Burjman shopping center in Dubai
11 اسفند 1401
دبی

مرکز خرید برجمان دبی؛ خلاصه ای از خرید، تفریح و رستوران!

دبی یکی به عنوان شهری گردشگری شناخته می‌شود که توریست‌های زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. فکر می‌کنید، دلیل آن چیست؟ شاید چون همه‌چیز در عالی‌ترین و لوکس‌ترین حالت ممکن قرارگرفته است. از هتل‌های درجه یک تا رستوران و از همه مهم‌تر مراکز خرید بی‌نظیر. بی‌دلیل نیست که دبی را مقصدی برای خرید جهانی می‌شناسند، زیرا میزبان معروف‌ترین و بزرگ‌ترین بازارها، مجلل‌ترین مراکز خرید و فروشگاه‌های منطقه‌ای جذاب است. برای مثال، مرکز خرید برجمان دبی که همانند دیگر مراکز خرید این شهر دارای رستوران‌ها، بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرمی متنوعی است و شما می‌توانید لذت‌بخش‌ترین زمان‌ها را با خانواده و دوستان خود داشته باشید. 

رزرو تور دبی

مراکز خرید با طرح‌ها و شکل‌های مختلف زیادی در سرتاسر امارات متحده عربی ساخته شده‌اند که مرکز خرید برجمان در دبی برجسته‌ترین آنهاست. بیایید تا قبل از رزرو بلیط هواپیما دبی و بستن چمدان‌هایتان کمی در آن قدم بزنیم. 

سری به مرکز خرید برجمان دبی بزنیم! 

Burjman shopping center in Dubai

اگر بخواهیم از آغاز برجمان دبی شروع کنیم، بخشی از آن را در سال 1992 و بخشی دیگر را در سال 2007 ساختند. به‌این ‌صورت که قسمت شمالی که در ابتدا ساخته شد به عنوان محل قدیمی این مرکز خرید شناخته‌ می‌شود که البته امروزه پر از فروشگاه‌های برند و گران‌تر است. قسمت جنوبی اما فضایی جدیدتر دارد و در ساخت آن از معماری و طرح بروزتری استفاده شده تا بتوانند یک آپارتمان 26 طبقه، یک برج اداری 30 طبقه و یک هتل 32 طبقه را در آن جای دهند. با این تفاسیر، می‌توانید حدس بزنید که مرکز خرید برجمان چقدر وسعت دارد، چیزی در حدود 800 هزار مترمربع. 

با ورود به مرکز خرید Burjuman، فضایی لوکس و لاکچری در جلوی شما ظاهر می‌شود. سقف بلند و شیشه‌ای، حیاط دلنشین با درختچه‌های زیبا، فضای سبز مجزا، رستوران و کافه‌های مختلف تنها برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات این پاساژ هستند. 

 خرید در مرکز خرید برجمان لذت‌بخش است

این مرکز خرید مملو از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، امکانات خدماتی و تفریحی مختلف است، مقصدی ایده‌آل برای خانواده‌ها که به خرید و تفریح بپردازند. با داشتن بیش از 359 فروشگاه برند این انتظار را داشته باشید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این پاساژ پیدا کنید. البته این برندها صرفا، مارک‌های لوکس و گران نیستند و برندهای ساده‌تر با قیمت‌های کمتر نیز در برجمان وجود دارد تا مخصوص یک قشر خاص قرار نگرید و همه بتوانند وسایل و سوغاتی‌های مورد نظرشان را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنند. 

همان‌طور که گفتیم، مرکز خرید برجمان دبی شامل مغازه‌ها و فروشگاه های متعددی است که تمام نیازهای اولیه خانواده را تامین می‌کند. اما از معروف‌ترین فروشگاه‌های آن می‌توان به پوشاک، مبلمان، لوازم آرایشی، عطریات، جواهرات، لوازم خانگی و بسیاری دیگر اشاره کرد. این فروشگاه‌ها در 4 طبقه قرار گرفتن و برخی از معروف‌ترین برندهای آن‌ها عبارت‌اند از: 

  • کروکس (Crocs)
  • مکمل غذایی طبیعی برند Good Health Nutrition
  • برند سوئی فلورا (Sui Flora Flowers)
  • کفش و اکسسوری برند آلدو (Aldo)
  • لوازم آرایشی مک (mac)
  • عطر و ادکلن برند مونت بلان (Mont Blanc)
  • کفش استیو مدن (Steve Madden)
  • محصولات مراقبت از بدن، برند بث اند بادی (Bath and Body Works)
  • لوازم لوکس برند بورلی هیلز پولو کلاب (Beverly Hills Polo Club)
  • کیف‌وکفش، لباس‌زنانه و اکسسور‌های برند کلوین کلاین (Calvin Klein)
  • کیف‌وکفش برند چارلز اند کیت (Charles & Keith)
  • لباس‌های برند کوتون (Cotton On)
  • و بسیاری برند دیگر. 

در آخر باید به هایپرمارکت بزرگ این مرکز خرید، یعنی کارفور اشاره کنیم که بیشتر محلی‌ها برای خرید روزانه به آن مراجعه می‌کنند. شاید دلتان بخواهد بیسکویت یا نوشیدنی خاصی را امتحان کنید. 

رستوران های مرکز خرید برجمان دبی

Yu Sushi Restaurant

مرکز خرید برجمان در دبی، رستوران‌های و کافه‌های زیادی را در دل خود جای داده تا برای ساعاتی هم که شده بنشینید و دلی از عزا درآورید. بستنی‌فروشی‌های رنگارنگ و دسرهای خوشمزه انرژیتان را دوباره برمی‌گرداند و خستگی را از تنتان بیرون می‌کنند. در اینجا گزینه‌های زیادی در پیش روی شما خواهد بود که برخی از این رستوران‌ها شامل: 

  • رستوران یو سوشی: مخصوص غذاهای ژاپنی و سوشی
  • رستوران آشپزخانه آسیا: سرزمین غذاهای چینی
  • رستوران آقای فلافلی: مجموعه‌ای از فلافل‌های خوشمزه
  • بستنی فروشی بسکین رابینز (Baskin Robbins)
  • رستوران ناندوز: منو مرغ‌های گریل شده با سس‌های مختلف
  • فست‌فود تیم هورتونز (Tim Hortons)
  • رستوران مستر خرچنگ (Mr. Crab): انواع غذاهای دریایی

سرگرمی های مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان یکی از برجسته‌ترین و معتبرترین مراکز تجاری و توریستی دبی است. این پاساژ در عین حالی که بهترین محیط را برای خریدی راحت و لذت‌بخش فراهم می‌کند، دارای فضایی پر از سرگرمی است که بسیاری از ساکنان و گردشگران را برای تفریح به اینجا می‌کشاند. 

انواع بازی‌ها در سیاره جادویی

Magic Planet

سیاره جادویی بزرگ‌ترین مرکز تفریحی خانوادگی است که انواع بازی‌های مختلف را دراخیتارتان می‌گذارید. شما می‌توانید به همراه کودکان خود این بازی را انجام دهید و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر داشته باشید. اینجا برای همه سنین و همه سلیقه‌ای یک بازی پیدا می‌شود. بی دلیل نیست که Magic Planet  بزرگ‌ترین مرکز سرگرمی خانوادگی بسته در امارات متحده عربی است.

سینماهای فاکس 

سینما Vox Burjuman Mall تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به سینما را فراهم می‌کند. انواع فیلم‌ها و جدیدترین آن‌ها در 7 صفحه نمایش مختلف با زبان‌های متفاوت به تصویر کشده می‌شوند تا بتوانید ساعاتی را در فضایی باحال فیلم مورد علاقه‌تان را تماشا کنید. 

دنیای مجازی 12 D-Rides

شما را به دنیای مجازی 12 D-Rides دعوت می‌کنیم، دنیایی مجازی اما واقعی! اینجا یک تجربه هیجان‌انگیز فراهم می‌کند که تابحال تجربه نکرده‌اید. چون قرار است یک فیلم سه بعدی همراه با جلوه‌های خارجی مانند باران، نور، باد و دود را تماشا کنید. 

خدمات و امکانات برجمان مال

Rent a car
  • صرافی 
  • بانک 
  • بورس الغریر
  • اجاره ماشین 
  • مرکز پزشکی Unicare
  • داروخانه Unicare

همچنین، سرویس Sightseeing Dubai در ورودی اصلی مرکز خرید برجمان در دسترس است. سرویسی که به گردشگران اجازه می‌دهد تا با رزرو تور در اتوبوس‌های توریستی که در شهر پرسه می‌زنند، شهر را کاملا بگردند. مطمئنا یک سوارشدن در یک اتوبوس دو طبقه و تماشای اطراف، حس‌وحال خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. 

ساعات کاری مرکز خرید برجمان دبی

ساعات کاری برجمان مال به صورت زیر است:

فروشگاه‌های مرکز خرید برجمان

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

پنجشنبه و جمعه: 10:00 صبح تا 11:00 شب

رستوران‌ها و کافه‌ها

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 23:00

پنجشنبه و جمعه:  10:00صبح تا 12:00 نیمه‌شب

هایپرمارکت کارفور

هر روز 09:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

دسترسی به مرکز خرید برجمان دبی

Burjman shopping center in Dubai

برای هر کسی که نمی‌داند برجمان در کجای دبی واقع شده‌است، باید بگوییم که به خیابان خالد بن الولید بروید. موقعیت مکانی بسیار خوب مرکز خرید برجمان دبی باعث می‌شود تا در هر کجای شهر که باشید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید، چه با استفاده از ماشین شخصی، تاکسی، مترو یا اتوبوس. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 04 352 0222 برجمان مال تماس بگیرید.

خرید لذت‌بخش در مرکز خرید برجمان در دبی

امیدواریم تمامی امکانات مرکز خرید برجمان دبی را از تمامی جنبه‌ها فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی توانسته باشیم به شما ارائه کنیم. در سفر با تور دبی، گزینه‌های خرید زیادی در پیش روی شما قرار دارد، که برجمان از بهترین آن‌ها است، چون هم محصولات گران و هم ارزان برای هر بودجه‌ای در اینجا پیدا می‌شود. 

نظرات کاربران