Barcelona

بهترین زمان سفر به بارسلونا؛ در میان آفتاب، رنگ و جشنواره ها!

شهر اسپانیایی بارسلونا تقریباً هر آنچه را که از یک مقصد برای تعطیلات می‌خواهید دارد، در نتیجه، هر زمانی می تواند به نوبه ی خود بهترین زمان سفر به بارسلونا باشد.. تاریخ غنی. فرهنگ جذاب غذاهای باورنکردنی، آب‌وهوای عالی، و سواحل فراوان و مهم تر از همه سبک معماری بسیار زیبا از ویژگیهای خیره کننده این شهر لاتین زبان است. فرهنگ مردمی بارسلونا، یکی از اصلی ترین فاکتور هاییست که سالانه باعث می شود اکثر توریست ها برای چندمین بار، برای گذراندن تعطیلات خود به بارسلونا سفر کنند.

اما بهترین زمان برای سفر به بارسلونا چه زمانی است؟ پاسخ این سوال بستگی به نحوه گذراندن وقت شما در این شهر زیبا و دیدنی دارد. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به بارسلونا و آب‌وهوای ساحلی عالی هستید، پس باید سفر خود را برای ماه‌های تابستان برنامه‌ریزی کنید. بااین‌حال، به‌خاطر داشته باشید که این زمان شلوغ‌ترین موقع سال در بارسلوناست. باید هتل‌ و پرواز خود را از قبل رزرو کنید و برای ازدحام زیادی از گردشگران در جاذبه‌های شهر آماده باشید.

برای بسیاری از مردم، بهترین زمان برای سفر به بارسلونا در فصول بهار و پاییز است. هوا هنوز گرم و مطبوع است، اما ازدحام جمعیت کمتر از ماه‌های اوج تابستان است. همچنین نرخ هتل و بلیط هواپیما در این موقع از سال به‌طورکلی ارزان‌تر است. از سوی دیگر، اگر قصد رفتن به یک سفر کاری را دارید، ماه‌های زمستان می‌تواند زمان خوبی برای بازدید از بارسلونا باشد. نرخ هتل‌ها و بلیط هواپیما معمولاً در این فصل از سال در پایین‌ترین حد خود قرار دارند و متوجه خواهید شد که شلوغی شهر بسیار کمتر از تابستان است. بااین‌حال، هوا می‌تواند سرد و مرطوب باشد، بنابراین مطمئن شوید که گرم‌ترین لباس‌های خود را در چمدانتان قرار می دهید. 

بلیط هواپیما تهران بارسلون را همین حالا رزرو کنید!

چرا سفر به بارسلونا؟

barcelona city

مهم نیست که چه زمانی از سال را برای سفر به بارسلونا انتخاب می کنید؛ همانطور که قبل تر هم اشاره شد هر موقعی از سال می توانید بهترین زمان سفر به بارسلونا باشد، فقط باید به شما بگوییم که هرچه چمدان و بار کمتری را برای این سفر آماده کنید، مطمئنا تجربه و خاطره ای دلچسب تر از این شهر لاتین زبان در خاطر شما خواهد ماند و بدون درنظرگرفتن فصل، آماده لذت‌بردن از جاذبه های این شهر خواهید بود. بارسلونا شهری است که در ساحل شمال شرقی اسپانیا واقع شده و در سمت شرقی آن طعم دریای مدیترانه را می‌چشد، پس برای بسیاری از گردشگران، فصولی که در آن به راحتی بتوانند در سواحل شهر آفتاب بگیرند بهترین زمان سفر به بارسلونا محسوب می شود.

این شهر جهانی به لطف بازارهای روباز، کلیساها، رستوران‌ها، سواحل آفتاب‌زده و سازه‌های معماری، مکانی منحصربه‌فرد است. فرهنگ و تاریخ جذاب بارسلونا آن را به یک هدف گردشگری محبوب در اروپا تبدیل کرده است.

شهر بارسلونا یکی از مهمترین شهرهای اروپایی است که سالانه مرکز جذب تعداد بسیار زیادی از گردشگران از سراسر دنیا شناخته شده و انتخاب بهترین زمان سفر به بارسلونا یک انتخاب کاملا شخصی است. برای اینکه شما را در این انتخاب کمک کنیم با ما همراه باشید.

سفر به بارسلونا در بهار

Rainy season blooms in Barcelona

مانند پاییز، بهار نیز جز لیست بهترین زمان سفر به بارسلونا است و بسیاری از توریست ها این فصل را برای سفر به بارسلون برمی گزینند.. اوایل ماه مارس شاهد هوای ابری و دمای پایین‌تر است، اما زمانی که به اواخر فصل بهار می‌رسیم، متوجه می‌شوید که به میزان قابل‌توجهی گرم می‌شود. میانگین دمای بهارس بارسلونا ممکن است به 23 درجه سانتیگراد (73 درجه فارنهایت) برسد و در شب از 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) پایین نیاید.

این باعث می‌شود روزهای خوشی برای گشت و گذار در بسیاری از مناظر بارسلونا داشته باشید و دیگر نگران گرمای شدید نباشید. بااین‌حال، به‌خاطر داشته باشید که باران همچنان در بهار امکان‌پذیر است، زیرا فصل بارانی تا آوریل ادامه دارد. باران می تواند یکی از مهم ترین فاکتور هایی باشد که یک شخص بهار را به عنوان بهترین زمان سفر به بارسلونا برگزیند و به دیگران نیز توصیه کند.

اگر به دنبال دوری از شلوغی هستید؛ اما همچنان از آب‌وهوای معتدل لذت می‌برید، بهار بهترین زمان سفر به بارسلونا است. بااین‌حال، برای احتمال باران آماده باشید. باز هم با وجود فعالیت‌های بسیار عالی در روز بارانی که باید در بارسلونا انجام دهید، حتی بدترین آب‌وهوای فصل کم نیز باید شما را از برنامه‌ریزی برای بازدید باز دارد.

در بهار، هوا گرم است؛ زیرا خورشید معتدل است. این آب‌وهوای خنک مردم محلی را به حال و هوای جشن می‌رساند. اگرچه ممکن است زمان مناسبی برای بیرون آوردن لباس شنای آنها نباشد، بهار زمان مناسبی برای مردم محلی است که با است. به طور خلاصه، فصل بهار مانند تماشای شهر از طریق سایه‌ای آرام از عینک‌آفتابی سایه‌دار است.

 فصل باران شکوفه ها

بهترین زمان سفر به بارسلونا

در بهار می توانید با قدم‌زدن در اطراف، تمام جاذبه های شهر را کشف کنید. رایج‌ترین جشنواره‌ها در این فصل شامل عید پاک و هر رژه دیگری فصل بهار در بارسلونا به دلیل آب‌وهوای مطبوع و کمبود جمعیت یک ‌فصل محبوب است و برای بسیاری از گردشگران بهترین زمان سفر به بارسلونا محسوب می شود. مطمئناً شهر را آن‌طور که گاهی اوقات در فصل واقعی زمستان به نظر می‌رسد، برای خود نخواهید داشت. اما درعین‌حال، می‌توانید از ازدحام واقعاً دیوانه‌کننده فصل به علت اینکه مدارس تعطیل هستند و مردم با خانواده‌هایشان سفر می‌کنند، اجتناب کنید. اواخر فصل بهار در بارسلونا را میتوان میانگین بهار و پاییز دانست به لحاظ آب و هوا، بارندگی و زیباییهای طبیعی با لذت‌بردن از برخی دماهای دلپذیر و رویدادهای سرگرم‌کننده بدون رد شدن از میان جمعیت گردشگران، بنابراین فضای شخصی بیشتری خواهید داشت.

با افزایش دما، قیمت جاذبه‌ها و اقامتگاه‌ها با آن افزایش می‌یابد. هر چه به فصل شلوغی نزدیک‌تر می‌شوید، می‌توانید انتظار بیشتری برای هزینه اتاق یا آپارتمان خود در هتل داشته باشید. بااین‌حال، مسافران مقرون‌به‌صرفه از شنیدن این موضوع خوشحال خواهند شد که هنوز هم می‌توانید در بهار از قیمت‌های اقامتی کمتری نسبت به اوج تابستان بهره مند شوید. به بیانی واضح تر می توان گفت که فصل بهار با وجود تمامی مزایایی که دارد و می تواند خود یکی از بهترین زمان های سفر به بارسلونا باشد نسبت به فصل تابستان فصل ارزانتری، هم به لحاظ رزرو هتل و هم بلیط، برای سفر به بارسلوناست. 

سفر به بارسلونا در تابستان

Barcelona summer season

تابستان در بارسلونا گرم است و یکی از گرانترین فصل های سفر به این شهر است. به دلیل تابش آفتاب عمودی و سواحل دبش برای آفتاب گرفتن های طولانی، تابستان بهترین زمان سفر به بارسلوناست و در این فصل، بارسلونا ازدحام شدیدی از توریست ها را در خود جای میدهد. جولای و آگوست گرم‌ترین ماه‌های سال هستند و میانگین دمای آن 29 درجه سانتی‌گراد (84 درجه فارنهایت) برای حداکثر روزانه در جولای و آگوست است.

هوای عالی برای نشستن در ساحل، اما برای قدم‌زدن نر اطراف شهر چندان خوب نیست. میانگین دمای آگوست حتی در نیمه‌های شب فقط به ۲۳ درجه سانتی‌گراد (۷۳ درجه فارنهایت) کاهش می‌یابد که باعث می‌شود برخی شب‌های گرم و دوست‌داشتنی داشته باشند، اما اگر به آن عادت ندارید، می‌تواند بسیار طاقت فرسا شود. به‌علاوه، اینها دماهای متوسط هستند. اگر در طول موج گرما از بارسلون دیدن کردید، مراقب باشید، چرا که دمای 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) بی‌سابقه نیست.

اما شاید شما از طرفداران گرما باشید و میانگین دمای جولای شما را نمی‌ترساند. در این صورت، فصل اوج می‌تواند بهترین زمان برای سفر به بارسلونا برای شما باشد. به‌هرحال، این زمانی است که شما بسیاری از رویدادهای فرهنگی برتر شهر و کنسرت‌های فضای باز مانند راک فست بارسلونا و جشنواره ساحلی بارسلونا را تجربه خواهید کرد. اما باید بدانید که به دلیل حضور تعداد کثیری از مسافران در این موقع از سال، ممکن است هزینه ی همه چیز، از خوراکی ها گرفته تا هزینه رزرو هتل، چندین برابر شود. بنابراین، ممکن است علیرغم اینکه تابستان بهترین زمان سفر به بارسلوناست، زیاد برای شما مقرون به صرفه نباشد.

 فصل آفتاب گرفتن های بی پایان

روزهای آفتابی تابستان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به بارسلونا می‌آورد، پس انتظار داشته باشید که تقریباً در هر جایی که می‌روید با جمعیت توریستی روبرو شوید. تابستان، فصل اوج حضور  توریستان در بارسلونا است و می‌توانید منتظر صف‌های طولانی در جاذبه‌های محبوبی مانند ساگرادا فامیلیا باشید.

علاوه بر این، آب و هوای آفتابی بارسلونا باعث می شود تا علاوه بر توریست ها، مردم محلی نیز به سواحل این شهر برای آفتاب گرفتن هجوم بیاورند و اگر در طول تابستان از بارسلونا دیدن کنید، ممکن است با ساحل هایی مملو از اسپانیاییهای محلی بارسلونا روبرو شوید. دمای نسبتاً خنک دریای مدیترانه در لبه شهر راه ایده‌آلی برای غلبه بر گرما است، و اگر قصد دارید بیشتر روزهای خود را در ساحل زیر چتر بگذرانید، ممکن است برایتان مهم نباشد که گرمای شدید وجود دارد و تابستان، علیرغم هزینه های طاقت فرسای سفر، بهترین زمان رفتن به بارسلونا باشد.

اگر می‌خواهید از رویدادهای مهم لذت ببرید یا زمان زیادی را در نزدیکی آب بگذرانید، تابستان زمان بهترین زمان سفر به بارسلونا است. بااین‌حال، اگر طرفدار شلوغی نیستید، شاید ارزش آن را داشته باشد که زمان دیگری را برای بازدید از بارسلونا در نظر بگیرید.

تابستان‌های این شهر گرم و خشک است. این فصل روح بارسلونا را به‌خوبی تجسم می‌بخشد. با وجود اینکه خورشید داغ است، در عوض، روحیه بالایی را برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند رژه‌های خیابانی، کنسرت‌ها و جشنواره‌ها ایجاد می‌کند. این فصل گردشگرانی را جذب می‌کند که عاشق مهمانی‌های ساحلی و تاریخ، فرهنگ و غذاهای شهر هستند. فصل تابستان که به دلیل ازدحام زیاد گردشگران و دمای بالا شناخته شده است، بهترین زمان برای تجربه این شهر است.

سفر به بارسلونا در پاییز

بهترین زمان سفر به بارسلونا

با کاهش دما در پایان تابستان، بارسلونا مکانی محبوب برای بازدید است. در واقع، پاییز در بارسلونا شاهد آب‌وهوای بسیار دلپذیری است که ممکن است ماههای ابتدایی پاییز را به بهترین زمان سفر به بارسلونا تبدیل کند.

میانگین دمای سپتامبر در بارسلونا همچنان در 26 درجه سانتیگراد (79 درجه فارنهایت) باقی می‌ماند، اما میانگین دمای آن نسبت به اوج تابستان بسیار قابل‌تحمل‌تر است. همچنین شایان‌ذکر است که روز ملی کاتالونیا در اوایل سپتامبر برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های سالانه بارسلونا است که کل شهر با پرچم زرد و قرمز کاتالونیا تغییر شکل داده است.

میانگین دمای اکتبر 24 درجه سانتیگراد (75 درجه فارنهایت) راحت است و فقط در شب به 19 درجه سانتیگراد (67 درجه فارنهایت) کاهش می‌یابد. این باعث می‌شود روزهای خوشی را برای گشت و گذار در شهر سپری کنید و دیگر نگران گرمای شدید نباشید. نوامبر شاهد کاهش جزئی دما خواهیم بود و میانگین روزانه آن 17 درجه سانتیگراد (63 درجه فارنهایت) است. بااین‌حال، کمترین دمای شبانه فقط به 12 درجه سانتیگراد (54 درجه فارنهایت) کاهش می‌یابد، بنابراین شما همچنان می‌توانید از عصرهای ملایم خارج از شهر لذت ببرید. هوای ملایم پاییزی شهر سالانه توریست های زیادی را به بارسلونا جذب می کند وه بسیاری از آنها معتقد هستند که این ملایمت دمای هوا و همچنین شب های بسیار زیبای شهر، پاییز را به بهترین زمان سفر به بارسلونا تبدیل کرده است.

فصل برگ ریزان نارنجی

آب‌وهوای بارسلونا در پاییز برای گشت و گذار در پارک‌ها و باغ‌های متعدد شهر مانند پارک سیتادلا و پارک گوئل بسیار دل انگیز است. همچنین خواهید دید که بسیاری از موزه‌ها و گالری‌های هنری شهر در پاییز شلوغ کمتری می‌کنند، زیرا پس از فصل تابستان، تعداد گردشگران شروع به کاهش می‌کند.

بااین‌حال، اگر قصد سفر پاییزی به بارسلونا را دارید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. فصل بارانی از اکتبر شروع می‌شود و تا آوریل ادامه دارد، بنابراین ممکن است در طول بازدید خود با آب‌وهوای مرطوب مواجه شوید. علاوه بر این، بسیاری از کسب‌وکارها برای تعطیلات زمستانی در ماه دسامبر شروع به تعطیلی می‌کنند، بنابراین اگر قصد سفری نزدیک به پایان سال میلادی دارید، این فصل را در نظر داشته باشید.

اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، اما همچنان از آب‌وهوای معتدل و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن لذت ببرید، پاییز بهترین زمان سفر به بارسلونا است. بااین‌حال، برای احتمال بارندگی آماده باشید و در نظر داشته باشید که بسیاری از مشاغل در ماه دسامبر تعطیل خواهند شد.

پاییز گاهی اوقات باران می‌بارد و هوا ابری است. این به نوبه خود آلودگی شهر را از بین می‌برد. دما کاهش می‌یابد و درختان از ریزش خودداری می‌کنند؛ بنابراین این فصل برای گشت و گذار در شهر بدون شلوغی ایده‌آل است.

سفر به بارسلونا در زمستان

Barcelona in winter

اولا، زمستان فصلی خلوت در بارسلونا به حساب می آید که تعداد توریست ها به یکباره کاهش می یابد، بنابراین هتل‌ها و پروازهای ارزان‌تری پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، بسیاری از جاذبه‌های برتر شهر کمتر شلوغ خواهند بود، زیرا گردشگران تمایل دارند در ماه‌های زمستان به مقاصد گرم‌تری سرازیر شوند.

البته اگر تصمیم دارید در فصل زمستان از بارسلونا دیدن کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. میانگین دمای دسامبر 12 درجه سانتیگراد (54 درجه فارنهایت) است و از این فصل به بعد هوا فقط سردتر و سردتر می‌شود. ژانویه و فوریه سردترین ماه‌ها با میانگین دمای 10 درجه سانتیگراد (50 درجه فارنهایت) هستند. بااین‌حال، بارسلونا به‌اندازه‌ای در جنوب فاصله دارد که نیازی نیست نگران بارش برف شدید یا سایر شرایط آب‌وهوایی نامساعد زمستانی باشید و اگر لباس گرم بپوشید، همچنان می‌توانید از تمام امکانات شهر لذت ببرید، از موزه‌های مشهور جهانی گرفته تا صحنه‌های شب‌زنده‌داری پرجنب‌وجوش.

در انتظار یک کریسمس لاتین

اگر از طرفداران کریسمس هستید، زمستان می‌تواند بهترین زمان برای سفر به بارسلونا باشد. در ماه دسامبر، شهر با بازارهای کریسمس، چراغ‌های تعطیلات، و فضای جشن زنده می‌شود. با وجود سردی هوا، چند مزیت برای بازدید از بارسلونا در ماه‌های سردتر وجود دارد که به عنوان یکی از اصلی ترین مزیت ها می توان به این مورد اشاره کرد: زمستان ارزان ترین فصل سفر به بارسلوناست. امروزه دغدغه مالی برای بسیاری از مردم وجود دارد و به همین دلیل ممکن است تعداد کثیری زمستان را به عنوان بهترین زمان سفر به بارسلونا برگزینند.

بهترین زمان برای رفتن به سواحل بارسلونا

بهترین زمان سفر به بارسلونا

بهترین زمان برای سفر به بارسلونا و بازذیذ و از سواحل آن در بازه زمانی ژوئن تا سپتامبر است که فصل ساحلی در حال رونق است. در ماه‌های ژوئیه و اوت دمای دریا بالاترین مقدار خود را دارد و برای شنا واقعاً لذت بخش است. با این حال، مهم است به‌یاد داشت که در این ماه‌ها به دلیل فصل تابستانی فوق العاده، معمولاً شلوغ هستند. برای تجربه‌ای متوازن‌تر با آب و هوای گرم و کمتر ازدحام، توصیه می‌شود بازدید خود را به سواحل بارسلونا در اواخر بهار (مه و ژوئن) یا اوایل پاییز (سپتامبر) برنامه‌ریزی کنید.

  • در ماه‌های ژوئن و اوت بالاترین دمای دریا راه تجربه خواهید کرد.
  • فصل ساحلی معمولاً از ژوئن تا سپتامبر است.
  • اواخر بهار (مه و ژوئن) و اوایل پاییز (سپتامبر) هوای خوشایندی و تعداد کمتری از افراد در اطراف وجود دارد.
  • اجتناب از ماه‌های پر شلوغی تجربه‌ای آرامش بخش‌تر از بارسلونا را به همراه دارد.
  • سواحل بارسلونا در ماه‌های ژویه و اوت معمولاً بسیار شلوغ هستند.
  • بازدید در زمان‌های توصیه شده ترکیبی مناسب از آب و هوای گرم و کمترین تعداد گردشگر را فراهم می‌کند.
  • لذت بردن از سواحل در اواخر بهار و اوایل پاییز امکان یک تفریح ساحلی آرامش‌بخش‌تر و لذت‌بخش‌تر را به شما می‌دهد.

بهترین زمان برای خرید کردن در بارسلونا

وقتی به خرید در بارسلونا می‌پردازیم، در طول سال فرصت‌های فوق‌العاده‌ای به عنوان بهترین زمان سفر به بارسلونا وجود دارد. با این حال، بهترین زمان برای به دست آوردن بهترین پیشنهادات خرید در فصل تخفیفات زمستانی و تابستانی است. در اسپانیا، فصل تخفیفات زمستانی از اوایل ژانویه آغاز می‌شود و تا فوریه ادامه دارد، در حالی که فصل تخفیفات تابستانی در ماه‌های ژوئن و اوت برگزار می‌شود.

  • بارسلونا در طول سال گزینه‌های خرید عالی ارائه می‌دهد.
  • فصل تخفیفات زمستانی در بارسلونا از اوایل ژانویه شروع می‌شود و تا فوریه ادامه دارد.
  • فصل تخفیفات تابستانی در ماه‌های ژوئیه و اوت برگزار می‌شود.
  • سفر به بارسلونا در طول فصل تخفیفات به شما امکان می‌دهد تا از تخفیفات قابل توجهی بهره‌مند شوید و به موارد عالی دست پیدا کنید.
  • فصل تخفیفات زمستانی برای به دست آوردن قیمت‌های ارزان پس از فصل تعطیلات ایده‌آل است.
  • فصل تخفیفات تابستانی فرصتی است برای تجدید نظر در کمدهایتان با اقلامی با تخفیف.
  • کاوش در فروشگاه‌های شهر در طول دوره‌های تخفیفات می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی برای علاقمندان به مد باشد.
  • بهترین زمان سفر به بارسلونا برای خرید در فصل تخفیفات زمستانی و تابستانی است، که در آن می‌توانید از تخفیفات قابل توجه قیمت بهره‌برداری کنید.

بهترین زمان سفر به بارسلونا برای ماه عسل!

Honeymoon in Barcelona

اگر به دنبال یک ماه عسل رمانتیک هستید، بارسلونا تجربه‌ای جذاب و به یاد ماندنی را به شما ارائه خواهد داد. بهترین زمان برای شروع ماه عسل در بارسلونا در اواخر بهار (آوریل تا ژوئن) یا اوایل پاییز (سپتامبر تا اکتبر) است. در طول این دوره‌ها، آب و هوا دلپذیر است و اتمسفری ایده‌آل برای پیاده‌روی‌های آرام‌بخش در خیابان‌های زیبا، لذت بردن از میزبانی در فضای باز و غرق شدن در جاذبه‌های مشهور شهر فراهم می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید از ماه عسلی بیشتر شخصی و خصوصی برخوردار شوید زیرا در مقایسه با ماه‌های پر شلوغ تابستان، در این دوره‌ها تعداد کمتری از گردشگران وجود دارد.

  • اواخر بهار (آوریل تا ژوئن) و اوایل پاییز (سپتامبر تا اکتبر) برای ماه عسل رمانتیک در بارسلونا توصیه می‌شوند.
  • آب و هوای این دوره‌ها ملایم و دلپذیر است و برای افزایش اتمسفر عاشقانه کلیات موضوع را تقویت می‌کند.
  • پیاده‌روی در خیابان‌های شارمان بارسلونا تجربه‌ای جذاب در اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • لذت بردن از میزبانی در فضای باز در آب و هوای دلنشین، لمسی عاشقانه به ماه عسل شما می‌دهد.
  • دیدن جاذبه‌های مشهور بارسلونا مانند آثار معماری گاؤدی و محله گوتیک، در این دوره‌های کمتر ازدحام انجام شود.
  • انتخاب زمان‌های پیشنهادی به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ای ماه‌عسلی با شخصیت بیشتر و دور از دسترس برایتان ایجاد کنید.
  • زیبایی و جذابیت بارسلونا آن را به یک انتخاب عالی برای تفریح رمانتیک تبدیل می‌کند.

در نظر گرفتن این عوامل به شما در برنامه‌ریزی ماه عسلی بارسلونا به یادماندنی و جذاب کمک خواهد کرد. از آب و هوای ملایم و تعداد کمتری از گردشگران در اواخر بهار یا اوایل پاییز بهره‌برداری کنید و برای شما و همسرتان تجربه‌ای عاشقانه و خصوصی را تضمین کنید.

بهترین زمان سفر به بارسلونا و فستیوال ها!

اگر به شرکت در جشنواره‌های پرانرژی بارسلونا علاقه‌مند هستید، توصیه می‌شود بازدید خود را در طول اواخر بهار و اوایل پاییز برنامه‌ریزی کنید. در این دوره، شهر میزبان مجموعه‌ای از جشنواره‌های اصلی است که صحنه فرهنگی و هنری غنی آن را نشان می‌دهند. یکی از رویدادهای قابل ذکر، جشنواره موسیقی indie و alternative بزرگ جهان، پریماورا ساند است که در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن برگزار می‌شود. علاوه بر این، جشنواره نه روزه فستا مایور دو گراسیا در ماه اوت برگزار می‌شود، در حالی که بزرگترین جشن سال، جشنواره فسته ده مرسه، در ماه سپتامبر به مدت چهار روز برگزار می‌شود و شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی مانند مسابقات، کنسرت‌ها، رقص‌های کاتالان و پذیرایی است. مهم است به‌یاد داشت که این جشنواره‌ها جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کنند که بسیاری از آنها آن را برای سرگرمی و هیجان مراسم تقویت کننده تلقی می‌کنند.

نکات

  • اواخر بهار تا اوایل پاییز بهترین زمان برای سفر به بارسلونا است اگر می‌خواهید در جشنواره‌های اصلی شهر شرکت کنید.
  • پریماورا ساند، بزرگترین جشنواره موسیقی indie و alternative جهان، در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن برگزار می‌شود.
  • جشنواره نه روزه فستا مایور دو گراسیا در ماه اوت برگزار می‌شود و نمایشی پرانرژی از جشنواره‌های فرهنگی را ارائه می‌دهد.
  • جشنواره فسته ده مرسه، بزرگترین جشن سال، در ماه سپتامبر به مدت چهار روز برگزار می‌شود و شامل مجموعه‌ای از رویدادهای هیجان‌انگیز است.
  • شرکت در این جشنواره‌ها به شما امکان می‌دهد تا در فضای پرانرژی بارسلونا غرق شده و به تاریخچه فرهنگی شهر بپردازید.
  • دوره جشنواره جمعیت بالایی را جذب می‌کند که به افزایش اتمسفر پرانرژی و تجربه‌ای هیجان‌انگیز کمک می‌کند.
  • سفر به بارسلونا در طول دوره جشنواره به شما امکان می‌دهد تا توانایی هنری و فرهنگی شهر را به صورت مستقیم تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به بارسلونا برای فوتبالی ها

بهترین زمان سفر به بارسلونا

اگر علاقه‌مند به فوتبال هستید و مشتاقانه می‌خواهید تیم برجسته بارسلونا را از نزدیک ببینید، برنامه‌ریزی مناسب برای سفر به بارسلونا بسیار حائز اهمیت است. در حالی که تورهای استادیوم در دسترس هستند، هیچ چیز هیجان برداشتن از حضور در یک بازی واقعی نیست. برنامه فوتبال تیم بارسلونا معمولاً در اواسط ژوئیه تعیین می‌شود و بازی‌ها در اواخر آگوست شروع شده و در اواخر ماه مه خاتمه می‌یابند.

در طول تعطیلات کریسمس و سال نو تعطیلی زمستانی برگزار می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند فوتبال را با دیدن جاذبه‌های دیدنی و فعالیت‌های ساحلی ترکیب کنند، ماه‌های سپتامبر و مه به عنوان بهترین زمان‌ه سفر به بارسلونا به حساب می‌آیند. با این حال، در هر ماهی که بین اواخر آگوست تا اواخر ماه مه قرار دارد، می‌توانید وقت خوبی را داشته باشید. مهم است به‌یاد داشت که بیشتر بازی‌ها در آخر هفته برنامه‌ریزی می‌شوند، بنابراین سفر خود را به‌منظور هماهنگی با این بازی‌ها برنامه‌ریزی کنید.

  • برنامه فوتبال تیم بارسلونا معمولاً در اواسط ژوئیه تعیین می‌شود و بازی‌ها در اواخر آگوست شروع شده و در اواخر ماه مه خاتمه می‌یابند.
  • تعطیلی زمستانی در طول تعطیلات کریسمس و سال نو برگزار می‌شود.
  • ماه‌های سپتامبر و مه به عنوان بهترین زمان‌ها برای بازدید از بارسلونا برای فوتبال شناخته می‌شوند زیرا آب و هوای مناسبی برای دیدن جاذبه‌ها و فعالیت‌های ساحلی ارائه می‌دهند.
  • با این حال، هر ماهی که بین اواخر آگوست تا اواخر ماه مه قرار دارد، تجربه خوبی از فوتبال در بارسلونا را برای شما فراهم می‌کند.
  • در برنامه‌ریزی سفر خود به‌منظور تطابق بازی‌ها، به هفته‌اندازی برنامه‌ریزی کنید.
  • حضور در یک بازی واقعی به شما امکان می‌دهد تا در فضای هیجان‌انگیز استادیوم معروف بارسلونا بتوانید از تماشای فوتبال لذت برید..

بدترین فصل سفر به بارسلونا کدام است؟

اگر بخواهیم خیلی واقع بینانه ب سوال پاسخ دهیم، تمام سال بهترین زمان سفر به بارسلونا محسوب می شود و انتخاب این زمان فقط و فقط بستگی به شخص مسافر و یا هدف وی از سفر به بارسلونا دارد. با این حال، طبق نظراتی که از سوی مسافران ارائه شده، بدترین فصل سفر به بارسلونا را می توان فصل زمستان در نظر گرفت. این فصل از نوامبر شروع می‌شود و تا اوایل مارس ادامه دارد. در این فصل در بارسلونا شاهد کاهش قیمت‌ها به‌خصوص در پروازها و گزینه‌های اقامتی خواهیم بود. در واقع همین کم شدن هزینه ها می تواند دلیلی برای معرفی کردن زمستان به عنوان بهترین فصل سفر به بارسلونا باشد.

فصل افول فعالیت توریستی زمان بسیار خوبی برای حضور در بارسلونا است؛ زیرا صف‌های طولانی و شلوغی که ممکن است فضای شخصی شما را مختل کند را تجربه نخواهید کرد. این فصول با نم‌نم باران مکرر و دمای سردتر مشخص می‌شود که به شما اجازه نمی‌دهد زمانی را در ساحل بگذرانید. با این‌ حال، یک مکان جذاب را در یک کافه پیدا خواهید کرد که قهوه یا شکلات داغ می‌نوشید. این بهترین زمان برای تجربه تجمل‌گرایی بدون احتمال حواس‌پرتی است.

فصول افت فعالیت توریستی نیز با امکانات اجتماعی مملو از مردم محلی مشخص می‌شود. اگر عاشق میراث‌فرهنگی بارسلونایی‌ها هستید، زمستان بهترین زمان سفر به بارسلونا خواهد بود. کشف مکان‌های صمیمی و بارهای فرهنگی که گوهرهای واقعی شهر را نشان می‌دهند آسان است.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین زمان برای بازدید از بارسلونا تقریباً به‌اندازه انتخاب کاری که می‌خواهید در زمانی که آنجا هستید انجام دهید مهم است. در واقع، این دو از نزدیک به هم مرتبط هستند. اگر در حال برنامه‌ریزی سفر خود در اطراف رویداد خاصی مانند ماراتن بارسلونا یا روز ملی کاتالونیا هستید، ممکن است انتخاب زیادی برای زمان رفتن نداشته باشید. اما در غیر این صورت، خواهید دید که این شهر پر جنب‌وجوش در فصول مختلف سال حال و هوای بسیار متفاوتی به خود می‌گیرد.

در نهایت، هر زمان که تصمیم به بازدید از بارسلونا داشته باشید، تقریباً سفر خوبی برای شما تضمین می‌شود. بارسلونا شهری است که تقریباً هر چیزی را که در تعطیلات بخواهید ارائه می‌دهد و یک مقصد واقعی در تمام طول سال است. در واقع، بهترین زمان برای بازدید از بارسلونا هر زمانی است که بتوانید به آنجا برسید.

نظرات کاربران