Dubai Bollywood Park
4 خرداد 1402
دبی

پارک بالیوود دبی؛ سفر به هند در دل دبی

به فیلم‌های هندی علاقه دارید؟ به سفر دبی چطور؟ اگر هر دو را دوست دارید، پس احتمالا پارک بالیوود دبی برای شما یکی از بهترین تفریحات این شهر رویایی و مدرن به حساب خواهد آمد. این پارک موضوعی که پس از فیلم‌های پرفروش بالیوود ساخته شده است، تجربه‌ای متفاوت و جالب از گشت‌و‌گذار در پارک‌های موضوعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این پارک بمبئی را دوباره به تصویر می‌کشد؛ جایی که فرهنگ هند از طریق طراحی، غذا و اجرا به نمایش گذاشته می‌شود. 

رزرو تور دبی

از کلاسیک‌های قدیمی گرفته تا ترندهای جدید، این پارک موضوعی ادای احترام به بهترین‌های بالیوود است. وارد دنیای پر‌جنب‌و‌جوش، واقع در جاده شیخ زاید، شوید و در اکشن سوپراستار زندگی کنید. این پارک موضوعی بی‌نظیر یک جاذبه مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است.

بلیط هواپیما دبی شما را با خود به شهر مجلل و زیبای دبی خواهد برد تا جذاب‌ترین تفریحات دنیا را در این شهر تجربه کنید.

در پارک بالیوود چه چیزی در انتظار شماست؟ 

Dubai Bollywood Park

پارک بالیوود دبی یک منطقه تفریحی گسترده به مساحت 1.7 میلیون فوت مربع است که پر از اکشن و همه چیز سینمایی است؛ سواری، بازی، اجرا، غذا و موارد دیگر. این پارک موضوعی یک تجربه معتبر بالیوود را برای همه ارائه می‌کند. با عبور از خطوط این پارک موضوعی بزرگ، تفاوت‌های ظریف سینمای هند را کشف کنید.

اجراهای رقص حرفه‌ای توسط سربازان هندی را در مسیرهای هند تجربه کنید. به احتمال زیاد زیاد نمی‌توانید مقاومت کنید به آن‌ها ملحق خواهید شد. 

شکوه پارک‌های بالیوود دبی بی‌نظیر است. هر گوشه و کنار آن به دقت و زیبایی و الهام گرفته از فرهنگ هند، طراحی شده و بهترین برای گرفتن عکس‌های زیبا و خاص اینستاگرامی هستند. 

حال و هوای روستایی هند را در منطقه دره روستایی کاوش کنید. فرهنگ روستایی و طراحی آن از فیلم‌های معروف هندی مانند لاگان الهام گرفته شده‌است.

از اجراهای تئاترهای هندی که بسیار منحصربفرد و اصیل هستند، دیدن کنید. تئاتری مانند موزیکال بالیوود به سبک برادوی.

در مورد اکشن‌های فیلم‌سازی هند بیشتر اطلاعات کسب خواهدی کرد. 

سواری‌های مجازی 4 بعدی یک تجربه هیجان‌انگیز است؛ چون شما را به مبارزه با بیگانگان با کریش، اولین ابرقهرمان هند می‌برد.

Wheel Of Stars  را از دست ندهید و با بازیگران مورد علاقه خود در این چرخ‌و‌فلک غول‌پیکر به آسمان سوار شوید.

طعم هند را بچشید زیرا کیوسک‌های غذا در میان محیط هندی غذاهای لذیذ اصیل و خوشمزه این کشور را سرو می‌کنند.

پارک بالیوود دبی را کاوش کنید

برای کشف طول و عرض پارک بالیوود دبی فوق‌العاده، اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه کرده‌ایم تا به راحتی در پارک به گشت و گذار بپردازید. 

رویال پلازا

Theater in Dubai Bollywood Park

یکی از بخش‌های محبوب پارک بالیوود دبی تئاتر راج محل، رویال پلازا است که با داشتن یک نمایش صحنه باورنکردنی، موسیقی پرانرژی هندی به همراه نمایش‌های باورنکردنی و زیبا همراه نور LED، کل رویال پلازا به صحنه‌ای از یک فیلم بالیوود تبدیل می‌شود. 

محله ملا

بخشی از کارناوال دیوانه‌وار باشید که با سواری‌های خانوادگی در محل اتصال Mela مزین شده‌است. این منطقه دارای یک ترن هوایی هیجان‌انگیز Hawa Hawai است. با Monsoon Masti به یک چرخش خانوادگی را تجربه کنید و از پاشیدن آب به یکدیگر در هوای گرم دبی لذت ببرید. این منطقه پر از جاذبه‌های خانوادگی، است و به تعطیلاتتان در پارک بالیوود دبی رنگ و شادی می‌بخشد.

بلوار بالیوود

خیابان شلوغ هند مملو از سرگرمی‌ها، کافه‌های عجیب، چرخ‌های غذا و مراکز خرید است. بلوار بالیوود برای اوقات فراغت در میان فضای هندی ساخته شده و به هر طرف آن که نگاه می‌کنید، لوکیشن‌های فیلم‌های هندی که دقیقا مشابه آن‌ها بازسازی شده‌اند را خواهید دید. همانند دیگر بخش‌ها در این منطقه نیز نمایش، رقص هندی و موسیقی برپا است تا شما بتوانید جواهرات فرهنگ هند را در اینجا کشف کنید.

بمبئی چوک یا مومبای چوک 

Mumbai Chowk

کاوش در شهری که هرگز نمی‌خوابد اما پر از رویا است، بمبئی. پارک‌های بالیوود آینه خیابان‌های بمبئی هستند و زرق و برق و انبوه آن را به نمایش می‌گذارند. شهر را با تاکسی شماره 1 و تونگا شماره 13 زیر پا بگذارید و از جزئیات زیبای این بخش لذت ببرید. در اینجا با یکی از صحنه‌های شاهرخ خان گشتن را شروع خواهید کرد، به رئیس مافیا Don را می‌چیوندید و در آخر با صحنه موزیکال فیلم‌های هندی مواجه خواهید شد. Mumbai Chowk مکانی هیجان انگیز برای بودن است.

دره روستایی یا راستیک روین

وارد فضای سرزنده و پر جنب‌و‌جوش روستاهای هند شوید. در Rustic Ravine احساس هند واقعی را دریافت خواهید کرد. جاذبه‌های زیادی در این منطقه انتظار می‌کشند که شما را به تجربه فیلم‌های پرفروش هندی مانند لاگان و شولی می‌برد. سوار بر Skyflyer بالیوود، بلندترین تاب جهان شوید.

استودیو فیلم بالیوود 

Bollywood film studio

این منطقه دارای دیوار قهرمانان بالیوود است. استودیوی فیلم بالیوود به درستی نامگذاری شده است زیرا شما را به پشت صحنه فیلم Zindagi Na Milegi Dobaara می‌برد. می‌توانید به سینما 4 بعدی بروید و به دنیای واقعی فیلم‌های هندی سفر کنید. اجرای رقص سنتی Rangmanch را از دست ندهید.

 برای رزرو هتل در شهر دبی، همین حالا کلیک کنید.

کارهایی که باید در پارک بالیوود دبی انجام دهید 

در مورد فرهنگ هند با پارک های غوطه ور بالیوود دبی بیاموزید. چیزهای زیادی برای دیدن، تجربه کردن و خوردن وجود دارد – بدانید که در این پارک موضوعی عجیب و غریب چه انتظاری دارید.

سواری ها و جاذبه ها را تجربه کنید

Bollywood Park Dubai

همه سواری‌های پارک بالیوود دبی از فیلم‌های کلاسیک سینمای هندی الهام گرفته شده‌است. از ترن هوایی خانوادگی گرفته تا خودروهای سپر دیوانه، چیزهای زیادی برای همه وجود دارد. با راکت سواری در آسمان بلند شوید یا در Monsoon Masti با پاشش آب بچرخید. در هر گوشه‌ای از پارک هیجان و سرگرمی ویژه‌ای قرار داده شده که این پارک را به لیست جاهای دیدنی دبی اضافه می‌کنند.

سوغاتی هندی بخرید

نشانه‌هایی از فرهنگ هند را از مراکز خرید در پارک با خود ببرید. Heroes Vault سوغاتی‌های فوق‌العاده‌ای را برای شما و عزیزانتان ارائه می‌دهد. البته اگر چیزی محلی‌تر می‌خواهید به بازار بمبئی بروید و یادگاری‌های سنتی آن‌ها را خریداری کنید. همچنین در بازار بالیوود، ردیف‌هایی از اکسسوری‌های عجیب و غریب، لباس‌های هندی و موارد دیگر خواهید دید.

غذاهای هندی را به هیچ وجه از دست ندهید

غذاهای اصیل، خوشمزه و البته هندی را در اینجا نوش جانتان کنید. در اینجا غذاها به شیوه‌ای خاص و لذیذ و با رفتاری سلطنتی سرو می‌شوند  تا شما لذت دو چندان را تجربه کنید. به قلعه آمبر بروید تا در محیط باشکوه آن غذا بخورید یا در کوپه قطار در ایستگاه ویکتوریا بنشینید و از غذاهای لذیذ ساحلی لذت ببرید.

در هتل‌های بی نظیر پارک اقامت داشته باشید

Bollywood Park Dubai

برای گذراندن تعطیلات مجلل و خدماتی در سطح جهانی در هتل‌های پارک بالیوود دبی و ریزورت دبی اقامت کنید. هتل لاپیتا دارای طراحی الهام گرفته از پولینزی و مناظر عالی، مکانی راحت برای اقامت است. همچنین روو در پارک در یک مکان خانوادگی پرشور، درست در مرکز همه چیزهای سرگرم کننده واقع شده‌ که مکانی زیبا برای گذراندن تعطیلات است.

امکانات پارک بالیوود دبی

  در پارک بالیوود دبی امکانات متنوع زیادی قرار گرفته تا گردشگران و بازدیدکنندگان بتوانند در نهایت آرامش و راحتی از زیبایی‌های این پارک استفاده و خاطره‌سازی کنند. امکاناتی مانند: 

  • دستگاه‌های خودپرداز در پارک در 2 مکان مختلف قرار دارند؛ در دفتر خدمات مهمان و میدان ورودی پارک. برای دسترسی به این دستگاه‌های خودپرداز نیازی به بلیط ورودی ندارید.
  • پایگاه کمک‌های اولیه در دفتر خدمات مهمان واقع شده است تا در صورت نیاز در دسترستان باشد. 
  • می‌توانید کمدهایی را برای یک روز کامل در پارک های بالیوود اجاره و وسایل همراه خود را درون آن‌ها بگذارید. کمدها در دفتر خدمات مهمان و میدان ورودی پارک قرار دارند.
  • فواره‌های آبخوری در بلوار بالیوود در سمت راست هنگام ورود به پارک قرار دارند.
  • کالسکه‌ها برای اجاره در دسترس هستند. می‌توانید آنها را در نزدیکی دفتر خدمات مهمان در منطقه بلوار بالیوود قرار دهید.
  • برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد اجاره ویلچر می‌توانید به دفتر خدمات مهمان مراجعه کنید.

قوانین پارک پارک بالیوود دبی

Bollywood Park Dubai

بالیوود دبی دارای یک سری قوانین و دستورالعمل‌ها است که بهتر است از قبل درباره آن‌ها بیشتر بدانید: 

  • برای ایمنی همه در پارک بالیوود دبی، چمدان‌های همه قبل از ورود به بررسی می‌شود.
  • تمام دستورالعمل‌ها برای سواری‌ها باید رعایت شود. با احترام با کارکنان صحبت کنید، آن‌ها تمام تلاش برای کمک به شما می‌کنند.
  • لباس‌‌های مناسب و محترمانه باید در پارک بپوشید.
  • در پارک مکان‌های مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد. سیگار کشیدن در هر جای دیگر اکیدا ممنوع است.
  • غذای بیرونی داخل پارک به جز رژیم غذایی خاص یا غذای نوزادان مجاز نیست. این باید در ظروف غیر شیشه‌ای حمل شود.
  • هاوربرد، اسکیت برد، دوچرخه و سایر وسایل حمل و نقل شخصی داخل پارک مجاز نیستند.
  • در صورت رعایت نکردن سیاست‌های پارک، پارک این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که از پذیرش هرکسی خودداری کند.
  • کودکان زیر 13 سال همیشه باید توسط یک قیم بزرگسال همراه باشند.

نکات مهم بازدید از پارک بالیوود دبی

هنگام بازدید از پارک بالیوود، نکات زیر را برای تجربه‌ای به یاد ماندنی در نظر داشته باشید: 

  • قوانین سفرهای فردی و جاذبه‌ها را برای یک تجربه آرام در نظر بگیرید.
  • برای صرفه‌جویی در هزینه با پیشنهادات و تخفیف بلیط‌های خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.
  • آخر هفته‌ها برای تماشای برنامه‌های زنده بروید.
  • برای پذیرش در پارک بالیوود یک کارت شناسایی عکس‌دار همراه داشته باشید.
  • یک کوله پشتی دارای منابع با لوازم ضروری مانند کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، روسری و سایر لوازم ضروری همراه داشته باشید.
  • کالسکه‌ها بر اساس اولویت اول برای کرایه در دسترس هستند، بنابراین به موقع به کالسکه برسید.

اقامتگاه پارک بالیوود دبی

FIVE Palm Jumeira

برخی از این هتل‌ها عبارت‌اند از: 

 لاپیتا، پارک‌ها و ریزورت‌های دبی، هتلی سطح‌بالا است که ظرافت و تجملاتی بسیار بالایی دارد. این هتل با فاصله 850 متری از پارک بالیوود، مکانی زیبا برای اقامت است.

هتل FIVE Palm Jumeira یک اقامتگاه بهشتی است که با پیچیدگی ساخته شده است. این هتل تا پارک های بالیوود 30 دقیقه سواری زیبا فاصله دارد.

هتل کانواس دبی در Al RaffaPort Rashid اقامتی راحت و مجلل را ارائه می‌دهد.

هتل Rove At The Park : متعلق به پارک‌ها و هتل‌های دبی بوده و یک اقامتگاه آرامش‌بخش است.

هتل پالم بیچ بر دبی مکانی گرم و دلپذیر برای اقامت است و در جاده خالد بن الولید قرار دارد.

هتل رویال اسکوت، واقع در جاده خالد بن الولید، یک هتل مقرون به صرفه و معمولی است.

مراکز خرید پارک بالیوود دبی

مراکز خرید دبی بسیاری متنوعند، اما پارک بالیوود هم گزینه جذاب و متفاوتی برای خرید کردن است. برخی از مکان‌هایی را که می‌توانید هنگام بازدید از پارک‌های بالیوود دبی از آن‌ها خرید کنید، شامل:

در بازار بمبئی یادگاری‌های هندی و کالاهای خاص خریداری کنید. بسیاری از یادگاری‌های جذاب در اینجا قرار دارند.

Heroes Vault : کالاهای فیلم‌های معروفی مانند Ra.One و Krrish را به فروش می‌رساند. فروشگاه ابرقهرمانان سوغاتی‌های فوق العاده‌ای دارد که می‌توانید برای عزیزانتان خریداری کنید. 

Desi Emporium : مرکز همه چیز هندی است. برای خود و عزیزانتان غذاهای شیرین خوشمزه پیدا کنید.

بازار بالیوود دارای انبوهی از زیورآلات و وسایل کلکسیونی از خیابان‌های بمبئی است. غرفه‌های اکسسوری‌ها، لباس و موارد دیگر را همین جا پیدا خواهید کرد. 

 بهترین زمان برای بازدید از پارک بالیوود

Bollywood Park Dubai

در هر زمانی از سال می‌توانید از پارک بالیوود دبی دیدن کنید. برای جلوگیری از ازدحام زیاد، صبح به محل بروید و مطمئن شوید که زمان کافی برای گشت‌و‌گذار در پارک را دارید. همچنین، آخر هفته‌ها شلوغ‌تر است، اما دیدن اجراهای زنده ارزشش را دارد. 

ساعات کاری پارک بالیوود دبی

بالیوود پارکز دبی همه روزه از:

  • جمعه: 12 ظهر تا 10 شب
  • شنبه تا پنجشنبه: 12 بعد از ظهر تا 9 شب

دسترسی به پارک‌ بالیوود دبی 

ماشین/تاکسی: می‌توانید تاکسی رزرو کنید یا به سمت پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی در جاده شیخ زاید بروید. این پارک که از مرکز شهر دبی می‌آید، 40 دقیقه سواری دارد، درست از کنار مارینای دبی در سمت چپ جاده.

مترو: برای رسیدن به پارک می‌توانید از خط متروی قرمز به سمت جنوب بروید. 2 ایستگاه مترو ابن بطوطه و جبل علی هستند. این پارک در فاصله کمی از این ایستگاه‌ها قرار دارد. می‌توانید سوار تاکسی شوید تا به پارک برسید.

آدرس: بالیوود پارکز دبی، خیابان شیخ زاید 

پارکینگ: پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی پارکینگ رایگان را برای همه مهمانان خود فراهم می‌کند. همچنین  پارکینگ نوکر با قیمت 100 درهم در دسترس است و در قطعه P1 قرار دارد.

در آخر

دبی با ارائه بهترین پارک‌های موضوعی جهان در این مورد نیز تا به اینجا پیش قدم بوده‌است. پارک بالیوود دبی به عنوان یکی از محبوب‌ترین این پارک‌ها شما را به دنیای زیبای هند، فیلم‌ها، غذاها و فرهنگ رنگارنگ این سرزمین می‌برد. این قطعا بهتری خاطره سفرتان خواهد بود. با رزرو تور دبی راهی این شهر زیبا و دیدنی شوید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را در شهر رویایی دبی بگذرانید.

سوالات متداول 

پارک بالیوود دبی چیست؟

بالیوود پارکز دبی یک مرکز سرگرمی با الهام از سینمای هندی است. در این پارک موضوعی منحصربفرد با ستاره‌های بالیوود مورد علاقه خود ملاقات خواهید کرد.

پارک بالیوود دبی کجا واقع شده است؟

این پارک در جاده شیخ زاید، E11، خروجی 5، دبی واقع شده‌است.

ساعات کاری پارک های بالیوود دبی چقدر است؟

پارک بالیوود دبی همه روزه باز است و از 12 ظهر تا 10 شب.

بهترین زمان برای بازدید از پارک های بالیوود دبی چه زمانی است؟

در هر زمانی از سال می‌توانید از پارک های بالیوود دبی دیدن کنید. برای جلوگیری از ازدحام زیاد، صبح به محل برسید. 

وسعت پارک های بالیوود دبی چقدر است؟

پارک بالیوود دبی بیش از 1.7 میلیون فوت مربع گسترده شده‌است.

نظرات کاربران