان مالدیو بگردید، روستاهای هر جزیره را ببینید و با فرهنگ محلی مالدیو آشنا شوید. شما دوست دارید به کدام جزیره سفره کنید؟ برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران