بوسان در زمستان
29 اردیبهشت 1403
کره جنوبی

بوسان در زمستان؛ از جشنواره درخت کریسمس تا اسکی سواری!

تجربه تماشای جشنواره‌ای مختلف در سفر به بوسان در زمستان! بوسان با وجود جشن‌های متنوعش در زمستان سرزنده می‌شود. این شهر دومین شهر بزرگ کره جنوبی بعد از سئول است و با مناظر زیبا و طبیعت منحصربه‌فردش مقصدی ایده‌آل برای گردشگرانی است که کشور کره جنوبی سفر می‌کنند. در این مقاله ما لیستی از مکان‌های عالی برای بازدید در بوسان در زمستان را آماده کرده‌ایم تا سفر شما را هیجان‌انگیز کند. پس همراه ما باشید برای شروع یک سفر هیجان‌انگیز در بوسان زمستانی.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

آب و هوای زمستانی در بوسان

بوسان در زمستان سرد اما آفتابی است. دمای هوا در این فصل بین 0 تا 10 درجه سانتیگراد متغییر است. این شهر در زمستان کمتر شاهد برف است و گاهی زمستان‌ها هیچ برفی نمی‌بارد. از آنجایی که زمستان با آغاز سال نو میلادی نیز همراه است در سطح شهر شاهد جشن‌های متنوعی خواهید بود. سفر به بوسان در زمستان می‌تواند خاطره‌ای هیجان‌انگیز در ذهن شما ثبت شود.

کارهایی که باید در بوسان در زمستان انجام دهید

بوسان در زمستان

اگر نمی‌دانید در سفر به بوسان زمستانی چه باید انجام دهید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. جدای از تمام سرگرمی‌ها و دیدنی‌های بوسان در زمان‌های مختلف ما فهرستی از تفریحات زمستانی را برای شما آورده‌ایم.

آکواریوم دریای بوسان؛ بوسان در زمستان

آکواریوم sea life در ساحل زیبای Haeundae واقع شده و مکانی هیجان‌انگیز برای گردشگران با هر سن و سالی است. آکواریوم دریای بوسان یکی از مکان‌های عالی و ویژه در زمستان در بوسان برای بازدید خواهد بود. این آکواریوم حدود 250 گونه و تا 35000 حیوان دریایی دارد. تونل 80 متری زیرآب، زیبایی منحصربه فردی را به گردشگران ازائه می‌دهد. در آکواریوم دریای بوسان از سرما در امان بوده و با کمی گشت‌وگذار در این آکواریوم خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنید.

اسکی سواری در پیست اسکی Eden

پیست اسکی ایدن تنها پیست اسکی در نزدیکی بوسان برای یک تجربه منحصربه‌فرد اسکی است. بهترین زمان برای بازدید از Eden اوایل فوریه خواهد. این پیست در ارتفاعات 1209 متری کوه Sinbulsan قرار دارد.  Eden دارای 7 پیست اسکی است که همه سطوح، مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود. 2 پیست برای مبتدیان، 3 پیست برای متوسط و 2 پیست برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. این پیست از دیگر پیست اسکی‌های کره جنوبی کوچک‌تر است، بااین‌حال ازآنجایی‌که تنها پیست اسکی نزدیک بوسان است می‌تواند مکانی مناسب برای بازدید در سفر به بوسان در زمستان باشد.

بوسان در زمستان ؛ لحظاتی آرامش‌بخش در Spa land

بوسان در زمستان

اسپا لند یک حمام سنتی معروف کره‌ای در بوسان است. یکی از بهترین تفریحات بوسان در زمستان رفتن به یک مرکز اسپا است. مردم محلی برای حمام‌کردن، گرفتن ماساژ و استراحت به اسپا لند می‌آیند. شما نیز می‌توانید از سرمای هوا در این حمام سنتی پناه گرفته و علاوه بر حمام‌کردن در آب‌های گرم و سونای آن استراحت کنید.

خرید در فروشگاه Shinsegae Centum City

فروشگاه بزرگ Shinsegae Centum City یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در بوسان است. زمانی که به دنبال بهترین پیشنهادها برای خرید لباس زمستانی هستید، می‌توانید به این مرکز خرید در بوسان بروید. این فروشگاه آن‌قدر بزرگ است که در رکورد گینس ثبت شده و نمی‌توان از آن در یک روز بازدید کرد. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

جشنواره‌های بوسان در زمستان

اگر به بوسان در زمستان سفر می‌کنید، حتماً در جشنواره‌های متنوعی که در بوسان برگزار می‌شود، شرکت کنید. بوسان به‌خاطر این جشن‌ها در زمستان ارزش دیدن دارد. تا انتها همراه ما باشید تا به شما این جشنواره‌های شگفت‌انگیز را معرفی کنیم.

جشنواره شنای قطبی Haeundae

بوسان در زمستان

یک رویداد سالانه در ساحل هئونده، جشنواره شنای قطبی است. این رویداد تقریباً سی‌سال است که در بوسان و در زمستان برگزار می‌شود. این جشنواره مناسب افرادی است که می‌توانند در دریای یخ‌زده بپرند و شنا کنند. جشنواره مهیج شنای قطبی علاوه بر شنا در آب‌های سرد دریا شامل برنامه‌های جانبی مختلف با اجرای خوانندگان پاپ معروف کرده است. این جشنواره تجربه‌ای متفاوت برای شما رقم خواهد زد.

جشنواره درخت کریسمس بوسان

اگر در کریسمس و تعطیلات آن به بوسان سفر کرده‌اید، می‌توانید در رویداد درخت کریسمس بوسان شرکت کنید. این جشنواره در ماه دسامبر برگزار می‌شود و تا 40 روز ادامه دارد. مسابقات متنوعی در طول جسنواره، مانند عکاسی و فیلمبرداری برگزار می‌شود، در صورت تمایل می‌توانید شما هم در این مسابقات رقابت کنید. تماشایی ترین بخش این جشنواره درخت کریسمس 18 متری است که در مزکر بوسان قرار می‌گیرد. امیدواریم شما هم در این جشنواره شرکت کرده و خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنید.

شب سال نو

بوسان در ژانویه یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد؛ چرا که بیشتر جشنواره‌های بوسان به دلیل سال نو میلادی برگزار می‌شوند. شب سال نو در سراسر بوسان نورپردازی می‌شود و شهر در جنب‌وجوش است و شما می‌توانید مناظر شگفت‌انگیزی را در شب سال نو در بوسان تماشا کنید. دو جشنواره بزرگ شب سال نو، جشنواره Haeundae Beach Sunrise یا جشنواره Dadaepo Sunrise شرکت کنید. همچنین شما می‌توانید در شب سال نو روی پل گوانگان برای شمارش معکوس برای سال نو بایستید.

کلام آخر

بوسان یکی از زیباترین شهرهایی است که برای گذراندن تعطیلات کریسمس باید از آن بازدید کرد. بوسان زمستانی هیجان‌انگیزتر از همیشه خواهد بود. از غذاهای دریایی محلی گرفته تا تفریحات شبانه در جشنواره‌های زمستانی می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای شما باشد. در اینجا از جشنواره‌ها و مکان‌هایی که می‌توانی در سفر به بوسان در زمستان بروید صحبت کردیم، شما کدام را امتحان می‌کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران