بوسان در تابستان
29 اردیبهشت 1403
کره جنوبی

بوسان در تابستان؛ از ساحل تا مسیر ابری سانگدو

سرگرمی‌های تابستانی بوسان در انتظار شماست! بوسان شهری زیبا با اقیانوسی آبی است. پارک‌های طبیعی و روستای فرهنگی گامچئون منتظر شما خواهند بود تا تابستانی خاطره‌انگیز برای شما بسازند. در این فصل گرما و رطوبت هوا کمی آزاردهنده خواهد بود اما می‌توانید با شنا در دریا گرما را از خود دور کنید. همچنین در مسیرهای پیاده‌روی طبیعی آن که درختان مانند یک تونل مسیر را پوشانده و خنک نگه می‌دارند، لحظات خاطره‌انگیزی را به ثبت برسانید. در این مقاله چند مکان زیبا در نظر گرفته‌ایم که در سفر تابستانی به بوسان می‌تواند برای شما جذاب باشد. تا انتهای این مقاله از سه کلیک همراه ما باشید.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

آب و هوای بوسان در تابستان

تابستان در بوسان از گرم‌ترین و مرطوب‌ترین زمان‌های شهر بوسان است. اگر با رطوبت مشکل ندارید این فصل می‌تواند زمانی مناسب برای سفر به بوسان در تابستان باشد. دما از 22 درجه تا 29 درجه سانتیگراد در بوسان متغیر است و شهر کمی به دلیل تعطیلات شلوغ خواهد بود. اگر در فصل تابستان در بوسان هستید و شلوغی کلافه‌تان کرده‌ است، می‌توانید به پارک‌های جنگلی و طبیعی بوسان پناه ببرید.

فعالیت‌های تابستانی بوسان

بوسان در تابستان

تماشای آفتاب درخشان، استراحت در سواحل زیبای بوسان و مزه‌کردن غذاهای خوشمزه محلی از مجموعه فعالیت‌هایی است که می‌توانید در بوسان تابستانی تجربه کنید. تابستان، فصلی رنگارنگ در بوسان است. در این فصل تماشای روستای فرهنگی گامچئون را از دست ندهید. دیوارهایی که با نقاشی‌های رنگارنگ و هنری پر شده‌اند و می‌توانند لحظات زیبا و رنگی‌رنگی را برای شما خلق کنند. آفتاب‌گرفتن در ساحل و شن‌های گرم آن و شنا در آب‌های دریای بوسان نیز می‌تواند تابستان شما را خاطره‌انگیز کند. در ادامه چند جای زیبای تابستانی بوسان را به شما معرفی خواهیم کرد.

استراحت زیر نور آفتاب در ساحل Haeundae

در سفر به بوسان در تابستان همراه خود ضدآفتاب و عینک‌آفتابی بردارید تا در بهترین ساحل بوسان که به ساحل هئونده معروف است استراحت کرده و از منظره درخشان ماسه‌ها و دریا لذت ببرید. اگر علاقه‌مند به شنا در دریا هستید، تابستان فرصتی مناسب برای شما است که در آب‌های گرم دریا شنا کرده و روی ماسه‌های نرم Haeundae قدم زده و استراحت کنید. این ساحل در تابستان در ماه ژوئن میزبان جشنواره‌ای شنی است. در این زمان ساحل با سازه‌های شنی بزرگ و زیبایی تزیین می‌شوند و افراد زیادی در حال ساختن مجسمه‌های شنی هستند.

تماشای روستاهای معروف به نقاشی دیواری بوسان 

بوسان شهری است که در کوچه‌پس‌کوچه‌ها و دیوارهای ساختمان‌هایش می‌توانید آثار هنری زیبایی را تماشا کنید، پس در بوسان نیازی نیست برای تماشای هنر به موزه بروید. یک دهکده زیبا در بوسان قرار گرفته که نقاشی‌های دیواری آن معروف است. این دهکده Gamcheon Culture Village نام دارد. یک دهکده فرهنگی در بوسان که شما می‌توانید در کوچه و پس‌کوچه‌های آن قدم زده و در کنار نقاشی‌های دیواری عکس‌های منحصربه‌فردی را ثبت کنید. تابستان فصلی است که می‌توانید درحالی‌که نسیم ملایم آب را حس می‌کنید، از زیبایی‌های دهکده لذت ببرید.

پارک Taejongdae و زیبایی‌های طبیعی‌اش

بوسان در تابستان

اگر می‌خواهید در سفر به بوسان در تابستان از شلوغی شهر دور باشید، به پارک Taejongdae بروید. مسیرهای پرپیچ‌وخم، صخره‌های زیبا، مناظر سرسبز جنگل و آبی اقیانوس این پارک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین در این پارک می‌توانید از فانوس دریایی معروف بوسان که داستان‌های مختلفی دارد، دیدن کنید. مناظر زیبای پارک در تابستان در کنار درخشش آفتاب می‌تواند به ثبت زیباترین عکس‌ها به شما کمک کند.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

طعم خوش غذاهای دریایی در بازار Jagalchi

اگر عاشق طعم غذاهای دریایی هستید، در تابستان بوسان حتماً سری به بازار Jagalchi زده و از طعم بی‌نظیری غذاهای متنوع دریایی بوسان لذت ببرید. در این بازار سنتی می‌توانید غرفه‌های متنوعی از صیدهای تازه صیادان بوسانی دیدن کنید. ماهی کبابی پیشنهادی عالی برای غذا است. در Jagalchi بازار قدم زده و غذای دریایی دلخواهتان را نوش جان کنید.

تماشای مسیر ابری Songdo

سانگدو مقصدی برای پیاده‌روی و پلی نمادین بر روی آب است که با قدم‌زدن روی آن حس می‌کنید که روی دریا قدم گذاشته‌اید، درحالی‌که ابرهای آسمان را لمس می‌کنید. این مسیر ترکیبی از زیبایی طبیعی و مهندسی مدرن است که می‌تواند یکی از زیبایی‌های بوسان در تابستان باشد. همچنین می‌توانید در این مسیر دوساعته غروب طلایی‌رنگ خورشید را در کنار دریا تماشا کنید. 

ساحل Gwanganli

بوسان در تابستان

یکی دیگر از زیباترین سواحل بوسان، ساحل گوانگالی است. در روزهای تابستانی بوسان همان‌طور که روی ماسه‌های نرم و گرم ساحل دراز کشیده‌اید می‌توانید نمایی زیبا از ساختمان‌های مدرن بوسان در کنار زیبایی‌های طبیعی دریا و پل زیبای گوانگالی را تماشا کنید. این ساحل یک مرکز فرهنگی نیز هست. در کنار ساحل می‌توانید از غرفه‌های مختلف دیدن کنید و تنقلات محلی را خریداری کرده و در حین تماشای زیبایی دریا طلوع یا غروب خورشید، آنها را نوش جان کرده و خاطرات خوشی را از سفر به بوسان در تابستان برای خود ثبت کنید. 

کلام آخر سه کلیک

بوسان در تابستان با وجود گرما و رطوبت بالای هوا همچنان میزبان مسافران و گردشگرانی از سراسر دنیا است. این شهر زیبا در کره جنوبی با زیبایی‌های طبیعی و مدرنش دل هر گردشگری را می‌رباید. در سفر به کره جنوبی، حتماً سری به بوسان زده و از آن دیدن کنید. در این مقاله چند مکان و فعالیت محبوب در بوسان در تابستان را برای شما آورده‌ایم، شما کدام را دوست دارید امتحان کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران